De 7110 met accu weegt 140 gram en lijkt me wel in te pakken te zijn in een pakketje/enveloppe van minder dan 3.2 cm dik.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
bij alkmaar. ik ga niet onder rembours verzenden, ik zal kijken hoeveel de verzendkosten zijn.
Woeiiiii, ik mag zinloos bieden, nou dan bied ik je bij deze 75 euro ex verzendkostenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
En ik krijg zojuist het bericht van Fester dat het bedrag overgemaakt is. Je mag dus zinloos bieden, totdat het topic gesloten is, wat met 't warme weer wat op zich kan laten wachten.
leukquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
maar ik heb nog wel een gratis leuk geluidje voor je!
Het is heel normaal om gewoon op een bod in te gaan hoor. Als ik iets verkoop ga ik het ook niet dagenlang laten staan om een paar euro te verdienen. En als ik een bod doe dan ga ik ook niet dagen wachten totdat de verkoper het er eens een keer mee eens is. Dan is het gewoon take it or leave it.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:15 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
leuk, enfin het maakt mij niet uit maar meestal laat je een bod staan, zodat andere mensen tijd hebben om te reageren omdat niet iedereen de hele dag een topic kan volgen wegens andere sociale bezigheden.
Ik wil je niet aanvallen, maar het is meer een tip zodat je volgende keer er misschien iets meer aan kan overhouden.
Dagenlang heb ik nooit gezegd, lezen svp.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is heel normaal om gewoon op een bod in te gaan hoor. Als ik iets verkoop ga ik het ook niet dagenlang laten staan om een paar euro te verdienen. En als ik een bod doe dan ga ik ook niet dagen wachten totdat de verkoper het er eens een keer mee eens is. Dan is het gewoon take it or leave it.
Waarom? V&A is geen veiling. Zorg maar dat je er sneller bij bent dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:11 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Dagenlang heb ik nooit gezegd, lezen svp.
Het gaat er om dat er duidelijk nog activiteit was qua bieden op dat object. Dan is het toch niet meer dan redelijk om even (in de zin een uur of 10 o.i.d.) te wachten met accepteren zodat de andere biederj(s) ook nog een kans te geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |