Jij hebt oook geen geduldquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:30 schreef Magneet het volgende:
805 Gijsjes doen Tiggy alsnog :)
Strooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
mogeuh
En ook nog :quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:34 schreef Quinny het volgende:
Even een Daantje spam
wat doe je met je snoetenpoetsendoos?
...idd leeg maken.
En wat kan je er nog meer mee?
...idd op je hoofd leggen.
maar het eigenlijk de bedoeling....
dat je je neus ermee snuit
duurde te langquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:33 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Jij hebt oook geen geduld
Heb ik je wakker ge-sms-t Gijs ? Ik hop hetquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
mogeuh
stroooooooooooooollllllll zit je nu al in je huisje?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
mogeuh
Gijs serieus da`s een oude postquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
En ook nog :
[afbeelding]
[afbeelding]Daan
ja en? Ik vind het gave foto'squote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs serieus da`s een oude postIk zit hier met een inbelmodem ja
Prutserquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:35 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijs serieus da`s een oude postIk zit hier met een inbelmodem ja
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja en? Ik vind het gave foto'sen als het goed is staan deze toch al in je cache dus moet het geen hol uitmaken
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:34 schreef Magneet het volgende:
stroooooooooooooollllllll zit je nu al in je huisje?
dat zal heus wel ja, is toch een vreemde omgeving.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel wennen hoor.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:45 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaast
Als je nu naar buiten loopt, kun je niet ff een patatje halen op de markt met zelfgemaakte mayo.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel wennen hoor.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als je nu naar buiten loopt, kun je niet ff een patatje halen op de markt met zelfgemaakte mayo.
Mogguh B.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als je nu naar buiten loopt, kun je niet ff een patatje halen op de markt met zelfgemaakte mayo.
Och, ik kan nu tenminste lekker op mijn balkon zitten zonder dat ik wordt weggeknetterd door scooters en stadsbussen. Ook heb ik nu wat meer groen om me heen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:51 schreef SailingAce het volgende:
je kan nu uberhaupt veilig op je balkon zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Och, ik kan nu tenminste lekker op mijn balkon zitten zonder dat ik wordt weggeknetterd door scooters en stadsbussen. Ook heb ik nu wat meer groen om me heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |