dat heeft iemand ooit geprobeerd bij me, ik heb hem een keukenmes gegeven...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:19 schreef Tarot het volgende:
Zelf anders dat je zelfmoord zou plegen als je erachter zou komen dat je vriendin vreemd zou gaan of vlak na de relatie al een ander zou hebben... zo praat je d'r een lekker schuld-gevoel aan, dat ze verdientDan zal ze ook wel goed nadenken over ze nog wel bij je wil blijven als ze niet meer verliefd op je is.
Hehe, maar die vriend wist wel gelijk hoe je over hem dacht...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat heeft iemand ooit geprobeerd bij me, ik heb hem een keukenmes gegeven...
hij deed het natuurlijk niet, de lafbek
gevoelens kan je niet afdwingen.. ik heb hem gedumpt hij mij niet.. ik laat me niet chanteren, come on!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:22 schreef Tarot het volgende:
[..]
Hehe, maar die vriend wist wel gelijk hoe je over hem dacht... dus die zwaaide zeker direct met zn handje![]()
dank je.....ik praat er sowieso nog met d'r over. Maar ik kijk op het moment zelf wel wat ik doe ........quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:56 schreef TheBrain het volgende:
Het zijn altijd harde en moeilijke beslissingen om te nemen Ome_Doedelzak... Maar uit je post te merken heb je het echt gehad in je relatie. Tja, als je je al langere tijd ongelukkig voelt en het is geen "dipje", dan wordt het lastig om het door te zetten. Ik zou het er alleen wel eerst nog even met haar over hebben, over je gevoelens en gedachten. Wellicht dat zij erg op haar vrijheid gesteld is en juist blij is dat jij haar die geeft! Terwijl het voor jou dan overkomt alsof ze niet geinteresseerd is. Aan de andere kant, het jongens-feest-verhaal gaat er bij mij ook niet in, daar zou ze wat mij betreft zeker haar excuses voor aan moeten bieden... Maar goed, het enige wat ik kan zeggen is, volg je gevoel, en niet een of andere opwelling...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:46 schreef Zjenitha het volgende:
Ik denk niet dat ze vreemd gaat maar dat ze er moe van word dat jij zo geobsedeerd rond haar bezig bent, dat zou niemand leuk vinden. Voor haar is deze vakantie misschien dus een hele opluchting van jouw geclaim.
Het is juist super dat ze je nog sms't elke 3 dagen als je elkaar al zo lang kent en een relatie hebt. Aangezien jullie al zo lang hebben moet je haar gewoon vertrouwen, een relatie is namelijk gebaseerd op vertrouwen.
Ik kreeg het idee van je bericht dat je al enige tijd zo obsessief met haar bent geweest en bent, daardoor kan het ook zijn dat ze jou minder leuk is gaan vinden. Op deze manier ziet ze namelijk helemaal niet meer de kant van je die ze prachtig vind en waarom ze jouw vriendin is.
Doe daar iets aan, zorg dat je ook activiteiten en vrienden naast haar hebt en probeer jezelf af te leiden zodat zij ook weer zal zien hoe leuk je kunt zijn.
Je kunt ook wachten totdat zij dan weer contact met jou opzoekt, dan krijgt zij namelijk weer meer de drang om bij jou te zijn inplaats dat ze zich gestalkt voelt door jou.
Veel succes![]()
Zo te horen maak je de beslissing die ik ook zou maken. Je verdient iemand die je wel kunt vertrouwen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:15 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
Sorry voor m'n late reactie .....ben hele dag wezen werken.
[...]
nog bedankt voor jullie steun
En waarom kan hij haar niet vertrouwen dan? Volgens mij is hij zelf een heleboel conclusies aan het trekken over haar, maar zijn er weinig concrete aanleidingen waarom ze niet te vertrouwen zou zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:54 schreef Tarot het volgende:
Zo te horen maak je de beslissing die ik ook zou maken. Je verdient iemand die je wel kunt vertrouwen.
Zolang je haar niet kunt vertrouwen kun je niet meer in een relatie zitten met haar.
o mijn god. Jij moet psycholoog worden. Van die kant had ik het nog niet bekeken eigenlijk......quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:46 schreef Zjenitha het volgende:
Ik denk niet dat ze vreemd gaat maar dat ze er moe van word dat jij zo geobsedeerd rond haar bezig bent, dat zou niemand leuk vinden. Voor haar is deze vakantie misschien dus een hele opluchting van jouw geclaim.
Het is juist super dat ze je nog sms't elke 3 dagen als je elkaar al zo lang kent en een relatie hebt. Aangezien jullie al zo lang hebben moet je haar gewoon vertrouwen, een relatie is namelijk gebaseerd op vertrouwen.
Ik kreeg het idee van je bericht dat je al enige tijd zo obsessief met haar bent geweest en bent, daardoor kan het ook zijn dat ze jou minder leuk is gaan vinden. Op deze manier ziet ze namelijk helemaal niet meer de kant van je die ze prachtig vind en waarom ze jouw vriendin is.
Doe daar iets aan, zorg dat je ook activiteiten en vrienden naast haar hebt en probeer jezelf af te leiden zodat zij ook weer zal zien hoe leuk je kunt zijn.
Je kunt ook wachten totdat zij dan weer contact met jou opzoekt, dan krijgt zij namelijk weer meer de drang om bij jou te zijn inplaats dat ze zich gestalkt voelt door jou.
Veel succes![]()
Daar lijkt TS juist niet zo van overtuigd! Maar zoals ik al eerder aangaf (en velen met mij), je moet haar echt vertrouwen... Het lijkt erop dat het gebrek aan vertrouwen puur van jouw kant komt. Dit los je dan niet op met een ander meisje denk ik, dan ga je het zelfde probleem krijgen.quote:Als het zo is, dan verteld ze het wel, klaar!
Kijk,quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:49 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
Ik weet het niet.........het ligt zo moeilijk. Ze mag thuis helemaal niets van die moeder. Als ik met d'r naar de bios wil moet ik dat EEN MAAND !! van tevoren regelen en dan krijg ik pas op de dag zelf te horen ofdat ze mag. Ik weet dat ik m'n vriendin dat niet kwalijk kan nemen, maar in een relatie moet je toch dingen kunnen afspreken?
ik zal m'n vertrouwenskwestie uitleggen:
ik ben in m'n groei 30 kilo afgevallen. Niemand nam me in het verleden serieus en ik ben door zoveel meisjes uitgelachen en heb zoveel blauwtjes gelopen. Ik viel af......leerde m'n vriendin kennen. Maar van binnen heb ik het gevoel van blauwtjes lopen etc. nog steeds...ik zit in een combinatie van woede / frustratie
ik ben 17, m'n jeugd begint net. Ik ga eind augustus naar een nieuwe school..ik leer daar nieuwe mensen kennen. Moet ik nou m'n hele jeugd gaan zitten hopen dat ze een keer met me naar de bios mag? Terwijl er genoeg andere leuke meisjes rondlopen die WEL met me naar de bios kunnen en WEL met me op vakantie kunnen? Het feit dat ik haar niet vertrouw is gewoon omdat ik d'r vrijwel nooit zie. We bellen regelmatig........en als we elkaar zien is het ook altijd gezellig. Dat zonder meer. maar het probleem is gewoon dat ik zoveel leuke dingen met d'r wil doen. Kom op ! ik ben 17 !! En ik kan / mag niets ! Op m'n werk ben ik afwezig. Ik ben 2 kilo afgevallen, ik eet niet meer, ik voel me niet lekker. Dat lijkt me genoeg zeggen. Ik wil een meisje dat WEL de tijd en aand8 voor me heeft en d'r is als ik d'r nodig heb ! En niet zoals m'n huidige vriendin die, toen m'n opa stierf, niet eens bij me langmocht van d'r moeder om me te troosten. Alleen maar "omdat Engels leren voorgaat"..........
thnx. Maar die moeder doet alles zodat we elkaar niet zien........snap je? Dat werkt zo frustrerend.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:34 schreef MarMar het volgende:
veel ouders verwarren beschermen en opvoeden met macht hebben overzie het te vaak gebeuren...
maar je dinnetje niet laten vallen om wat der ma flikt.. je moet met haar verder, niet met der ma he..
denk dat je als het over wat je echt voelt gaat, je moet af gaan op de momenten dat je bij der bent en contact met haar hebt en niet op de shit er omheen..
succes
Waarom begint dit verhaal steeds meer te lijken op hoe mijn moeder vroeger wasquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:30 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
Kei veel bedankt. Het doet me echt goed. Ik heb net met de zus van m'n vriendin gepraat...zij zegt dat ze 100 % niet is vreemdgegaan.
Het probleem is dat die moeder niet zo makkelijk is. Als m'n vriendin ertegenin gaat dan krijgt ze alleen nog maar meer op d'r flikker en er volgen altijd consequenties. Als ik mee was geweest op vakantie...dan zouden we allebei het huis niet meer inkomen ( zo zei ze dat)
Het is geen beschermen meer ==> ze wil d'r kind vrijlaten, maar ze mag nooit uit.
Als we afgesproken hebben met elkaar verzint d'r moeder smoesjes zodat we elkaar maar een uurtje zien..... Allemaal van dat soort dingen. het is zelfs zo erg dat ze na d'r HAVO het huis uit wordt gekickt. Dat is geen beschermen meer.
Maar als ik aan d'r moeder vraag of ze dan een hekel aan me heeft ( wat ik me haast niet voor kan stellen) dan zegt ze dat ze me "de perfecte schoonzoon" vindt. Waarom reageert ze dan zo ?
nee nee dat zeker niet. Maar als je een relatie hebt, en je nooit bij elkaar kunt zijn. Wat ik bedoel is dat ik zondag veel met d'r ga praten. Het zal een emotioneel gesprek worden over de afloop van onze relatie........misschien gaat het uit.......misschien niet. Ik wil haar mening / verhaal horen. Hoe ziet zij het? Wat doe ik verkeerd, wat kan er verbeterd wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:44 schreef hardsilence het volgende:
Wanneer je een relatie hebt wil dat toch niet zeggen dat je niet je eigen ding mag en kan doen.
Je ziet haar maar minimaal doordat die moeder je/jullie in de weg zit, dan heb je toch tijd genoeg om andere dingen te ondernemen.
Of komt het dan op 'dingen doen met andere meiden' neer?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:56 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
ik heb d'r nog eens goed over nagedacht. Wat ik dus al zei
ik ga mezelf meer vrijheid geven en haar meer. Dat wil niet zeggen dat ik haar ga vergeten...in tegendeel. Maar die "smsjes" worden minder belangrijk en ik wil meer een soort van "houden van" gevoel. Niet dat verliefde, maar dat hebben we allang niet meer. Die moeder moet het zelf maar uitzoeken...tuurlijk gaat m'n vriendin ertegenin, maar ik wil gewoon m'n losse kant van mezelf naar haar toe laten zien ( naar m'n vriendin) ik weet zeker dat ze me ook een stuk leuker gaat vinden. Want wat is er nou leuk aan een jaloerse, bange vriend ? Dan laat je je ware ik niet zien......vandaar dat deze beslissing, in mijn ogen, onze relatie alleen maar ten goede komt. of nie dat ?
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:58 schreef Zjenitha het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik vind dit een heel goed besluit van je![]()
Je denkt nu namelijk weer wat meer aan jezelf en aan jouw eigen leven, inplaats van de hele tijd aan je vriendin haar situatie te denken. Natuurlijk is het heel rot voor haar, maar jij moet ook wel verder kunnen met jou leven.![]()
Veel succes met je gesprek met haar, hopelijk zal ze het begrijpen. Maar waarschijnlijk zal ze eerst even down zijn,...aan de andere kant zal dit haar weer stimuleren om tegen haar moeder in te gaan en baas te worden over haar eigen leven.
Veel succes![]()
ik ga je voorspellen, je verkering gaat over als je zo door blijft gaan, dus wat je ook doet, maakt niet uit, maar zorg dat je zekerder wordt, that's it !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:50 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
Tsja, ik zit d'r doorheen.
Eigenlijk zou ik dit jaar meegaan met m'n vriendin op vakantie naar Kroatië. Door omstandigheden thuis kon ik niet mee.....maar dat is verleden tijd
Het probleem is..ik heb constant het gevoel dat ze vreemdgaat / me niet meer leuk vind. We hebben nu 16 maanden "iets" (ik 17 zij 16) maar zij heeft voor me al één keer een serieuze relatie gehad ( 8 maanden) en nog twee kortere waar niets in is gebeurt. Ik weet dat in de eerste maand toen wij iets hadden ze haar ex nog leuk vond, die was vreemdgegaan. Later bleek dat hij veel vaker was vreemdgegaan, maar dat is een ander verhaal.
Ik ben constant met m'n gedachten dat m'n vriendin aan het vreemdgaan is daar en dat ze me niet meer leuk vind / aantrekkelijk omdat die jongens daar veel leuker zijn. Ze zegt dat ze absoluut niet vreemdgaat en als ik vertel dat ik d'r niet voor 100 % vertrouw dan vind ze da ook helemaal nie leuk en probeert ze me weer gerust te stellen.
Ze weet van "m'n vertrouwensprobleem" en had beloofd wel wat van zich te laten horen. Nou sms't ze maar ééns in de 3 dagen en toen we 16 maanden hadden, op 1 augustus, en ik belde was ze heel kortaf en zei ze nie veel. Alleen maar zoiets van: Ja het is super gezellig en ik ben al een keer dronken geweest.
Ik weet niet wat ik moet doen.....ik vertrouw zelfs m'n eigen ouders niet. heel raar, ik kan niemand vertrouwen. Zelfs de beste vriendinnen van m'n vriendin zeggen dat ze absoluut niet vreemdgaat, omdat ze weet hoe het voelt na d'r ex.
Toch kan ik d'r niet vertrouwen........het is net alsof ze me helemaal vergeet.....![]()
hehehehe, ik had toch gelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:42 schreef Dow.Jones het volgende:
[..]
ik ga je voorspellen, je verkering gaat over als je zo door blijft gaan, dus wat je ook doet, maakt niet uit, maar zorg dat je zekerder wordt, that's it !!
daarom zeg ik ook. Ik voel me zo kut dat het nu uit is...maar ik weet zeker dat het in verloop van tijd wel weer beter met me gaat. Misschien dat het ooit nog wat wordt....ik hoop het......quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef Dow.Jones het volgende:
[..]
hehehehe, ik had toch gelijk blijkbaar.
Het is kut voor je, maar het ligt echt aan jou en als je ook nog eens gaat afgeven op mensen hier dan schiet je helemaal niks op....
enne kom op man, je bent 17....da's 7 jaar jonger dan ik...je moet es wat minder aan vreouwen denken en meer aan vrienden en uitgaan en school. Hier heb je op lange termijn veel meer aan.
gelijk heb je helemaal !maar als je die angst wel hebt, kun je het er beste wel of niet over praten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:13 schreef TheBrain het volgende:
Oei, je begeeft je op glad ijs... Vertrouwen is de basis van elke relatie, ik weet het, het is super cliche. Maar je moet haar vertrouwen, zeker als je haar d'r al een keer op aangesproken hebt. Verder moet je geen minderwaardigheidscomplex hebben ten opzichte van andere jongens. Ze heeft jou niet voor niets gekozen! Als ze gek is op jou zal ze echt niet een goede relatie op het spel zetten. Maar door haar te vertellen dat je haar niet vertrouwd, zal zij zich niet prettig voelen en wellicht anders tegen bepaalde dingen aan gaan kijken. Dit zou zich wel eens tegen jou (en jullie relatie) kunnen keren. Kortom, vertrouw elkaar een beetje, en ben ook trots op je relatie, jij hebt haar en niemand anders!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |