abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21027785
Deel 6 alweer voor Doom III

Deel 5 is hier te vinden:
Doom III Deel 5

Deel 3 is hier te vinden:
Doom III Deel 3

Deel 2 is hier te vinden:
Doom III Deel 2

Deel 1 is hier te vinden:
Doom III

Officieele DOOM III website
www.doom3.com

Makers van DOOM III
www.idsoftware.com

Gameplay related website (Bevat nu een counter naar de VS releasedate toe.)
www.ua-corp.com

Counter als Active desktop
quote:
Een kleine handige tip voor mensen met WinXP.

De UA-Corp website (die met die counter) als active desktop.

Hoe?
-Rechtermuisklik op bureaublad
-Selecteerd "Eigenschappen"
-Kies het tabblad "Bureaublad"
-Je ziet nu linksonder "Bureaublad aanpassen" staan, klik daar op.
-Nu opent een nieuw venster, klik in dat venster op het tabblad "Website".
-Klik aan de rechterkant op "Nieuw"
-Nu vraagt ie naar de locatie van de website... voer deze url in:
http://www.ua-corp.com/nosound.html
-Klik dan op "OK"
-In het tabblad "website" vink je vervolgens de aangemaakt site aan.
-Linksonder het vinkje bij "Bureaublad items vergrendelen" uitvinken, we willen tenslotte de website op onze desktop eventjes van grote veranderen.
-Sluit alle vensters.

Je ziet nu op je achtergrond een klein soort venster met daarin de website, de grote van de venster kun je nu aanpassen door te maximaliseren, of door de zijkanten te uit te rekken. Ik heb het zo gedaan dat de counter zo ver mogelijk rechts op m'n bureaublad staat.

Ben je tevreden met de positie en grote van je active desktop, rechtmuisklik dan op het bureaublad (let op, NIET rechtmuisklikken op de active desktop) en kies "Pictogrammen schikken op" en zet het vinkje aan bij "Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen ".

Veel plezier!

*Heb deze korte handleiding net snel getypt, als er fouten in staat hoor ik het graag.

**Laat het me ook ff weten of dit werkt bij andere windows versies.
5.1 geluid in DOOM III
quote:
Over het geluid... en ook over die 5.1 headset van zalman staat een "stukje" op planetdoom.

http://www.planetdoom.com/doom3/articles/d3sound.shtml

Helemaal onderaan:

"It is fundamentally wrong as far as producing true 5.1 sound goes, so one particular company decided to affix multiple speakers to their headphone. The Zalman Headphones. This headphone seems to show potential to produce a good 5 channel effect. But not the .1 channel. You certainly need a sub for that effect. Headphones cannot substitute a good Speaker setup, but it appears that the Zalman headphones come very close. For this Headphone to work, you will need 5 channel output at the back of your sound card. Again the SoundBlaster Live! 5.1 or the Audigy series will handle them. If you don't have a 5.1 Sound card and only have 2 channel, unfortunately you will miss out on a lot. However, headphones won't do you any good there either. Speakers still rein supreme because they will produce the shock-waves that headphones can't re-produce. When you have that hell knight breathing down your neck screaming its lungs out, I can guarantee you, a set of speakers will really produce that impact more then a headphone. The human mind is a strange thing. Emotions are affected by environmental effects such as sight, smell, sound, VIBRATIONS. Speakers are the best things for the job and the louder the better."

Iedereen kan daaruit zijn (of haar) eigen conclusies trekken.
Voor mij lijkt me die headset ideaal omdat ik vooral s'avonds zal spelen en m'n ouders zullen het niet waarderen wanneer ik midden in de nacht hun met een 5.1 setje uit het bed tril.
Ik heb nu een kwaliteits 2.1 setje dat voldoet voor overdag.
Maar voor s'nachts ga ik dus voor die headset.
Wallpapers :

800x600---------------------------------------800x600----------------------------------------800x600
1024x768-------------------------------------1024x768-------------------------------------1024x768

Boxart :
[afbeelding]

Minimum System Requirements :
English version of Microsoft® Windows® 2000/XP
Pentium® 4 1.5 GHz or Athlon™ XP 1500+ processor
384MB RAM
8x Speed CD-ROM drive (1200KB/sec sustained transfer rate) and latest drivers
2.2GB of uncompressed free hard disk space (plus 400MB for Windows® swap file)
100% DirectX® 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers
100% Windows® 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers
DirectX® 9.0b (included)
3D hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0b compatible 64MB Hardware Accelerated video card and the latest drivers.
ATI® Radeon 8500
ATI® Radeon 9000
ATI® Radeon 9200
ATI® Radeon 9500
ATI® Radeon 9600
ATI® Radeon 9700
ATI® Radeon 9800
All Nvidia® GeForce 3/Ti series
All Nvidia® GeForce 4MX series
All Nvidia® GeForce 4/Ti series
All Nvidia® GeForce FX series
Nvidia® GeForce 6800 series

Multiplayer Requirements :

Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported
Internet play requires broadband connection and latest drivers
LAN play requires network interface card and latest drivers

Gamerankings pagina :
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/469881.asp

Paar kleine regeltjes voor dit topic:

Het totaal niet boeiend voor anderen om te lezen hoe goed of slecht je PC wel niet is en of je je afvraagt of DOOM III goed zal lopen op je PC.
Ook is het niet boeiend genoeg om te horen dat de Alpha bij jou goed/slecht draaide en dus de final dat ook zal doen.

Ook is het ook totaal niet boeiend voor ons om te horen dat je het spel al via niet legale wegen binnen hebt, of hoelang het duurt eer je pre-order binnen is.

We zijn hier om een discussie te houden over het spel, niet jou systeem en/of verwachte datum dat je het spel binnen hebt.
Game on!

De op kan je hier vinden

[ Bericht 50% gewijzigd door Dark_Killah op 03-08-2004 12:53:53 ]
pi_21027959
Game on
pi_21028053
Wat een vet spel zeg . Als ik een nieuwe 3dkaart heb koop ik Doom3 er meteen bij. Ik heb nu een Geforce 4 MX 440, 64 mb. Speel op LOW, maar toch ziet er mooi uit. En eng is het zeker . Dit soort spellen verdienen mijn geld.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:17:16 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21028106
Godver, ik schrok me dus echt compleet dood:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_21028144
Wat ik heb gelezen van sommigen is dat het spel zelf nogal tegenvalt.
Teveel aandacht is gegaan naar de grafische hoogstandjes. Klopt dit?
-------Practice Mindfulness-------
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:21:12 #6
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_21028180
Godver, waarom heb ik win98, en waarom kom ik er pas achter dat D3 niet werkt met win98, als mn download klaar is
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:21:44 #7
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_21028192
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:17 schreef Slarioux het volgende:
Godver, ik schrok me dus echt compleet dood:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ìs dat in Level 1 ?
Daar ben ik net ook door de tioletten gelopen maar geen vuurbal geen zien
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_21028234
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ìs dat in Level 1 ?
Ik ook, ik loop nu door zo'n Oxygen kamer verander gebeuren.
pi_21028240
Tering wat is dit spel eng. Ik schrik me elke keer de tering.

Maar kan je die flashlight niet op je shotgun tapen? Ik verlies veel health af en toe met het switchen.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:24:14 #10
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_21028243
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:23 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ik ook, ik loop nu door zo'n Oxygen kamer verander gebeuren.
Ik ben al in de lift gestaopt en zit n uin Level 2.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:28:51 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21028343
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ìs dat in Level 1 ?
Dat is na de "ramp", als je daar weer terug bent.
pi_21028365
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:19 schreef Hawk het volgende:
Wat ik heb gelezen van sommigen is dat het spel zelf nogal tegenvalt.
Teveel aandacht is gegaan naar de grafische hoogstandjes. Klopt dit?
Ik heb nog geen monster gezien, en ik vind het nu al lekker spelen
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:30:40 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_21028369
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:28 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Dat is na de "ramp", als je daar weer terug bent.
Ow ik zit pas in level 2 dus ik heb geen flauw idee waneeer die ramp is enzo
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:31:39 #14
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21028390
is er een demo? komt die er?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_21028402
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:31 schreef Rahl het volgende:
is er een demo? komt die er?
Volgens mij komt die er nog aan. Hij is er iig nog niet.
pi_21028517
hadden ze dat union corporation niet wat vrolijker kunnen bouwen.. jeetje je zou er maar moeten werken in zo'n donkere gebeuren...

maar goed.. ben inmiddels al een stukje verder... vind het alleen jammer dat het gangetje,ruimte,gangetje,ruimte,gangetje,ruimte is... tot nu toe is level 1 echt het beste wat ik tegen ben gekomen, omdat er daar nog mensen lopen en je komt buiten... tot nu toe ben ik daarna nog niet buiten geweest (zal nog wel komen denk ik).. bij half-life zag je b.v. ook dat andere mensen problemen hadden en dat ze dingen deden.. dat zie ik eigenlijk te weinig bij doom... nu is half-life en doom toch niet met elkaar te vergelijken..

moet wel toegeven dat de moeilijkheidsgraad echt hoog komt te liggen doordat de monsters overal vandaag komen.. bij andere spellen kun je zowat raden dat er 1 om de hoek staat.. bij doom niet.. want als je dan dat hoekje omloopt knalt de muur achter je kapot en komt er een horde van die vuurgooiende dingen eruit...

maar goed.. ik vermaak me wel met het spel
Dit keer zonder signature
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:38:07 #17
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21028543
ok
ben wel benieuwd of ie het doet hier voor ik em koop
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_21028587
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:37 schreef Ericjuh het volgende:
hadden ze dat union corporation niet wat vrolijker kunnen bouwen.. jeetje je zou er maar moeten werken in zo'n donkere gebeuren...

maar goed.. ben inmiddels al een stukje verder... vind het alleen jammer dat het gangetje,ruimte,gangetje,ruimte,gangetje,ruimte is... tot nu toe is level 1 echt het beste wat ik tegen ben gekomen, omdat er daar nog mensen lopen en je komt buiten... tot nu toe ben ik daarna nog niet buiten geweest (zal nog wel komen denk ik).. bij half-life zag je b.v. ook dat andere mensen problemen hadden en dat ze dingen deden.. dat zie ik eigenlijk te weinig bij doom... nu is half-life en doom toch niet met elkaar te vergelijken..

moet wel toegeven dat de moeilijkheidsgraad echt hoog komt te liggen doordat de monsters overal vandaag komen.. bij andere spellen kun je zowat raden dat er 1 om de hoek staat.. bij doom niet.. want als je dan dat hoekje omloopt knalt de muur achter je kapot en komt er een horde van die vuurgooiende dingen eruit...

maar goed.. ik vermaak me wel met het spel
Bij mij zijn toch al mijn scientists bezig met lampen repareren, research werk met lasers, hijskranen etc. En als ik dan hun PDA heb gejat, kan ik soms dingen doen die zij deden, bijv. die kraan besturen..
pi_21028603
Ik vraag me nog steeds af of dit spel de moeite waard is om te "kopen"
Do what you love, love what you do!
pi_21028611
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:41 schreef kree het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of dit spel de moeite waard is om te "kopen"
1) Heb je het gedownload; beoordeel het dan zelf.
2) Heb je het niet gedownload; doe dat dan !
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 11:48:43 #21
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_21028713
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:42 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

1) Heb je het gedownload; beoordeel het dan zelf.
2) Heb je het niet gedownload; doe dat dan !
Dat is niet respectvol

pi_21028768
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:40 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Bij mij zijn toch al mijn scientists bezig met lampen repareren, research werk met lasers, hijskranen etc. En als ik dan hun PDA heb gejat, kan ik soms dingen doen die zij deden, bijv. die kraan besturen..
ja.. dat is level 1.. wacht maar tot de ramp gebeurt... dan zijn ze schaars hoor..
Dit keer zonder signature
pi_21028837
Ach, ik hoor veel mensen over de "eentonigheid" van het spel. Maar hey, het is Doom, dat kon je dus van te voren al weten. En ik vind dat die zogenaamde eentonigheid geheel wordt weggedrukt door de sfeer en de sublieme graphics. Wat een geweldig spel .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_21028894
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:24 schreef Khadgar het volgende:
Tering wat is dit spel eng. Ik schrik me elke keer de tering.

Maar kan je die flashlight niet op je shotgun tapen? Ik verlies veel health af en toe met het switchen.
als je op "f" drukt dan krijg je je flashlight, als je daarna nog een keer op de "f" drukt dan krijg je het wapen wat je in je hand had voordat je je flashlight pakte. Dit bespaart best wel wat tijd.....
pi_21028940
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 11:55 schreef Steeven het volgende:
Ach, ik hoor veel mensen over de "eentonigheid" van het spel. Maar hey, het is Doom, dat kon je dus van te voren al weten. En ik vind dat die zogenaamde eentonigheid geheel wordt weggedrukt door de sfeer en de sublieme graphics. Wat een geweldig spel .
ik vind doom helemaal top! Doom 1 en 2 was ook gangetje,trapje op, trapje af, beestjes in overvloed. En dat hebben ze bij doom3 aangehouden alleen de sfeer een heel stuk enger gemaakt. En wat je bij doom 1&2 met de "keys" had om deuren te openen heb je dat nu met "PDA's". Het is eigenlijk precies hetzelfde alleen beter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')