abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:50:58 #1
81630 Ome_Doedelzak
Lekker blazen op die zak
pi_21040725
Tsja, ik zit d'r doorheen.
Eigenlijk zou ik dit jaar meegaan met m'n vriendin op vakantie naar Kroatië. Door omstandigheden thuis kon ik niet mee.....maar dat is verleden tijd
Het probleem is..ik heb constant het gevoel dat ze vreemdgaat / me niet meer leuk vind. We hebben nu 16 maanden "iets" (ik 17 zij 16) maar zij heeft voor me al één keer een serieuze relatie gehad ( 8 maanden) en nog twee kortere waar niets in is gebeurt. Ik weet dat in de eerste maand toen wij iets hadden ze haar ex nog leuk vond, die was vreemdgegaan. Later bleek dat hij veel vaker was vreemdgegaan, maar dat is een ander verhaal.

Ik ben constant met m'n gedachten dat m'n vriendin aan het vreemdgaan is daar en dat ze me niet meer leuk vind / aantrekkelijk omdat die jongens daar veel leuker zijn. Ze zegt dat ze absoluut niet vreemdgaat en als ik vertel dat ik d'r niet voor 100 % vertrouw dan vind ze da ook helemaal nie leuk en probeert ze me weer gerust te stellen.
Ze weet van "m'n vertrouwensprobleem" en had beloofd wel wat van zich te laten horen. Nou sms't ze maar ééns in de 3 dagen en toen we 16 maanden hadden, op 1 augustus, en ik belde was ze heel kortaf en zei ze nie veel. Alleen maar zoiets van: Ja het is super gezellig en ik ben al een keer dronken geweest.

Ik weet niet wat ik moet doen.....ik vertrouw zelfs m'n eigen ouders niet. heel raar, ik kan niemand vertrouwen. Zelfs de beste vriendinnen van m'n vriendin zeggen dat ze absoluut niet vreemdgaat, omdat ze weet hoe het voelt na d'r ex.

Toch kan ik d'r niet vertrouwen........het is net alsof ze me helemaal vergeet..... :'(
24 flesjes in een krat, 24 uur in een dag. Toeval ??
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:54:59 #2
80382 manny
30 is best veel
pi_21040806
geen idee wat practische oplossingen zijn om vertrouwen in anderen te verbeteren. Wat ik wel denk is dat je haar "kwijt raakt" als je zo door blijft gaan. Je wantrouwen loopt dan uit de hand en dat geeft alleen maar een bevestiging voor jezelf. Zoiets van "zie je nou wel". Hoop dat andere mensen meer tips en trucs voor je hebben. Succes.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_21041261
Tja, volgens mij moet je het probleem toch echt bij jezelf zoeken. Ik bedoel: ze heeft hiervoor maar 1 serieuze relatie gehad, en die was op zo'n kutmanier uitgegaan (met meerdere anderen vreemdgegaan), dat het me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat ze met die gast weer een relatie wilt. Bovendien zegt ze zelf en haar beste vriendinnen dat ze niet vreemd gaat.. Het enigste wat je daadwerkelijk als reden op zou kunnen geven, is dat ze "maar" eens in de drie dagen je een sms stuurt. Sorry, maar persoonlijk vind ik dat grote onzin. Ik bedoel: ze zit lekker ergens ver weg op vakantie en ze zal heus wel een hoop andere dingen te doen hebben dan je te sms-en. Maar dat betekent nog niet dat ze daar een andere vriend heeft!

Misschien kan je beter je energie in steken om een liefdevolle vriend te zijn, in plaats van uit alle macht proberen aanwijzingen te vinden dat ze je toch bedriegd.
Als we wisten waar we mee bezig waren, zou het geen onderzoek heten. -Albert Einstein
pi_21042128
zijn jouw ouders mee? ( je zegt namelijk: "Ik weet niet wat ik moet doen.....ik vertrouw zelfs m'n eigen ouders niet"). ff rekensommetje 16+8=24 maanden> 2 jaar. ze is nu 16 en zou dus vanaf haar 14 dus al steeds vaste relatie hebben aan een stuk door. kijk als zo'n meisje dan op vakantie gaat zonder vriend en met vriendinnen dan is het hek natuurlijk van de dam. die gaan zuipen, raar doen, kortom soort verloren jeugd inhalen. het is wie zij is en hoe goed jullie relatie is of ze vreemd gaat of niet. ik zou gewoon ook niet veel van je laten horen, laat haar ook maar voelen wat het is zonder jou.
het blijft natuurlijk een rotgevoel (dat ik wel heel goed herken)

succes ermee
pi_21042454
Oei, je begeeft je op glad ijs... Vertrouwen is de basis van elke relatie, ik weet het, het is super cliche. Maar je moet haar vertrouwen, zeker als je haar d'r al een keer op aangesproken hebt. Verder moet je geen minderwaardigheidscomplex hebben ten opzichte van andere jongens. Ze heeft jou niet voor niets gekozen! Als ze gek is op jou zal ze echt niet een goede relatie op het spel zetten. Maar door haar te vertellen dat je haar niet vertrouwd, zal zij zich niet prettig voelen en wellicht anders tegen bepaalde dingen aan gaan kijken. Dit zou zich wel eens tegen jou (en jullie relatie) kunnen keren. Kortom, vertrouw elkaar een beetje, en ben ook trots op je relatie, jij hebt haar en niemand anders!
pi_21044332
TOpictitel ietwat verduidelijkt.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 00:48:49 #7
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_21044598
Ik heb exact het zelfde gevoeld!
niet van het vreemdgaan (ja een keer) maar ik was constant bang dat ze me niet meer leuk vond en dat ze andere jongens misschien leuker vond, uiteindelijk is dit ook het einde geworden van onze relatie, ze vond me niet meer leuk (of ja wel nog heel leuk maar ze hield niet meer van me)

ik kan niet veel anders zeggen, praat er over met je vriendin, en zolang ze zegt dat jij echt de enigste voor haar bent dan moet je daar vrede mee hebben!
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_21046196
weet je daar had ik als kid man zow last van altijd maar denken aan mijn vriendin euhhhh gaat ze niet vreemd enz,houd ze van mij.Je zit de hele dag maar met je kop in de wolken elke seconde wil je dat ze het leven met je deelt.Nu ik al langer singel ben is die angst er niet.Nu ga ik ff doctor phill worden.
Vraag aan haar ga je vreemd.
Hou je van me.
En ga je nog om met je ex.
Zegt zei nog op alles nee hoef jij niet bang te zijn,en trouwens als zei in kroatie zit is de kans klein dat zei haar ex tegen komt.
pi_21047579
Dat is pas fout, in een relatie om de dag bevestiging vragen.. Hou je nog van me? JAA GODVERDOMME IK HOU NOG VAN JE, DAT WEET JE ZO ONDERHAND TOCH!!!?? dat soort situaties krijg je dan.. En de TS geeft al aan dat ze er alles aan doet om hem gerust te stellen.. Ofwel hij moet zich niet zo aanstellen en haar een fijne vakantie wensen.. Als het alsnog fout gaat, dan weet je in ieder geval dat het slet was die je niet waard is.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:08:18 #10
99690 RockyBalboa
What doesnt kill you...
pi_21047713
Het is meer je onzekerheid over jezelf wat het probleem is denk ik. Met al die 'leuke' jongens in haar omgeving heeft ze uiteindelijk toch voor jou gekozen, dat zal toch wel wat zeggen niet? Ik denk eerder dat jij juist denkt dat je niet leuker bent dan die andere jongens terwijl zij daar anders over denkt. Over het vreemdgaan: Als ze zelf zegt dat ze niet vreemdgaat en als haar vriendinnen het ook zeggen dan zal het wel zo lijkt me. Je kunt wel blijven zoeken naar aanwijzingen dat ze eventueel vreemd zou gaan maar dat zou 1: een enorme druk leggen op de relatie (bij zowel jou als bij haar) en 2: behoorlijke schade aanrichten aan het vertrouwen voor zowel jouw als haar. Als ik jou was zou ik aannemen van haar en haar vriendinnen dat ze niet vreemdgaat en wat meer vertrouwen in jezelf proberen op te bouwen; ze heeft tenslotte voor jou gekozen. Mocht ze uiteindelijk toch vreemd zijn gegaan dan zal het even pijn doen, maar moet je blij zijn dat je er uiteindelijk vanaf bent.
... makes you stronger.
pi_21049083
Heh, ik had precies hetzelfde, afgelopen maand, toen mijn vriendin achterbleef en ik op vakantie ging met mijn vrienden. Ik had het helaas wel bij het rechte eind, en nu is het uit na 15 maanden... Ze had met een bepaalde jongen gezoend die het al vaker had geprobeerd... But I guess I'm not helping you out, am I?

Ga er nu maar gewoon van uit dat je een braaf meisje aan de haak hebt geslagen... Maar, stel, ze zou vreemd gaan... Is dat niet een teken dat het wel mooi geweest is? Dat is overduidelijk een teken dat zij niet hetzelfde over jou denkt als jij over haar. Bovendien, je bent nog jong, je hebt tijd zat, en er lopen genoeg andere vrouwen rond... You'll get over it...
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:18:52 #12
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_21051204
Het lijkt me idd dat het probleem niet bij haar ligt, maar bij jou. Je geeft in je OP namelijk aan dat je -naast haar- je ouders ook niet vertrouwd. Dat vind ik nogal wat...
Daarnaast lijkt het me voor je vriendin trouwens wel een bittere pil als ze van jou moeten horen dat jij d'r niet voor 100 % vertrouwt. Een van de belangrijkste dingen in een relatie is -naast liefde- vertrouwen in elkaar. 't Is lief en begrijpelijk dat ze om het hardst probeert om jou gerust te stellen, maar imho ben jij de enige die het op kan lossen.
't Kost je vast wel heel wat energie, de onzekerheid die je hebt en de angst om haar te verliezen aan een ander.

Dat je vakantievierende vriendin niet zovaak smst als ze zei dat ze zou doen, betekent niet meteen dat ze niet van je houdt en vreemd gaat. Ze is op vakantie, heeft plezier, doet indrukken op en ja, dan kan ze wel eens vergeten om te smsen. Je gunt haar wel een fijne vakantie toch?

Sorry, maar het lijkt wel of je denkt:

- Ze smst niet vaak ====> ze heeft het te druk met andere mannen
- Ze belt maar kort ====> ze houdt niet meer van me
- Ze heeft plezier zonder mij ====> ze is me helemaal vergeten
(Un)masking for the greater good.
pi_21051411
Ik heb het ook gehad man, maar juist dankzij haar niet meer. Ik vertrouw haar en ik weet dat ze voor mij kiest. En bovenal; vertel haar wat je echt voelt!!
pi_21051784
Ik denk dat het ook bij zelfvertrouwen ligt... meer dan bij haar of wie dan ook...

"dat die andere jongens veel leuker zijn dan ik ben"... dat zegt toch meer over je zelfbeeld dan over of zij wel of niet te vertrouwen is..

ik denk dat mensen te vaak hangen aan de feedback/bevestiging van een ander

ben ik wel leuk genoeg, ben ik wel lief genoeg....

moeilijk om dat los te laten... maar het is wel zo dat als je dat niet voor iemand bent, je niet bij diegene past...

just go with the flow... bang zijn voor iets wat er niet is, is best wel a waste of time vind je niet?

succes
pi_21054356
Zelf anders dat je zelfmoord zou plegen als je erachter zou komen dat je vriendin vreemd zou gaan of vlak na de relatie al een ander zou hebben... zo praat je d'r een lekker schuld-gevoel aan, dat ze verdient Dan zal ze ook wel goed nadenken over ze nog wel bij je wil blijven als ze niet meer verliefd op je is.
Doe eens wild ....
pi_21054392
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:19 schreef Tarot het volgende:
Zelf anders dat je zelfmoord zou plegen als je erachter zou komen dat je vriendin vreemd zou gaan of vlak na de relatie al een ander zou hebben... zo praat je d'r een lekker schuld-gevoel aan, dat ze verdient Dan zal ze ook wel goed nadenken over ze nog wel bij je wil blijven als ze niet meer verliefd op je is.
dat heeft iemand ooit geprobeerd bij me, ik heb hem een keukenmes gegeven...

hij deed het natuurlijk niet, de lafbek
pi_21054428
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

dat heeft iemand ooit geprobeerd bij me, ik heb hem een keukenmes gegeven...

hij deed het natuurlijk niet, de lafbek
Hehe, maar die vriend wist wel gelijk hoe je over hem dacht...
dus die zwaaide zeker direct met zn handje
Doe eens wild ....
pi_21054463
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:22 schreef Tarot het volgende:

[..]

Hehe, maar die vriend wist wel gelijk hoe je over hem dacht... dus die zwaaide zeker direct met zn handje
gevoelens kan je niet afdwingen.. ik heb hem gedumpt hij mij niet.. ik laat me niet chanteren, come on!

jij moet bij mij blijven anders... ik MOET helemaal niets, als ik blijf blijf ik, als ik niet wil blijven heb je dikke pech

of liever gezegd: let it go, if it comes to you, it's yours, if it doesn't it never was yours to begin with

[ Bericht 0% gewijzigd door MarMar op 04-08-2004 16:37:11 ]
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:15:00 #19
81630 Ome_Doedelzak
Lekker blazen op die zak
pi_21062216
Sorry voor m'n late reactie .....ben hele dag wezen werken.
Ik voel me gewoon zo kut, echt kut. Sinds ik met haar heb is het alleen maar bergafwaards gegaan. Ik was altijd zo vrolijk en blij.....nu is het alleen maar angst en stil. Ik heb er nog eens goed over nagedacht. Wat me wel opviel is dat ze toen ik op vakantie was wel bleef sms'en, maar nu zij op vakantie is en ik terug ben laat ze niets meer van zich horen. Het gaat me d'r helemaal niet om dat ze niets van zich laat horen, maar ik heb godverdomme al zo veel gezeik met d'r moeder ! dat kl*tewijf laat d'r nooit wat doen: we zien elkaar maar ééns in de twee weken. Die moeder gooit opmerkingen in het rond: "goh, zou je niet eens met een andere jongen nemen.....we hebben hem nu al lang genoeg gezien" Ze loopt constant te stoken en ze mag thuis niets....
nu gaat ze op vakantie en dan slaat ze los: iedere avond zuipen. Ik heb foto's gezien van vorig jaar ==> ZEKER GEEN lelijke jongens.....één klootzak heeft d'r vorig jaar zelfs gevraagd of hij haar mocht zoenen. En ze zegt wel tegen al d'r vriendinnen: goh die X (x is naam van die jongen) is echt helemaal te gek! ze hebben met z'n twee half bezopen aan de pier gezeten met maanlicht etc etc.

ik heb voor mezelf besloten om het uit te maken. Ik moet, ook voor meeigen maar ook voor haar, zoveel moeite doen. En volgens mij interesseert het haar geen reet. Het is net alsof ze denkt: goh, hij loopt me toch wel achterna.

ik weet het niet, ik voel me zo down. K zie d'r nie uit......ben altijd lam.Als ik moet werken sla ik helemaal vast. het zit me gewoon heel diep van binnen. Ik kan er nie onderuit. Ik praat als ze thuiskomt heel goed met d'r en leg m'n gevoelens heel goed uit. Ik denk dat 16 maanden en een paar dagen het eind is voor ons........

nog bedankt voor jullie steun
pi_21063419
Het zijn altijd harde en moeilijke beslissingen om te nemen Ome_Doedelzak... Maar uit je post te merken heb je het echt gehad in je relatie. Tja, als je je al langere tijd ongelukkig voelt en het is geen "dipje", dan wordt het lastig om het door te zetten. Ik zou het er alleen wel eerst nog even met haar over hebben, over je gevoelens en gedachten. Wellicht dat zij erg op haar vrijheid gesteld is en juist blij is dat jij haar die geeft! Terwijl het voor jou dan overkomt alsof ze niet geinteresseerd is. Aan de andere kant, het jongens-feest-verhaal gaat er bij mij ook niet in, daar zou ze wat mij betreft zeker haar excuses voor aan moeten bieden... Maar goed, het enige wat ik kan zeggen is, volg je gevoel, en niet een of andere opwelling...
  woensdag 4 augustus 2004 @ 23:12:16 #21
81630 Ome_Doedelzak
Lekker blazen op die zak
pi_21063860
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:56 schreef TheBrain het volgende:
Het zijn altijd harde en moeilijke beslissingen om te nemen Ome_Doedelzak... Maar uit je post te merken heb je het echt gehad in je relatie. Tja, als je je al langere tijd ongelukkig voelt en het is geen "dipje", dan wordt het lastig om het door te zetten. Ik zou het er alleen wel eerst nog even met haar over hebben, over je gevoelens en gedachten. Wellicht dat zij erg op haar vrijheid gesteld is en juist blij is dat jij haar die geeft! Terwijl het voor jou dan overkomt alsof ze niet geinteresseerd is. Aan de andere kant, het jongens-feest-verhaal gaat er bij mij ook niet in, daar zou ze wat mij betreft zeker haar excuses voor aan moeten bieden... Maar goed, het enige wat ik kan zeggen is, volg je gevoel, en niet een of andere opwelling...
dank je.....ik praat er sowieso nog met d'r over. Maar ik kijk op het moment zelf wel wat ik doe ........
  donderdag 5 augustus 2004 @ 00:46:52 #22
100933 Zjenitha
Vertel eens iets leuks
pi_21066173
Ik denk niet dat ze vreemd gaat maar dat ze er moe van word dat jij zo geobsedeerd rond haar bezig bent, dat zou niemand leuk vinden. Voor haar is deze vakantie misschien dus een hele opluchting van jouw geclaim.

Het is juist super dat ze je nog sms't elke 3 dagen als je elkaar al zo lang kent en een relatie hebt. Aangezien jullie al zo lang hebben moet je haar gewoon vertrouwen, een relatie is namelijk gebaseerd op vertrouwen.

Ik kreeg het idee van je bericht dat je al enige tijd zo obsessief met haar bent geweest en bent, daardoor kan het ook zijn dat ze jou minder leuk is gaan vinden. Op deze manier ziet ze namelijk helemaal niet meer de kant van je die ze prachtig vind en waarom ze jouw vriendin is.
Doe daar iets aan, zorg dat je ook activiteiten en vrienden naast haar hebt en probeer jezelf af te leiden zodat zij ook weer zal zien hoe leuk je kunt zijn.

Je kunt ook wachten totdat zij dan weer contact met jou opzoekt, dan krijgt zij namelijk weer meer de drang om bij jou te zijn inplaats dat ze zich gestalkt voelt door jou.

Veel succes
Well, Dude, we just don't know.
pi_21066596
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 00:46 schreef Zjenitha het volgende:
Ik denk niet dat ze vreemd gaat maar dat ze er moe van word dat jij zo geobsedeerd rond haar bezig bent, dat zou niemand leuk vinden. Voor haar is deze vakantie misschien dus een hele opluchting van jouw geclaim.

Het is juist super dat ze je nog sms't elke 3 dagen als je elkaar al zo lang kent en een relatie hebt. Aangezien jullie al zo lang hebben moet je haar gewoon vertrouwen, een relatie is namelijk gebaseerd op vertrouwen.

Ik kreeg het idee van je bericht dat je al enige tijd zo obsessief met haar bent geweest en bent, daardoor kan het ook zijn dat ze jou minder leuk is gaan vinden. Op deze manier ziet ze namelijk helemaal niet meer de kant van je die ze prachtig vind en waarom ze jouw vriendin is.
Doe daar iets aan, zorg dat je ook activiteiten en vrienden naast haar hebt en probeer jezelf af te leiden zodat zij ook weer zal zien hoe leuk je kunt zijn.

Je kunt ook wachten totdat zij dan weer contact met jou opzoekt, dan krijgt zij namelijk weer meer de drang om bij jou te zijn inplaats dat ze zich gestalkt voelt door jou.

Veel succes
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_21067690
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:15 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
Sorry voor m'n late reactie .....ben hele dag wezen werken.
[...]
nog bedankt voor jullie steun
Zo te horen maak je de beslissing die ik ook zou maken. Je verdient iemand die je wel kunt vertrouwen.
Zolang je haar niet kunt vertrouwen kun je niet meer in een relatie zitten met haar.
Doe eens wild ....
pi_21070729
Als ik op vakantie ben, vergeet ik de hele thuiswereld. Dan zou ik gerust drie weken kunnen zonder de thuisbasis te bellen. Ik geniet, heb lol en bedenk dan ineens, oh ja, ik moet thuis nog bellen. Je moet je niet zo aanstellen. Mijn ex was ook zo. Had ex-en die dat bij hem geflikt hadden, dus ja, dat betekende dan ook dat ik dat ook ging doen. Terwijl hij in onze relatie is vreemdgegaan. Zelfs daarna ging hij zitten trutten dat hij bang was dat ik het zou doen. Nou, daar kan ik zo boos om worden. Je vertrouwd haar gewoon niet en dat is het ergste wat je in mijn ogen maar kan doen. Ze weet hoe het voelt, dus ze doet het verdorie niet. Wees een vent en zeg dat een paar keer per dag tegen jezlef. En maak het anders uit, want als je je partner niet eens kan vertrouwen, stelt in mijn ogen een relatie ook niet veel voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')