quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:56 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
ik heb d'r nog eens goed over nagedacht. Wat ik dus al zei
ik ga mezelf meer vrijheid geven en haar meer. Dat wil niet zeggen dat ik haar ga vergeten...in tegendeel. Maar die "smsjes" worden minder belangrijk en ik wil meer een soort van "houden van" gevoel. Niet dat verliefde, maar dat hebben we allang niet meer. Die moeder moet het zelf maar uitzoeken...tuurlijk gaat m'n vriendin ertegenin, maar ik wil gewoon m'n losse kant van mezelf naar haar toe laten zien ( naar m'n vriendin) ik weet zeker dat ze me ook een stuk leuker gaat vinden. Want wat is er nou leuk aan een jaloerse, bange vriend ? Dan laat je je ware ik niet zien......vandaar dat deze beslissing, in mijn ogen, onze relatie alleen maar ten goede komt. of nie dat ?
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:58 schreef Zjenitha het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik vind dit een heel goed besluit van je![]()
Je denkt nu namelijk weer wat meer aan jezelf en aan jouw eigen leven, inplaats van de hele tijd aan je vriendin haar situatie te denken. Natuurlijk is het heel rot voor haar, maar jij moet ook wel verder kunnen met jou leven.![]()
Veel succes met je gesprek met haar, hopelijk zal ze het begrijpen. Maar waarschijnlijk zal ze eerst even down zijn,...aan de andere kant zal dit haar weer stimuleren om tegen haar moeder in te gaan en baas te worden over haar eigen leven.
Veel succes![]()
ik ga je voorspellen, je verkering gaat over als je zo door blijft gaan, dus wat je ook doet, maakt niet uit, maar zorg dat je zekerder wordt, that's it !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:50 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
Tsja, ik zit d'r doorheen.
Eigenlijk zou ik dit jaar meegaan met m'n vriendin op vakantie naar Kroatië. Door omstandigheden thuis kon ik niet mee.....maar dat is verleden tijd
Het probleem is..ik heb constant het gevoel dat ze vreemdgaat / me niet meer leuk vind. We hebben nu 16 maanden "iets" (ik 17 zij 16) maar zij heeft voor me al één keer een serieuze relatie gehad ( 8 maanden) en nog twee kortere waar niets in is gebeurt. Ik weet dat in de eerste maand toen wij iets hadden ze haar ex nog leuk vond, die was vreemdgegaan. Later bleek dat hij veel vaker was vreemdgegaan, maar dat is een ander verhaal.
Ik ben constant met m'n gedachten dat m'n vriendin aan het vreemdgaan is daar en dat ze me niet meer leuk vind / aantrekkelijk omdat die jongens daar veel leuker zijn. Ze zegt dat ze absoluut niet vreemdgaat en als ik vertel dat ik d'r niet voor 100 % vertrouw dan vind ze da ook helemaal nie leuk en probeert ze me weer gerust te stellen.
Ze weet van "m'n vertrouwensprobleem" en had beloofd wel wat van zich te laten horen. Nou sms't ze maar ééns in de 3 dagen en toen we 16 maanden hadden, op 1 augustus, en ik belde was ze heel kortaf en zei ze nie veel. Alleen maar zoiets van: Ja het is super gezellig en ik ben al een keer dronken geweest.
Ik weet niet wat ik moet doen.....ik vertrouw zelfs m'n eigen ouders niet. heel raar, ik kan niemand vertrouwen. Zelfs de beste vriendinnen van m'n vriendin zeggen dat ze absoluut niet vreemdgaat, omdat ze weet hoe het voelt na d'r ex.
Toch kan ik d'r niet vertrouwen........het is net alsof ze me helemaal vergeet.....![]()
hehehehe, ik had toch gelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:42 schreef Dow.Jones het volgende:
[..]
ik ga je voorspellen, je verkering gaat over als je zo door blijft gaan, dus wat je ook doet, maakt niet uit, maar zorg dat je zekerder wordt, that's it !!
daarom zeg ik ook. Ik voel me zo kut dat het nu uit is...maar ik weet zeker dat het in verloop van tijd wel weer beter met me gaat. Misschien dat het ooit nog wat wordt....ik hoop het......quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef Dow.Jones het volgende:
[..]
hehehehe, ik had toch gelijk blijkbaar.
Het is kut voor je, maar het ligt echt aan jou en als je ook nog eens gaat afgeven op mensen hier dan schiet je helemaal niks op....
enne kom op man, je bent 17....da's 7 jaar jonger dan ik...je moet es wat minder aan vreouwen denken en meer aan vrienden en uitgaan en school. Hier heb je op lange termijn veel meer aan.
gelijk heb je helemaal !maar als je die angst wel hebt, kun je het er beste wel of niet over praten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:13 schreef TheBrain het volgende:
Oei, je begeeft je op glad ijs... Vertrouwen is de basis van elke relatie, ik weet het, het is super cliche. Maar je moet haar vertrouwen, zeker als je haar d'r al een keer op aangesproken hebt. Verder moet je geen minderwaardigheidscomplex hebben ten opzichte van andere jongens. Ze heeft jou niet voor niets gekozen! Als ze gek is op jou zal ze echt niet een goede relatie op het spel zetten. Maar door haar te vertellen dat je haar niet vertrouwd, zal zij zich niet prettig voelen en wellicht anders tegen bepaalde dingen aan gaan kijken. Dit zou zich wel eens tegen jou (en jullie relatie) kunnen keren. Kortom, vertrouw elkaar een beetje, en ben ook trots op je relatie, jij hebt haar en niemand anders!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |