Wat zien jullie nu het liefst bij de meisjes?
- Een kontje zonder vlees, het kleinste van het kleinste zeg maar.
- Rond en een beetje voller. (niet dik)
- Een volslanke kont
Ik heb namelijk sterk het idee dat alle meiden proberen zich zodanig uit te hongeren om de eerst genoemde 'bony ass' te verkrijgen. Komt dit nu doordat jongens dit zo graag zien, of is er een andere reden voor? Misschien is het meer doordat vrouwen soms zo meedogenloos kritiek kunnen leveren op het achterwerk van een ander vrouwelijk persoon. Ik ben benieuwd..
Kus,
Shaznya
en ook nr 3 is zekers
[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 23-08-2001 17:23]
quote:Daartussen...
Rond en een beetje voller. (niet dik)
- Een volslanke kont
Gewoon lekker stevig!
en als dat bony is dan is de rest ook zo mager als wat.
gewoon een mooie slanke meid vinnik prima hoor, en een tikkeltje steviger moet ook kunnen...
Zelfde met borsten, die kunnen groot zijn, die kunnen klein zijn, maar het kan me uiteindelijk niet echt schelen, zolang het maar gewoon bij de rest van het figuur past.
En voor mij liever te dik dan te dun als het niet goed gebalanceerd kan zijn...
Dus al die anorexia freaks en drugs-looks kandidaten kunnen wat mij betreft de eerste tijd naar de friture om vet te kweken.
als ik kon, mocht en zou kiezen zou het zeker nr. 2 zijn...
nee joh, die reet is zwaar onbelangrijk vergeleken bij andere zaken van een dame...maar daar hebben we het nu niet over
[Dit bericht is gewijzigd door Lord_spawn op 23-08-2001 17:35]
quote:ik zou bijna willen zeggen .......voootooo!!!! (shit, zei ik het toch....)
Op donderdag 23 augustus 2001 17:31 schreef Shaznya het volgende:
Aha, dus het merendeel kiest voor 2 (of zo nodig nog wat weldadiger geproportioneerd)
Mooi zo, dat zijn hele bevredigende antwoorden![]()
quote:Haha, ik vrees dat hier toch niet zo 1 2 3 een foto van mijn reet heb liggen, helaas
Op donderdag 23 augustus 2001 17:35 schreef aego het volgende:[..]
ik zou bijna willen zeggen .......voootooo!!!! (shit, zei ik het toch....)
quote:niet eens
Op donderdag 23 augustus 2001 17:41 schreef Shaznya het volgende:[..]
Haha, ik vrees dat hier toch niet zo 1 2 3 een foto van mijn reet heb liggen, helaas
quote:Hmz.. tja dat kan ik natuurlijk wel doen..
Op donderdag 23 augustus 2001 17:42 schreef ToBe het volgende:[..]
niet eens
snel maken dan!
quote:ohw, maar heel toevallig heb ik heel veel verstand van internet, en samen krijgen we die foto wel ergens op het internet hoor. Hoeft je vader helemaal niets van te weten
Op donderdag 23 augustus 2001 18:22 schreef Shaznya het volgende:[..]
Hmz.. tja dat kan ik natuurlijk wel doen..
Maarre, we hebben zo'n digitaal fototoestel en dan moet ik m'n vader vragen offie hem online brengt enzo enneeeh... Neh doe ik maar liever nie
2 heeft mijn voorkeur en ach, 1 mag ook wel eens aan de beurt komen
quote:ow..
Op donderdag 23 augustus 2001 18:30 schreef ToBe het volgende:[..]
ohw, maar heel toevallig heb ik heel veel verstand van internet, en samen krijgen we die foto wel ergens op het internet hoor. Hoeft je vader helemaal niets van te weten
van mij hoeft ie niet te waggelen
dus ik ga voor nummer 2 JAMMIE
kont vind ik heel erg belangrijk bij een meisje.. moet gewoon mooi, rond en lekker zijn..
anyway.. ook nr 2 dus
quote:Jep, voorbeeldfoto's vinnik een goed idee! Voor het vergelijkingswerk zeg maar..
Op donderdag 23 augustus 2001 19:46 schreef megamuch het volgende:
hebben we niet ff wat foto's van nr 2 asses?kont vind ik heel erg belangrijk bij een meisje.. moet gewoon mooi, rond en lekker zijn..
anyway.. ook nr 2 dus
Slenteren komt je kont niet ten goed, aardappelzakken aan ook nie. Sommige meiden hebben ook hun bekken naar achteren gekanteld staan, zodat je eerst de kont opvalt en dan de rest.
* een ervaren kontjeskijker*
quote:1: en dan ook nog stelten eronder waar de honden op af komen, nee bedankt
Op donderdag 23 augustus 2001 17:20 schreef Shaznya het volgende:
Jongens,Wat zien jullie nu het liefst bij de meisjes?
- Een volslanke kont
quote:Deel jij ze ook altijd in in categoriën? Ik doe dat wel, handig voor het overzicht en om te vergelijken
Op donderdag 23 augustus 2001 20:35 schreef Tranceptor het volgende:* een ervaren kontjeskijker*
quote:hmm ik heb DE oplossing! Ik heb ook een digitale camera, spreken we wat af en dan maak ik wel wat foto's van je bips en post ze dan hier!
Op donderdag 23 augustus 2001 18:48 schreef Shaznya het volgende:[..]
ow..
![]()
In dat geval ehhh, is die camera op wonderbaarlijke wijze zomaar opeens per ongeluk spontaan stuk gegaan..
Tja, het is heel jammer, ik weet het, maar het is niet anders. Ik baal er zelf ontzettend van moet ik wel zeggen.![]()
![]()
(zo makkelijk kom je er niet onderuit! )
quote:Da's een beetje een blubberbutt, dit is een lekker strak kontje
Op donderdag 23 augustus 2001 21:30 schreef CraZaay het volgende:
Categorie 1 of 2...
quote:Inmiddels het meest geziene plaatje, maar niet minder
Op donderdag 23 augustus 2001 22:01 schreef bierglas het volgende:[..]
Da's een beetje een blubberbutt, dit is een lekker strak kontje
:
[afbeelding]
quote:Okay, jij kent het model dus niet. Eén van de strakste kontjes op onze aardkloot
Op donderdag 23 augustus 2001 22:01 schreef bierglas het volgende:[..]
Da's een beetje een blubberbutt, dit is een lekker strak kontje
quote:Wat denk je van de derriere van Georgina Verbaan. Ook erg mooi!!!!
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:59 schreef Gellarboy het volgende:
Kylie Minogue heeft zowiezo een schitterend figuur.
Nieuwe video al gezien?? Heel mooi!
quote:Nee!!! Vertel! Ik vind haar echt
Op vrijdag 24 augustus 2001 00:59 schreef Gellarboy het volgende:
Kylie Minogue heeft zowiezo een schitterend figuur.
Nieuwe video al gezien?? Heel mooi!
Haar hele figuur is top inderdaad, heel sexy figuurtje. Ik vond haar vooral in die jurk in de clip met Robbie Williams errug yammie.
Oh ja, kontjes wat het onderwerp, sorry...
but I like some meat on my bones...
Iig zeker niet 1...
* The_Great_Cornholio vindt van die heroinehoermodellen die tegenwoordig bij van die bekende shows rondlopen
quote:Best wel ja
Op vrijdag 24 augustus 2001 21:42 schreef IliasX het volgende:
Ik wil altijd dat me meissie op een jongetje lijkt als ze op d'r buik ligt. Maar ik ben dan ook gewoon ziek...
Groot en stevig ligt mij wel. Ik hecht sowieso meer aan de achterkant dan de voorkant (zie ook icon), maar ik ben dan ook gewoon ziek...
http://physbill.net/webhead/jcampbell/panty/index2.html
quote:Sinds wanneer is homoseksualiteit een ziekte...
Ik hecht sowieso meer aan de achterkant dan de voorkant (zie ook icon), maar ik ben dan ook gewoon ziek...
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 13:08 schreef James_Bondage het volgende:
Tussen 1 en 2. En uiteraard met string tussen de batsen.
quote:Lekkaah!!
Op woensdag 29 augustus 2001 00:28 schreef knakkie het volgende:
Een lekkere dikke kont ;-)
http://fucks.nu/butt_pics/2/pages/L182_27.htm
Zie je nou wel, afstoffen is echt vrouwenwerk .
quote:Waarom zouden alle meiden met een lekker klein kontje anorexia of heroine 'modellen' zijn....
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:37 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
2 of 3Iig zeker niet 1...
* The_Great_Cornholio vindt van die heroinehoermodellen die tegenwoordig bij van die bekende shows rondlopen
![]()
Er zijn mannen en vrouwen die kunnen eten wat ze willen zonder dik te worden, en over het algemeen vind ik vrouwen die dat hebben een erg lekker figuur hebben.
Helaas kan ik zelf niet zoveel eten zonder aan te komen
Oja...mijn keuze..... nr1 of nr2, zeker niet nr3.
Ik heb gesproken, uch!
quote:oei die is idd heeel erg lekker!
Op woensdag 29 augustus 2001 12:50 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]hmm
Maar het gaat om het totaalpakket en als ik een meisje leuk vind dan doet die hele 'Hinie' er niet meer toe.
Mzzls Capetown
quote:Dit is idd een hele mooie dame maar geef me toch mijn vriendin want die is veel liever
Op woensdag 29 augustus 2001 12:50 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]hmm
quote:ik vind dit een nogal lompe uitspraak in de richting van magere mensen. toevallig ziet mijn vriendin er van nature zo uit, en kan ze er niets aan doen. Maar als zij dit zou lezen zou ze daar erg verdrietig van worden. Blij is ze namelijk niet met haar figuur, maar verhelpen kan ze het ook niet op biologische wijze.
Op donderdag 23 augustus 2001 17:26 schreef michelos het volgende:
Denk dat 90% voor 2 gaat.En voor mij liever te dik dan te dun als het niet goed gebalanceerd kan zijn...
Dus al die anorexia freaks en drugs-looks kandidaten kunnen wat mij betreft de eerste tijd naar de friture om vet te kweken.
ietwat genuanceerder dus graag.
Jeemigdepeemig zeg.
quote:LOL idd
Op zaterdag 25 augustus 2001 03:01 schreef Kielef het volgende:[..]
![]()
tussen de batsen [afbeelding]
Overigens: de bil van een meisje is het ALLERBELANGRIJKSTE. Als ze geen mooie bil heeft kan ze het bij mij vergeten.
Ik ga dus blijkbaar ook voor type 2
quote:Bij mij staat er achter optie 3 "volslanke kont" kweenie hoor maar dat klinkt niet als "dikke meisjes".
Op woensdag 29 augustus 2001 15:00 schreef Cornholi0 het volgende:
nr 1 =
nr 2 =
nr 3 =![]()
![]()
bah ja ik weet het niet hoor, maar als ik heel eerlijk ben word ik totaal niet opgewonden van dikke meisjes, helemaal dun is ook niks, maar gewoon een BEETJE vlees erop, maar beslist niet teveel
Ik heb gesproken, uch!
Ik ga voor de slanke kont, wel stevig en vooral rond Van die hele magere vinnik nix aan en die stevige kontjes dat geeft altijd iets te veel mee...
quote:Kan de billen niet vinden.
Op maandag 07 januari 2002 17:46 schreef Buggle het volgende:
Mijn bijdrage:
(Dit zijn echt topbillen)
http://home.wish.net/~bpkv/TB061.jpg
http://home.wish.net/~bpkv/TB105.jpg
http://home.wish.net/~bpkv/TB127.jpg
http://home.wish.net/~bpkv/TB161.jpg
http://home.wish.net/~bpkv/TB164.jpg
http://home.wish.net/~bpkv/TB243.jpg
http://home.wish.net/~bpkv/TB294.jpgOverigens: de bil van een meisje is het ALLERBELANGRIJKSTE. Als ze geen mooie bil heeft kan ze het bij mij vergeten.
Ik ga dus blijkbaar ook voor type 2
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Open de introductiepagina home.wish.net en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
HTTP-fout 404 - Billen niet gevonden
Internet Explorer
Nou mooie billen!!!!!
quote:lol ik ga ook voor 2 en 3
Op donderdag 23 augustus 2001 17:21 schreef BASS_at_work het volgende:
1.
2.
3.
En ook niet te veel, dus ook geen "slap her on the thigh and surf right in" situatie.
Verder hangt het ook een beetje van de lengte af, van de benen die eronder zitten natuurlijk
Ik woog 89 toen mijn lichaam ineens dacht. hey ik wil lager wegen, toen at ik automatisch minder en weeg nu nog maar 72Kg en ben 1,90 meter lang en niemand vind mij te mager of te dik.
Maar een meid moet gewoon zijn zoals ze is. en niet afslanken opmaken enzovoorts. We leven niet in barbie en ken wereld.
quote:Ik heb werkelijk geen idee waarom ze het niet doen. echt niet. Heb ze geuploed naar mijn website dus en ze staan er echt op hoor. iemand een idee? want ik wil ze graag met anderen delen
Op maandag 07 januari 2002 17:46 schreef Buggle het volgende:
Mijn bijdrage:
(Dit zijn echt topbillen)
http://home.wish.net/~bpkv/TB061.jpg
http://home.wish.net/~bpkv/TB105.jpg
.............
[Dit bericht is gewijzigd door Buggle op 09-01-2002 16:29]
1. Haarloos please...moet toch weten of ik je bil of je hoofd vasthoud
2. Spankable...dus zeker geen bony ass waar je een gebroken middenhandsbotje oploopt zodra je het probeert te spanken
3. Zeker niet dik, als een meisje een string aanheeft moet je die string natuurlijk niet in haar mandarijn billen zien verdwijnen.
quote:Hmmm ik heb zo het vage vermoeden dat de modjes hiero foto nummer 5 & 6 niet helemaal op prijs kunnen stellen....
Op zaterdag 12 januari 2002 20:27 schreef MoJo het volgende:
Kleine bijdrage..
alvast effe opslaan voordat ze verwijderd worden
quote:Ooops, xie het nu pas..
Op zondag 13 januari 2002 22:06 schreef CyberTijn het volgende:[..]
Hmmm ik heb zo het vage vermoeden dat de modjes hiero foto nummer 5 & 6 niet helemaal op prijs kunnen stellen....
alvast effe opslaan voordat ze verwijderd worden
Dat is nou een perfect poesje.
Maar als een meid zo'n mooie stretchbroek aanheeft, en je ziet zo'n lekker strak kontje dan vind ik dat echt terwijl een wat vollere kont dan juist iets minder is.
Conclusie: TE slank is niet mooi, maar lekker strak kontje is
En dan in string.... heeeerlijk!
(ligt ook aan de rest van het model van het meisje.. als ze heel slank is is een bolle kont al snel "dik", terwijl een stevig meisje met een "bony ass" ook geen gezicht is.. Hangt af van de situatie!
quote:Exactly! (zeker ook omdat ik zelf ook niet een van de breedste ben
Op donderdag 23 augustus 2001 17:34 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die voor 1 gaat kiezen
Ik hou wel van lekker slank..lekker zo dat je de ribben een klein beetje kan zien en dan zo'n lekker strak kontje eronder...oh jummm
2 is ook lekker trouwens, maar niet teveel vet graag.
Geef zo'n bony ass maar eens een spanking, doet je hand VEEL te zeer!
quote:Dan mot je ook voor het "hardere"werk gaan en iets anders gebruiken.
Op zondag 03 maart 2002 11:25 schreef Tia_Tijger het volgende:
nummer 2 en/of nummer 3 aub:)Geef zo'n bony ass maar eens een spanking, doet je hand VEEL te zeer!
Ga zelf ook voor 2 of 3
quote:bij elk meisje verschillend. Sommige meisjes hebben een volle kont, maar wel strak en sommige een platte. Maar ik hou van wat vlees. Het moet wel wat lekkers zijn en je moet wat vast te pakken hebben. Nummer 3 is optimaal en nummer 2 is
Op donderdag 23 augustus 2001 17:20 schreef Shaznya het volgende:
Jongens,Wat zien jullie nu het liefst bij de meisjes?
- Een volslanke kontIk heb namelijk sterk het idee dat alle meiden proberen zich zodanig uit te hongeren om de eerst genoemde 'bony ass' te verkrijgen. Komt dit nu doordat jongens dit zo graag zien, of is er een andere reden voor? Misschien is het meer doordat vrouwen soms zo meedogenloos kritiek kunnen leveren op het achterwerk van een ander vrouwelijk persoon. Ik ben benieuwd..
Kus,
Shaznya
Zolang het maar lekker vol is en zeker geen rammelaar waar je tegen aan loopt te douwen.
Greetzz Flaslipper
quote:Dit bedoel ik nou, alleen beejte goedkope broek enb geodkope kleding, maar ja wel errrrrrrrrrggggggg lekker
Op zaterdag 02 maart 2002 20:48 schreef Flipmo het volgende:
brrrplaatje ff werkend gemaakt
maak me gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |