abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21391094
Zag jij hem ook al
  donderdag 19 augustus 2004 @ 08:23:23 #202
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21391287
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 21:24 schreef Sanne het volgende:
Wat ik nou niet snap he? Die Gerrie die is toch gescheiden van Hannah en woonde daar toch ook niet meer? Wat is er met zijn huis gebeurd? Ik was in de veronderstelling dat hij niet bij Hannah woonde, dus een eigen stek moest hebben...

Iemand die dat weet?
volgens mij zijn ze wel gescheiden maar woonde hij wel op dezelfde plek, hij is er immers altijd (als hij niet werkt of in de kroeg zit)
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_21391317
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

volgens mij zijn ze wel gescheiden maar woonde hij wel op dezelfde plek, hij is er immers altijd (als hij niet werkt of in de kroeg zit)
hij zegt ook dat hij haar nooit in de steek zou laten, altijd voor haar zal blijven zorgen.
had ie net zo goed niet kunnen scheiden dus.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 19 augustus 2004 @ 11:59:05 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_21394811
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik ga die oude afleveringen nog eens bekijken. Want volgens mij zeiden ze in het begin dat hij er niet meer woonde, maar Hannah niet liet vallen, en dus wel iedere dag langs kwam.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_21394991
Ze zijn waarschijnlijk alleen gescheiden zodat zij een uitkering aan kan vragen. Dubbel inkomen dus. Verder is er geen enkele aanwijzging dat hij een eigen huis heeft (hij is nu ook bij famillie in Almere..). Het was een leuke serie dat Familietrots, maar de "het is de schuld van de overheid" -toon had er van mij buiten gelaten mogen worden.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_21395246
Die toon werd vooral gezet ook door die dame vd IKON
  donderdag 19 augustus 2004 @ 12:57:07 #207
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_21396202
In aflevering 1 wordt gezegd: Gerrie Ruimgaart is "eigenlijk" van Hanna gescheiden. Eigenlijk.
Daar had ik overheen geluisterd...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 19 augustus 2004 @ 13:04:16 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_21396378
O.k. stukje "streamverslag" uit aflevering twee:

"Om alle ellende even te vergeten vierde Hannah de verjaardag van Gerrie Ruimgaart bij haar thuis. Gerrie werd vijftig. Hij is wel van Hannah gescheiden maar hij steunt haar nog steeds, ook in deze moeilijke tijden."

Woont die man hier nu wel of niet? Als hij er woont zou je toch niet zeggen dat Hanna zijn verjaardag bij haar thuis vierde? Dan heeft hij zijn verjaardag gewoon thuis gevierd.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 13:51:59 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_21397900
Ik denk dat ze misschien voor de belasting opgeven apart te wonen zodat ze meer uitkering krijgen
Maar in feite wonen ze gewoon samen..
Gerrie zou zich anders ook helemaal blauw moeten betalen aan alimentatie voor al die kinderen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_21398023
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:04 schreef Sanne het volgende:
O.k. stukje "streamverslag" uit aflevering twee:

"Om alle ellende even te vergeten vierde Hannah de verjaardag van Gerrie Ruimgaart bij haar thuis. Gerrie werd vijftig. Hij is wel van Hannah gescheiden maar hij steunt haar nog steeds, ook in deze moeilijke tijden."

Woont die man hier nu wel of niet? Als hij er woont zou je toch niet zeggen dat Hanna zijn verjaardag bij haar thuis vierde? Dan heeft hij zijn verjaardag gewoon thuis gevierd.
Ze zullen ms om problemen te voorkomen op camera spreken over zijn huis en haar huis.
Terwijl er feitelijk enkel hún huis is.

Of was
  donderdag 19 augustus 2004 @ 14:00:08 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21398136
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Ze zullen ms om problemen te voorkomen op camera spreken over zijn huis en haar huis.
Kweenie, maar ergens heb ik zo'n vermoeden dat zover (...) doordenken niet in de Tokkie-genen zit...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21398182
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 14:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kweenie, maar ergens heb ik zo'n vermoeden dat zover (...) doordenken niet in de Tokkie-genen zit...
Nee, maar de maker van die docu wel.

Het is ook de voice over die steeds spreekt van zijn huis, haar huis.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 14:52:44 #213
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_21399606
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 14:01 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, maar de maker van die docu wel.

Het is ook de voice over die steeds spreekt van zijn huis, haar huis.
Ja die voice over houdt het bewust een beetje in het midden. De ene keer komt Gerrie thuis, de andere keer is het echt Hanna's huis. De laatste aflevering werd er volgens mij gesproken over de uitkering van Hanna die te laat gestort was omdat ze verhuisd was. Ik kan dat niet checken want die aflevering zie ik nog niet online staan. Tenzij dit een WAO-uitkering is vind ik dat dus niet kunnen. Ze waren getrouwd, zijn gescheiden maar wonen weer samen. Waarom heeft ze dan haar eigen uitkering? Jammer voor Gerrie maar dan hoort hij dat gezin te onderhouden.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 14:57:04 #214
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21399708
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 12:15 schreef milagro het volgende:
Die toon werd vooral gezet ook door die dame vd IKON
die vond ik juist erg neutraal: aan de ene kant sprak ze de gemeente e.d. aan op hun verntwoording, acties e.d. Maar ze gaf net zo goed de tokkies de schuld van istuaties. En zo is het ook: Tokkies zijn aso's, de gemeente doet er vervolgens niets aan tot het escaleert...
[..]
pi_21400249
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 14:52 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ja die voice over houdt het bewust een beetje in het midden. De ene keer komt Gerrie thuis, de andere keer is het echt Hanna's huis. De laatste aflevering werd er volgens mij gesproken over de uitkering van Hanna die te laat gestort was omdat ze verhuisd was. Ik kan dat niet checken want die aflevering zie ik nog niet online staan. Tenzij dit een WAO-uitkering is vind ik dat dus niet kunnen. Ze waren getrouwd, zijn gescheiden maar wonen weer samen. Waarom heeft ze dan haar eigen uitkering? Jammer voor Gerrie maar dan hoort hij dat gezin te onderhouden.
Het zal wel een WAO uitkering zijn, ze werkt immers al jaaaaaaaren niet en lijkt me ook niet in staat om te werken, ze is altijd half stoned en mega labiel.

Bijstand zou kunnen ook , maar het lijkt me dan dat dat binnenkort over is aangezien ze toch stiekem samenwonen.
pi_21414965
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:27 schreef nielsie het volgende:
Heb maandag naar RVU zitten kijken. Tot mijn verbazing waren de Tokkies heel ontdaan over de uitzending van sbs6 en zat ma Tokkie te huilen om een uitzending van Kopspijkers waarin 'de koningin' haar belachelijk maakte.
De maakster van de docu begon tegen Pa Tokkie (Ruijmgaart ofzo) te zeiken op het koningshuis "Vind je dat niet oneerlijk? Zij zoveel geld, jij niet?"Waarop Pa zei "Nee, als ik de koning geweest zou zijn had ik het ook zo gedaan, hoort erbij!". Zo dom is die dus helemaal niet, hij heeft een mening en kan deze ook best onderbouwen.
Had ineens zo te doen met die mensen. Heb er hard om gelachen, maar voel me nu bijna schuldig. Nu leurt Ratelband met die mensen voor een woning en het allerergste is dat de sociale instanties hun handjes er daarom vanaf getrokken hebben! SCHANDE! Ze kiezen ervoor dat Ratelband het nu maar op moet lossen, ik kots op al die instanties!!!

Nee, je bent niet de enige.
Aan de ene kant bescheur ik me, aan de andere kant huil ik erom...

Lang verhaal, veel stof maar vraag is: ben ik de enige die het een schrijnende situatie vind (los van alle goeie grappen...)????
pi_21415001
Het vorige bericht ging ff fout, ik gaat plat nu
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 01:14:40 #218
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21415226
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 15:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Het zal wel een WAO uitkering zijn, ze werkt immers al jaaaaaaaren niet en lijkt me ook niet in staat om te werken, ze is altijd half stoned en mega labiel.

Bijstand zou kunnen ook , maar het lijkt me dan dat dat binnenkort over is aangezien ze toch stiekem samenwonen.
?wat maakt het toch dat u zich altijd zo kan wentelen in genot bij het aanschouwen van de ellende van een ander?
,zal nu wel weer een tafel naar mijn hoofd krijgen maar aangezien ik niet gekortwiekt ben ontwijk ik die wel.
Klaar?
Ik niet!
pi_21525945
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:14 schreef schatje het volgende:

Herhalingen Familietrots:

afl. 2: 25 augustus, 14.40 uur
afl. 3: 26 augustus, 14.15 uur
afl. 4: 27 augustus, 15.30 uur
afl. 5: 30 augustus, 14.15 uur
afl. 6: 3 september, 14.30 uur
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien of nog een keer willen zien
Weet alleen niet of die uitzendtijden kloppen, check teletekst maar...
pi_21579781
Zometeen afl.4 op Ned.1, was wel een trieste aflevering geloof ik...
pi_21582065
elke afdeling van de tokkies is op een bepaald gebied triest

ps: offtopic hoe kom ik aan die extra emoticons?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21594203
nou, ik vind het echt een geweldig programma! ik heb m pas 1 keer gezien, het begin maar geniaal dit alleen wanneer is het op tv?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:22:41 #223
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21594301
lees eens wat posts terug..
[..]
pi_21712345
Zometeen op SBS: De Tokkies zijn woedend op de Ikon omdat ze een DVD op de markt gaan brengen
Beetje vreemd ja...
  vrijdag 3 september 2004 @ 10:32:55 #225
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_21722835
Woedend omdat ze geen royalties deal hebben gesloten waarschijnlijk.... dom!
Nou doe je het weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')