euh.. volgens mij kan t maar maximaal 2-2 toch? enminste... volgens mij zag ik maar een max van 4 players?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:01 schreef Fezzizzel het volgende:
Alleen zijn de maps zo tering groot dat het pas echt leuk wordt 3-3 of 2-2.
laddertje?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ok hoe kom ik uit die shit hell? er sloot een muur achter mijn reet en nu kan ik er niet meer uit![]()
Mwa zo groot zijn de mappen niet ik deed gisteren deathmatch met 4 spelers maar best vaak 3 gasten op 1 plek. 2on2 zal denk ik mooi gaan 3on3 lijkt me al wat veel voor deze mappen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:01 schreef Fezzizzel het volgende:
Gisteren met een maat van me de multyplayer optie geprobeert. Dat is ook erg vet!!!! Alleen zijn de maps zo tering groot dat het pas echt leuk wordt 3-3 of 2-2. Ook daar weer de bekende donkere enge doomlevels. Met natuurlijk de bezerk-pickup. (als ik t goed schrijf) Dan flipt je personage als het ware dood en knal je alles binnen je bereik met een schot dood. DIe multiplayer gaat nog veel gespeeld worden over de wereld!! Mede fokkers, test em uit.
denk niet dat er iemand zit te wachen op jouw humorloze gebleerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
denk niet echt dat er iemand zit te wachten op dat geblaat
dus stfu zelf; iedereen weet dat 99% van de mensen hier Doom 3 heeft gedownload.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:01 schreef Mr.J het volgende:
[..]
1) Mensen kunnen in de USA wonen.
2) Mensen kunnen importeren uit de USA.
3) Post kan gericht op de toekomst zijn.
Dus stfu.![]()
Wat snap je niet aan de zin, Geen Warez Toegestaan. ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:03 schreef R-e-n-e het volgende:
Blaat
Ja, maar het is verboden vragen te stellen over waren, en dan gaat het topic weer dicht. En dat wil ik liever niet okequote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:15 schreef R-e-n-e het volgende:
Speelt iedereen hier de legale versie dan?
Zodra de officiele versie uit is, dan koop ik hem zeker weten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie tot nu toe: Niet gezond voor het hart, wel erg mooi gemaakt. Het hele gebouw lijkt gewoon te leven. Zeer sfeervol.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:26 schreef Disorder het volgende:
Ik heb 'm net gespeeld. Ontzettend spooky! Ik ben me al een paar keer rotgeschrokken. Wat een naar, duister sfeertje. Gevaar ligt op de loer. Super Turbo Turkey Puncher 3 is grappig trouwens
Ik ga Doom 3 zeker weten kopen, volgens mij is dit in multiplayer ook erg leuk.Wat is dat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie tot nu toe: Niet gezond voor het hart, wel erg mooi gemaakt. Het hele gebouw lijkt gewoon te leven. Zeer sfeervol.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |