dat heeft iemand ooit geprobeerd bij me, ik heb hem een keukenmes gegeven...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:19 schreef Tarot het volgende:
Zelf anders dat je zelfmoord zou plegen als je erachter zou komen dat je vriendin vreemd zou gaan of vlak na de relatie al een ander zou hebben... zo praat je d'r een lekker schuld-gevoel aan, dat ze verdientDan zal ze ook wel goed nadenken over ze nog wel bij je wil blijven als ze niet meer verliefd op je is.
Hehe, maar die vriend wist wel gelijk hoe je over hem dacht...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat heeft iemand ooit geprobeerd bij me, ik heb hem een keukenmes gegeven...
hij deed het natuurlijk niet, de lafbek
gevoelens kan je niet afdwingen.. ik heb hem gedumpt hij mij niet.. ik laat me niet chanteren, come on!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:22 schreef Tarot het volgende:
[..]
Hehe, maar die vriend wist wel gelijk hoe je over hem dacht... dus die zwaaide zeker direct met zn handje![]()
dank je.....ik praat er sowieso nog met d'r over. Maar ik kijk op het moment zelf wel wat ik doe ........quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:56 schreef TheBrain het volgende:
Het zijn altijd harde en moeilijke beslissingen om te nemen Ome_Doedelzak... Maar uit je post te merken heb je het echt gehad in je relatie. Tja, als je je al langere tijd ongelukkig voelt en het is geen "dipje", dan wordt het lastig om het door te zetten. Ik zou het er alleen wel eerst nog even met haar over hebben, over je gevoelens en gedachten. Wellicht dat zij erg op haar vrijheid gesteld is en juist blij is dat jij haar die geeft! Terwijl het voor jou dan overkomt alsof ze niet geinteresseerd is. Aan de andere kant, het jongens-feest-verhaal gaat er bij mij ook niet in, daar zou ze wat mij betreft zeker haar excuses voor aan moeten bieden... Maar goed, het enige wat ik kan zeggen is, volg je gevoel, en niet een of andere opwelling...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:46 schreef Zjenitha het volgende:
Ik denk niet dat ze vreemd gaat maar dat ze er moe van word dat jij zo geobsedeerd rond haar bezig bent, dat zou niemand leuk vinden. Voor haar is deze vakantie misschien dus een hele opluchting van jouw geclaim.
Het is juist super dat ze je nog sms't elke 3 dagen als je elkaar al zo lang kent en een relatie hebt. Aangezien jullie al zo lang hebben moet je haar gewoon vertrouwen, een relatie is namelijk gebaseerd op vertrouwen.
Ik kreeg het idee van je bericht dat je al enige tijd zo obsessief met haar bent geweest en bent, daardoor kan het ook zijn dat ze jou minder leuk is gaan vinden. Op deze manier ziet ze namelijk helemaal niet meer de kant van je die ze prachtig vind en waarom ze jouw vriendin is.
Doe daar iets aan, zorg dat je ook activiteiten en vrienden naast haar hebt en probeer jezelf af te leiden zodat zij ook weer zal zien hoe leuk je kunt zijn.
Je kunt ook wachten totdat zij dan weer contact met jou opzoekt, dan krijgt zij namelijk weer meer de drang om bij jou te zijn inplaats dat ze zich gestalkt voelt door jou.
Veel succes![]()
Zo te horen maak je de beslissing die ik ook zou maken. Je verdient iemand die je wel kunt vertrouwen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:15 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
Sorry voor m'n late reactie .....ben hele dag wezen werken.
[...]
nog bedankt voor jullie steun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |