abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:51:28 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21069202
Sugar misselijk, Snoopy gestript.... Je zou toch haast denken dat er vandaag een bevalling in de planning zou moeten zitten! Mijn voorweeen hebben niet doorgezet, al heb ik als ik sta de hele tijd een harde buik.

Bij mij heeft het strippen bij de geboorte van Indy trouwens wel geholpen. 24 uur daarna was ik moeder.

Piglet; nog 2 daagjes! Ik duim voor je dat alles goed komt!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_21069212
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 08:48 schreef Rottdog het volgende:
*diarree -> voorteken
Dames dit klinkt goed

Maybe baby day
vruchtwater verliezen -> voorteken
hoge bloeddruk -> voorteken
veel te lang zwanger -> voorteken

waarom heb ik nog geen baby dan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:54:02 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21069218
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 08:51 schreef snoopy het volgende:
Ik ga in het ziekenhuis bevallen o.a. omdat ik op een woonboot woon en er bij eventuele complicaties weinig mogelijkheden zijn om me per brancard af te voeren
Oh ja! Dat wisten we al!
Goed, we rekenen dus wel op een update na vlos, maar ook op een heel spoedige bevalling daarna, oké?

Rottdog: ga zo door met hoopvol nieuws!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21069236
meldt
Pfff eindelijk een keer vóór 09.00 uur.... ook al is 't op het randje.
even de rest van de gebeurtenissen lezen
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 08:58:23 #255
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21069248
Goedemorgen

Lekker maar kort geslapen, dalijk even poetsen (babykamertje soppen) en dan weer ff tukken, wekker zetten om 12.30 uur om te duimen voor Snoopy

Sugar je hebt goede ideeën wist je dat? En Rottdog speelt het spelletje leuk mee
( Rottdog hoe gaat het met jou ????? en Zoë ?????? )

Sugar sterkte met je heup en alle echte-laatste-loodjes dames succes met de "ik wil graag bevallen stress"
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 5 augustus 2004 @ 09:12:31 #256
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21069390
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 08:53 schreef snoopy het volgende:

[..]

vruchtwater verliezen -> voorteken
hoge bloeddruk -> voorteken
veel te lang zwanger -> voorteken

waarom heb ik nog geen baby dan
Omdat je vast zo'n leuk propje krijgt als dat ik kreeg
geloof dat vandaag wat koeler is, dat scheelt misschien.
pi_21069428
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
Omdat je vast zo'n leuk propje krijgt als dat ik kreeg
Dat moet haast wel, ik ben lang met de afwerking bezig geweest
  donderdag 5 augustus 2004 @ 09:19:44 #258
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21069471
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 09:16 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat moet haast wel, ik ben lang met de afwerking bezig geweest
Krijgen ze lekker spek van
pi_21069479
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 21:26 schreef piglet het volgende:

[..]

ik heb netjes 10 weken lang in een maatbeker gepiest
Welk kadootje heb je gekozen? En krijg je ook de Dick Bruna bordjes straks? Die zijn echt leuk
ik heb nu voor het boek gekozen. Het knuffeltje had ze niet 'in levende lijve' bij zich en ik moest het dus met een foto doen. Zag er schattig uit maar die contactpersoon was er wat laconiek over 'ach, tis gewoon zo'n klein knuffeltje'. Bovendien is zo'n boek ook wel handig denk ik dan maar.

De bordjes krijg ik aan het eind van de rit, na de eerste 16 weken. Ze zijn echt leuk Nu alleen nog een slachtoffer vinden om ook op te geven want ik vond het bijpassende bestek ook erg leuk
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_21069510
Jullie gaan allemaal bevallen als ik op vakantie ben, wedden? (nou ja, de personen waarvan het de bedoeling nu al is dan). Ik ga vanaf vandaag 5 dagen weg en als ik terug kom is het allemaal achter de rug! Tenzij iemand zich geroepen voelt voor de middag al te beginnen dan kan ik nog ietsje meemaken
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_21069705
sow ..ff bijgelezen

Sjeetje wat een verhalen allemaal zeg !!
Ik ken jullie niet zo goed bij naam allemaal dus kan helaas ook niet persoonlijk reageren

Ik hoop alleen dat de dame(s) die overtijd zijn (Snoopy weet ik nog) eindelijk aan het kunnen gaan.
Vreemd.... normaal gun je niet echt iemand weeën, maar in dit geval wel

Het lijkt me echt verschrikkelijk om over dé datum heen te gaan !! Je kijkt al helemaal uit daar die datum, weken daarvoor zit je al op hete kolen en bij ieder krampje vraag je je af of het nu dan toch gaat gebeuren en dan loodst z'on kleine aap je vrolijk ove je uitgerekende datum heen

Naja... in ieder geval heeeel veel succes toegewenst aan de dames die al enkele voortekenen hebben meegemaakt de afgelopen dagen

Ik kreeg de tip om in de laatste week te gaan fietsen over hobbelige wegen, dat zou de bevalling een dag of 2 bespoedigen ........ maar daar moet je natuurlijk maar net in geloven én zin in hebben

Ik zie mezelf al gaan, kniebeschermers om, helm op, crossfiets van mn buurjongetje jatten en gasss erop door t bos heen racen
Ik geloof dat ze me meteen op zouden nemen voor crisisopvang ofsow
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 09:46:14 #262
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21069820
Tjemig ik denk even spieken hier, er zouden er toch al meer moeten bevallen? En ja dus Wat is dat nu dames?? Het is warm! Da's toch geen weer om zwanger te zijn Dus hup... persen

Heel veel sterkte!!!!!!

ik zie Little Angel trouwens niet meer posten? Klopt dat?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:13:40 #263
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21070247
Snoopy, ook het legen van je darmen KAN een voorteken zijn.. (al was dat bij mij al tijdens de weeen.. en toen was ik bang dat 't persdrang was Dat bleek toch anders aan te voelen )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:20:36 #264
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21070391
Knorretje heb je de uitslagen van de bloedonderzoeken al binnen?

Snoopy ik duim nog steeds voor je hoor
pi_21070398
hup snoopy & tinkepink hup! en little Angel ook, het is haar uitgerekende dag vandaag. Tan, volgens mij kon zij een tijd niet op internet omdat ze bij haar ouders oid logeert. ben ook benieuwd hoe 't met haar gaat.
pi_21070572
Miss-Take, geen zorgen over die datum hoor. Mijn voorgangster (Luchtbel) en ik hebben er voor gezorgd dat onze opvolgers weer keurig op tijd of eerder gaan bevallen Wij hebben het gemiddelde zo opgeschroeft, dat kan nooit zo doorgaan
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:37:25 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21070692
Mag ik even mopperen? Nee? Ik doe het lekker toch!

Mijn dochtertje wil de hele tijd met mij spelen en ik vind ook dat ze recht heeft op aandacht, maar het is hier vandaag zo heet en ik heb zoveel pijn als ik loop, beweeg, sta of op de grond ga zitten ofzo dat ik helemaal niet met haar kan spelen. Ik voel me hier zo lullig over en ik voel me zo gefrustreerd en zo een slechte moeder!

Ik zit veel achter de computer op het moment omdat dat mij een beetje afleiding geeft, maar eigenlijk vind ik dat de tijd die ik online verdoe voor Indy bestemd is. Maarja, voor spelen heb ik weer geen energie. Als ze naar me toe komt om me iets te vertellen luister ik natuurlijk wel naar haar en zover mogelijk speel ik mee (eten proeven, schoenen aan en uittrekken, tekenen etc.), maar ik heb constant het gevoel dat ik tekort schiet.

En ik baal ervan.
pi_21070742
Goeie morgen

En weer is ikke te laat
Maar vriendje werkt thuis smorgens dus moet af en toe ff wachten tot ik bij de pjoeter kan (goeie smoes toch?)
Hmm Sugar die voorweeen lijken me wel wat ik combi met een vette splash er achter aan ofzo (ik zeg geen knap, want heb stevige onderbroeken met breed elastiek en als die knappen is dat niet fijn volgens mij )
Snoop sterkte met het strippen straks!!!

Volgens mij komen straks alle baby's tegelijk om te laten zien wat een echte babyboom is
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 augustus 2004 @ 10:42:04 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21070786
Tink, als het spelen fysiek niet lukt, kun je misschien andere dingen met haar doen, die niet zoveel inspanning kosten. Samen in bad, voorlezen, liedjes zingen, video kijken, kleurplaten zoeken op internet... Zo krijgt ze toch je volle aandacht.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21070792
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even mopperen? Nee? Ik doe het lekker toch!

Mijn dochtertje wil de hele tijd met mij spelen en ik vind ook dat ze recht heeft op aandacht, maar het is hier vandaag zo heet en ik heb zoveel pijn als ik loop, beweeg, sta of op de grond ga zitten ofzo dat ik helemaal niet met haar kan spelen. Ik voel me hier zo lullig over en ik voel me zo gefrustreerd en zo een slechte moeder!

Ik zit veel achter de computer op het moment omdat dat mij een beetje afleiding geeft, maar eigenlijk vind ik dat de tijd die ik online verdoe voor Indy bestemd is. Maarja, voor spelen heb ik weer geen energie. Als ze naar me toe komt om me iets te vertellen luister ik natuurlijk wel naar haar en zover mogelijk speel ik mee (eten proeven, schoenen aan en uittrekken, tekenen etc.), maar ik heb constant het gevoel dat ik tekort schiet.

En ik baal ervan.
Komt me heel bekend voor, das psies wat ik gisteravond tegen mijn vriend zei. Ik heb het gevoel dat ik Djen aandacht te kort geef en te snel afsnauw, kan het ook niet hebben als ze om me heen gaat draaien. Dus ben bang dat het bij de laatste loodjes hoort tink
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:04:34 #271
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21071294
Tink en Anitra, ik kan me voorstellen dat het lastig combineren is: aandacht en rust voor jezelf, maar ook voor je kindje dat er al is! Toch denk ik dat jullie je niet te schuldig moeten voelen nu dat aandacht geven er even iets minder in zit dan normaal. Er is ook iets anders aan de hand dan normaal! Deal ermee, vraag wat van je partner misschien, maar leg jezelf niet al te hoge eisen op. Gaat om een korte tijd en ik geloof nooit dat jullie kindjes er echt beroerd van worden!

Hier een groot verlangen naar een kindje. Ons kindje.
"Kom nou, alsjeblieft?"

Maak wel rare dingen mee in de buik deze week. Dinsdagavond die kramp die een uur duurde, gisterenmiddag 2 uur lang een onwijs druk apie dat zich bijna leek om te keren (maar helaas bleef het bij heel lang, heel wild geduw, gespartel en geshake) en vandaag die misselijkheid ineens (die ook ineens weer weg was).
Met name dat heeeeeeeeeeeeeeel drukke van je kindje, herkent iemand dat nu nog, in de laatste fase? Ik dacht dat je kindje rustiger werd? Hoop stiekem toch dat dit drukke juist ook een voorteken kan zijn!

Oh ja, Knor , heel vervelend dat je nog een behoorlijke tijd moet wachten misschien en dat ze dus niet eerder gaan inleiden! Ik heb echt met je te doen, als ik soms bedenk wat jouw lijf allemaal moet doorstaan! Kan me er gelukkig nauwelijks iets bij voorstellen... Sterkte maar weer eens voor jou!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:07:27 #272
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21071342
Sugar, tegen mij hadden ze ook gezegd dat een kindje rustiger werd vlak voor de bevalling, dat het kind zichzelf klaarmaakte.....Jolie schopte nog terwijl de weeen om de 2 minuten kwamen....maar goed da's ook een apart geval geloof ik.
pi_21071651
Tinkepink, lekker mopperen mag Ik denk inderdaad ook dat dit bij de laatste loodjes hoort en Indy zal er heus geen last van krijgen. Jij hebt het nu best zwaar en volgens mij is het helemaal niet erg als een kindje zichzelf eens moet vermaken. Misschien voel je je straks of morgen wel weer anders en krijgt ze weer wat meer aandacht. Geen zorgen over maken hoor!
pi_21071693
Sugar ik denk echt dat allemaal voortekenen zijn van een naderende bevalling en dat is niet zo gek want moet jij niet toevallig binnenkort bevallen
Maar hou er rekening mee dat het ook nog wel even kan duren
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:37:41 #275
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21071932
Tinkepink Mopper maar lekker, dat lucht op Ik vind Rewimo's ideeën toppie

Snoopy Het uur van de waarheid komt dichterbij, ben je erg gespannen? Of zeg je : kom maar op, let's go all the way today?

Sugar Je hebt nu wel héél veel (voor)tekenen, het begon al met die poetsbuien. Logisch dat we allemaal denken (en hopen) dat het eraan komt . Van dat bewegen snap ik ook niet, ik had ook verwacht dat het wat rustiger zou zijn, maar ja, sommige kindjes zijn denk ik gewoon graag beweeglijk

Little Angel Ook al lees je dit niet: veel succes (mocht het zo zijn).

Anitra Gele kaart ! Alweer te laat
... ♥ ik mis je ♥
pi_21072160
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:37 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Het uur van de waarheid komt dichterbij, ben je erg gespannen? Of zeg je : kom maar op, let's go all the way today?
Pluph, ik wil niet vervelend zijn maar jij zo ook zomaar kunnen beginnen vandaag hoor

En een ietsiepietsie spanning komt er nu wel aan ja.
Moet in een potje piesen en er zijn maar 3 druppels uitgekomen
Moest weer denken van het pies-in-een-potje-en-hoe-mee-te-nemen-zonder-te-lekken-verhaal van Luchtbel. Dus ik heb voor 58 cent een speciaal potje bij de apotheek gehaald. Deze kan je lucht en lekdicht afsluiten
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:51:22 #277
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21072262
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:47 schreef snoopy het volgende:
Pluph, ik wil niet vervelend zijn maar jij zo ook zomaar kunnen beginnen vandaag hoor
Geen tijd vandaag
quote:
Dus ik heb voor 58 cent een speciaal potje bij de apotheek gehaald. Deze kan je lucht en lekdicht afsluiten
Is toch wel aftrekbaar he?

Ik neem aan dat je zo moet vertrekken?! Ik wens je enorm veel succes, v.a. 12.30 uur gaan de duimen hier draaien.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:53:18 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21072313
Ik ga ook heel hard voor je duimen, Snoep! Dat het maar geen pijn doet en heel veel goeds oplevert!!!!!
pi_21072430
Dankjuliewel tot strakkies maar weer
pi_21072466
zet 'm op snoop! spannend!
pi_21072500
Hmm leg de rooie kaart dan maar vast klaar voor morgen Phluphy

Snoop succes!!!
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2004 @ 12:03:19 #283
43556 miss_dynastie
pi_21072556
Snoopy succes
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:06:30 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21072642
Snoopy: heel veel succes!

En de tips van Rewimo zijn inderdaad heel goed. Ze beschreef namelijk precies ons ochtendprogramma (afgezien van de kleurplaten, maar in plaats daarvan hebben we gekleid).
pi_21072892
Snoop je maakt het spannend! Suc6.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:22:39 #286
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21072999
snoopy succes

vraagje voor de dames die een pretecho hebben gehad bij babyview incl 3d dinges,

dat 3d gebeuren zie je daarbij ook je kindje bewegen en zo? of gaan ze dan puur even kijken en drukken snel foto af??
pi_21073256
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:22 schreef Martineke het volgende:
snoopy succes

vraagje voor de dames die een pretecho hebben gehad bij babyview incl 3d dinges,

dat 3d gebeuren zie je daarbij ook je kindje bewegen en zo? of gaan ze dan puur even kijken en drukken snel foto af??
Wij hebben laatst een afspraak gemaakt bij babyview, en die zeiden dat 3D geen bewegende beelden bevat. Wij gaan dus voor 2-d op dvd (omdat het commentaar er dan bij staat.. ) en misschien dat we later (omstreeks 24 weken schijnt het beste te zijn) nog een keer 3d doen.
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:37:02 #288
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21073336
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:33 schreef Gomorrah het volgende:

[..]

Wij hebben laatst een afspraak gemaakt bij babyview, en die zeiden dat 3D geen bewegende beelden bevat. Wij gaan dus voor 2-d op dvd (omdat het commentaar er dan bij staat.. ) en misschien dat we later (omstreeks 24 weken schijnt het beste te zijn) nog een keer 3d doen.
ah ok, thanks ik heb afspraak staan bij babyview maar ik wil perse ons kindje zien bewegen dus ga ik de afspraak cancelen en bij een ander bureau afspraak maken. thanks
en 2d op dvd is indd wel leuk, ik denk alleen dat ik verwend ben krijg nu nog 2 echoos bij onderzoeksbureau, dus dat hoef ik niet zo nodig
pi_21073457
3d is toch altijd alleen foto's? Alleen op het moment van zoeken niet?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:48:24 #290
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21073648
ik heb geen idee
ik weet wel anyway dat ik 4d wil (live 3d) en dat wordt ook op dvd gezet. kan ik thuis nog eens zien hoe ons kindje beweegt in me buikkie
pi_21073972
update: het waren dus wel gebroken vliezen! En dus zou ze niet strippen want dat is niet goed ivm met infectiegevaar! Ze heeft wel de handproef laten doen toen ik lag en jawel, er kwam vruchtwater uit Maar ze vertrouwde de kleur niet helemaal dus nu ben ik overgedragen aan de gynecoloog in het ziekenhuis. Daar gaan ze controleren of de baby idd in het vruchtwater gepoept heeft etc. Bloeddruk en hartslag van de baby zijn trouwens nog prima
Dus ik ga nu naar het ziekenhuis met tas en maxi-cosi. Heb geen idee wanneer ik hier weer ben. Succes allemaal hier en tot gauw hoop ik
pi_21073986
woei! hup snoopy hup superspannend zeg. zet 'm op he!
pi_21074042
Snoppy succes!!!!!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:03:10 #295
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21074048
ohhhhh Snoopy, wat fijn dat je het ons nog even kwam vertellen.
Ontzettend veel succes, en misschien ben je wel mamma als we je weer spreken
... ♥ ik mis je ♥
pi_21074103
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 13:00 schreef snoopy het volgende:
update: het waren dus wel gebroken vliezen! En dus zou ze niet strippen want dat is niet goed ivm met infectiegevaar! Ze heeft wel de handproef laten doen toen ik lag en jawel, er kwam vruchtwater uit Maar ze vertrouwde de kleur niet helemaal dus nu ben ik overgedragen aan de gynecoloog in het ziekenhuis. Daar gaan ze controleren of de baby idd in het vruchtwater gepoept heeft etc. Bloeddruk en hartslag van de baby zijn trouwens nog prima
Dus ik ga nu naar het ziekenhuis met tas en maxi-cosi. Heb geen idee wanneer ik hier weer ben. Succes allemaal hier en tot gauw hoop ik

Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:06:19 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21074119
Hey Snoopy! Zet hem op meid, het is nu jouw beurt!

En voor strakjes alvast:
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:06:38 #298
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21074129
Snoopy succes !!!!!!!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:07:10 #299
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21074139
Snoopje heel veel succes! Hoop je gauw weer te zien hier met baby!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:07:52 #300
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21074164
Geweldig, Snoepje!!!! Het gáát gebeuren nu!
Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Succes, sterkte, alle goeds en liefs voor jullie!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')