Wil jij niet zo hoog van de toren blazen, missy? Staat je niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
nou, was dat nou zo moeilijk jogojogo? een normale, doordachte, goede reden opgeven?
Goeie feedback hebben we hier, hè?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:44 schreef Lucille het volgende:
Opgelost
Next
wel hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:45 schreef haaahaha het volgende:
Dit is vet lurkbaar.
*grinnik*quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
.... jogojogo?
Okay, kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
ja, als je het zo had gezegd was het tenminste nog een klein beetje begrijpelijk, lees; inleefbaar.
Dat was dus niet zo, ik heb nog een redelijk grote uitleg gegeven voor mijn doenquote:maar je reden op dat moment was echt zwaar bagger en totaal niet doordacht.
Begrijp nou alsjeblieft wel dat ik niet bij elk slotje een uitgebreide uitleg kan neergooien, kijk eens naar het aantal slotjes per dag dat er hier gezet wordtquote:nou, was dat nou zo moeilijk jogojogo? een normale, doordachte, goede reden opgeven?
Daar heb je dan weer een browser voor, kun je naar een ander forum surfenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
Maar dat laatste zal wel weer niet zo zijn, daar heet het fok voor...
Toch is het wel interessant, vaak zijn de slotjes vanuit het perspectief van de overtreden niet geheel duidelijk. Nu ben ik de laatste die zou beweren dat Fok! in het algemeen een duidelijke, in paragraafjes, subsecties en dergelijke onderverdeelde policy moet hebben waarnaar de mods bij elk slotje kunnen verwijzen maar zou het geen goed idee zijn als Fok! in het algemeen een duidelijke, in paragraafjes, subsecties en dergelijke onderverdeelde policy had waarnaar de mods bij elk slotje kunnen verwijzen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wil jij niet zo hoog van de toren blazen, missy? Staat je niet.
Dat is weer een beetje een jammere opmerking.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
Maar dat laatste zal wel weer niet zo zijn, daar heet het fok voor...
Er gebeurt niet veel anders.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:23 schreef jogy het volgende:
Allemaal wegzwezen ik moet feedbacken met hanneke!.
om en nabij de 300, hoezo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:48 schreef muurjunky het volgende:
Wanneer komt er een slotje op een feedback topic?
Het is gewoon janken, ik haal hetzelfde uit jogy's slotpost als wat hij hierboven uitlegt. Hanneke1983 is gewoon op d'r tieten getrapt. :Squote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Toch is het wel interessant, vaak zijn de slotjes vanuit het perspectief van de overtreden niet geheel duidelijk. Nu ben ik de laatste die zou beweren dat Fok! in het algemeen een duidelijke, in paragraafjes, subsecties en dergelijke onderverdeelde policy moet hebben waarnaar de mods bij elk slotje kunnen verwijzen maar zou het geen goed idee zijn als Fok! in het algemeen een duidelijke, in paragraafjes, subsecties en dergelijke onderverdeelde policy had waarnaar de mods bij elk slotje kunnen verwijzen?
We hebben dus wel een fout gemaakt inderdaad, en dat is deel 1 open latenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:50 schreef Hanneke1983 het volgende:
daar gaat het niet om
als je fouten gaat ontwijken kun je het nooit lekker laten lopen
het doel is de fouten te herstellen, en dat is de taak van de odjes
Ik heb liever een machine die lekker loopt en niet kapot gaat dan eentje die gemakkelijk te herstellen is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:50 schreef Hanneke1983 het volgende:
daar gaat het niet om
als je fouten gaat ontwijken kun je het nooit lekker laten lopen
het doel is de fouten te herstellen, en dat is de taak van de odjes
gewoon een vraagje, nog nooit meegemaakt dat een feedbacktopic werd v0olgebaggerd en door bagger werd gesloten enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:51 schreef jogy het volgende:
[..]
om en nabij de 300, hoezo?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:51 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Het is gewoon janken, ik haal hetzelfde uit jogy's slotpost als wat hij hierboven uitlegt. Hanneke1983 is gewoon op d'r tieten getrapt. :S
Tss. Newbie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:52 schreef muurjunky het volgende:
[..]
gewoon een vraagje, nog nooit meegemaakt dat een feedbacktopic werd v0olgebaggerd en door bagger werd gesloten enzo![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:52 schreef muurjunky het volgende:
[..]
gewoon een vraagje, nog nooit meegemaakt dat een feedbacktopic werd v0olgebaggerd en door bagger werd gesloten enzo![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:45 schreef haaahaha het volgende:
Dit is vet lurkbaar.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb liever een machine die lekker loopt en niet kapot gaat dan eentje die gemakkelijk te herstellen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |