Jij hebt oook geen geduldquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:30 schreef Magneet het volgende:
805 Gijsjes doen Tiggy alsnog :)
Strooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
mogeuh
En ook nog :quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:34 schreef Quinny het volgende:
Even een Daantje spam
wat doe je met je snoetenpoetsendoos?
...idd leeg maken.
En wat kan je er nog meer mee?
...idd op je hoofd leggen.
maar het eigenlijk de bedoeling....
dat je je neus ermee snuit
duurde te langquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:33 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Jij hebt oook geen geduld
Heb ik je wakker ge-sms-t Gijs ? Ik hop hetquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
mogeuh
stroooooooooooooollllllll zit je nu al in je huisje?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
mogeuh
Gijs serieus da`s een oude postquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
En ook nog :
[afbeelding]
[afbeelding]Daan
ja en? Ik vind het gave foto'squote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs serieus da`s een oude postIk zit hier met een inbelmodem ja
Prutserquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs serieus da`s een oude postIk zit hier met een inbelmodem ja
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja en? Ik vind het gave foto'sen als het goed is staan deze toch al in je cache dus moet het geen hol uitmaken
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:34 schreef Magneet het volgende:
stroooooooooooooollllllll zit je nu al in je huisje?
dat zal heus wel ja, is toch een vreemde omgeving.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel wennen hoor.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:45 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaast
Als je nu naar buiten loopt, kun je niet ff een patatje halen op de markt met zelfgemaakte mayo.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel wennen hoor.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als je nu naar buiten loopt, kun je niet ff een patatje halen op de markt met zelfgemaakte mayo.
Mogguh B.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als je nu naar buiten loopt, kun je niet ff een patatje halen op de markt met zelfgemaakte mayo.
Och, ik kan nu tenminste lekker op mijn balkon zitten zonder dat ik wordt weggeknetterd door scooters en stadsbussen. Ook heb ik nu wat meer groen om me heen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:51 schreef SailingAce het volgende:
je kan nu uberhaupt veilig op je balkon zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Och, ik kan nu tenminste lekker op mijn balkon zitten zonder dat ik wordt weggeknetterd door scooters en stadsbussen. Ook heb ik nu wat meer groen om me heen.
Vooral niet op mijn sms-jes reageren.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:07 schreef mr_Brown het volgende:
STROLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vooral niet op mijn sms-jes reageren.
Ik heb je gemist Gijs.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:12 schreef Magneet het volgende:
Broooooooooooooooownnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
mogguh
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:17 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
ik heb er toch op gereageerd??? op dat wit verven bedoel je toch??? dat was de laatste
![]()
tjaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van dat wit verven ja. Ik heb geen reactie gehad.En slurfer en Cho reageerde ook al niet meer. Ik was al bang dat jullie me na de meet niet meer aardig vonden.
Terwijl ik me beter heb gedragen als Tiggy
![]()
![]()
maar dat was ook niet zo moeilijjk
ach houd toch je bek manquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:29 schreef Gaaaast het volgende:
Strolielekker
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:31 schreef mr_Brown het volgende:ben een beetje vervelend vandaag
mijn vakantie ...... :'( wat doe je !!!!quote:Gewonden door aardbeving in West-Turkije
ANKARA - Door een aardbeving in de omgeving van het Turkse Bodrum zijn woensdag ten minste vijftien mensen lichtgewond geraakt. De beving, die een kracht had van 5.4 op de schaal van Richter, richtte echter geen grote schade aan in de toeristische trekpleister.
De meeste slachtoffers raakten gewond, doordat ze uit ramen of van balkons sprongen, aldus de televisiezender CNN Turk. De omroep toonde beelden van vakantiegangers, sommigen gehuld in dekens, die na de beving op straat zaten.
De beving deed zich rond 6 uur 's ochtends (lokale tijd) voor. Het was de vijfde en zwaarste in een serie aardschokken die de regio de afgelopen dagen troffen. Bodrum, aan de Egeïsche Zee, is een vakantiebestemming die ook veel Nederlanders trekt. De schok werd ook gevoeld op het nabijgelegen Griekse eiland Kos en de badplaats Marmaris.
Weinig schade Gijs.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:35 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
mijn vakantie ......wat doe je !!!!
![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weinig schade Gijs.
ik zou niet meer op het balkon gaan staanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik hoop het![]()
Kunnen Brown en ik mekaar de hand schudden.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:43 schreef Magneet het volgende:
ik zou niet meer op het balkon gaan staan
En maar zeiken dat er niks meer op de PC verschijnt.quote:Doom 3 wordt op dit moment zwaar getroffen door illegale versies van het spel. Vooral op nieuwsgroepen en peer-to-peer netwerken is het spel erg populair. Volgens BBC journalist Alfred Hermida zijn er het afgelopen weekend minstens vijftigduizend peer-to-peer gebruikers die het spel hebben gedownload.
Als er daadwerkelijk vijftigduizend mensen het spel hebben gedownload, loopt Activision bijna drie miljoen dollar mis. Bij normale spellen gebeurt het regelmatig dat het spel al eerder op het Internet te vinden is. Maar de schaal waarop Doom 3 wordt gedownload en wordt aangeboden is een stuk groter dan normaal.
Doom 3 is vanaf morgen te koop in de Amerikaanse winkels. Amerikanen die betrapt worden op de illegale versie van Doom 3 kunnen een boete van honderduizend dollar verwachten.
idd, ik wacht wel en zie of ik hem op de kruisdoos ga spelenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En maar zeiken dat er niks meer op de PC verschijnt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ach houd toch je bek man
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:04 schreef chibibo het volgende: -
Ben Doom 3 aan 't downen.![]()
Quinnyquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:53 schreef Quinny het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa vriiiiijjjjjjjj vandaag.
Een hele goedemorgen
Even huisje soppen zo. En dan lekker zonnen op het balkon.
Strolliekan je niet wat foto's posten van je nieuwe huisje?
mogguh Quinnyquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:53 schreef Quinny het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa vriiiiijjjjjjjj vandaag.
Een hele goedemorgen
Even huisje soppen zo. En dan lekker zonnen op het balkon.
Strolliekan je niet wat foto's posten van je nieuwe huisje?
Welke ps2?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Quinny![]()
![]()
Alles goed? Die foto’s van Daantje weer!
Ik heb thuis nog geen internet dus foto’s plaatsen wordt een beetje moeilijk.Maar jullie moeten snel een keer komen kijken!
Anders kom ik deze week even langs om de PS2 te halen (en wat te drinken), dan neem ik wel wat foto’s mee.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:01 schreef Quinny het volgende:
Welke ps2?
Doet-ie vaker hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Vooral niet op mijn sms-jes reageren.
Ik heb 'm nu ook op m'n PC draaien.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Is het wat? Ik haal hem denk ik op de XBox.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:10 schreef chibibo het volgende:
Ik heb 'm nu ook op m'n PC draaien.
alleen die van jouquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Doet-ie vaker hoor.
Indrukwekkend.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
chibigijs![]()
![]()
Hoe vond je de meet?
Ik vond je ook lief.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:11 schreef chibibo het volgende:
Indrukwekkend.
Ik was een beetje verlegen.
Jou vond ik lief.
Ik heb maar een klein stukje gespeeld, maar de sfeer is in ieder geval net zo erg als Resident Evil. Of dat positief of negatief is moet je zelf maar uitmaken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Is het wat? Ik haal hem denk ik op de XBox.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:13 schreef chibibo het volgende:
Ik heb maar een klein stukje gespeeld, maar de sfeer is in ieder geval net zo erg als Resident Evil. Of dat positief of negatief is moet je zelf maar uitmaken.
Ja, blijkbaar zei ik iets verkeerds.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn kuiken had Spa over je gestrooid geloof ik.
en ze heeft mij geliktquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond je ook lief.
Mijn kuiken had Spa over je gestrooid geloof ik.
Daan heeft em opgegetenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, moet ik hem bij die neger gaan terugstelen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:17 schreef mr_Brown het volgende:
en ze heeft mij gelikt![]()
![]()
Geen zin in Gijsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En slurfer en Cho reageerde ook al niet meer.
Gijs,......... je bent huiliequote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En je mail beantwoord je ook al niet.
Jij mij niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:17 schreef mr_Brown het volgende:
en ze heeft mij gelikt![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,......... je bent huilie
Gewonden door aardbeving in West-Turkijequote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Die aardbeving in Turkije,... wat een fantastisch nieuws![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gewonden door aardbeving in West-Turkije
Uitgegeven: 4 augustus 2004 08:24
ANKARA - Door een aardbeving in de omgeving van het Turkse Bodrum zijn woensdag ten minste vijftien mensen lichtgewond geraakt. De beving, die een kracht had van 5.4 op de schaal van Richter, richtte echter geen grote schade aan in de toeristische trekpleister.
De meeste slachtoffers raakten gewond, doordat ze uit ramen of van balkons sprongen, aldus de televisiezender CNN Turk. De omroep toonde beelden van vakantiegangers, sommigen gehuld in dekens, die na de beving op straat zaten.
De beving deed zich rond 6 uur 's ochtends (lokale tijd) voor. Het was de vijfde en zwaarste in een serie aardschokken die de regio de afgelopen dagen troffen. Bodrum, aan de Egeïsche Zee, is een vakantiebestemming die ook veel Nederlanders trekt. De schok werd ook gevoeld op het nabijgelegen Griekse eiland Kos en de badplaats Marmaris.
mail???? gijs..... gijsss....ik heb geen mail gehad manquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*jaloers is* (op kuiken dan, ik wil je ook likken)
En je mail beantwoord je ook al niet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:24 schreef silver-surfer het volgende:
Strol.... ik heb wel op je SMS gereageerd toch??
Hij moet vast nog wennen aan modern internet nu hij daar woont... geen kolen meer in de pc en postduiven zijn vervangen door een man van TPGquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mail???? gijs..... gijsss....ik heb geen mail gehad man![]()
![]()
net binnen en nu alweer een leugenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:24 schreef silver-surfer het volgende:
Strol.... ik heb wel op je SMS gereageerd toch?? Die net na de meet
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:25 schreef silver-surfer het volgende:
Onze vakantie plaats
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
net binnen en nu alweer een leugen![]()
![]()
![]()
Ik moest in Limburg mijn posts altijd via morse-code naar Eindhoven sturen. Vanaf daar kon iemand ze in een PC overtypen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:26 schreef silver-surfer het volgende:
Hij moet vast nog wennen aan modern internet nu hij daar woont... geen kolen meer in de pc en postduiven zijn vervangen door een man van TPG
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Was maar grapje Gijsjes!Heb het veel te druk gehad om me daar druk over te maken. Toch nog heel veel moeten doen in het huis (meer als verwacht).
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:29 schreef silver-surfer het volgende:Ik volg je even niet lekkere zacht G spot van me..
Precies ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Aardbevingen komen toch regelmatig in Turkije voor?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
Precies ..
Het is onze vakantieplek
Ja daar baal ik ook van. Kan ik weer geen weekje rustig over straat lopen zonder plat gedrukt te worden door jou bolle buik en hand op de tas voor de lossehanden van Brownquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Precies ..
Het is onze vakantieplek
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja nou er zijn geen doden en de schade is amper aanwezig. Gun het Surfer en Brown gewoon heel erg.
je tas??? wat moet ik nou met je tas??? ik ga aan je kont zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook van. Kan ik weer geen weekje rustig over straat lopen zonder plat gedrukt te worden door jou bolle buik en hand op de tas voor de lossehanden van Brown
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook van. Kan ik weer geen weekje rustig over straat lopen zonder plat gedrukt te worden door jou bolle buik en hand op de tas voor de lossehanden van Brown
De chocobo's ... wat een hoerenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja nou er zijn geen doden en de schade is amper aanwezig. Gun het Surfer en Brown gewoon heel erg.
Ook al regent het daar meteoren.... ik zet ze persoonlijk op het vliegtuig. Nederland moet even 1 weekje zonder die Brown en Surfer verder hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik deed het best aardig..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Hoe ging het vanmorgen met die stoere knul van ons op de creche?![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij moet vast nog wennen aan modern internet nu hij daar woont... geen kolen meer in de pc en postduiven zijn vervangen door een man van TPG
What the hell........ let's all do thatquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je tas??? wat moet ik nou met je tas??? ik ga aan je kont zitten![]()
A...alleen aan haar kont?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:35 schreef silver-surfer het volgende:
What the hell........ let's all do that
Aaah,... ja Surfer zag het nu ook een keer. Op zich vrij goed. Hij raakte niet in paniek ofzo maar moest uiteraard wel huilen toen ik hem aan de leidster gaf. Ging snel over voor zover ik weet !quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Hoe ging het vanmorgen met die stoere knul van ons op de creche?![]()
Chubbyquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
Zoooo dat is snelquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook al regent het daar meteoren.... ik zet ze persoonlijk op het vliegtuig. Nederland moet even 1 weekje zonder die Brown en Surfer verder hoorEven op adem komen !
Ik vond het zielig .... ik had gewoon zelf ook een beetje last toen ie zo begon te huilen...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aaah,... ja Surfer zag het nu ook een keer. Op zich vrij goed. Hij raakte niet in paniek ofzo maar moest uiteraard wel huilen toen ik hem aan de leidster gaf. Ging snel over voor zover ik weet !
Ja ja ja ..... bla bla bla ...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je tas??? wat moet ik nou met je tas??? ik ga aan je kont zitten![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik vond het zielig .... ik had gewoon zelf ook een beetje last toen ie zo begon te huilen...
Trouwens geen gezicht hoor... 2 gasten met een klein ventje op een creche..
Een tijdje terug liepen we met Daan ook in een winkelcentrum Cho, Karen, Daan en ik...
Vraagt een vrouw aan Cho en mij of we lekker met de kinderen op stap zijn
whehahahahhahahahahahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja ja ja ..... bla bla bla ...![]()
Sven, pimp.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:46 schreef D-Devil het volgende:
Roy, hoer..
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:49 schreef Quinny het volgende:
Kutzooi ben ik vrij, heb ik een dagje voor mezelf. Schijnt de zon niet![]()
Dat was ie ook al hoor gijs..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
SvenNu ben je de enige mannelijke Limburgse Gijs.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:51 schreef silver-surfer het volgende:
Dat was ie ook al hoor gijs..
komt wel het is nog vroegquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:49 schreef Quinny het volgende:
Heb jij poep in je oog poep ? Het is een heerlijk weertje !quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:49 schreef Quinny het volgende:
Nee,....... te simpelquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
die vetbol op pootjes heeft em al ingekoptquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,....... te simpel
ehhh..... je hebt een reply op je mailquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
ehhh..... je hebt een reply op je mail![]()
Heerlijk gijs, heerlijk! En dan te bedenken dat ik vanmiddag in mijn pauze even lekker naar het vrijthof kan gaan, wat een privilege!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Vetbol op pootjesquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die vetbol op pootjes heeft em al ingekopt
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:57 schreef D-Devil het volgende:
Heerlijk gijs, heerlijk! En dan te bedenken dat ik vanmiddag in mijn pauze even lekker naar het vrijthof kan gaan, wat een privilege!.
Ja in Hoofddorp. Maarja je aardrijkskunde is nooit je beste vak geweest hequote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij poep in je oog poep ? Het is een heerlijk weertje !
WHahhahahahahahaaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die vetbol op pootjes heeft em al ingekopt
Werktijd gijs, werktijd.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelijk heb je!Drink je een pilsje voor me?
Olvp is trouwens leuker als Vrijthof, tenminste, dat vind ik.
Whoeoeooehahaahahaaaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aardbevingen komen toch regelmatig in Turkije voor?
Op welke verdieping zitten jullie eigenlijk? Kun je altijd die neger uit het raam gooien en zeggen dat hij zelf gesprongen is.
Je bedoeld geografiequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja in Hoofddorp. Maarja je aardrijkskunde is nooit je beste vak geweest he
Whahahahaha inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHahhahahahahahaa
ff wachtenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja in Hoofddorp. Maarja je aardrijkskunde is nooit je beste vak geweest he
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aardbevingen komen toch regelmatig in Turkije voor?
Ik lees dat er weinig schade is Gijs.Gewonden zijn mensen die van balkons zijn afgesprongen.
Op welke verdieping zitten jullie eigenlijk? Kun je altijd die neger uit het raam gooien en zeggen dat hij zelf gesprongen is.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bedoeld geografiemijn suckende kaartlezer passagier van me
Gaan we bij Gent weer fout rijden dit jaar
![]()
quote:geo·gra·fie (de ~ (v.))
1 aardrijkskunde
Wonderbaarlijk dat je weet hoe een woordenboek werkt gijs, ik sta perplex.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
[..]
daar ben ik ook al veel te vaak verkeerd gereden, fuckborden ook in Belgiëquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bedoeld geografiemijn suckende kaartlezer passagier van me
Gaan we bij Gent weer fout rijden dit jaar
![]()
Je bedoeld geografiequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je heb mailquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelijk heb je!Drink je een pilsje voor me?
Olvp is trouwens leuker als Vrijthof, tenminste, dat vind ik.
Oh ik ga het je niet uitleggen "zucht"quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je bedoeld geografie
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk dat je weet hoe een woordenboek werkt gijs, ik sta perplex.
quote:per·plex (bn.)
1 onthutst, verbijsterd => stomverbaasd
ik kreeg het ookquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:11 schreef Quinny het volgende:
jaaa ben weer eens een newbie
ne·ger (de ~ (m.), ~s)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
poepertjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:12 schreef Gaaaast het volgende:
Ben blij dat mijn kuiken hier niet komt![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:15 schreef Gaaaast het volgende:
U hebt gezocht op neger:
RESULTAAT
ne·ger (de ~ (m.), ~s)
1 persoon behorend tot één van de zwarte rassen uit Afrika => nikker, roetmop , dief, asociaal persoon, crimineel
ne·ge·ren1 (ov.ww.)
1 pesten
ne·ge·ren2 (ov.ww.)
1 doen alsof (iem. of iets) er niet is => geen boodschap hebben aan iem./iets, ignoreren [inf.]
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
. Heerlijk gijs, heerlijk, ik zie gewoon een big smile op je gezicht staan terwijl je dit post.
ga ik nu doenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
poepertje
Kleine aanpassing in die post gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is daar gaaay
Doe maarquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga ik nu doen
Gijs we vonden je voor de meet al niet aardig.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van dat wit verven ja. Ik heb geen reactie gehad.En slurfer en Cho reageerde ook al niet meer. Ik was al bang dat jullie me na de meet niet meer aardig vonden.
Terwijl ik me beter heb gedragen als Tiggy
![]()
![]()
maar dat was ook niet zo moeilijjk
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs we vonden je voor de meet al niet aardig.![]()
Ga je neuken Gijs ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga ik nu doen
quote:poe·pen (onov.ww.)
1 [inf.] lichamelijke afvalstoffen uitscheiden via de anus => bouten, drukken, een grote bah doen, een grote boodschap doen, kakken, schijten, uitkakken, uitpoepen, uitschijten, zich ontlasten, zijn behoefte doen, zijn gevoeg doen
2 [Belg., grof] neuken, vrijen
Wanneer komt hij uit ? Oh lekkere met meesterlijke billen Choquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
ThooooooooorOver een paar weken zwaaar clannen met RS3 Black Arrow !!
Hardquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
thooooooooooorrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Thorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:20 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemorgen lekkere Gijsjes van me en vooral die lekkere Strooooooooooool![]()
Thoooooooooooooooooooooooooooooooooooooor, heerlijke Gijs van mequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
Rond 18 augustusquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:21 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Wanneer komt hij uit ? Oh lekkere met meesterlijke billen Cho![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:22 schreef kepler het volgende:
Domme Brit !quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:22 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Thor, wanneer gaan we weer een keer schieten Gijs
Ik wil echt gamen hoor ff vanaaf ik weet megod niet meer hoe het moet man is echt lang geleden voor me. Ik mis jullie wwel hoor onlinequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:22 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Thor, wanneer gaan we weer een keer schieten Gijs
hoer! ik ben al 3 uur aan het werk en die gaast nog langer gok ikquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:22 schreef kepler het volgende:
Gijs check je mailquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thoooooooooooooooooooooooooooooooooooooor, heerlijke Gijs van me![]()
Ik vond je rustig op de meet!Of hield je je in?
ja hoe laat vanaaf? ik kom ook, fuck het vroeg naar bed gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:23 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik wil echt gamen hoor ff vanaaf ik weet megod niet meer hoe het moet man is echt lang geleden voor me. Ik mis jullie wwel hoor online
Pleonasmequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Domme Brit !
Neukenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:24 schreef Quinny het volgende:
Sjo ga eens nadenken wat we volgend weekend gaan doen. En nee geen sex!
Nee ik was ook heel rustig zat heel erg met me zoontje in mijn hoofd . Dan kan ik me maar beter rustig houden anders ga ik nog gekker doen dan Zeusquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thoooooooooooooooooooooooooooooooooooooor, heerlijke Gijs van me![]()
Ik vond je rustig op de meet!Of hield je je in?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:25 schreef silver-surfer het volgende:
Thor Nexium![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee ik was ook heel rustig zat heel erg met me zoontje in mijn hoofd . Dan kan ik me maar beter rustig houden anders ga ik nog gekker doen dan Zeus. Volgende meet maak ik iedereen gek.
![]()
? Wie zegt dat we vanavond meteen online gaan danquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja hoe laat vanaaf? ik kom ook, fuck het vroeg naar bed gaan
Leuk weekend met je zoon gehad gijs?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee ik was ook heel rustig zat heel erg met me zoontje in mijn hoofd . Dan kan ik me maar beter rustig houden anders ga ik nog gekker doen dan Zeus. Volgende meet maak ik iedereen gek.
![]()
Ga jij burnout 3 ook halen ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had vanochtend van deur tot deur een reistijd van 30 minuten!!! :’) :’) :’)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:23 schreef Magneet het volgende:
hoer! ik ben al 3 uur aan het werk en die gaast nog langer gok ik
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gaan er nog mensen naar het strand zondag ik hoorde dat het gezellig was afgelopen zondag. Ik lag 100 meter van jullie af Cho en Brown etc etc. 100METER![]()
als ik om 22.00 zeg dat ik ga lig ik er uiteindleijk om 22.30 in ofzo ( moet wel nog ff rustig kunnen schijten ) en ik slaap altijd heel slecht in dus met een beetje pech slaap ik pas echt om 23.30quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
? Wie zegt dat we vanavond meteen online gaan danJou vroeg naar bed gaan is idd van het pad Gijs !
elke dag om 22:00 ook !
Niet normaal !
Was jij er ookquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gaan er nog mensen naar het strand zondag ik hoorde dat het gezellig was afgelopen zondag. Ik lag 100 meter van jullie af Cho en Brown etc etc. 100METER![]()
Jazekerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:27 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ga jij burnout 3 ook halen ?
Was je al wakker toen ik dat sms-je stuurdequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend van deur tot deur een reistijd van 30 minuten!!! :’) :’) :’)
Eerst was het 1:15 uur naar Eindhoven of 3 uur naar Amsterdam.
Heeeeeeeeeel viesquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
als ik om 22.00 zeg dat ik ga lig ik er uiteindleijk om 22.30 in ofzo ( moet wel nog ff rustig kunnen schijten ) en ik slaap altijd heel slecht in dus met een beetje pech slaap ik pas echt om 23.30
Super Gijs was heeeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Leuk weekend met je zoon gehad gijs?![]()
Moet je later naar bed gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
en ik slaap altijd heel slecht in
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoer! ik ben al 3 uur aan het werk en die gaast nog langer gok ik
beterz in ben nu een kleine 45 minuten onderweg maar kan wel lekker doorrijdenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend van deur tot deur een reistijd van 30 minuten!!! :’) :’) :’)
Eerst was het 1:15 uur naar Eindhoven of 3 uur naar Amsterdam.
Gijs, heb je wat kunnen regelen zodat je je zoontje wat vaker kunt zien? Ik was de afgelopen dagen niet online dus ik weet niet of er nieuws is.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
![]()
Of meer drinkenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet je later naar bed gaan
nope ook dan duurt het een uur zeker met dit weerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet je later naar bed gaan
Precies,.... of lekker vrijenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Of meer drinken
Zweet je tussen je buiknaden ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope ook dan duurt het een uur zeker met dit weer
Moet je wel op je knietjes anders kan ik er niet bijquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, heb je wat kunnen regelen zodat je je zoontje wat vaker kunt zien? Ik was de afgelopen dagen niet online dus ik weet niet of er nieuws is.Ik hoop voor je dat alles goed komt.
En volgende meet verwacht ik hard anaal te worden genomen!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zweet je tussen je buiknaden ?
buiknadenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal hem als hij 5 geworden is nog maar eens in de twee weken zienquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, heb je wat kunnen regelen zodat je je zoontje wat vaker kunt zien? Ik was de afgelopen dagen niet online dus ik weet niet of er nieuws is.Ik hoop voor je dat alles goed komt.
En volgende meet verwacht ik hard anaal te worden genomen!
volgens mij hebben ze precies dezelfde voor 5 euro meer ofzo bij de gamma / bart smit / intertoys ik heb dat ding echt in al veel krantjes zien staanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:32 schreef Gaaaast het volgende:
M`n zwembad was trouwens uitverkocht bij de makro
Ben ik de enige die Magneet als schijtend op de pot voor zich zag?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:28 schreef Magneet het volgende:
als ik om 22.00 zeg dat ik ga lig ik er uiteindleijk om 22.30 in ofzo ( moet wel nog ff rustig kunnen schijten ) en ik slaap altijd heel slecht in dus met een beetje pech slaap ik pas echt om 23.30
Jezus Gijs,........ das best extreem,....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:32 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik zal hem als hij 5 geworden is nog maar eens in de twee weken zien![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:32 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik zal hem als hij 5 geworden is nog maar eens in de twee weken zien :'(
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
Aankleden brood maken en naar werk![]()
![]()
![]()
serieus gijs???? DAMN!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
Neeee,.. Surfer en ik hadden ook een beeld voor ons....... gruwelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Magneet als schijtend op de pot voor zich zag?![]()
![]()
kom je langs delftquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:32 schreef Gaaaast het volgende:
M`n zwembad was trouwens uitverkocht bij de makro
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeee,.. Surfer en ik hadden ook een beeld voor ons....... gruwelijk![]()
En dan zijn bed instappen ook met die klonterige anus
Neeeee gijs... ik poste het net ook al..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Magneet als schijtend op de pot voor zich zag?![]()
![]()
Deze ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze precies dezelfde voor 5 euro meer ofzo bij de gamma / bart smit / intertoys ik heb dat ding echt in al veel krantjes zien staan
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
![]()
Is het jullie ook opgevallen dat Magneet de ogen heeft van Charles Manson
Whahahahaha ... jaaaa.. die ogen... BRILJANTquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
![]()
is geen eigen soep hoor, kwam ik zo tegenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Nee,......... ik zoek mijn plaatjes altijd via Bartsmit.com Gijsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:38 schreef Magneet het volgende:
[..]jij zat ook met google te zoeken :
Klote Gijs!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:32 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ik zal hem als hij 5 geworden is nog maar eens in de twee weken zien :'(
Daar hou ik je aan Gijs!quote:Beloofd oh goddelijke Strol maar dan echt hard zonder spuug zodat ik die klamme billen vol blaf met bud
ow fuck die site laat hotlinken niet toequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dierensex ook al Gijs ?
Ahuhquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
ow fuck die site laat hotlinken niet toe
http://themq.com/issues/86/manson.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ahuh
Ik was van plan dit weekend het strand te komen vervuilen, samen met mijn kuiken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gaan er nog mensen naar het strand zondag ik hoorde dat het gezellig was afgelopen zondag. Ik lag 100 meter van jullie af Cho en Brown etc etc. 100METER :'(
daar lag ik zondag avond lekker in met mijn zoontje heerlijke poolquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:36 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Deze ? [afbeelding] Dat ding is fucking 305 cm doorsnee en 76 cm hoog
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeee,.. Surfer en ik hadden ook een beeld voor ons....... gruwelijk![]()
En dan zijn bed instappen ook met die klonterige anus
FUCK JOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag nu een beeld dat Miranda hem aan het baffen was daarna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu jullie ook whehehehe
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
is geen eigen soep hoor, kwam ik zo tegen
leer zequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:47 schreef kepler het volgende:
[..]
FUCK JOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEEEEEE![]()
dat beeld wat ik nu voor me heb
![]()
dat lukt dus echt niet meerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
leer ze![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
Bwaahhhhquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja was foutje zag ik later had niet in de gaten op welk plaatje hij repliedequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Zit net te lezen, der gaat 4000 liter water in dat krengquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:44 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
daar lag ik zondag avond lekker in met mijn zoontje heerlijke pool
K*NKERquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:56 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Zit net te lezen, der gaat 4000 liter water in dat krengDat duurt een dag voordat tie vol is
Als ik met Roy kom BBQ-en hoeft er maar 2000 liter in hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:56 schreef Gaaaast het volgende:
Zit net te lezen, der gaat 4000 liter water in dat krengDat duurt een dag voordat tie vol is
zeusssssssssssssssss!!! mogguh!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
hallo lekkere gijsjes van me![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, spring ik erbij dan is 1000L genoegquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik met Roy kom BBQ-en hoeft er maar 2000 liter in hoor.
Zeusiequote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Gijs serieus hou ermee opquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
stel je dit eens voor gijs:
Magneet net klaar met poepen en dan daarna in bed heerlijk gebaft door zijn kuiken![]()
tering gijs wat vies zegquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
stel je dit eens voor gijs:
Magneet net klaar met poepen en dan daarna in bed heerlijk gebaft door zijn kuiken![]()
ik denk geef jou ook ff dat beeld meequote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
tering gijs wat vies zeg![]()
![]()
![]()
Moet je dat nou weer zeggen...........bij jou zou ik het wel doen hoor gijs![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik denk
tja..... stom ik weet het....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:05 schreef D-Devil het volgende:
[..].
Zeus...............lekkere bruine kleerkast van me!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
pffffff bang dat je het koud krijgt komende winter ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:11 schreef Gaaaast het volgende:
Ik zit hier nog met een trui aan
Vanochten daan gedaan omdat ik met de motor ben, gewoon vergeten uit te doen. Zette net de airco wat harderquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
pffffff bang dat je het koud krijgt komende winter ofzo?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:16 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Vanochten daan gedaan omdat ik met de motor ben, gewoon vergeten uit te doen. Zette net de airco wat harder![]()
Daan gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:16 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Vanochten daan gedaan omdat ik met de motor ben, gewoon vergeten uit te doen. Zette net de airco wat harder![]()
wat heb je met Daan gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:16 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:17 schreef Magneet het volgende:
[..]wat doe jij met Daan?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daan gedaan
gmtaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat heb je met Daan gedaan![]()
jij hebt je post ge-edit hoer..... dat telt nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
[..]
gmta
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Zeg ga jij eens kindjes bouwen, want jij bent teveel met Daan in je hoofdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:16 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Riddick is uit
bel me eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeus...............lekkere bruine kleerkast van me!
Ik doe je!
Kijk je uit dat je niets breektquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Vuisten opwarmt
hoi lieve schat......zou ik ff een bakkie thee bij je komen drinkenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:21 schreef Quinny het volgende:
Zeusje lekkere knuffelbeer van me
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij hebt je post ge-edit hoer..... dat telt niet
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lieve schat......zou ik ff een bakkie thee bij je komen drinken![]()
Knuisjes bedoel je zekerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Vuisten opwarmt
Zonder bril.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:25 schreef Quinny het volgende:
moest eigenlijk wel een beetje lachen om deze foto![]()
[afbeelding]
Ja wie niet.... dat hoofdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:25 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
ik doe hem zoquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja wie niet.... dat hoofd![]()
serieusquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Riddick is uit
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:25 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Ja Dimplus heeft hem iigquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:30 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus
nu naar de stad gaat fietsen
ga eens naar http://members.lycos.nl/rbergers/fok/barbie al de foto's van de bbq heten zoquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
De naam van die foto ook
Dat is toch in Groningen... fietse Keplerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Dimplus heeft hem iig![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Dimplus heeft hem iig![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
De naam van die foto ook
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat is toch in Groningen... fietse Kepler