word tijd dat dat erelid ook eens meegaatquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
En dan nog een niet nader te noemen erelid die 2 goede route's uitgezet heeft natuurlijk.
Een erelid is ook geen harde kern .. maar meer iemand met een speciale vermelding.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
word tijd dat dat erelid ook eens meegaatroutes uitzetten is geen criterium om tot de harde kern door te dringen
![]()
ah zo, das waarquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Een erelid is ook geen harde kern .. maar meer iemand met een speciale vermelding.![]()
![]()
zo snel?? ik heb er anders heel wat kms voor moeten (nouja, moetenquote:Wel typisch dat mensen zo snel in de harde kern komen.![]()
![]()
![]()
hoe?quote:Eigenlijk moeten we een puntensysteem hebben..
Zoals in die ene motorfilm..![]()
wie?quote:En Gerako zijn we helemaal vergeten?
Errûg fout ..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat vinden jullie hiervan:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo fout vind ik het niet...op lange afstanden alleen op die hele saaie snelweg kan het best relaxedzijn.
Ik heb al handvatverwarming.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Of een BMW,
Hallo harde kern![]()
![]()
mwah ok...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Muziek en goed motorrijden gaat/gaan niet samen. [afbeelding]
natuurlijk is beleving voldoende, meer dan voldoende zelfs maar als we een keer naar friesland gaan ofzo dan lijkt het mij wel relaxed om een muziekje erbij te hebben...zonder houd je wel scherper inderdaad...quote:De beleving van het rijden opzich moet voldoende zijn en houd je scherper.
Ik dacht er vroeger misschien ook zo over hoor, althans miste best wel muziek omdat je dat met de auto gewend bent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
natuurlijk is beleving voldoende, meer dan voldoende zelfs maar als we een keer naar friesland gaan ofzo dan lijkt het mij wel relaxed om een muziekje erbij te hebben...zonder houd je wel scherper inderdaad...
nee ik ben geroyeerd heb 1,5 topic gemist dus moet weer opnieuw beginnen,quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb al handvatverwarming.
Stond jij eigenlijk op de lijst.![]()
quote:Geachte P. Bart,
De accu is geen probleem, indien nodig vervangen wij deze voor U.
De Auto lopen wij voor U na, zodat deze goed lopend meegenomen kan
worden. Alleen de koppeling is op termijn aan vervanging toe.
Verder verkeerd de Pontiac in goede staat, zowel interieur als exterieur.
Voor meer vragen of informatie kunt U bellen of mailen.
Met vriendelijke groet,
Geloof me.. ik ben geen type die in hokjes geplaatst wil worden. Ja in het hokje 'overige' misschienquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
[..]
word tijd dat dat erelid ook eens meegaatroutes uitzetten is geen criterium om tot de harde kern door te dringen
![]()
niet zo zwaar nemen, dat harde kern gebeurenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:42 schreef ondeugend het volgende:
Geloof me.. ik ben geen type die in hokjes geplaatst wil worden.
klopt, maar zondag is buiten mij om geregeld en gegaan omdat ik op voorhand al zei dat ik niet zou gaan rijden op die EN500...quote:Maar nogmaals Jesse..... zie post in vorige topic.... het zal dan toch echt wat minder vaag moeten worden met afspreken. Ik ga geen zondag vrijhouden en andere leuke dingen afwimpelen omdat ik nog niet weet of er wel gemeet gaat worden
Zo is het zondag dus een beetje gegaan.
we hebben nog een lange zomer te gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
Die wereldroute langs het IJsselmeer waar hij het een paar maanden geleden over had wil ik wel nog eens rijden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet zo zwaar nemen, dat harde kern gebeurentis maar gein allemaal hoor
[..]
Ja weer is overmacht natuurlijk.quote:klopt, maar zondag is buiten mij om geregeld en gegaan omdat ik op voorhand al zei dat ik niet zou gaan rijden op die EN500...
al die andere meets waren gewoon erg duidelijk voor iedereen, wel afhankelijk van het weer vaak of het doorging of niet maar ok dat moet kunnen.
Ow ja ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet zo zwaar nemen, dat harde kern gebeurentis maar gein allemaal hoor
Vaak als je hem riep was'ie er zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Misschien leest ie wel stiekem mee en krijgt hij schuldgevoelens nu
je geeft zelf al antwoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ow ja ?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |