?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:43 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
tsjah dan heb ik dus 1 brede content en niet 2 nette stroken langs elkaar ... net als in een krant
kan het anders neit met css ?
Niet dat ik weet, behalve colspan dan uiteraard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:52 schreef releaze het volgende:
oh hell, dr is een manier, geloof ik, om tekst te laten overlopen in een tweede kolom. het was echt superhip in de personal webscene twee jaar teurg..
maar ik kan het me niet meer herinneren....
Het enige wat ie wil is een 2 koloms tekst opmaak. Daar komt toch geen dhtml of php bij te pas?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, behalve colspan dan uiteraard.
Waarschijnlijk kom je met DHTML of PHP een heel eind.
Wel als je automatisch wanneer je tekst in kolom 1 te breed wordt automatisch een colspan wilt toevoegen en wanneer de tekst niet te breed is GEEN colspan wilt toevoegen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:57 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Het enige wat ie wil is een 2 koloms tekst opmaak. Daar komt toch geen dhtml of php bij te pas?
Okay, maar het lijkt me dat hij een pagina wil waarvan de table standaard al 2 kolommen heeft, en de tekst automatisch in kolom 2 verder gaat wanneer die tekst niet meer past in kolom 1.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel als je automatisch wanneer je tekst in kolom 1 te breed wordt automatisch een colspan wilt toevoegen en wanneer de tekst niet te breed is GEEN colspan wilt toevoegen.
Die controlle opties heb je niet in HTML
Welke code?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:00 schreef releaze het volgende:
^
man, ik wil die code zo graag hebben
heb je enig idee hoe ze zoiets zullen noemen op tutorial sites?
Ja....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:01 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Okay, maar het lijkt me dat hij een pagina wil waarvan de table standaard al 2 kolommen heeft, en de tekst automatisch in kolom 2 verder gaat wanneer die tekst niet meer past in kolom 1.
Ja maar DAT wil hij nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:03 schreef haaahaha het volgende:
Correct.
de php/dHTML codes die ervoor zorgen dat er automatisch een nieuwe kolom aangemaakt wordt als er teveel tekst is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke code?
Ik zie niks over automatisch staan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja maar DAT wil hij niet
ik heb een onbekende hoeveelheid content .. column 1 is vol ga door in column 2 .. colspan heeft dus geen zin omdat ik dan 1 brede column krig met brede tekst ipv 2 content met 2 smalle stroken tekstquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:08 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
odz KAK ! http://www.w3.org/TR/2001/WD-css3-multicol-20010118/#content
<?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:05 schreef releaze het volgende:
[..]
de php/dHTML codes die ervoor zorgen dat er automatisch een nieuwe kolom aangemaakt wordt als er teveel tekst is.
*zucht* NIET wanneer je alleen de RIJ met de overlopende tekst een colspan geeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:09 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
[..]
ik heb een onbekende hoeveelheid content .. column 1 is vol ga door in column 2 .. colspan heeft dus geen zin omdat ik dan 1 brede column krig met brede tekst ipv 2 content met 2 smalle stroken tekst
CSS3 wordt door nog geen enkele browser ondersteuntquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:08 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
odz KAK ! http://www.w3.org/TR/2001/WD-css3-multicol-20010118/#content
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |