Dat moet echte liefde zijn he ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:32 schreef Da-Ali-G het volgende:
awww wat een lief kontje heeft iein de vorm van 'n hartje!!!
Als zoiets op mijn hand landt, dan, dan, jemig ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:34 schreef ondeugend het volgende:
Hij landde heel liefdevol op mijn hand
mietjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:35 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Als zoiets op mijn hand landt, dan, dan, jemig ik zou gek worden
Nou... er kriebelde iets op mijn hand, dus ik ging schudden....... Toen hoorde ik een "Plok" van zijn landing. Ik zoeken maar zag niets... tot hij zo ineens op mijn beelsscherm zat waarna hij zich aan/op mijn plafond ging manifesterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:35 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Als zoiets op mijn hand landt, dan, dan, jemig ik zou gek worden
Ik denk dat ik hem Frederick noemquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:34 schreef Allan24 het volgende:
Wat is dat toch allemaal met dat ongedierte hier?
Straks ga je me nog vertellen dat het een naam heeft, Lodewijck ofzo
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:38 schreef greedkillingz het volgende:
condoleer hem dan maar ,
de kat vreet hier net zijn broertje op![]()
![]()
prsst krrr skwii skwiii tssss pfrp taquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]Dramatisch
Hoe ga ik hem dat vertellen
Ja !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:38 schreef Da-Ali-G het volgende:
ondeugend, heb je nog meer van dit soort leuke verhaaltjes over insecten
dan mag je me daar mee wel eens boeien in mijn msnquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja !
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:43 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
dan mag je me daar mee wel eens boeien in mijn msn
samen over insecten praten *oehhh*
Boee rot spin! maar het is een levenscyclus die we maar moeten accepterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:47 schreef ondeugend het volgende:
Er was een wesp die intiem met me wilde worden...... maar ik had hoofdpijn dus joeg ik hem weg.
........zo het spinneweb in per ongeluk !
Zie hier het drama wat zich afspeelde....
Of toch Hubertquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:34 schreef Allan24 het volgende:
Wat is dat toch allemaal met dat ongedierte hier?
Straks ga je me nog vertellen dat het een naam heeft, Lodewijck ofzo
Geen idee.... ze volgen allebei de zwart/gele modetrend van zomer 2004quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:49 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
Boee rot spin! maar het is een levenscyclus die we maar moeten accepteren
is het trouwens geen bij.?
Nu huilt ie !!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:42 schreef greedkillingz het volgende:
Je kan hem denk ik beter eerst van het plafond halen.
Straks schrikt hij en laat hij zich zo vallen.
p.s. de kat geeft door dat het hem spijt maar hij was wel lekker
De kat ligt zich nu te schamenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu huilt ie !!!
Jouw schuld![]()
Maar nu ligt de kat te huilenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:00 schreef ondeugend het volgende:en terecht !
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:00 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Wat is het eigenlijk, een sprinkhaan? Pas maar op dat ie je niet besprinkhaant
Hij heeft je al besprongen de viespeukquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Straks bespringt ie me !!!! Neee hij kent me net ... zo is ie niet
Ik zag het meer als een ouderwetsche romantische handkusquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:03 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Hij heeft je al besprongen de viespeuk![]()
de kat is ondertussen over het trauma heen dat hij had opgelopen netquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zag het meer als een ouderwetsche romantische handkus
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:11 schreef ondeugend het volgende:
* traumahelicopter afbelt
Dat is zijn vriendin ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:15 schreef ondeugend het volgende:
Ze zijn nu met zijn tweeen !!!
Dat belooft wat !!
Vriendinquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:18 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Dat is zijn vriendin ofzo![]()
![]()
trio?
foto's?
Ze zijn nu nog met z'n 2en ja...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:15 schreef ondeugend het volgende:
Dat belooft wat !!
als het een plaag word mag je de kat wel ff lenenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:15 schreef ondeugend het volgende:
Dat belooft wat !!
Tja eerst een handkusquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:25 schreef ondeugend het volgende:
Ik voel me bedrogen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:15 schreef ondeugend het volgende:
Dat belooft wat !!
Hoe?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:28 schreef UFOtje het volgende:
[..]
![]()
Je kan zo'n beestje altijd nog als antenne gebruiken, met die lange sprieten van hem!
Liefde sucksquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Liefde is mooi.![]()
Mompelddie vuile veraaderquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Liefde sucks
HIj zit bovenop die andere !![]()
Vreet zeker ook weer sheba als toetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:35 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Mompelddie vuile veraader
*kat inpakt en opstuurt*
Gun hem zijn pleziertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Liefde sucks
HIj zit bovenop die andere !![]()
Ik weet wanneer ik teveel ben......quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gun hem zijn pleziertje.
Kom dan naar mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik teveel ben......
nee hoor er zit eten bij en ook een retourenvelop bij zelfsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vreet zeker ook weer sheba als toetje![]()
Eerst je vrouw het raam uitgooien !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kom dan naar mij.
Met de soldeerbout de kabel er aanvast maken. Met een beetje geluk blijft hij leven.... zo kan je hem laten lopen, totdat je goed beeld hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe?
Lievvvvvvvvvvvvvvquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:38 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
nee hoor er zit eten bij en ook een retourenvelop bij zelfs![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:39 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Met de soldeerbout de kabel er aanvast maken. Met een beetje geluk blijft hij leven.... zo kan je hem laten lopen, totdat je goed beeld hebt.
*klein beetje naar rechts...... links....*
OK is al goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lievvvvvvvvvvvvvv
*blij is met deze onverwachte steun
Zodra mijn eigen kat hem vermoord heeft, doe ik hem retourquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:42 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
OK is al goed
maar wel terugsturen he ,ben al meer katten kwijtgeraakt op deze manier![]()
ok dan stuur ik er een koelenvelop bij voor retourzending.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zodra mijn eigen kat hem vermoord heeft, doe ik hem retour
Je mag natuurlijk ook als bedankje voor me koken ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:46 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
ok dan stuur ik er een koelenvelop bij voor retourzending.
kan ik er nog van eten.
Een wesp heeft een zwarte pyama met gele strepen een bij heeft een gele pyama met zwarte streepjes. Simpel toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee.... ze volgen allebei de zwart/gele modetrend van zomer 2004
Owwwwww natuurlijk !!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:23 schreef Blinky het volgende:
[..]
Een wesp heeft een zwarte pyama met gele strepen een bij heeft een gele pyama met zwarte streepjes. Simpel toch?
Sprinkhanensoepquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:47 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook als bedankje voor me koken ofzo![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |