Fout.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:10 schreef Moody het volgende:
Yabuku Stodge
next
Er is vast iemand die slimmer is dan jij, dus ik laat hem nog even staan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:23 schreef Moody het volgende:
Weet jouwe nie
Ik kan eigenlijk alleen maar Eusebio bedenken die uit Mozambique komt, maar ik zie niet wat er taai is aan die naam.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:46 schreef tong80 het volgende:
Taaie voetballer uit Mozambique.
echt geen idee, Ik weet niet eens hoe de ziekenhuizen in Utrecht heten. Ik geloof dat er 1 het Wilhelmina kinderziekenhuis heet, maar dan kan ik er nog niks van maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:32 schreef Moody het volgende:
Nogmaals: De vogel van een beroemde actrice ligt in een Utrechts ziekenhuis.
Hij komt niet echt uit Mozambique maar een gedeelte van zijn naam is een volksstam uit dat land. Je hebt daar de Tutu's en de ......quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk alleen maar Eusebio bedenken die uit Mozambique komt, maar ik zie niet wat er taai is aan die naam.
In Mozambique ? Jij bent dom zeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:49 schreef Moody het volgende:
Negers
Precies de Hutu's nu moet je het kunnen raden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:57 schreef Moody het volgende:
Ja ik dacht dat ik ze weleens op tv had gezien, de Hutu's dan.
Botjes door de neus en piemels tot hun neus.
Die vogel is inmiddels bezweken door de hitte anders was ie allang weggevlogen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:09 schreef Moody het volgende:
En nogmaals: De vogel van een beroemde actrice ligt in een Utrechts ziekenhuis.
Lizarazu?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:51 schreef Moody het volgende:
Die ara ligt in het Academisch Ziekenhuis Utrecht (voor zover dat bestaa]t)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |