quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:29 schreef Prowl het volgende:
Ik ga slapen
Alleen als je komt rellen en trollen verwelkom ik jequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:28 schreef PapaFokker het volgende:
Neuh; je hebt me gemist he?
Duhhhhh; waarvoor ben ik hier anders dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen als je komt rellen en trollen verwelkom ik je
Mooi zo,quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:30 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Duhhhhh; waarvoor ben ik hier anders dan?
Wel jammer als ze admin wordt, dan heeft ze minder tijd voor ons.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:28 schreef Megumi het volgende:
Ach boeit mij niet zo. En Inso is wel aardig.
Maar nu eerst effe slapen, cracksletje van mequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi zo,
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
wb!
Ze wordt helemaal geen admin Dork, dus ze heeft nog alle tijd voor julliequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wel jammer als ze admin wordt, dan heeft ze minder tijd voor ons.![]()
Ik ben geen dorkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze wordt helemaal geen admin Dork, dus ze heeft nog alle tijd voor jullie
Niemand zegt hetquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 06:04 schreef Im het volgende:
(als iedereen dat zegt doe ik het ook maar)
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:25 schreef PapaFokker het volgende:
een hele hoop gelul
Maakt dat nog enig verschil?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:40 schreef HyperViper het volgende:
Was jij trouwens Stoerste_Patser rondfokkerof Stoerdere_Patser
WE WANT BOEBIEDOE!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:22 schreef CiQNiZ het volgende:
Baukel moet terugkomen
Ik ontken allesquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:40 schreef HyperViper het volgende:
Was jij trouwens Stoerste_Patser rondfokkerof Stoerdere_Patser
Fatsoenlijke relklonen opzetten kost tijd.... en ik krijg bij geen een van mijn nicks m'n usericon upgeloadquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:48 schreef HyperViper het volgende:
Weetje dit keer gaan we het groots aanpakken, niet zoals in januari/februari nee we gaan grootse dingen doen rondfokker! mind my words!
Moet je via webicoon doen, lukte bij mij ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:50 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Fatsoenlijke relklonen opzetten kost tijd.... en ik krijg bij geen een van mijn nicks m'n usericon upgeload
Ja dat doe ik ook nu bij al mijn nicksquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Moet je via webicoon doen, lukte bij mij ook niet.
Trouwens, goeie klonen hebben een uitgebreid fotoboek.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:52 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook nu bij al mijn nicks(maar in fotoboek heb ik geen usericon T_T)
Ken je me nog?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:46 schreef PapaFokker het volgende:
[..]Heb je me gemist?
Ja jij bent dat Rotterdamse attitude-wijfiequote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ken je me nog?
LOLquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:55 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ja jij bent dat Rotterdamse attitude-wijfie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |