word tijd dat dat erelid ook eens meegaatquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
En dan nog een niet nader te noemen erelid die 2 goede route's uitgezet heeft natuurlijk.
Een erelid is ook geen harde kern .. maar meer iemand met een speciale vermelding.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
word tijd dat dat erelid ook eens meegaatroutes uitzetten is geen criterium om tot de harde kern door te dringen
![]()
ah zo, das waarquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Een erelid is ook geen harde kern .. maar meer iemand met een speciale vermelding.![]()
![]()
zo snel?? ik heb er anders heel wat kms voor moeten (nouja, moetenquote:Wel typisch dat mensen zo snel in de harde kern komen.![]()
![]()
![]()
hoe?quote:Eigenlijk moeten we een puntensysteem hebben..
Zoals in die ene motorfilm..![]()
wie?quote:En Gerako zijn we helemaal vergeten?
Errûg fout ..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat vinden jullie hiervan:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo fout vind ik het niet...op lange afstanden alleen op die hele saaie snelweg kan het best relaxedzijn.
Ik heb al handvatverwarming.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Of een BMW,
Hallo harde kern![]()
![]()
mwah ok...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Muziek en goed motorrijden gaat/gaan niet samen. [afbeelding]
natuurlijk is beleving voldoende, meer dan voldoende zelfs maar als we een keer naar friesland gaan ofzo dan lijkt het mij wel relaxed om een muziekje erbij te hebben...zonder houd je wel scherper inderdaad...quote:De beleving van het rijden opzich moet voldoende zijn en houd je scherper.
Ik dacht er vroeger misschien ook zo over hoor, althans miste best wel muziek omdat je dat met de auto gewend bent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
natuurlijk is beleving voldoende, meer dan voldoende zelfs maar als we een keer naar friesland gaan ofzo dan lijkt het mij wel relaxed om een muziekje erbij te hebben...zonder houd je wel scherper inderdaad...
nee ik ben geroyeerd heb 1,5 topic gemist dus moet weer opnieuw beginnen,quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb al handvatverwarming.
Stond jij eigenlijk op de lijst.![]()
quote:Geachte P. Bart,
De accu is geen probleem, indien nodig vervangen wij deze voor U.
De Auto lopen wij voor U na, zodat deze goed lopend meegenomen kan
worden. Alleen de koppeling is op termijn aan vervanging toe.
Verder verkeerd de Pontiac in goede staat, zowel interieur als exterieur.
Voor meer vragen of informatie kunt U bellen of mailen.
Met vriendelijke groet,
Geloof me.. ik ben geen type die in hokjes geplaatst wil worden. Ja in het hokje 'overige' misschienquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
[..]
word tijd dat dat erelid ook eens meegaatroutes uitzetten is geen criterium om tot de harde kern door te dringen
![]()
niet zo zwaar nemen, dat harde kern gebeurenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:42 schreef ondeugend het volgende:
Geloof me.. ik ben geen type die in hokjes geplaatst wil worden.
klopt, maar zondag is buiten mij om geregeld en gegaan omdat ik op voorhand al zei dat ik niet zou gaan rijden op die EN500...quote:Maar nogmaals Jesse..... zie post in vorige topic.... het zal dan toch echt wat minder vaag moeten worden met afspreken. Ik ga geen zondag vrijhouden en andere leuke dingen afwimpelen omdat ik nog niet weet of er wel gemeet gaat worden
Zo is het zondag dus een beetje gegaan.
we hebben nog een lange zomer te gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
Die wereldroute langs het IJsselmeer waar hij het een paar maanden geleden over had wil ik wel nog eens rijden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet zo zwaar nemen, dat harde kern gebeurentis maar gein allemaal hoor
[..]
Ja weer is overmacht natuurlijk.quote:klopt, maar zondag is buiten mij om geregeld en gegaan omdat ik op voorhand al zei dat ik niet zou gaan rijden op die EN500...
al die andere meets waren gewoon erg duidelijk voor iedereen, wel afhankelijk van het weer vaak of het doorging of niet maar ok dat moet kunnen.
Ow ja ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet zo zwaar nemen, dat harde kern gebeurentis maar gein allemaal hoor
Vaak als je hem riep was'ie er zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Misschien leest ie wel stiekem mee en krijgt hij schuldgevoelens nu
je geeft zelf al antwoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ow ja ?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:20 schreef ondeugend het volgende:
I know maar het was een mooi punt om even te zeggen dat ik niet in een hokje hoor... geen enkel hokje
HOERAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:48 schreef jozef444 het volgende:
Zo, gisteravond eerste lesje gehad en t lijkt erop dat ik ook hooked bendus de 2e les staat ook alweer gepland
t ging volgens mij niet echt al te slechtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]hoe ging het? verslavend he
??
Doe je beter dan ik, ik "mocht" op een CB500.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:52 schreef jozef444 het volgende:
ohja de motor is een Honda cbf600/abs hij rijdt best fijn![]()
wtfquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:52 schreef jozef444 het volgende:
[..]
t ging volgens mij niet echt al te slechtmaarja instructeur zat wel achterop maar zei verder weinig
maar volgens mij ging t wel aardig maar moet wel ff wennen aan allemaal van die vage dingen die ik nog niet gewend ben
![]()
dat is idd beter!! ER-5 heb ik op gelest, wat wel goed was bevallen toen overigens...je bet dus meteen op de weg geweest?quote:ohja de motor is een Honda cbf600/abs hij rijdt best fijn![]()
Ik neem aan dat de ABS wel uit gaat met lessen ..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:52 schreef jozef444 het volgende:
ohja de motor is een Honda cbf600/abs hij rijdt best fijn![]()
Zo ben ik ook begonnen, instructeur heeft dan een koppelings en gashandle achterop.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf? achterop?? niet echt slim om mee te beginnen ljikt mij...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:03 schreef jozef444 het volgende:
ja in schijndel beetje door de straatjes heen geredenvond t zelf wel geinig en de motor is wel geinig alleen toen ie op een gegeven moment riep dat ie nog maar 2-3 weekjes oud was dan hebbie helemaal zoiets van slik voorzichtig
ik zou ook niet met m willen ruilen maar voor zover ik t door had heeft ie der geen 1x gebruik van hoeven makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de ABS wel uit gaat met lessen ..![]()
[..]
Zo ben ik ook begonnen, instructeur heeft dan een koppelings en gashandle achterop.![]()
Ik zou niet met de beste man/vrouw willen ruilen trouwens.
tis dus gewoon ouderwetsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
Zo ben ik ook begonnen, instructeur heeft dan een koppelings en gashandle achterop.![]()
Ik zou niet met de beste man/vrouw willen ruilen trouwens.
Lijkt mij juist netjes in het begin .. beetje opbouwen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:08 schreef jozef444 het volgende:
t enigste wat ik volgens mij van hem nog deed was iets te langzaam over drempeltjes heen enzomaarja dat komt allemaal nog wel
![]()
nope brommer en scooter tijdperk heb ik niet gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lijkt mij juist netjes in het begin .. beetje opbouwen.
Normaal remt iemand juist amper af.
Veel brommer gereden?![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:12 schreef jozef444 het volgende:
nope brommer en scooter tijdperk heb ik niet gehaddaarom ist voor mij nog wat xtra wennen
neuh zo erg was t niet bij mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik dacht ook dat je net zo moest sturen als met een auto ..
Eerste beste bocht ging ik dus op een lantaarnpaal af .. gelukkig die dubbele bediening ..
Al scheelde het weinig..
Maar ja er zijn nog altijd wel natuurtalenten dus.
Maar wel een rare motor om mee te lessen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:12 schreef ZX9R het volgende:
Mijn pa heeft laatst ook zo'n CBF600S abs gekocht. Niets dan lovende woorden erover gehoord van hem.
Moet je wat agressie kwijt.quote:Zo. ik ga jullie weer alleen laten want ik heb Doom III![]()
Dat zou ook wel gek zijn, eerst een bak geld uitgeven en er dan achterkomen (en toegeven!) dat het een flutmotor is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:12 schreef ZX9R het volgende:
Mijn pa heeft laatst ook zo'n CBF600S abs gekocht. Niets dan lovende woorden erover gehoord van hem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:30 schreef Parabola het volgende:
BTW, je pa? Ik wist niet dat de CBF ook al een midlife-crisis-motor was
En hij is van het jaar nog onderuit gegaan toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:48 schreef ZX9R het volgende:
Pa rijd al 100 jaar motor.
Honda CB400
Honda CB550 FourK
Kawa Z750 (nu de mijne)
Yamaha XJ600 Diversion
en nu de CBF600S van Honda.
Op z'n diversion.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hij is van het jaar nog onderuit gegaan toch?![]()
Dat noem ik nog eens upgraden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Op z'n diversion.
Daarom heeft hij een nieuwe gekocht (veel verzekeringsgeld)![]()
Hokjes... hokjes....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geloof me.. ik ben geen type die in hokjes geplaatst wil worden. Ja in het hokje 'overige' misschien
Maar nogmaals Jesse..... zie post in vorige topic.... het zal dan toch echt wat minder vaag moeten worden met afspreken. Ik ga geen zondag vrijhouden en andere leuke dingen afwimpelen omdat ik nog niet weet of er wel gemeet gaat worden
Zo is het zondag dus een beetje gegaan.
idd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Niet dat iedereen weken, of zelfs een week aan het lijntje is gehouden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb toch maar besloten om voortaan een wat eerlijker strijd te laten plaatsvinden op de diverse klaverbladen.
Na 2 maanden trouwe dienst op 3-4 meetings en tussendoor bijna geen kilometer meer mag een andere liefhebber plaats gaan nemen op mijn BMW R1100S.
Dit uiteraard wel na betaling van de nodige eurie.
Misschien moet jij even je kalmeringspilletjes nemen en eens goed teruglezen waar ik op reageerde. De vraag van OPM wanneer ik eens weer mee ging.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hokjes... hokjes....Tis maar dollen hoor zoals Jesse zei. Wat is er vaag aan ons meet-gebeuren? Leg het mij eens uit als je wilt. Er word altijd een datum genoemd.... onder voor behoud dat het weer goed is (en zelfs dan meeten we soms weleens in de regen
)
Dus ik weet niet wat je nu weer moeilijk zit te doen....
Wat ik heel irritant vind, is dat mensen altijd commentaar hebben op andere mensen die het zooitje organiseren.... beste stuurlui staan aan wal ofzo
Als jij het zoveel beter denkt te kunnen organiseren, regel jij het dan maar....
En wat betreft Ralf, dat is zeker harde kern, zo ver weg wonen en toch altijd komen
Vinden jullie dat geen harde kern?
Ondeugend behoort zeker niet tot de harde kern![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien moet jij even je kalmeringspilletjes nemen en eens goed teruglezen waar ik op reageerde. De vraag van OPM wanneer ik eens weer mee ging.![]()
![]()
Jij mag me nog even zeggen waar ik moeilijk over zit te doen.
Ook Waar ik het over Ralf heb en ik wou je nog even helpen herinneren DAT ik het 2 keer georganiseerd heb.
Kalmeringspilletjes....... ? Waarvoor? Omdat ik eens serieus ben?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien moet jij even je kalmeringspilletjes nemen en eens goed teruglezen waar ik op reageerde. De vraag van OPM wanneer ik eens weer mee ging.![]()
![]()
Hier zeg je het toch.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:42 schreef ondeugend het volgende:
het zal dan toch echt wat minder vaag moeten worden met afspreken.
Ik ga geen zondag
omdat ik nog niet weet of er wel gemeet gaat worden
Ik kan je zeggen dat het mij iig wel helpt om wakker en scherp te blijven op de saaie lange snelwegritten. Verder heb ik eigenlijk nooit geen muziek aanstaan op de motorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Muziek en goed motorrijden gaat/gaan niet samen. [afbeelding]
De beleving van het rijden opzich moet voldoende zijn en houd je scherper.
Ik mis je punt even hier...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:46 schreef ondeugend het volgende:
Op het staatje van OPM staan er 4 mensen beschikbaar. PatM heeft het over het organiseren van een Utrechtmeet gehad waar hij al druk mee bezig was een twee weken geleden geloof ik.
Er leek afgelopen week animo te zijn voor een meet, die later die week afzwakte.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:42 schreef ondeugend het volgende:
IK kan niet eerder op meets komen als zaterdags blijkt dat er gemeet wordt.
* volledig mee eensch isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn...... je bent gek
Dat maakt mij helemaal niet uit. Of er nu mini gemeet wordt of niet. Ook niet dat ik daar dan niet bij kan zijn. Maar probeer me dan ook geen woorden in de mond te leggen als iemand me vraagt wanneer ik er weer eens bij ben en gewoon antwoord geeft dat dat zal zijn als het wat verder van te voren bekend isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dat is nu precies 1 keer gebeurd en niet eens bij een officiele meet, ik begrijp wel dat er dingen worden verschoven ed voor een evt meet en dat je er dan ook vanuit mag gaan dat er gereden gaat worden maar dat is ook altijd het geval geweest.
deze zondag was gewoon wat rijden hier en daar door vooral rietvaerder waarbij hij wat enkele evt geinteresseerden meevroeg naar schiphol, amper een meet te noemen
woorden in de mond leggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat maakt mij helemaal niet uit. Of er nu mini gemeet wordt of niet. Ook niet dat ik daar dan niet bij kan zijn. Maar probeer me dan ook geen woorden in de mond te leggen als iemand me vraagt wanneer ik er weer eens bij ben en gewoon antwoord geeft dat dat zal zijn als het wat verder van te voren bekend is
Volgens mij gaat Pepijn ook vreselijk spijt krijgen als ie op een VX800 rijdt...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Meer woorden zijn ook niet nodig
Die R1100S is een prachtfiets.... zijn heel veel mensen jaloers op jou denk ik
En doe je hem na 2-3 mnd al weg....
Minstens nog 2 jaar op door kachelen zou ik zeggen..... is toch een prima fiets
Lijkt me leuk maar in dat geval zal er toch gauw meer duidelijkheid moeten komen want ik zal daar vrij voor moeten nemen als dat mogelijk is met de bezetting. Lijkt me ook een vrij normaal verschijnsel trouwens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
De Eifel zou wel een echte meet zijn.... die word natuurlijk ook goed voorbereid, maar dan moet ik eerst 100% zeker weten wie er allemaal meegaan.
Volgens mij was dat ook het principe... vrijheid blijheid. Kan je mee, kan je mee, kan je niet mee, jammerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En zo werkt het voor mij ook met meets.
Als het te kort dag is, is de kans klein dat ik niet mee kan. Dat is niet anders. Jammer maar het zij zo.
Wat ik niet begrijp is dat ik daar nu op aangevallen word
Voor mij is hij te vaag.. tenminste zoals het zondag ging. Voor de rest heb je mij niet gehoord.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Het gaat mij er gewoon om dat jij onze manier van meeten te vaag vind... en dus heb je geen zin om te komen (je eigen woorden)
Wij proberen het elke keer goed te regelen, en als buitenstaander (dat ben je in principe gewoon, 1x op een meet gekomen, dus geen ervaring met de organisatie van andere meets) ga je commentaar lopen leveren op onze manier van meets in elkaar flanzen.
Gewoon een beetje jammer.
Lees dan..... ik ga het regelen als ik zeker weet wie er mee gaat.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lijkt me leuk maar in dat geval zal er toch gauw meer duidelijkheid moeten komen
Oke dus ik ga naar mijn baas om vrij te nemen vragen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lees dan..... ik ga het regelen als ik zeker weet wie er mee gaat.....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook het principe... vrijheid blijheid. Kan je mee, kan je mee, kan je niet mee, jammer
De echte meets worden meestal vergenoeg van tevoren aangekondigd. Dan kan je beslissen of je daar mee mee wilt of niet. En met minimeets is het gewoon met de personen zelf afspreken. Lijkt me vrij duidelijk.
Kortom... vrijheid blijheid (alhoewel het natuurlijk wel prettig is als je je eigen aanmeld voor een 'officiele' meet, je ook daadwerkelijk komt, en niet een dag van te voren bedenkt dat je nog iets anders op het program had)
Toevoeging: Laten we dus niet teveel zeuren over het onderwerp. Bovendien is het beter om dit soort onderwerpen IRL te bespreken.
Dus als we naar een wat vastere clubvorm willen gaan, zouden we toch eens de koppen bij elkaar moeten stekenen een keertje een 'vergadermeet' moeten houden... (uiteraard bij een Mac
![]()
)
Just my 2 cents
* heeft even stiekum op MSN gekeken, Rietje is offlinequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou graag willen maar Rietje is offline gegaan of heeft me geblockt
Andere MSNquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou graag willen maar Rietje is offline gegaan of heeft me geblockt
Ik heb geduld... ik neem aan dat hij zich wel weer een keertje aanmeldtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* heeft even stiekum op MSN gekeken, Rietje is offline
Ik ga zeker mee, RB heb ik van begrepen dat hij zeker mee gaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lees dan..... ik ga het regelen als ik zeker weet wie er mee gaat.....
De woorden in mijn mond waren in dit geval niet door jou gedeponeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
woorden in de mond leggen? ik heb genoeg gezegd hierover, duidelijker kan het niet. jouw uitspraak was op basis van een mini meet dus van mindere waarde, vind ik. al de andere meets waarbij een route en verzamelplaats ruim van te voren bekend was, is het altijd goed gegaan.
maarja, dat is nu al zo vaak gezegd
ben weg, filmpie kijken
Moet je daar niet van tevoren betalen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Betalen doen we gewoon na afloop.... simpel.
Mark my words... die VX800 gaat je echt tegenstaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
.. en mijn god wat reed het lekker .. wat ging ze snel naar een illegaal hoogtepunt ..![]()
21 december is weer de kortste dagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
.. en ik keek uit het raam van de sportschool om 9:40 ..daaag zomer ..
![]()
Fokking donker buiten!![]()
Ze is toch rood.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn...... je bent gek
NTV-650 heb ik al gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:04 schreef PatrickM het volgende:
Volgens mij gaat Pepijn ook vreselijk spijt krijgen als ie op een VX800 rijdt...
VX800 is nog saaier dan een NTV650 als je het mij vraagt
geef jij mij hier voor 75% gelijk of wat ..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:
Ik kan je zeggen dat het mij iig wel helpt om wakker en scherp te blijven op de saaie lange snelwegritten. Verder heb ik eigenlijk nooit geen muziek aanstaan op de motor
Ben ik teveel bezig met motorrijden... en daar past idd geen muziek bij
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Betalen doen we gewoon na afloop.... simpel.
Jups... je hebt zeker voor een groot gedeelte gelijk (gezien ik de meeste kilometers zonder muziek rijquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
geef jij mij hier voor 75% gelijk of wat ..![]()
![]()
Dus als ik het goed begrijp, als jij geen lijst maakt wordt er niet gemeet OPM? Ik ging er vanuit dat als mensen roepen dat ze zin hebben om te rijden dat er een redelijke kans is om te meeten. Ik zag mezelf dus rijden met jullie en moet bekennen ook wel enige teleurstelling te hebben gevoeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij is het duidelijk genoeg hoor...laatste keer was gewoon een soort van minimeet zeg maar...pepijn wist zelf dat ie wel meewilde maar dat was hier nog niet bekend dus de animo was gewoon minimaal.
als er geen lijst wordt gemaakt is er gewoon geen meet [afbeelding]
Ja wat, is zo hoor....... doen we altijd zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik reageer hier ook ff op.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:40 schreef RB het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, als jij geen lijst maakt wordt er niet gemeet OPM? Ik ging er vanuit dat als mensen roepen dat ze zin hebben om te rijden dat er een redelijke kans is om te meeten. Ik zag mezelf dus rijden met jullie en moet bekennen ook wel enige teleurstelling te hebben gevoeld.
Dan moet je mij nog wel verslaan Pep Gisteren was mijn vizier net zo zwart als mijn helmquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb weer even een poging gedaan tot het wereldrecord vliegen verzamelen..
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben gedwongen om een nieuw email adres te nemen voor het mail-verkeer...... had SpamArrest eens geprobeerd, maar die houd nu alles tegen, en kan hem niet meer deactiveren omdat ik mn password kwijt ben
Dusss... voor MSN nog steeds Ragonite @ GMX . net
Maar voor email verkeer Thundercat @ gmx . ch
Zo moet je het dus zien..... voor degene die het andere dus vaag vindenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als er geen lijst wordt gemaakt is er gewoon geen meet [afbeelding]
OK .. dan maak ik van die 75 .. 95..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups... je hebt zeker voor een groot gedeelte gelijk (gezien ik de meeste kilometers zonder muziek rij). Als je lekker aan het sturen bent is het gewoon zwaar irritant om muziek aan te hebben... dan leidt het veelsteveel af
.ch he........quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Gooi je haar los maak me gek !!!!!!!!!
SOrry .. Thundercat@.. is mijn ex backseat..moest er even aan denken ..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:43 schreef RB het volgende:
Dan moet je mij nog wel verslaan Pep Gisteren was mijn vizier net zo zwart als mijn helm![]()
![]()
Klikkerdeklik..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:45 schreef ZX9R het volgende:
Pep. ff serieus.
Wil jij die BWM echt kwijt?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:40 schreef RB het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, als jij geen lijst maakt wordt er niet gemeet OPM? Ik ging er vanuit dat als mensen roepen dat ze zin hebben om te rijden dat er een redelijke kans is om te meeten. Ik zag mezelf dus rijden met jullie en moet bekennen ook wel enige teleurstelling te hebben gevoeld.
Eenschquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn:
Jij gaat spiiiiiijjjjjjjjjtttttttttttttt krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn:
Jij gaat spiiiiiijjjjjjjjjtttttttttttttt krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hoeft je niet schuldig te voelen Pep maar als ik eerder geweten had ik de meet gekozen boven andere evenementje waarvoor ik me voor een bepaalde tijd moest aan of afmelden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Aan de ene kant voel ik mij wat schuldig, aan de andere kant wat gevleid..
Maar ik kan mij niet herinneren dat ik van de daken heb geschreeuwd dat ik op zeker wilde rijden.
Jij zwengelde het aan .. wat onverwacht .. en toen was het inderdaad even een tijdje vaag ..![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:51 schreef RB het volgende:
Heb geen kommentaar gehad op mijn geluid Pep, er reed een GSX 750R met open uitlaten in het groepje en een Suzuki Vtwin zonder DB killers er in
In de buurt rij ik rustigquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En mensen uit de buurt .. of iets verder .. Ondeugend?![]()
Leg dit inderdaad maar even uit wat je bedoelt ..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Sinds wanneer heb jij problemen met vaag Pepijn.....
Whehehe Cynix®quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn:
<font size=5>Jij gaat spiiiiiijjjjjjjjjtttttttttttttt krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!</font>
Haha, ik zie het nu pas.... strakke actie van Cynixquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Whehehe Cynix®![]()
Je kunt Maandag wel mee naar Appelscha kun je mee rijden, zijn altijd ritjes van +/- 180 km Start is om 19:00 en een stuk of 8 & 9 motorenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:46 schreef ZX9R het volgende:
En Ralf?
Wij moeten eens wat met elkaar afspreken.
Per slot wonen we nog geen 30 kilometer van elkaar!
Echte mannen rijden altijd Rietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat ie moet werken maandag
Of heb je nog vakantie Luc
Edit:
Oh 19:00 pas
Echte mannen rijden overdag, doordeweeks![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn...... je bent gek
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:53 schreef PatrickM het volgende:
* volledig mee eensch is
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn:
<font size=5>Jij gaat spiiiiiijjjjjjjjjtttttttttttttt krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!</font>
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:54 schreef ondeugend het volgende:
Eensch
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:55 schreef ZX9R het volgende:
hééél erge spijt!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
Maar idd Pep...... ik vind het ook een erg matig garpje van je
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:12 schreef RB het volgende:
19:00 vertrek bij cafe Hulst in Appelscha en normaal gesproken om 22:00 terug , onderweg ff een bakkie en weer verder.
Was gisteren om 23:30 thuis
Waarom praat'ie nooit mee ..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof Cynix dat uit zichzelf gedaan heeft
Had het hem gevraagd op MSN
Truste PatM
Als dat maar niet dezelfde mannen zijn waar Fazer vorig week mee gemeet heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:10 schreef ZX9R het volgende:
Ga ik wel op de Z750
De ZX9R is nog kuiploos.
Sorry Caatje,quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Mocht je met pech komen te staan Luc... ik kom je redden hoor met mijn Alto![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Vlak bij Oosterwolde, Als je naar Assen rijdt kunnen we afsprekken bij je vrienden van de ANWBquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:14 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar ligt Appelscha?
![]()
Dat heb ik vaker gehoord .. in het begin wilde er geen hond meeten zowat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:10 schreef RB het volgende:
Echte mannen rijden altijd Riet![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:18 schreef RB het volgende:
[..]
Vlak bij Oosterwolde, Als je naar Assen rijdt kunnen we afsprekken bij je vrienden van de ANWB![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:17 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Sorry Caatje,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wacht maar tot het koud is en de ANWB pech heeft
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Er reed ook een GPZ 600 mee Pep en ze passen de snelheid aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
Supersport jongens die om het hardste rijden .. igg moderne motor en remmen groepje.
Dealquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:22 schreef ZX9R het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden!
Dat moet ook nog eens een hersenloze trol zijn geweest dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Owwwwwwwwja.... over Alto gesproken, stond net een dikke trol a la Tokkie naast me bij het stoplicht in dr Alto te gassenDacht dat ze mij kon vlammen
Reed heel rustig weg..... en geef ineens bij 4000rpm in zn 1 een ruk aan het gas... bye bye
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:35 schreef Rietvaerder het volgende:
stond net een dikke trol a la Tokkie
wou ik net zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Gezellig op de MSN
wat heb ikquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij ook MSN dan?
moet riet toch maar es uitleggen wat dat precies is..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:46 schreef ondeugend het volgende:
Pffffffff. had ik nou maar MSN zeg
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:46 schreef ondeugend het volgende:
Maare...... was inderdaad lachen !
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:49 schreef ondeugend het volgende:
@Peppie : Ik geloof je gewoon niet !
Zoiets omschreef ze het ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
When words are not enough..![]()
Ik weet hoe het voelt, heb het meerdere malen meegemaakt .. maar dan met mensen die al vaak in een relatie teleurgesteld waren en daardoor een muurtje om zich heen hadden gebouw.
Maar ik heb het zelf ook een keer zo andersom gevoeld. Alles klopte .. maar toch mister er iets wat niet tastbaar is. Het gevoel is niet te omschrijven .. erg onbevredigend voor beide kanten.
Het is mij 3 jaar geleden overkomen, en ik ben er nog steeds niet helemaal overheen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:07 schreef ZX9R het volgende:
Zoiets omschreef ze het ook.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:23 schreef ZX9R het volgende:
Maar ik ga gewoon door met leven. Er is namelijk genoeg te doen. Met of zonder.
niet zo pessimistisch he rietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Wtf... ?
Serieus Luc?
Gisteravond hadden we het nog over relaties enzo....
Zie je nou ondeugend en OPM... het is alleen maar 1 al verdriet.....
Wie kent dit nummer van Queensryche ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je nou ondeugend en OPM... het is alleen maar 1 al verdriet.....
Ben ik niet, is helaas de waarheid.... ook als ik in mijn eigen omgeving kijk. Loopt 80% van alle gevallen stuk..... no thanks danquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet zo pessimistisch he riet
Waarom niet ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:04 schreef ZX9R het volgende:
Kan hij wel een werkende Fiero kopen...
Niet helemaal .. maar het helpt wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh Pepijn.... nu snap ik het. Je gaat die BMW verkopen voor die Pontiac Fiero
is hetzelfde als al die gasten die roepen dat ze geen motor rbw halen omdat ze zichzelf toch helemaal dood zouden rijdenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ben ik niet, is helaas de waarheid.... ook als ik in mijn eigen omgeving kijk. Loopt 80% van alle gevallen stuk..... no thanks dan
* Eensch is *quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is hetzelfde als al die gasten die roepen dat ze geen motor rbw halen omdat ze zichzelf toch helemaal dood zouden rijden![]()
klinkt wat mij betreft meer als een strohalm om mee te vluchten dan wat anders
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:06 schreef ZX9R het volgende:
Koop dan een echte pontiac. De GTO!
[afbeelding]
Nu kan iemand anders mij nog voor zijn via deze post.quote:[sub]Van: "NOVA auto's" <verkoop@123nova.nl>
datum: 2004/08/03 di PM 05:37:08 CEST
aan: <pbart.nl>
onderwerp: RE: RE: Auto Trader: informatieverzoek advertentie
Geachte P. Bart,
Prima, zie ik U vrijdag avond, zorg ik dat de koffie klaarstaat.
Met vriendelijke groet,
Mario van der Helm
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: pbart@chello.nl [mailto:pbart.nl
Verzonden: dinsdag 3 augustus 2004 15:36
Aan: NOVA auto's
Onderwerp: Re: RE: Auto Trader: informatieverzoek advertentie
Mario,
Ik zal de koopavond deze week aangrijpen om even te komen kijken.
Mvrgr. P.Bart.
van: "NOVA auto's" <verkoop@123nova.nl>
datum: 2004/08/03 di AM 11:22:34 CEST
aan: "P.Bart" <pbart.nl
onderwerp: RE: Auto Trader: informatieverzoek advertentie
Geachte P. Bart,
De accu is geen probleem, indien nodig vervangen wij deze voor U.
De Auto lopen wij voor U na, zodat deze goed lopend meegenomen kan
worden. Alleen de koppeling is op termijn aan vervanging toe.
Verder verkeerd de Pontiac in goede staat, zowel interieur als exterieur.
Voor meer vragen of informatie kunt U bellen of mailen.
Met vriendelijke groet,
Mario van der Helm
Nova auto's
010-5190
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: P.Bart [mailto:pbart@.nl]
Verzonden: maandag 2 augustus 2004 22:32
Aan: NOVA auto's
Onderwerp: Re: Auto Trader: informatieverzoek advertentie
Hallo bedankt voor uw mail.
Omgerekend praat u nog over meer dan 7.000 gulden, ik mag inmiddels een dode
accu verwachten, en bovendien is de koppeling zeer lastig reparabel bij de
Fiero.
(blok moet eruit .. dus dat is een tijdrovende dus prijzige operatie..)
Mvrgr, P.Bart.
----- Original Message -----
From: "NOVA auto's" <verkoop@123nova.nl>
To: <pbart@chello.nl>
Sent: Monday, August 02, 2004 5:49 PM
Subject: RE: Auto Trader: informatieverzoek advertentie
> Geachte heer, P. Bart
>
> Wanneer u werkelijk interesse heeft, dan wil ik u een eenmalig aanbod doen
> welke inhoud dat u de auto dan zo mee moet nemen als is !!
>
> De prijs en deze is niet meer onderhandelbaar zou dan bedragen ?
3.250,-
>
> De uato verkeerd technisch in goed staat het eenigste wat ons bekend is
dat
> de koppeling
> of koppelings cilinder aandacht nodig heeft en de keuring ondertussen is
> verlopen!!!
>
> Wanneer u interesse heeft zou ik het fijn vinden dit kenbaar te maken en
een
> afspraak voor
> een vrijblijvende bezichtiging te maken !!
>
> Met vriendelijke groet,
>
> JJ Karens,
> Eigenaar
>
>
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: informatieverzoek@atsinfo.nl [mailto:informatieverzoek@atsinfo.nl]
> Verzonden: zaterdag 31 juli 2004 20:22
> Aan: Nova Auto`s
> Onderwerp: Auto Trader: informatieverzoek advertentie
>
> Beste adverteerder,
>
> Uw advertentie op www.autotrader.nl heeft de interesse gewekt van één van
> onze bezoekers. Hieronder vindt u zijn contactgegevens. Veel succes met
deze
> lead van Auto Trader.
>
> Naam : Dhr P. Bart
> Telefoonnummer : 0645-304
> Emailadres : pbart@chello.nl
> Auto : Pontiac Fiero
> Prijs : 4500
> Kleur : Geel
> Bouwjaar : 1988
> Brandstof : Benzine
> Opmerkingen : Fiero op autotrader zie ik al ruim een jaar
staan.
> Waar kan ik de auto inmiddels voor afhalen, ik zoek nog steeds een
dergelijk
> model voor ca. 2.250,00.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Auto Trader[sub]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]woeiii als je die zou halen ipv je bmw kan ik het nog wel begrijpen enigszins...maar eigenlijk toch ook weer niet
Ehh.... was maar een geintje hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Je wilde toch graag een keer meerijden als ik die Fiero kocht ..
Ehh.. ligt toch andersquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is hetzelfde als al die gasten die roepen dat ze geen motor rbw halen omdat ze zichzelf toch helemaal dood zouden rijden![]()
klinkt wat mij betreft meer als een strohalm om mee te vluchten dan wat anders
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ehh.... was maar een geintje hoor.
Ik heb echt niks met auto's
jazekerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Je wilde toch graag een keer meerijden als ik die Fiero kocht ..
Ja als ik bejaard ben dan ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jazekermaar die GTO vind ik qua uiterlijk mooier en is missch zelfs een optie voor in de toekomst voor mij als auto
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:33 schreef ZX9R het volgende:
En jij wil zeggen dat een GTO geen supersportwagen is?
GTO is meer een wolf in schaapskleren dan een hele mooie sportbak. Vind ik dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
auto hoeft voor mij niet zo supersportachtig te zijnlooks en comfort vind ik belangrijker bij een koekblik, supersporten doe ik wel op mijn motor
Als je iets niet moet doen is het elkaar ontlopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:23 schreef ZX9R het volgende:
Morgen is een vriendin jarig maar ik weet niet of ik daar wel naartoe kan. Cis gaat er nl ook naartoe.
Ze doen ook inderdaad leuke meets ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou het dan toch dezelfde kant op gaanmet Pepijn als met Superfour.....
Zit je straks bij de Fok! Fieroclub
Ik ga d'r ook echt niet ontlopen. Dat kan ik niet. Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je iets niet moet doen is het elkaar ontlopen.
Zien doe je haar toch wel hoor, wees daar maar niet bang voor. Je zal toch nog dingen moeten verdelen etc.
Is het eigenlijk definitief over of is ze preventief even weggegaan om dingen op een rijtje te zetten?
Moet je ook niet doen, ontlopen is de makkelijkste weg kiezen en dat gaat tegen je werken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga d'r ook echt niet ontlopen. Dat kan ik niet. Zo zit ik niet in elkaar.
Het is wel heel vreemd allemaal. Dat feest is zaterdag en ze zei net dat ze er niet naartoe gaat.
Er is geen sprake van een ander? Tegenwerkende schoonouders oid?quote:Ik hoop dat het een pauze is. Ze wilde namelijk tijd om na te denken en de dingen ff op een rijtje te zetten. Afgesproken met haar dat ik d'r alle tijd geef en dat ik haar niet ga bellen. Dat moet zij doen.
En dat gaat ze over een paar daagjes doen.
(stiekum heb ik d'r net al gebeld en ga dat zo weer doen)
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:02 schreef hollander172 het volgende:
Het best laat je haar even met rust he? Ik snap dat het verleidelijk is om toch contact op te nemen maar je komt er niks verder mee. Sterker nog, doe het teveel en ze krijgt meer redenen om het door te zetten en dat is volgens mij het tegenovergestelde van wat je wil....
Eens....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenlijk precies hoe ik de afgelopen tijd ben (aan)gevaren in mijn relatie.
Djust mij 2 cents: Zeg niet dat het op jullie slaat, maar misschien heb je er ook maar iets aan..
Als iemand iets mist maar niet weet wat .. dan is zijn/haar blik vertroebelt/vertwijfeld .. komt geen helder denken bij kijken. Dat moet je dan ook niet logisch willen aanpakken. Iets extra's doen, of attent zijn heeft ook geen nut/zin want diegene is daar op dat moment helemaal niet aan toe/ontvankelijk voor. (kan het wel waarderen bij momenten, maar het maakt niet het verschil) Hele lastige materie dus. Het enige wat kan is dat diegene er op zijn/haar eigen houtje uitkomt of niet..want het ligt inderdaad alleen bij diegene ..
En ik word er vaak op aangesproken dat mijn afstandelijkheid en het niet geloven in de relatie verwijtbaar is, maar dit soort dingen doe je niet expres. Ik wil ook gewoon gelukkig zijn.![]()
..vroeger bleven mensen inderdaad (bijna) altijd bij elkaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:45 schreef hollander172 het volgende:
Heb het weleens met "ouderen" hierover gehad en die onderschrijven het ook allemaal. Sterker nog, als ze nu terugkijken dan waren ze waarschijnlijk nooit bij elkaar gebleven.
De redenen waren alleen anders, scheiden was not done, vanwege de kinderen bij elkaar gebleven etc.
...260 km/u kan ik het ook wel proberen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghostrider deed Amsterdam - Rotterdam in 20 minuten en 32 seconden...... 78km
Dat is een gemiddelde van 240km/h
Inderdaad, moet je eens kijken wat mensen te mekkeren hebben tegenwoordig..... Heel R&P staat er vol mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar soms denk ik wel eens dat het wat overtrokken word tegenwoordig.
We staan aan zoveel verleidingen en communicatiemiddelen bloot..
.. het kan ook doorschieten naar het andere uiterste..
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:27 schreef hollander172 het volgende:
Ik denk dat de mentaliteit ook veranderd is, keken mensen vroeger naar dingen met in hun achterhoofd: "het kan altijd slechter", nu is dat geworden: "het kan altijd beter".
Probeer je Trillian toch? Veel beter en makkelijker in gebruik. Te vinden in de kazaawebshop.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:26 schreef ZX9R het volgende:
Allemaal waarheden wat er gezegd wordt.
Ik kan er niets aan doen. Helemaal niets!
Het enige wat ik kan is geduldig wachten.
Dank Caatje voor het aanbod te msn-en.
Ik weet niet of ik dat kan. Ik vind dat nl een verschrikkelijk program.
Ik had het zelfs gedeïnstalleerd. maar Cis heeft te er weer op gezet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:26 schreef ZX9R het volgende:
Hmmm, valt mee toch? Heb nu even de tijd voor mezelf dus kan ik ook weer posten. Moet tussendoor ook gewoon geld verdienen en dat is niet altijd even makkelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Typisch, zodra het serieus word in dit topic is hollander erbij![]()
Dan heb je inderdaad de gratis versie, je moet eigenlijk de proversie hebben want die is een stuk uitgebreider en stabieler. Die moet je toch echt uit de kazaa/bittorentshop halen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:37 schreef ZX9R het volgende:
trillian is toch ook zo te downen?
Zonder de KaZaA-Websjop!
Ik zal dan eerst de websjop moeten downen!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad de gratis versie, je moet eigenlijk de proversie hebben want die is een stuk uitgebreider en stabieler. Die moet je toch echt uit de kazaa/bittorentshop halen.
Ik maak er gewoon een kloon voor aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:36 schreef ZX9R het volgende:
In R&P weiger ik dus ook te posten.
Dan ben ik met mijn 24 jaar ook oud en bejaard, ik denk er namelijk exact hetzelfde over. Veel mensen vinden mij dan ook hopeloos ouderwets.quote:En wat Lars zegt dat de mensen denken dat het altijd beter kan. Dat klopt.
Helaas is dat de instelling van tegenwoordig.
Noem me oud of bejaard wat dat betreft maar ik leef met het idee dat er iets van te maken is. Hoe negatief iets ook is.
Pak je ABC bittorent? Lekker veel keus en geen meuk en virussen tussendoor. Kan je overigens meteen de Ghostriderfilmpjes even meepakken als je die nog niet hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zal dan eerst de websjop moeten downen!
Nog een kloon erbij?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon een kloon voor aan.
Als je ook nog steeds vol verliefd bent dan zet je je makkelijker over dit soort dingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:36 schreef ZX9R het volgende:
Noem me oud of bejaard wat dat betreft maar ik leef met het idee dat er iets van te maken is. Hoe negatief iets ook is.
Ik heb pas nog gehoord 2 maanden ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:38 schreef hollander172 het volgende:
Weet iemand overigens hoe lang het duurt voor ze uit gaan keren?
Ga naar www.suprnova.org, zoek iets wat je leuk vindt en klik op het linkje. Hierna start bittorent en hoef je alleen nog aan te geven waar je het op wil slaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:51 schreef ZX9R het volgende:
Hoe werkt dat Lars?
Hoe kan ik zoeken?
Wtf hebben jullie het over ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:45 schreef hollander172 het volgende:
Pak je ABC bittorent? Lekker veel keus en geen meuk en virussen tussendoor. Kan je overigens meteen de Ghostriderfilmpjes even meepakken als je die nog niet hebt.![]()
Ja dat hoorde ik ook........ Ze hadden het over 9 weken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb pas nog gehoord 2 maanden ..![]()
Maar ja dat is regio Rotterdam = dagelijks veel inschrijvingen en administratieve verwerkingen..
Aanmelden als werkeloze moet je een half uur voor opening in de rij gaan staan.. na 4 uur hoef je niet meer te komen want dan zitten ze vol voor die dag..
Daar kan je alleen de gratis versie halen maar die is een tikkie brak.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:32 schreef Rietvaerder het volgende:
www.trillian.cc
Ik was vroeger altijd wel trots op onze welvaardstaat .. dacht dat alles tot in de puntjes geregeld was ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:31 schreef hollander172 het volgende:
Ja dat hoorde ik ook........ Ze hadden het over 9 weken.![]()
![]()
Ik vraag me af hoe anderen die tijd overbruggen, je loopt dan met een beetje pech meteen achter met de huur e.d.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:45 schreef hollander172 het volgende:
Is fok bij jullie ook zo vreselijk traag?
Het mag ook via andere kanalen hoor, mail, icq noem maar op..... soms kan het eventjes goed doen om tegen iemand aan te kletsen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:26 schreef ZX9R het volgende:
Dank Caatje voor het aanbod te msn-en.
Ik weet niet of ik dat kan. Ik vind dat nl een verschrikkelijk program.
Ik had het zelfs gedeïnstalleerd. maar Cis heeft te er weer op gezet.
Red jij dat? Wij niet in ieder geval. Je wil toch een beetje normaal kunnen leven en het leven is behoorlijk duur. Tuurlijk als we nu terugschakelen op minimummodus kunnen we best een tijdje vooruit maar waar leef je dan voor?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
Maarre Hollander om even terug op de discussie te komen.. volgens dr. Phil (zag hem alleen maar tijdens het zappen hoor
) op televisie moet iedereen een potje opbouwen om minimaal een half jaar slechte economische tijden door te kunnen komen..
quote:Hoi,
Mooie BMW, ik heb hier wel interesse in.
Ik heb zelf een Honda VTR SP1 uit 2001 Rood/zwart met wat extra's (uitlaat/k&N).met 15000 km. Wil deze inruilen op de BMW.
Heb je interesse dan hoor ik het wel.
erwin
Wtf voor ondeugende dingen heb je gedaan dat je was zo vies is ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb trouwens net mijn bonte was gekookt![]()
![]()
Ik heb het programma afgebroken en gauw op spoelen gezet en durf bijna niet te kijken zo
Ik ook niet, maar ik had gisteren het zeepbakje ed schoongemaakt omdat het wat muffig begon te ruiken. En hem daarna even leeg op de kookwas gezet om even goed door te spoelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wtf voor ondeugende dingen heb je gedaan dat je was zo vies is ..![]()
Ik kom nooooit hoger dan 40 graden.![]()
Ik kan best een beetje sparen .. en zonder de maandelijkse alimentatie van 257 euro had ik zelfs gezegd meer dan makkelijk .. snap niet dat zoveel mensen klagen hoor, zeker niet als ze 2 verdiener zijn. Vroeger spaarden wij ruim 1.000 gulden per maand.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef hollander172 het volgende:
Red jij dat? Wij niet in ieder geval. Je wil toch een beetje normaal kunnen leven en het leven is behoorlijk duur. Tuurlijk als we nu terugschakelen op minimummodus kunnen we best een tijdje vooruit maar waar leef je dan voor?
Ik doe gewoon wat dingetjes erbij en samen met een uitkering kom ik er dan prima vanaf voor zolang het duurt. (ik heb zelfs meer te besteden dan als ik gewoon normaal werk.)
Buiten dat zijn we een vermogen kwijt aan boodschappen, we houden beide van lekker eten in de breedste zin van het woord.![]()
Ik klaag ook niet, vroeg me gewoon af wanneer het werklozenloket eens uit gaat keren.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan best een beetje sparen .. en zonder de maandelijkse alimentatie van 257 euro had ik zelfs gezegd meer dan makkelijk .. snap niet dat zoveel mensen klagen hoor, zeker niet als ze 2 verdiener zijn. Vroeger spaarden wij ruim 1.000 gulden per maand.
Hier kan ik me nog wel iets bij voorstellen, de huizenprijzen zijn dusdanig gestegen dat het bijna niet meer te doen is. Aan de andere kant, kochten mensen van mijn leeftijd vroeger wel een redelijk groot rijtjeshuis? Voor zover ik weet begonnen mensen al wat kleiner om zo door te groeien.quote:Zelfs de zoon van de baas hier klaagde laatst over dat hij niet terecht kon voor een koop"rijtjes"huis met die prijzen van tegenwoordig.
Die jongen is net als jij tot voor kort dan tweeverdiener .. en hij zal vast meer verdienen dan wij samen.![]()
Die dingen wil ik ook graag blijven doen maar dat heeft wel tot de consequentie dat er minder gespaard wordt.quote:En ik hou ook van lekker eten -eet bijna iedere dag biefstuk en heb een meer dan goed gevulde koelkast, leuke dingen doen -afgelopen maand attractiepark Slagharen, Bioscoopje, 1-2 keer uit eten ..terasje pakken enz ..
Hebben wij ook pas geleden gehad, het broertje van mijn vriendin was langgeweest en die vind het leuk om aan knoppen te draaien.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb trouwens net mijn bonte was gekookt![]()
![]()
Ik heb het programma afgebroken en gauw op spoelen gezet en durf bijna niet te kijken zo
Aha geldverspilling .. een droger is volstrekte luxe en vreet stroom ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:14 schreef ondeugend het volgende:
Het zit nu in de droger dus ik moet nog even afwachten.
Maar is o zo makkelijk, net als een vaatwasser overigens.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aha geldverspilling .. een droger is volstrekte luxe en vreet stroom ..![]()
Had het over algemene zin .. en het is terecht dat je een uitkering snel wilt/moet hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:08 schreef hollander172 het volgende:
Ik klaag ook niet, vroeg me gewoon af wanneer het werklozenloket eens uit gaat keren.
Precies, we raken als "jongeren" steeds meer verwend ..quote:Hier kan ik me nog wel iets bij voorstellen, de huizenprijzen zijn dusdanig gestegen dat het bijna niet meer te doen is. Aan de andere kant, kochten mensen van mijn leeftijd vroeger wel een redelijk groot rijtjeshuis? Voor zover ik weet begonnen mensen al wat kleiner om zo door te groeien.
Fout .. erg fout ..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:45 schreef hollander172 het volgende:
Maar is o zo makkelijk, net als een vaatwasser overigens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |