volgens mij zijn ze wel gescheiden maar woonde hij wel op dezelfde plek, hij is er immers altijd (als hij niet werkt of in de kroeg zit)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:24 schreef Sanne het volgende:
Wat ik nou niet snap he? Die Gerrie die is toch gescheiden van Hannah en woonde daar toch ook niet meer? Wat is er met zijn huis gebeurd? Ik was in de veronderstelling dat hij niet bij Hannah woonde, dus een eigen stek moest hebben...
Iemand die dat weet?
hij zegt ook dat hij haar nooit in de steek zou laten, altijd voor haar zal blijven zorgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze wel gescheiden maar woonde hij wel op dezelfde plek, hij is er immers altijd (als hij niet werkt of in de kroeg zit)
Ik ga die oude afleveringen nog eens bekijken. Want volgens mij zeiden ze in het begin dat hij er niet meer woonde, maar Hannah niet liet vallen, en dus wel iedere dag langs kwam.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze wel gescheiden maar woonde hij wel op dezelfde plek, hij is er immers altijd (als hij niet werkt of in de kroeg zit)
Ze zullen ms om problemen te voorkomen op camera spreken over zijn huis en haar huis.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:04 schreef Sanne het volgende:
O.k. stukje "streamverslag" uit aflevering twee:
"Om alle ellende even te vergeten vierde Hannah de verjaardag van Gerrie Ruimgaart bij haar thuis. Gerrie werd vijftig. Hij is wel van Hannah gescheiden maar hij steunt haar nog steeds, ook in deze moeilijke tijden."
Woont die man hier nu wel of niet? Als hij er woont zou je toch niet zeggen dat Hanna zijn verjaardag bij haar thuis vierde? Dan heeft hij zijn verjaardag gewoon thuis gevierd.
Kweenie, maar ergens heb ik zo'n vermoeden dat zover (...) doordenken niet in de Tokkie-genen zit...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze zullen ms om problemen te voorkomen op camera spreken over zijn huis en haar huis.
Nee, maar de maker van die docu wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kweenie, maar ergens heb ik zo'n vermoeden dat zover (...) doordenken niet in de Tokkie-genen zit...
Ja die voice over houdt het bewust een beetje in het midden. De ene keer komt Gerrie thuis, de andere keer is het echt Hanna's huis. De laatste aflevering werd er volgens mij gesproken over de uitkering van Hanna die te laat gestort was omdat ze verhuisd was. Ik kan dat niet checken want die aflevering zie ik nog niet online staan. Tenzij dit een WAO-uitkering is vind ik dat dus niet kunnen. Ze waren getrouwd, zijn gescheiden maar wonen weer samen. Waarom heeft ze dan haar eigen uitkering? Jammer voor Gerrie maar dan hoort hij dat gezin te onderhouden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, maar de maker van die docu wel.
Het is ook de voice over die steeds spreekt van zijn huis, haar huis.
die vond ik juist erg neutraal: aan de ene kant sprak ze de gemeente e.d. aan op hun verntwoording, acties e.d. Maar ze gaf net zo goed de tokkies de schuld van istuaties. En zo is het ook: Tokkies zijn aso's, de gemeente doet er vervolgens niets aan tot het escaleert...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:15 schreef milagro het volgende:
Die toon werd vooral gezet ook door die dame vd IKON
Het zal wel een WAO uitkering zijn, ze werkt immers al jaaaaaaaren niet en lijkt me ook niet in staat om te werken, ze is altijd half stoned en mega labiel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja die voice over houdt het bewust een beetje in het midden. De ene keer komt Gerrie thuis, de andere keer is het echt Hanna's huis. De laatste aflevering werd er volgens mij gesproken over de uitkering van Hanna die te laat gestort was omdat ze verhuisd was. Ik kan dat niet checken want die aflevering zie ik nog niet online staan. Tenzij dit een WAO-uitkering is vind ik dat dus niet kunnen. Ze waren getrouwd, zijn gescheiden maar wonen weer samen. Waarom heeft ze dan haar eigen uitkering? Jammer voor Gerrie maar dan hoort hij dat gezin te onderhouden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:27 schreef nielsie het volgende:
Heb maandag naar RVU zitten kijken. Tot mijn verbazing waren de Tokkies heel ontdaan over de uitzending van sbs6 en zat ma Tokkie te huilen om een uitzending van Kopspijkers waarin 'de koningin' haar belachelijk maakte.
De maakster van de docu begon tegen Pa Tokkie (Ruijmgaart ofzo) te zeiken op het koningshuis "Vind je dat niet oneerlijk? Zij zoveel geld, jij niet?"Waarop Pa zei "Nee, als ik de koning geweest zou zijn had ik het ook zo gedaan, hoort erbij!". Zo dom is die dus helemaal niet, hij heeft een mening en kan deze ook best onderbouwen.
Had ineens zo te doen met die mensen. Heb er hard om gelachen, maar voel me nu bijna schuldig. Nu leurt Ratelband met die mensen voor een woning en het allerergste is dat de sociale instanties hun handjes er daarom vanaf getrokken hebben! SCHANDE! Ze kiezen ervoor dat Ratelband het nu maar op moet lossen, ik kots op al die instanties!!!
Nee, je bent niet de enige.
Aan de ene kant bescheur ik me, aan de andere kant huil ik erom...
Lang verhaal, veel stof maar vraag is: ben ik de enige die het een schrijnende situatie vind (los van alle goeie grappen...)????![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Het zal wel een WAO uitkering zijn, ze werkt immers al jaaaaaaaren niet en lijkt me ook niet in staat om te werken, ze is altijd half stoned en mega labiel.
Bijstand zou kunnen ook , maar het lijkt me dan dat dat binnenkort over isaangezien ze toch stiekem samenwonen.
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien of nog een keer willen zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:14 schreef schatje het volgende:
Herhalingen Familietrots:
afl. 2: 25 augustus, 14.40 uur
afl. 3: 26 augustus, 14.15 uur
afl. 4: 27 augustus, 15.30 uur
afl. 5: 30 augustus, 14.15 uur
afl. 6: 3 september, 14.30 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |