abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21044406
Ik zie wel fire-licht. Dit zit echter niet op alle wapens. Schiet maar eens met de pistol in het duister.
War. War never changes.
pi_21044472
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 00:32 schreef Bigl-mo het volgende:

[..]

verpest t nou niet voor de mensen die niet de hele tijd dat gedoe over warez willen horen, enige waar je voor zorgt zo is dat t topic op slot gaat.
oh ja hoor een topic gaat op slot omdat er gemeld word door 1 persoon wat er op een lanparty zoal rondging op een LAN. Iedereen weet wel wat er daar rondgaat
pi_21044497
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 00:38 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Nope, is bij mij perfect leesbaar
Ranzig .. dan maar wissen van me HD.. niet te spelen zo..
pi_21044522
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 00:42 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

oh ja hoor een topic gaat op slot omdat er gemeld word door 1 persoon wat er op een lanparty zoal rondging op een LAN. Iedereen weet wel wat er daar rondgaat
als iedereen dat weet waarom zegt die het dan?
pi_21044552

ach ook dat kan gebeuren
pi_21044602
hij zei aleen dat het gruwlijk hard rondging op campzone :S
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 01:31:49 #182
42431 OlieBbol
alias Appelflap
pi_21045388
Hmm, net ff gespeeld...

maar dat wordt tijd voor een nieuwe videokaart... werd ook wel tijd trouwens
In de hemel is geen bier daarom drinken wij het hier
pi_21045417
hoe kan je de fps rechtsboven krijgen?
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_21045433
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:34 schreef Vampz het volgende:
hoe kan je de fps rechtsboven krijgen?
com_showfps 1 in console

volgens mij kan com_drawfps 1 ook

ctrl+alt+~ (tilde) kom je in je console
pi_21045437
Loopt hier als een tiet met 9800Pro en XP3900+ (opgeklokt) op High detail, terwijl daar eigenlijk volgens de specs een 256MBvideo kaart voor nodig is. Maar het spel valt me zoals verwacht wel wat tegen. Vind hem ook niet superscary eigenlijk, beetje teveel van hetzelfde.

Eigenlijk vind ik Far Cry scarier, grafisch iets beter (door buitenlevels etc) en zelfs qua spel beter. Waar ik vooral meer van had verwacht in D3 is die omgevings-interactiviteit, maar er valt best weinig rond te kutten met objects en scenery.
pi_21045445
21 is weinig
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_21045879
Eindelijk, na 10 min deur codes proberen kon ik eindelijk het kamertje in waar hij lag!!!!

Xbox Live: Anormius
  woensdag 4 augustus 2004 @ 02:20:08 #188
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_21046086
Ik dacht altijd dat de BFG9000 vierkantig was

Ik heb het daarnet tegen een vriend in MultiPlayer gedaan, viel mij een beetje tegen. Afgezien van de best wel grote lag die we hadden (volgende keer als ik het ga spelen gooi ik wat extra ram in m'n pc), had het spel niet zoveel variatie als een spel waarbij je voertuigen kan gebruiken.

Wel was 'r een helm en als je opzette begon je helemaal te flippen en te gillen, zal wel een soort double damage zijn ofzo maar ik vond 't maar creepy.

[ Bericht 66% gewijzigd door Chirma op 04-08-2004 03:24:04 ]
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_21047986
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:36 schreef Gamedemon het volgende:
21 is weinig
dan kan 21 niet hoog zijn, maar ik heb geen last van haken en haperen. Dus ja..... zeik gerust door
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:42:38 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21048139
Ik ben gisteren ook begonnen, half uurtje maar hoor. Twas te lekker weer .

Ziet er iig erg goed uit, loopt wel redelijk ook. Het speelt goed weg, maar ik merk dat ik toch geen FPS held ben . Zelfs het eerste level vind ik behoorlijk pittig al.

Nou ja, flink doorbikkelen dan maar .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_21048766
Even iets leuks tussendoor:

Een foto genomen op de dag van de releasedatum voor Doom 3 in een Amerikaanse Best Buy filliaal. Kijk de rest van de directory ook maar eens.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:34:19 #192
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_21048956
And the tweaking continuous!
quote:
Problem
Stutters when opening doors, or turning corners into larger rooms.

Reason
This is due to Texture-Thrashing. This occurs when the textures that are cached in the game, don't fully fit into video memory and they are temporarily stored in your system ram until they are needed "on screen". When entering that new area, your system frantically gathers those textures from System Memory and shoved it through your AGP bus into your Video Memory.

Solutions
1) If you are using an ATI video card, download the latest betas 4.9 with optimized OPENGL for DOOM 3: DOWNLOAD HERE!!

2) In your DOOM3/BASE folder open DOOMCONFIG.CFG using notepad, find "seta image_cacheMegs" and change the number value to roughly 1/4 of your available ram (512 = 128, or 1GB = 256); you must also set “seta image_useCache” to “1”. Also “seta image_CacheMinK” needs to be set higher than the default, or the game will crash on start. I recommend a value of “20480” is a good starting value, but you can definitely go higher. This does not raise your max frame rate at all, but this will smooth out the transition phase when doors are opened or when entering a NEW area that needs to cache more textures. Through many reports this has helped a lot of people run much more smoothly on their machines.

3) Check your video card settings and make sure AA is off and other performance effecting settings are off.

4) Turn on Triple Buffering and VSync.

5) Turn down the detail one level or lower the resolution by one level.

6) Make sure your Sideband-Addressing is enabled in the Bios.

7) Make sure you are running at max AGP speed (4x, 8x, ect.).

8) Make sure you have your latest GART drivers installed. For VIA and nVidia Chipsets.

9) If you can and have no other issues, you can slightly overclock your RAM on your video card (unsupported use with caution you could fry your card)
http://www.forumplanet.co(...)fid=5733&tid=1439944

Punt 2 zal ik vanavond verder uitvoeren. Kijken of het uitkomst biedt.

Punt 4 begrijp ik echter niet, ik dacht altijd dat deze uit moest staan?

PS: Ati Catalyst 4.9 drivers (OpenGL boost) zijn nu beta. Zeker voor de x800 series zullen deze een goede boost geven. Ik wacht zelf iig op de Omega versie hiervan. Dat zal nog wel fftjes duren, want eerst dienen de 4.8 nog uit te komen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_21051544
http://boards.gamefaqs.co(...)opic=15503352&page=0
alles uitpakken en het loopt stukken beter
heb het net gedaan is wel 3.6 GB aan ruimte extra
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:48:01 #194
19479 Mr.J
pi_21051804
Helaas kan je dan geen MP meer spelen.
pi_21052009
ahaa, lijkt me tijd om dit eens te downloaden en er een zaterdagnacht aan te spenderen
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_21052040
Alsof je nu wel MP kan spelen.... Niemand in dit topic kan een legale kopie van het spel hebben
pi_21052058
Gisteren met een maat van me de multyplayer optie geprobeert. Dat is ook erg vet!!!! Alleen zijn de maps zo tering groot dat het pas echt leuk wordt 3-3 of 2-2. Ook daar weer de bekende donkere enge doomlevels. Met natuurlijk de bezerk-pickup. (als ik t goed schrijf) Dan flipt je personage als het ware dood en knal je alles binnen je bereik met een schot dood. DIe multiplayer gaat nog veel gespeeld worden over de wereld!! Mede fokkers, test em uit.
pi_21052086
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:00 schreef Erick het volgende:
Alsof je nu wel MP kan spelen.... Niemand in dit topic kan een legale kopie van het spel hebben
Kan wel hoor. Kweenie waar jij doom3 vandaan hebt maar daar zal ook wel wat te vinden zijn om die MP op te lossen
pi_21053191
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:34 schreef Steve-O het volgende:
http://boards.gamefaqs.co(...)opic=15503352&page=0
alles uitpakken en het loopt stukken beter
heb het net gedaan is wel 3.6 GB aan ruimte extra
Bedankt voor de tip, hem ga ik ff uitproberen !!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:01:53 #200
19479 Mr.J
pi_21053420
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:00 schreef Erick het volgende:
1) Mensen kunnen in de USA wonen.
2) Mensen kunnen importeren uit de USA.
3) Post kan gericht op de toekomst zijn.

Dus stfu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')