quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die cunt heeft avonddienst
-edit- ... oh... maar wel met MuPu
Ja lekker he!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahahhahahaha zoooooooooo gunt
![]()
als je jezelf zo terugziet.....dan schaam je je toch kapotquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:45 schreef Chocobo het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHquote:
die tiggy gaat zooooooooooo balen als ze die foto's zietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als je jezelf zo terugziet.....dan schaam je je toch kapot
Schamen doet ze sowieso al voor die avondquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als je jezelf zo terugziet.....dan schaam je je toch kapot
Hoezo? Ze kan zich toch niks herinneren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Schamen doet ze sowieso al voor die avond
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kan zich toch niks herinneren?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef chibibo het volgende:
Wat is trouwens dat vocht in haar hals?!![]()
Men zegt dat ze bier over zich heen kreeg... maar daar ga ik nu aan twijfelen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef chibibo het volgende:
Wat is trouwens dat vocht in haar hals?!![]()
Dat ene biertje van Zeus zeker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
Men zegt dat ze bier over zich heen kreeg... maar daar ga ik nu aan twijfelen..![]()
ik ben dan serieus echt blij dat ik niet met haar samenwerkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
Die kan nog lachen als ze volgende week weer terug is
Ze heeft hier LAST van!!
Ja daaaaaaaaaag,.... eigen schuld hoor !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
Die kan nog lachen als ze volgende week weer terug is
Ze heeft hier LAST van!!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaag,.... eigen schuld hoor !
Ik wil haar hoofd wel eens zien als ze dit allemaal zietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
ik ben dan serieus echt blij dat ik niet met haar samenwerk![]()
![]()
aan de andere kant zou ik het wel weer willen zienpuur uit leedvermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |