vruchtwater verliezen -> voortekenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:48 schreef Rottdog het volgende:
*diarree -> voorteken
Dames dit klinkt goed![]()
Maybe baby day![]()
Oh ja!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:51 schreef snoopy het volgende:
Ik ga in het ziekenhuis bevallen o.a. omdat ik op een woonboot woon en er bij eventuele complicaties weinig mogelijkheden zijn om me per brancard af te voeren![]()
Omdat je vast zo'n leuk propje krijgt als dat ik kreegquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:53 schreef snoopy het volgende:
[..]
vruchtwater verliezen -> voorteken
hoge bloeddruk -> voorteken
veel te lang zwanger -> voorteken
waarom heb ik nog geen baby dan![]()
Dat moet haast wel, ik ben lang met de afwerking bezig geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
Omdat je vast zo'n leuk propje krijgt als dat ik kreeg
Krijgen ze lekker spek vanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, ik ben lang met de afwerking bezig geweest![]()
ik heb nu voor het boek gekozen. Het knuffeltje had ze niet 'in levende lijve' bij zich en ik moest het dus met een foto doen. Zag er schattig uit maar die contactpersoon was er wat laconiek over 'ach, tis gewoon zo'n klein knuffeltje'. Bovendien is zo'n boek ook wel handig denk ik dan maar.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:26 schreef piglet het volgende:
[..]
ik heb netjes 10 weken lang in een maatbeker gepiest
![]()
Welk kadootje heb je gekozen? En krijg je ook de Dick Bruna bordjes straks? Die zijn echt leuk
Komt me heel bekend voor, das psies wat ik gisteravond tegen mijn vriend zei. Ik heb het gevoel dat ik Djen aandacht te kort geef en te snel afsnauw, kan het ook niet hebben als ze om me heen gaat draaien. Dus ben bang dat het bij de laatste loodjes hoort tinkquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even mopperen? Nee? Ik doe het lekker toch!
Mijn dochtertje wil de hele tijd met mij spelen en ik vind ook dat ze recht heeft op aandacht, maar het is hier vandaag zo heet en ik heb zoveel pijn als ik loop, beweeg, sta of op de grond ga zitten ofzo dat ik helemaal niet met haar kan spelen. Ik voel me hier zo lullig over en ik voel me zo gefrustreerd en zo een slechte moeder!
Ik zit veel achter de computer op het moment omdat dat mij een beetje afleiding geeft, maar eigenlijk vind ik dat de tijd die ik online verdoe voor Indy bestemd is. Maarja, voor spelen heb ik weer geen energie. Als ze naar me toe komt om me iets te vertellen luister ik natuurlijk wel naar haar en zover mogelijk speel ik mee (eten proeven, schoenen aan en uittrekken, tekenen etc.), maar ik heb constant het gevoel dat ik tekort schiet.
En ik baal ervan.
Pluph, ik wil niet vervelend zijn maar jij zo ook zomaar kunnen beginnen vandaag hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:37 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Het uur van de waarheid komt dichterbij, ben je erg gespannen? Of zeg je : kom maar op, let's go all the way today?
Geen tijd vandaagquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:47 schreef snoopy het volgende:
Pluph, ik wil niet vervelend zijn maar jij zo ook zomaar kunnen beginnen vandaag hoor![]()
Is toch wel aftrekbaar he?quote:Dus ik heb voor 58 cent een speciaal potje bij de apotheek gehaald. Deze kan je lucht en lekdicht afsluiten![]()
Wij hebben laatst een afspraak gemaakt bij babyview, en die zeiden dat 3D geen bewegende beelden bevat. Wij gaan dus voor 2-d op dvd (omdat het commentaar er dan bij staat..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:22 schreef Martineke het volgende:
snoopy succes
vraagje voor de dames die een pretecho hebben gehad bij babyview incl 3d dinges,
dat 3d gebeuren zie je daarbij ook je kindje bewegen en zo? of gaan ze dan puur even kijken en drukken snel foto af??
ah ok, thanksquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:33 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Wij hebben laatst een afspraak gemaakt bij babyview, en die zeiden dat 3D geen bewegende beelden bevat. Wij gaan dus voor 2-d op dvd (omdat het commentaar er dan bij staat..) en misschien dat we later (omstreeks 24 weken schijnt het beste te zijn) nog een keer 3d doen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:00 schreef snoopy het volgende:
update: het waren dus wel gebroken vliezen! En dus zou ze niet strippen want dat is niet goed ivm met infectiegevaar! Ze heeft wel de handproef laten doen toen ik lag en jawel, er kwam vruchtwater uitMaar ze vertrouwde de kleur niet helemaal dus nu ben ik overgedragen aan de gynecoloog in het ziekenhuis. Daar gaan ze controleren of de baby idd in het vruchtwater gepoept heeft etc. Bloeddruk en hartslag van de baby zijn trouwens nog prima
![]()
Dus ik ga nu naar het ziekenhuis met tas en maxi-cosi. Heb geen idee wanneer ik hier weer ben. Succes allemaal hier en tot gauw hoop ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |