Het is nu Richardquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:55 schreef Sloggi het volgende:
Hoi Dennis
goed tekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Ik zie Patje met cup.
Waarom doen ze na nr. 21 zulke onlogische nummers? Vonk snap ik nog (keeper nr. 1-21-31), Sikora ook (hij mag weg) maar de rest begrijp ik niet. Waarom niet Grygera op 22, De Mul op 23 enzovoort?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
21. Stekelenburg
23. Grygera
27. De Mul
29. Mitea
30. Sikora
31. Vonk
De rugnummers.
Mitea is 29 9+2 = 11 is vleugelspitsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:18 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Waarom doen ze na nr. 21 zulke onlogische nummers? Vonk snap ik nog (keeper nr. 1-21-31), Sikora ook (hij mag weg) maar de rest begrijp ik niet. Waarom niet Grygera op 22, De Mul op 23 enzovoort?![]()
Leuk verzonnen wel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Mitea is 29 9+2 = 11 is vleugelspits
Nog even een goede kapper en de dames hebben weer wat leuks om naar te kijken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Sebastian Rusculleda blij met Ajax
Ik verdenk ze er wel eens van dat ze soms juist rugnummers veranderen ter bevordering van de shirtverkoop. Zo ging Van Der Vaart van 23 naar 10 en schoof Pienaar door naar 8.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Tuindwerg, ze houden die nummers voor de herkenbaarheid bij shirtjeskopend publiek. Niet dat er veel een De Mul-shirt zullen hebben, maar toch.
Sikora ambieert de 10quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuk verzonnen wel!
Grappenmaker. Die jongen dient slechts als opvulling voor Jong Ajax. Zag hem vanmorgen op de training en maakte op mij niet echt een goede indruk. Die Sangoy komt waarschijnlijk ook nog, hij heeft echter nog vergunningen of iets dergelijks nodig alvorens hij hier mag komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Sebastian Rustulleda(linkermiddenvelder - 19 jaar) is vandaag voor één jaar gehuurd van Boca Juniors, hij is momenteel gestald bij Jong Ajax maar er wordt verwacht dat hij spoedig naar het eerste zal worden verplaatst...dit is een goede zaak...zie hem wel een basisspeler worden!
Sinds wanneer hebben we een vak B in de Arenaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:18 schreef phroze het volgende:
Stond in vak B tijdens het Tournament, maar ja aan de zijkant kun je het ietjse beter zien
Stekelenburg is lekker bezig tot nu toe, het lijkt wel of Lobont er een beetje nerveus van wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 02:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we een vak B in de Arena
Overigens ga ik er vanuit dat Stekelenburg ondanks het rugnummer 21 eerste keeper wordt. Lobont schoot tijdens het AT gewoon tekort, terwijl Stekelenburg zijn kans met beide keepershandschoenen aanpakte..
Ik vind het toch jammer voor Lobont, symphatieke gozer. Gewoon verhuren of verkopen, je kan hem niet als 2e keeper plaatsen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stekelenburg is lekker bezig tot nu toe, het lijkt wel of Lobont er een beetje nerveus van wordt.
Goede actie van Arie!quote:4/8/2004 - Telegraaf: Heitinga; Ibrahimovic en Maxwell dichtbij openbreken contract
(Van onze verslaggever RvN)
De Telegraaf meldt dat Ajax op het punt staat Johnny Heitinga, Zlatan Ibrahimovic en Maxwell te belonen voor hun progressie. Er zou in alle gevallen een principe-akkoord zijn bereikt over het openbreken van hun contract. Heitinga zou in ruil voor verbeterde voorwaarden een jaar langer (tot 2008) blijven. Ibrahimovic en Maxwell zouden hun contract niet verlengen, maar wel duidelijk meer gaan verdienen. Met die actie zouden ze in overeenstemming met hun prestaties bij de top van de selectie zitten qua verdiensten.
Las het vanmorgen ja, goede actie! Spelers die voor het team belangrijk zijn ook zo belonenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goede actie van Arie!
Om maar te zwijgen over het stijgen van de eventuele verkoopprijsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Las het vanmorgen ja, goede actie! Spelers die voor het team belangrijk zijn ook zo belonen.
Hmm, hij viel me wel positief op bij het AT, maar verder heb ik 'em nog nooit zien spelen...ben benieuwd.quote:"Bod van 6 miljoen op Argentijnse spits afgewezen"
Het Argentijnse El Tribuno meldt dat River Plate een bod van 6 miljoen euro van Ajax op haar spits Maximiliano Lopez heeft afgewezen. Zondag na het Amsterdam Tournament ging al een verhaal dat een Engelse club via twee Nederlandse tussenpersonen een bod van 5 miljoen euro had uitgebracht. Dat zou om Sunderland gaan. Volgens de Argentijnse krant ging Ajax daar na het goede optreden van de grote, sterke spits overheen met een bod van 6 miljoen euro. Voor de Argentijnse club River Plate lijkt dat nog niet genoeg. De club lijkt een transferbedrag van 7 miljoen euro in gedachten te hebben. Vorige week werd al een miljoenen bod van Shakhtar Donetsk afgewezen. Dit weekend liet de spits nog weten graag naar Europa te willen en een grote voorkeur te hebben voor de Engelse Premier League.
De 20-jarige spits speelt al jaren in de vertegenwoordigende elftallen van de Argentijnen.
Bron: VI.nlquote:Ajax beloont gewild trio, trio blijft
4/8/2004 10:47
Ronald Koeman kan gerust zijn: John Heitinga (20), Zlatan Ibrahimovic (22) en Maxwell (22) vertrekken deze zomer niet bij Ajax. Ondanks veel interesse vanuit het buitenland, blijven de spelers de club trouw. Hoewel in het geval van Ibrahimovic en Maxwell een transfer volgend jaar onvermijdelijk lijkt.
De Zweedse spits en de Braziliaanse linkspoot staan tot de zomer van 2006 onder contract. En dat wil zeggen dat Ajax ze medio 2005 van de hand moet doen om nog een lucratieve transfersom te kunnen incasseren. Een jaar later is het duo immers transfervrij.
Dat het deze zomer niet van een overstap is gekomen, heeft twee redenen. Ten eerste vraagt Ajax de hoofdprijs aan geïnteresseerde clubs en ten tweede zijn Ibrahimovic en Maxwell van mening dat ze nog niet uitgeleerd zijn bij Ajax.
Hun status binnen de selectie komt echter niet meer overeen met hun salaris. Ajax kwam met de spelers daarom mondeling een salarisverhoging overeen, ook al verlengden ze hun contract niet.
Heitinga is de enige die de duur van zijn contract wel aanpaste. De centrale verdediger tekent bij tot 2008 en krijgt voor de derde keer in acht maanden een salarisverhoging. De Nederlandse international staat op het verlanglijstje van Real Madrid, maar wil nog zeker twee bij Ajax spelen.
Herinner je het verhaal Maxwell nog?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:48 schreef roxor het volgende:
Ik snap het sowieso niet. Als die Rustulleda en Sangoy echt zo goed waren liet Boca hun toch niet gaan. En ik kan me niet voorstellen dat Ajax bakken vol geld gaat uitgeven.
Ja en zo ken ik ook nog een belovende aankoop uit dat continentquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Herinner je het verhaal Maxwell nog?![]()
![]()
Denk eens aan volgend seizoen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:15 schreef Captorr het volgende:
ik snap geen zak van die nieuwe aankoop Rusculleda. We hebben al genoeg middenvelders: Pienaar, vdv, sneijder, galasek (de ridder moet ineens ook rechtshalf staan) en ook Lindgren van jong Ajax staat op het punt van doorbreken. Pienaar moet nota bene rechtsbuiten staan omdat er geen plek is op het middenveld! we kunnen er toch maar elf opstellen?
dat doe ik, maar je denkt toch niet dat ie lang "tevreden" zal blijven als ie een jaar met vandenbrom moet trainen en aan ontevreden spelers heb je niks. Overigens staat ie ook de ontwikkeling van andere spelers in het tweede (zoals Lindgren) in de weg. Nee, ik ben er niet gelukkig mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:29 schreef roxor het volgende:
[..]
Denk eens aan volgend seizoen.
Ik wel, als volgend jaar vd Vaart en Mawell weggaan, komen er weer genoeg plekken vrij. Ze worden ook nog eens gehuurd dus als ze het niveau niet aan kunnen kunnen ze weer weg.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:50 schreef Captorr het volgende:
[..]
dat doe ik, maar je denkt toch niet dat ie lang "tevreden" zal blijven als ie een jaar met vandenbrom moet trainen en aan ontevreden spelers heb je niks. Overigens staat ie ook de ontwikkeling van andere spelers in het tweede (zoals Lindgren) in de weg. Nee, ik ben er niet gelukkig mee.
VDV schoof naar 10 omdat ie vrij viel toen (weet helaas niet meer wie die had toenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik verdenk ze er wel eens van dat ze soms juist rugnummers veranderen ter bevordering van de shirtverkoop. Zo ging Van Der Vaart van 23 naar 10 en schoof Pienaar door naar 8.
Weg herkenbaarheid voor het shirtjeskopend publiek, nieuwe impuls voor de merchandise.
Pienaar had nummero 10 in seizoen 2002-2003, die kwam dus niet vrij. Vdv ging als nummero 10 spelen dus vandaar dat ie dat ummer kreeg (en ook omdat hij toch dé vedette was/is heeft ie nummero 10, zoals een vedette hoort te hebben, vind ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:43 schreef Basje_B het volgende:
[..]
VDV schoof naar 10 omdat ie vrij viel toen (weet helaas niet meer wie die had toen) Zelfde met Pienaar omdat Witschge weg moest.
Ze hadde ook De Jong of Gygera 2 kunnen geven maar die houden nu hun oude nummer nog omdat er al shirts bedrukt zijn. (correct me if i'm wrong)
Nu is ie tevreden en tevreden mensen zeuren niet. (alhoewel ik verwacht dat Maxwell toch niet gaat zeuren). Als je voelt dat je gewaardeerd word ben je toch gemotiveerder.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Maxwell meer geld geven is aan de ene kant wat onlogisch, omdat Ajax hem waarschijnlijk volgende zomer wil verkopen...
Dat denk ik ook wel ja. Alleen ben ik erg bang dat we een mega grote leegloop gaan krijgen volgend jaar. Nou maar hopen dat ze wat slimme aankopen doen... In het verleden hebben ze hier al eens lelijke fouten gemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, als hij weer zo'n sterk seizoen draait wil hij graag vertrekken. En dan kan Ajax de kosten er makkelijk uithalen.
Dat heeft Zlatan ook gemeldt, ik wil wel zorgen dat Ajax geld vangt voor mij, voor alles wat zij mij hebben geleerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:26 schreef tukkeronline het volgende:
Ajax heeft nu een jaar de tijd om opvolgers te zoeken voor Maxwell, Zlatan, Van der Vaart en Sneijder. In de Sportweek stond dat Heitinga nog 2 jaar bij Ajax zou blijven en ik denk dat, dat voor Sneijder ook wel verstandig is. Voor Maxwell en Zlatan moet Ajax na dit seizoen nog geld vangen
Dat mag dan ook wel, vind ik. Zlatan zal dit seizoen alleen maar beter worden en dat is (vooral) dankzij Ajax.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat heeft Zlatan ook gemeldt, ik wil wel zorgen dat Ajax geld vangt voor mij, voor alles wat zij mij hebben geleerd.
Daar zijn ze dus al druk mee bezig.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:26 schreef tukkeronline het volgende:
Ajax heeft nu een jaar de tijd om opvolgers te zoeken voor Maxwell, Zlatan, Van der Vaart en Sneijder.
Mag ik vragen waar jij je op baseert? Talent en hoedanook in het eerste? Ken jij Mans Sorensson nog?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
En je baseert zijn kwaliteiten op wat je in 10 min. op zijn eerste training hebt gezien terwijl hij nog een jetlag in de benen heeft + de omschakeling van winter naar zomer moest maken.
Hij heeft wel zeker talent en hij gaat ook in het eerste team komen, ik denk niet dat hij helemaal naar de andere kant van de wereld verhuist om 1 jaar lang als bankzitter bij Jong Ajax te fungeren, anders had hij gewoon bij Boca Juniors kunnen blijven
Zijn niet met naam genoemd. Moet een specifieke rechtsbuiten zijn, met de eigenschappen die er voor nodig zijn en beter dan wat er nu neergezet kan worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:54 schreef JaWi het volgende:
Opties?
Noem alstjeblieft Lindgren niet in één adem met Pienaar en Van der Vaart. Die Zweed mag hun schoenen nog niet poetsen. Wist vorig jaar bij Jong Ajax niet eens uit te blinken. Lindgren is matig, erg matig. Verwacht maar niks van hem.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:15 schreef Captorr het volgende:
ik snap geen zak van die nieuwe aankoop Rusculleda. We hebben al genoeg middenvelders: Pienaar, vdv, sneijder, galasek (de ridder moet ineens ook rechtshalf staan) en ook Lindgren van jong Ajax staat op het punt van doorbreken. Pienaar moet nota bene rechtsbuiten staan omdat er geen plek is op het middenveld! we kunnen er toch maar elf opstellen?
Stel dat we hem na het EK verkocht hadden dan hadden we flink verdiend. En stel dat dit seizoen echt een tegenvaller voor hem wordt. Daar gaan de centen. :')quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Overigens, stel dat Ajax Zlatan daadwerkelijk had verkocht na zijn zwakke eerste seizoen, zoals de bedoeling was... Dingen kunnen raar lopen.
Wie maalt er om de centen? Ik niet in ieder geval. Ben reuze blij dat hij nier nog een jaar te bewonderen is. Van mij part vertrekt over twee jaar voor noppes.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:08 schreef roxor het volgende:
[..]
Stel dat we hem na het EK verkocht hadden dan hadden we flink verdiend. En stel dat dit seizoen echt een tegenvaller voor hem wordt. Daar gaan de centen.
vicente ....wat zou ik die graag bij ajax willen zienquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:54 schreef JaWi het volgende:
Opties?
Topspeler. Onhaalbaar, helaas.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
vicente ....wat zou ik die graag bij ajax willen zien![]()
![]()
ahum, we hebben minstens 10 europese topspelers hoor !quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:54 schreef gras het volgende:
[..]
Topspeler. Onhaalbaar, helaas.
daarom staat er ook dequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:54 schreef gras het volgende:
[..]
Topspeler. Onhaalbaar, helaas.
Denk overigens niet dat er een rechtsbuiten bijkomt.
Ja en dan nog, Mitea mag z'n veters nog niet eens strikken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:59 schreef manny het volgende:
[..]
ahum, we hebben minstens 10 europese topspelers hoor !
Kallström(Rennes)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:54 schreef JaWi het volgende:
Opties?
wat moeten wij met een speler van het kaliber wilhelmssonquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kallström(Rennes)
Wilhelmsson(Anderlecht)
Emerson(Urawa) ?
plees schrobben?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
wat moeten wij met een speler van het kaliber wilhelmsson![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:42 schreef SCH het volgende:
RedGuy heeft beloofd voor mij naar die winkel te gaan, hij is er kind aan huis
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:42 schreef SCH het volgende:
RedGuy heeft beloofd voor mij naar die winkel te gaan, hij is er kind aan huis
Wat moeten wij met spelers van het kaliber ananas, anastasiou dus?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1x een assist geven met de borst tegen PSV en maakt ons jaar weer goedquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat moeten wij met spelers van het kaliber ananas, anastasiou dus?
Kallström is een '10' en Wilhelmsson speelt bij Anderlecht als aanvallende rechtermiddenvelderen dat is toch echt wat anders dan een Ajax-rechtsbuiten. Over Emerson maak ik géén woorden vuil.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kallström(Rennes)
Wilhelmsson(Anderlecht)
Emerson(Urawa) ?
Van Damme? kom op zeg een beetje reeel die man was helemaal Niks voor Ajax hij maakte te veel tactische fouten omdat hij soms verdedigt als een pupil en te gretig is.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:32 schreef pauperic het volgende:
En Ajax had zo'n prachtige vervanger van Maxwell : Jelle van Damme
Die trouwens ook een beter centrumverdiger zou gaan worden dan SQD....
Maar die is weg
Sportweek van deze week.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:37 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer zag je dat in de Sportweek? In de Telegraaf stond nog dat ie op papiertjes wachtte.
ik heb hemquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:26 schreef JPM01 het volgende:
heeft iemand het nummer "op een slof en een ouwe voetbalschoen wordt Ajax kampioen"
op kazaa wil die maar niet downloaden![]()
Clubkaarten ergens bietsenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:37 schreef phroze het volgende:
Klote wil zondag naar de J. Cruijf wedstrijd, maar heb geen clubcard om kaarten te bestellen.
Hoe kom ik in het bezit van 2 kaarten?![]()
Praat Koekop niet na, die heb er geen kijk op. Daniel heeft de hele jeugd rechtsbuiten gespeeld, is volgens hemzelf wel een rechtsbuiten, volgens onze nieuwe bondscoach ook, en volgens zijn assistent -een ex rechtsbuiten van Oranje- kan hij uitgroeien tot DE rechtsbuiten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:20 schreef methodmich het volgende:
De Ridder is geen natuurlijke rechtsbuiten.
Hij is geschikt voor beide positie's. Speelde altijd op rechtsbuiten en op 10, omdat elke jeugdspeler minimaal op 2 positie's functioneel moet zijn. Iedere creative uitblinker van een team komt altijd op 10 terecht omdat dat een van de belangrijkste positie's is, dat maakt hem nog steeds niet ongeschikt voor rechtsbuiten in het 1e omdat de 10 daar grotere concurrentie kent. Maar goed...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
De Ridder speelde altijd als 10 in de jeugd, maar goed...
Ja, inderdaad of als rechtermiddenvelder. Afgelopen seizoen is hij echter op de rechtsbuitenpostie geposteerd en deed het daar redelijk. Op '10' is hij beter.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
De Ridder speelde altijd als 10 in de jeugd, maar goed...
En net zei je dat 'ie de hele jeugdopleiding rechtsbuiten heeft gespeeldquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:38 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Hij is geschikt voor beide positie's. Speelde altijd op rechtsbuiten en op 10, omdat elke jeugdspeler minimaal op 2 positie's functioneel moet zijn.
Volgens mij is hij niet echt goed op de hoogte. De pannenkoek.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En net zei je dat 'ie de hele jeugdopleiding rechtsbuiten heeft gespeeld
Iedereen die de Ajax-jeugd volgt weet dat je niet 1 positie hebt bij Ajax, maar meerdere.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En net zei je dat 'ie de hele jeugdopleiding rechtsbuiten heeft gespeeld
Waarom beweer je dan eerder dat hij de hele opleiding rechtsbuiten speelde...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:46 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Iedereen die de Ajax-jeugd volgt weet dat je niet 1 positie hebt bij Ajax, maar meerdere.
Elke speler bij Ajax speelt inderdaad wel op meerdere posities. Van der Vaart ook wel eens als laatste man, maar dat wil nog niet zeggen dat hij dat dan ook is. Enkel vorig seizoen heeft De Ridder als rechtsbuiten geacteerd; gepusht van hogere hand met het oog op de toekomst. En De Mul is meer rechtsbuiten dan De Ridder ooit zal worden. Mijn voorkeur gaat dan ook naar De Mul.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:46 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Iedereen die de Ajax-jeugd volgt weet dat je niet 1 positie hebt bij Ajax, maar meerdere.
Dat rechtshalf gelul is allemaal onzin, vraag het hem zelf maar of volg het eens wat beter.
Omdat het vanzelfsprekend is dat dat niet zijn enige positie is geweest gezien zijn kwaliteiten....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom beweer je dan eerder dat hij de hele opleiding rechtsbuiten speelde...
En jij noemt anderen een pannekoek.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:51 schreef gras het volgende:
Enkel vorig seizoen heeft De Ridder als rechtsbuiten geacteerd; gepusht van hogere hand met het oog op de toekomst.
En weer een die er geen kijk op heeft.quote:En De Mul is meer rechtsbuiten dan De Ridder ooit zal worden. Mijn voorkeur gaat dan ook naar De Mul.
Ja, goedenavond. Jij beweert dat hij de hele jeugdopleiding als rechtsbuiten heeft gespeeld en dat is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:56 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
En jij noemt anderen een pannekoek.
[..]
Hoezo heb ik er géén kijk op dan?quote:En weer een die er geen kijk op heeft.
Zeer regelmatig wel ja. Wat in ieder geval ook niet waar is, is dat ie alleen op 10 en rechtshalf gespeeld heeft...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:01 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, goedenavond. Jij beweert dat hij de hele jeugdopleiding als rechtsbuiten heeft gespeeld .
Dat zal de Ridder en de Mul nog wel een keer aantonen. Deze discussie is tot die tijd welles/nietus, en loopt dood op een verschil van mening, of zoals ge wil, een gebrek aan specifieke voetbalkennis. Ik zal in het midden laten bij wie.quote:Hoezo heb ik er géén kijk op dan?
De jeugdopleiding is meer dan alleen Jong Ajax. Enkel afgelopen seizoen stond hij daar meerdere malen als rechtsbuiten. Meer niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:08 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Zeer regelmatig wel ja. Wat in ieder geval ook niet waar is, is dat ie alleen op 10 en rechtshalf gespeeld heeft...
Tot nu toe heeft de Ridder nog niets meer laten zien dan de Mul. Aan het eind zullen we zien wie dé rechtsbuiten van Ajax is. Ben er helemaal zeker van dat de Mul dat wordt.quote:Dat zal de Ridder en de Mul nog wel een keer aantonen. Deze discussie is tot die tijd welles/nietus, en loopt dood op een verschil van mening, of zoals ge wil, een gebrek aan specifieke voetbalkennis. Ik zal in het midden laten bij wie.
Die informatie is te vinden op elke Ajax-sitequote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:42 schreef jobosrulez het volgende:
Even een vraagje.. Weet iemand wanneer de verkoop begint voor Ajax - NAC op 22 auguistus. Oftewel de eerste thuis wedstrijd van de competitie? Is dat as. Zaterdag of niet?
Scoren is een gavequote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:26 schreef tong80 het volgende:
Jongens iemand PSV aan het kijken.
We hoeven niet te wanhopen, wat een bagger elftal.
Ja duh.. Dat weet ik maar het staat er nog niet op en ik ben de komende tijd niet in staat om online even te kunnen kijken en aangezine het over het algemeen altijd 3 weken van te voren is. Zou ik iemand op pad kunnen sturen om Ajax kaarten te kopen maar ja als dit de reacties zijn laat dan ook maar dan zoek ik het zelf wel ui. bedankt voor de help iedereen....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die informatie is te vinden op elke Ajax-site
Nou jij bent snel op je teentjes getrapt. Je hebt niet eens het geduld om even te wachten op iemand die het wel weet. Jezus zeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:49 schreef jobosrulez het volgende:
[..]
Ja duh.. Dat weet ik maar het staat er nog niet op en ik ben de komende tijd niet in staat om online even te kunnen kijken en aangezine het over het algemeen altijd 3 weken van te voren is. Zou ik iemand op pad kunnen sturen om Ajax kaarten te kopen maar ja als dit de reacties zijn laat dan ook maar dan zoek ik het zelf wel ui. bedankt voor de help iedereen....
Meneer verwacht dat hij binnen 7 minuten antwoord krijgt?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:49 schreef jobosrulez het volgende:
[..]
Ja duh.. Dat weet ik maar het staat er nog niet op en ik ben de komende tijd niet in staat om online even te kunnen kijken en aangezine het over het algemeen altijd 3 weken van te voren is. Zou ik iemand op pad kunnen sturen om Ajax kaarten te kopen maar ja als dit de reacties zijn laat dan ook maar dan zoek ik het zelf wel ui. bedankt voor de help iedereen....
Helemaal mee eens. Als je een speler van het niveau De Ridder hebt (eerste twee wedtrijden dat ie meedeed in het eerste meteen man of the match op de rechtsbuiten positie) dan moet je geen bakken met geld verkwisten aan een import- rechtsbuiten die vermoedelijk nog nooit in een drie spitsen systeem heeft gespeeld. Ook al heeft De Ridder incidenteel op 10 gespeeld, hij heeft in de jeugd een kunst van de rechtsbuiten positie gemaakt. De Ridder is en blijft mijn eerste keus voor de rechtsbuiten positie, ook als dit ten koste gaat van het opstellen van Pienaar of Sneijder.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:26 schreef Radegast het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat het niet nodig is om een rechtsbuiten te halen uit verweggiestan voor veel te veel geld, terwijl De Ridder op die positie goed uit de voeten kan.
De tweede keer dat hij MOTM was, werd er echt belabberd gespeeld. Bij gebrek aan beter en omdat hij een paar keer voorbij z'n man kwam, werd hij toen als MOTM uitgeroepen. Echter de eerste keer was ie veruit de beste man van het veld en had ie eigenlijk twee keer moeten scoren. In tegenstelling tot bijvoorbeeld De Mul kent De Ridder het begrip zenuwen niet of nauwelijks, hij "genoot" bij zijn debuut, typerend voor een brutaal Amsterdammertje. Ik heb veel vertrouwen in hem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:52 schreef The_Hives het volgende:
Die MOTM was natuurlijjk nergens op gebaseerd.
Zekers:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:59 schreef manny het volgende:
[..]
ahum, we hebben minstens 10 europese topspelers hoor !
Een type Laudrup jah, die daarom van mij ook in de basis móet, alleen al omdat hij bepaalde Laudrup kenmerken vertoond. Hij heeft veel talent, een technisch begaafde gast zoals ik ze graag bij Ajax zie. Ik zie het in hem momenteel meer zitten dan in De Mul, maar volgend jaar kan ik daar een betere mening over geven.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:49 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind de Mul meer een klassieke rechtsbuiten, terwijl de Ridder meer een type Laudrup is.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:32 schreef Captorr het volgende:
[..]
01 Stekelenburg
02 De Jong
10 Lobont
Dan is de HCE een Europese topcompetitie, want zo hebben we er nog wel een paar rondlopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:21 schreef Captorr het volgende:
[..]
ook dat zijn toppers![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:08 schreef Peter83 het volgende:
Koeman kiest voor Maarten Stekelenburg
Amsterdam, 6 augustus 2004
Ronald Koeman heeft Maarten Stekelenburg ... competitie was uitgeschakeld.
bron: ajax.nl
zijn alle drie internationals hoor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan is de HCE een Europese topcompetitie, want zo hebben we er nog wel een paar rondlopen.
ik weet het niet zeker, maar Vonk zal vermoedelijk worden gedegradeerd tot derde keeper zolang Lobont niet wordt verkocht of verhuurd...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:32 schreef JaWi het volgende:
Hoi hoi hoi, stekelenburg
Goede zaak. Zo'n talent verdient het gewoon
Wat gebeurd er nu met Lobont dan?
Als Vonk 2e keeper is, zal Lobont niet blijven hangen als 3e keeper, lijkt me ?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
Koeman is nu al de weg kwijt
Voor de concurrentie wel ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Goede keuze van koeman!
Zolang hij beter is dan Sikora, Soetaars en Anastasiou, mag hij komen!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stekelenburg is beter dan Lobont hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor de concurrentie wel ja.
OBODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:28 schreef JaWi het volgende:
We hebben trouwens een jarige vandaag
[afbeelding]
Waarsjebroertje? Ze missen 'm in het F'noord topicquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:45 schreef HomerJ het volgende:Maarten
uhuh, jij mist hem gewoonquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarsjebroertje? Ze missen 'm in het F'noord topic
Ik ben benieuwd hoe hij het ervan af brengt in zijn eerste profjaar bij het eerste. Nu ligt hij wel meteen onder druk, maar heeft het vertrouwen gekregen van de trainer, dus daar hoeft hij zich niet meer bezig mee te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:45 schreef HomerJ het volgende:Maarten
zekers, een derde keeper verkoop je toch moeilijker en die Vonk die weet dat de bank zijn beste vriend voor het komende seizoen wordt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:38 schreef Captorr het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, maar Vonk zal vermoedelijk worden gedegradeerd tot derde keeper zolang Lobont niet wordt verkocht of verhuurd...
over het algemeen voetballenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:34 schreef JaWi het volgende:
Wat vangt zo'n vonk eigenlijk per jaar?
Leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:52 schreef JeroenV het volgende:
Was trouwens al gezegd dat Jeffrey Sneijder bij het tweede komt ballen, in de hoop een contract te krijgen. Is de broer van, en speelde bij Telstar, waar hij weg moest door blessures.
Bovendien hoop ik dat Sagnoy al bij het eerste komt.
Voor Bogdan is het wel wat sneu ja, het is een aardige vent.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:20 schreef zjroentje het volgende:
Alhoewel ik het fijn vind dat De Steek de nummer 1 is, overheerst bij mij zeg maar "het medelijden" met Lobont, die ik gewoon een supersympathieke kerel vind.
Inderdaad, ze moeten hem aanbieden bij een mooie clubquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor Bogdan is het wel wat sneu ja, het is een aardige vent.
Eerste profjaar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij het ervan af brengt in zijn eerste profjaar bij het eerste. .
dattie bij een subtop club toch ook wel een tonnetje tot anderhalf moet kunnen verdienen, belangrijke positie keeper. dus ik denk dat je bij Ajax standaard meer pakt dus gok ik op 2 ton euroquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:40 schreef The_Hives het volgende:
waar baseer je dat op?
dat bedoel ik dus. Loze uitspraken over salarissenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:25 schreef manny het volgende:
[..]
dattie bij een subtop club toch ook wel een tonnetje tot anderhalf moet kunnen verdienen, belangrijke positie keeper. dus ik denk dat je bij Ajax standaard meer pakt dus gok ik op 2 ton euro
het zou net zo goed 1.000.000 kunnen zijn, ik weet het echt niet. Als ie als "buiten EU speler" telt dan moet ie in ieder geval meer verdienen
Zo is het maar net, gewoon een eerlijke strijd tussen die 2 die Maarten heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:34 schreef Djekko het volgende:
Ik denk niet dat dat puur op basis van één wedstrijd is hoor. Koeman zei dat ze op dit moment evengoed zijn, omdat het verschil tussen hen kleiner is geworden. Koeman heeft dan de voorkeur aan een jonge speler. Jammer voor Lobont, maar helaas.
Co is ook een aardige vent maar die staat ook niet op doel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor Bogdan is het wel wat sneu ja, het is een aardige vent.
Ja, wat denk je zelf nu.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat deze talentvolle gozers(Sangoy en Rusculleda) enkel gehuurd zijn om voor Jong Ajax op te treden terwijl in het verleden spelers als Sikora en Soetaers voor enkele jaren werden gekocht om voor het grote Ajax te spelen.
Precies, ze hebben vast een optie tot koop bedongen ofzo, het is gewoon wat minder risicovol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, wat denk je zelf nu.
Dit is toch een ideale situatie. Is het wat, koop je ze. Is het niks, stuur je ze terug. Zo val je je er tenminste geen bult aan.
Is geen vastgestelde regel. Tomás heeft het daar leuk en vind autorijden niet erg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
ik heb btw een vraagje.....als je bij ajax komt voetballen moet je dan in de buurt van Amsterdam wonen? Ik hoorde dat Galasek nog in Tilburg woont
bovendien: waar praten we over, dat zijn toch afstanden van niets hier in Nederland, tilburg - amsterdam das ongeveer 100 km...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is geen vastgestelde regel. Tomás heeft het daar leuk en vind autorijden niet erg.
Daar heb je toch je scouting voorquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:28 schreef twi het volgende:
Jong Ajax is uitgeschakeld in de beker door Rohda Raalte ofzo. Marco en John
Nouja, half Jong Ajax van de afgelopen 2-3 jaar speelt inmiddels in Ajax 1 of is weg...maar jammer is het wel...
Mwoah, Lobont is wel een teamspeler. Die gaat niet breeduit grijzend zitten toekijken als Stekelenburg een fout maakt, of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:28 schreef manny het volgende:
Dan krijg je wel bij elke kleine misser van de keeper meteen gezeur en gedoe, dat ze bij Studio Sport gaan inzoomen op de Lobont als Maarten een bal verkeerd uittrapt..
ik woon zelf 10 km van tilburg en met de auto is dat toch al wel 1.5 uur (zonder files)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:54 schreef manny het volgende:
[..]
bovendien: waar praten we over, dat zijn toch afstanden van niets hier in Nederland, tilburg - amsterdam das ongeveer 100 km...
Ik dacht op VI.nl gelezen te hebben dat er met het verbeteren van zijn contract is afgesproken dat hij tot 2005 blijft. Zijn contract wordt niet verlengd, maar hij gaat wel meer verdienen. Een transfersom van 40 a 45 miljoen euro betekent overigens dat hij wel weg magquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:06 schreef twi het volgende:
Roma schijnt Ibrahimovic te willen, en om te laten zien hoe belachelijk dat bericht is hebben de heren van voetbalzone er een vraagprijs van 10 miljoen bij gezet. Compleet absurde prijs natuurlijk, voor zo'n spits. Hij heeft 19 miljoen gulden gekost, niet?
heb je dat helemaal zelf verzonnen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:10 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Een transfersom van 40 a 45 miljoen euro betekent overigens dat hij wel weg mag
Michels tot beste coach. Wie had dat verwacht ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:51 schreef superjoden het volgende:
Ajax verkozen tot beste club. Wel verrassend.
Er zaten 52 toeschouwers. Zou wel heel toevallig zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:53 schreef The_Hives het volgende:
Zijn jullie nog naar het Olympisch geweest?
Ik weet het niet precies maar er zat geen hond. Erg jammer want ik genoot van de reportage bij Studio Sport.quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:54 schreef The_Hives het volgende:
tering zo weinig? Triest.
Had ik ook gedacht, misschien hadden ze het toch in de provincie moeten organiseren Venlo bijvoorbeeld waar ooit de eerste betaald voetbalwedstrijd werd gespeeld.quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:59 schreef The_Hives het volgende:
Heb er niets van gezien op mn werk. Zag alleen in een flits Cruijff een interview geven, en daar achter een bijna lege tribune. Had verwacht dat er toch wel meer animo voor zou zijn.
Terwijl het twee jaar geleden bij het honderd jarig bestaan van de KNVB wel vol zat in de Arena.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:08 schreef The_Hives het volgende:
tja, venlo heeft inderdaad meer dan 52 voetballiefhebbers. Maar op zich heeft het Olympisch ook wel wat. Helaas loopt de gemiddelde Amsterdammer er niet voor warm. Met dit weer anderen ook niet...
te weinig bobo's en een amateur kampioenen uitgenodigd en verkeerd tijdstip ---> vakantie periode en hoog zomer. Dan gaan mensen niet naar zo'n evenement.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:10 schreef tong80 het volgende:
De organisatie mag zich wel afvragen wat ze fout hebben gedaan.
nee hoor, die komen heel veel van buiten de stad - doodzonde dat er zo weinig mensen waren -waarom hebben ze niet wat pupillen uitgenodigd ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:55 schreef The_Hives het volgende:
tja, die mensen komen even van het terrasje af
We worden kampioen maar dat is eigenlijk geen nieuws.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:31 schreef S-Two het volgende:
zo, ik ben weer terug na een weekje vakantie te hebben gehad...
Ajax heeft het AT dus gewonnen, Stekelenburg is eerste keeper, ze hebben 2 argentijnen te leen, en verder nog nieuws dat ik gemist heb?
Ajax wilde Maximiliano Lopez kopen, Ajax bood 6 milj. maar River Plate wil 7 milj.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:31 schreef S-Two het volgende:
zo, ik ben weer terug na een weekje vakantie te hebben gehad...
Ajax heeft het AT dus gewonnen, Stekelenburg is eerste keeper, ze hebben 2 argentijnen te leen, en verder nog nieuws dat ik gemist heb?
jamai kwam hequote:Op zondag 8 augustus 2004 04:23 schreef tong80 het volgende:
De Gay Pride trekt wel 350.000 toeschouwers.
Vreemde situatie. Als hij toch eenmaal in de "Nederlandse" schaal valt, ga ik er vanuit dat je niet jaarlijks een nieuwe werkvergunning moet aanvragen of wel?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:13 schreef superjoden het volgende:
Vitesse, dat Yakubu huurt van Ajax, kreeg vrijdag een vervelend bericht van de KNVB te horen. Yakubu's tewerkstellinsgvergunning in Nederland loopt in december af. Hij mag voor dat is opgelost dan ook niet in actie komen voor Vitesse. Volgens directeur Van der Kraan is er iets fout gegaan bij Ajax. Er zal of een manier gevonden moeten worden om de werkvergunning alsnog op de oude basis te verlengen of Yakubu moet na die periode terug naar het oude salarisniveau voor een speler buiten de EU. Vanwege het aantal jaar dat hij al in Nederland speelde hoeft dat salaris nu niet aan hem betaald te worden. In dat geval vind Vitesse dat Ajax dat hogere salaris moet betalen.
De "Nederlandse" schaal gaat in ieder geval naar Ajax.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vreemde situatie. Als hij toch eenmaal in de "Nederlandse" schaal valt, ga ik er vanuit dat je niet jaarlijks een nieuwe werkvergunning moet aanvragen of wel?
Sonck dus weer op 10quote:Stekelenburg, Obodai, Heitinga, De Jong, Maxwell; Galásek, Sonck, Van der Vaart, Pienaar, Ibrahimovic, Soetaers
Bank: Lobont, Escudé, Anastasiou, Sneijder, De Ridder, Grygera, De Mul
En geen Sneijderquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:47 schreef Kang-He het volgende:
De opstelling van vanavond:
[..]
Sonck dus weer op 10, daar ben ik toch weer skeptisch over. En Soetaers, tsja..
Escudé lijkt voorlopig het loodje te hebben gelegd achterin.
wacht maar.. dit hoort er allemaal bijquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:05 schreef pascalheister het volgende:
goed gespeeld jongens
Ik aan het eind van het seizoen ookquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:07 schreef cultheld het volgende:
Hier geniet ik echt van
Dan heb je je bekeerd tot PSV supporter?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik aan het eind van het seizoen ook.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je je bekeerd tot PSV supporter?
Mja, als je van je eigen clubprestaties niet kunt genieten moet je alternatieven zoeken hequote:Op zondag 8 augustus 2004 20:07 schreef cultheld het volgende:
Hier geniet ik echt van
We hebben ook de 1e cup al binnen gehaald flappiequote:Op zondag 8 augustus 2004 20:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Topictitel staat wel vreemd nu![]()
Ach, kampioenschap kan ook leuk zijn, tis geen Johan Cruijff Schaal, maar toch![]()
Altijdquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:26 schreef twi het volgende:
Leuke wedstrijd! We worden kampioen
Een schaal, geen cup.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Topictitel staat wel vreemd nu![]()
Ach, kampioenschap kan ook leuk zijn, tis geen Johan Cruijff Schaal, maar toch![]()
Rot jij nu eens gauw op, stomme k*t boer.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:46 schreef cultheld het volgende:
Koeman is ook zo'n goede trainerDe beste speler van de selectie niet in de basis laten starten, proest
En dan die Silvie Meis neuker opstellen, hahaha wat een trage dikkerd is het toch geworden
heerlijk, fansquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Rot jij nu eens gauw op, stomme k*t boer.
Dat jij hier post geeft mij net dat beetje extra plezier in het levenquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
heerlijk, fans![]()
Haha.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:47 schreef cultheld het volgende:
Die Silvie Meis zal vast niet kunnen koken, vandaar dat vd Vaart altijd naar de cafetaria/shoarmaboer/mcdonalds gaat, over een jaartje maakt ie een droomtransfer naar Millwall
Nee ik ga me pas zorgen maken als we de eerste paar wedstrijden onnodige punten verspelen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat moet de ajacieden hier toch wel enige zorgen gaan baren, want vooruitgang na het vorige seizoen is eigenlijk niet te zien
15 augustus dusquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee ik ga me pas zorgen maken als we de eerste paar wedstrijden onnodige punten verspelen.
Als het onnodig is wil het zeggen dat we goed speelden dat is al heel wat.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
15 augustus dus
Ach, wij gaan straks weer lekker genieten van de uitschakeling van PSV voor de CLquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:07 schreef cultheld het volgende:
Hier geniet ik echt van
Oh wij gaan op zeker wel door, wat pas echt leuk gaat worden, PSV in een poule met AC Milan, Club Brugge en (Celta kan niet, laten we een vergelijkbare tegenstander nemen) Olympiakos.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, wij gaan straks weer lekker genieten van de uitschakeling van PSV voor de CL
eerst maar met een compleet oningespeeld elftal met vage buitenlandse 'talenten' de eindronde halen...quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
Oh wij gaan op zeker wel door, wat pas echt leuk gaat worden, PSV in een poule met AC Milan, Club Brugge en (Celta kan niet, laten we een vergelijkbare tegenstander nemen) Olympiakos.
Zetten we Ajax in een poule met Deportivo la Coruna, AS Monaco en Panathinaikos, wordt Ajax vierde en PSV tweede achter Milan![]()
Dat zegt degene van de club die al 8 jaar achter elkaar in de eerste ronde is uitgeschakeldquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh wij gaan op zeker wel door, wat pas echt leuk gaat worden, PSV in een poule met AC Milan, Club Brugge en (Celta kan niet, laten we een vergelijkbare tegenstander nemen) Olympiakos.
Zetten we Ajax in een poule met Deportivo la Coruna, AS Monaco en Panathinaikos, wordt Ajax vierde en PSV tweede achter Milan![]()
iddquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:57 schreef Eilanden het volgende:
En dat "gras" ... sjongesjongesjonge
Hou jij je natte dromen nou maar lekker verder in het PSV-topic.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
Je naam geeft het al aan, wat een held ben jij. De tering.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet eens scorenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
hoeft ook niet, laten we spelers als Maxwell wel voor ons doenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet eens scoren.
Ja dan word je kampioenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
hoeft ook niet, laten we spelers als Maxwell wel voor ons doen
Dan kan Ajax haar thuiswedstrijden op de toekomst gaan spelenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:48 schreef sugarnieuws het volgende:
Maar het positieve is dat de pannenkoeken dan wel weer mooi uit het stadion verdwijnen!
Vreemde keuzes inderdaad door Koeman.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:06 schreef JaWi het volgende:
Punt 3: De Jong moet uit het centrum, Zoetaars maakt mij verdrietig, Sneijder moet in de basis. Lijkt me nu wel duidelijk. Van der Vaart begin ik ernstig aan te twijfelen. Sonck hoeft van mij ook niet zo op de 10.
Kan ook wel zo zijn. Toch heb ik het niet zo op die last-minute testjesquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Vreemde keuzes inderdaad door Koeman.
Lijkt er op dat ie de wedstrijd van vandaag enkel als testje zag om nog het een en ander uit te proberen.
http://teletekst.nos.nl/quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:20 schreef woediewokkie het volgende:
wat is het vandaag geworden?ben net pas binnen
Lijkt me een beetje voorbarig.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:21 schreef Frenkie het volgende:
Ik vond Ajax vanavond errug slecht. En dan was Utrecht nog niet eens in goede doen. Dit Ajax is een momentenploeg, een ploeg die het spel niet kan maken. Dat wordt ws ook niks in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |