Vincent Bijlo ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:30 schreef Modus het volgende:.
U maakt een geintjequote:Op maandag 2 augustus 2004 22:41 schreef _Stijn het volgende:
Wat is de bedoeling? Pics van jezelf posten?
Hey homoBen jij dat?
Ken je me niet meer?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
U maakt een geintje
Ik zou niet weten wie je bent....quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:44 schreef _Stijn het volgende:
Ken je me niet meer?
Wat is de bedoeling? Ik heb geraden wie dat op dat plaatje was, moet ik nu ook een plaatje posten? Ook van mezelf?
(Jij) ziet eruit als een nazi. Maar wat is de bedoeling dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie je bent....
En je hebt het plaatje bij-lange-na niet geraden.....
Gewoon raden wie die meneer is;quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:46 schreef _Stijn het volgende:
(Jij) ziet eruit als een nazi. Maar wat is de bedoeling dan?![]()
Da;s een of ander kale homo die we niet willen kennen.quote:
Kan je tipcs geven?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gewoon raden wie die meneer is;
als je goed oplet zie je aan de rechterzijde 'mugshot' staan...
Ik zal een kleine hint geven: meneer is geen insect....
De rest moet je toch echt zelf doen...
(Jij) praat als een ingevroren diepvrieskip met maaien.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:46 schreef _Stijn het volgende:
[..]
(Jij) ziet eruit als een nazi. Maar wat is de bedoeling dan?![]()
We moeten toch raden wie het is. Nou, die vent doet me denken aan zo;n nazi (zag laatst foto's).quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:52 schreef 456 het volgende:
[..]
(Jij) praat als een ingevroren diepvrieskip met maaien.
Leuk he, iemand om 1 ding afzeiken
![]()
Laat verder ook maar...voor de goede orde; die ietwat oudere meneer met de foute look ben IK dus niet....quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:53 schreef _Stijn het volgende:
We moeten toch raden wie het is. Nou, die vent doet me denken aan zo;n nazi (zag laatst foto's).![]()
Sorry hoor....
Mussert is/was dan ook fout...quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
Mussert was toch niet zo lelijk ?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:56 schreef _Stijn het volgende:
Is het een Nederlander?
puntje van de tongquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Verklaar U nader
quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:18 schreef Sorrow het volgende:
Ed Gein... dat is 'm.
In the flesh...so to speak.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:18 schreef _Stijn het volgende:
Ed Gein?
Ai, minpuntje Tong....had van jou toch beter verwacht.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:18 schreef tong80 het volgende:
Ben slecht in serial killers die lampekapjes maakt van z'n slachtoffer.
Da's om het niveau aan te geven.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:34 schreef _Stijn het volgende:
Waarom staat er josti in de titel?
Et tu, tong80 ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Mijn god al die newbies.
(...)
Et moi mon amiequote:Op maandag 2 augustus 2004 23:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Et tu, tong80 ?
![]()
Die knakker van de It toch?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Dan nog maar ééntje van mijn kant, voor het slapen gaan:
[afbeelding]
De eigenaar van de Roxy.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Dan nog maar ééntje van mijn kant, voor het slapen gaan:
[afbeelding]
Vergeef me; ik verkeerde even onder de indruk dat je mij tot de schare kutnewbie's rekende....quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:51 schreef tong80 het volgende:
Et moi mon amie
Gekkiequote:Op maandag 2 augustus 2004 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vergeef me; ik verkeerde even onder de indruk dat je mij tot de schare kutnewbie's rekende....
(Terwijl ik, regiestratiedatum-technisch, een oldbie ben vergeleken met you...)
oke foutjequote:Op maandag 2 augustus 2004 23:56 schreef new_moon het volgende:
ted langenbach ?
Fout, maar de naam komt me vagelijk bekend voor....quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:56 schreef new_moon het volgende:
ted langenbach ?
Is de oprichter en eigenaar van Now & Wow in Rotterdam en organisator van de MTC parties.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Fout, maar de naam komt me vagelijk bekend voor....
Vertel er 's even het verhaal bij, als je wilt....
Duurt een uur en dan staat de naam in de foto.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:25 schreef Treinhomo het volgende:
Post dan zelf wat....
Ja de baas van de Gambinofamily. Hij is inmiddels niet meer onder ons.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:52 schreef tong80 het volgende:
Het is toch die mafia vent ?
Yep.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Gotty dan ?
Goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:01 schreef tong80 het volgende:
Evander Holyfield ?
Dan edit ik hem wel weg en post ik een nieuwe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:13 schreef tong80 het volgende:
Waarom post je hem dan op dit tijdsstip dan moet je het juist niet te moeilijk maken.
Nee een hele bekende oud-voetballer. Truste Tong.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:
Chees van Chong ?
Ga wel pitten trouwens.
Goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:05 schreef fotoloog het volgende:
Rivelino?
Superman? Christopher Reeve?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:41 schreef fotoloog het volgende:
[afbeelding]
Eddie Wally?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:45 schreef fotoloog het volgende:
Nah
Dit is een zingende Belg
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Taylor Dayne?
Chuck Berry?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Dat is 'm!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Chuck Berry?
En ook nog nederlands, ik kan alleen niet op z'n naam komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:05 schreef fotoloog het volgende:
Acteur
Welnee, deze man is grappigquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:48 schreef _Stijn het volgende:
Onze kroonprins met slecht gekamd haar (net wakker, duh) en onderkin en 10 jaartjes ouder-look
Zou je denken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:06 schreef Modus het volgende:
Gitarist?.
Gezien de gigantische hoeveelheid Engelse gitaristen zou ik zeggen: gooi er nog eens een hintje tegenaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ja dus, en nog Engels ook
Sorry ik bedoelde Jimmy Page.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:09 schreef Modus het volgende:
Is geen gitarist, Tong..
Nee, die is het nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:26 schreef fotoloog het volgende:
Juffrouw Jannie !!!!!!!!!!!!!!!
Koffie !!!!!!
Tja met hint was hij wel heel makkelijk, blijkt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:31 schreef tong80 het volgende:
Hoe konden we dat nou raden zonder hint ?
Anders is het zij broertje Tim.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
Neil Finn ?
Gerard den Braber en die andere is volgens mij Alice in Chainsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja met hint was hij wel heel makkelijk, blijkt.
En het zou geholpen hebben als 'Exile on Mainstreet' je favoriete Stones-album zou zijn
Deze dan, zonder hint
[afbeelding]
Harding was een stuk fouter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Allebei fout,
Dan haak ik af; ik heb niks met sport.quote:ik zou het niet op de Winterspelen zoeken
Wijsneus. Het is Boguinskaia, een turnsterquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:33 schreef beeer het volgende:
Wel grappig trouwens hoe het (ontwikkelde) menselijke brein gelijk ziet dat dit een schaatster is. Ik bedoel: welke aanwijzingen zijn er nou precies. Wat maakt haar nou geen tennister? Het onderbewustzijn is mij een raadsel heren en dames.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
Bokinsgaya nu ga ik echt slapen weltrusten jongens.
Onzin. Ieder verstandig persoon ziet dat dit een rasschaatster is. Het schaatsen staat van haar gezicht af te lezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wijsneus. Het is Boguinskaia, een turnster![]()
Powers Boothe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Ik zei het; zou zo een country-zinger kunnen zijn...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Powers Boothe.
Neuh.Het is Powers Booth.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:21 schreef beeer het volgende:
Dat het een acteur is is natuurlijk voor de hand liggend. Helaas is mijn beeldontvangst de laatste tien jaar niet zo goed.. Is ie dood? Is het James Dean?
Zonderbewust houd ik van je, Treinlul.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:29 schreef Treinhomo het volgende:
(Dag beeer, tot de volgende keeer)
Komt me bekend voor. Speelde hij in maffia films? Of apocalyse now-achtige films? Robert?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
Hij speelt meestal Italo-Amerikanen. In dat programma is hij idd een Maffioso.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:55 schreef _Stijn het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Speelde hij in maffia films? Of apocalyse now-achtige films? Robert?
Ik reken hem goed hoor. Hij is bekender als character dan als acteur. Eddie Malavacra is zijn eigenlijke naam.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:15 schreef Undergod het volgende:
peter shibetta van oz,,,, de acteur naam is mij onbekend
Richard Chamberlainquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:47 schreef pos het volgende:
[afbeelding]
Was ook wel erg makkelijk...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:49 schreef pos het volgende:
das snel
Hij speelt graag beroepsslechteriken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:52 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer opereert aan gene zijde van de wet ?
Kijk vaak maffiosofilms vandaar. En een goede maat van mij is ook een American-Lasagnaboy.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
Jij hebt iets met star spangled spaghetti-vreters, hè ?
Deed ie in mee ja. Hooguit tien minuutjes, maar toch.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:06 schreef tong80 het volgende:
Good Fellas ?
Dat betwijfel ik. En Rinaldo Ravioli zal het vast ook niet zijn....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:18 schreef fotoloog het volgende:
Toni Lasagna?
Nee hij heeft een voornaam als achternaam.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:18 schreef fotoloog het volgende:
Toni Lasagna?
Trein heaumeauxquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. En Rinaldo Ravioli zal het vast ook niet zijn....
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sylvestre Sambal ?
Daar moest ik op school een goed lopende zin mee maken....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:00 schreef fotoloog het volgende:
(...) Moutarde!
Niet zomaar een neger; een (niet te negeren) muziek-neger....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:12 schreef tong80 het volgende:
Komt ie met een neger.
GRMBL !!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:19 schreef Modus het volgende:
Herbie Hancock..
Nee die is ouder, lijkt me..
Maar die waren dan ook stuk voor stuk fout...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:28 schreef Modus het volgende:
Waarom niet? Ik heb wel onwaarschijnlijkere en snellere antwoorden gezien..
Die van mij wel....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:29 schreef Modus het volgende:
En zo vaak raad ik ze niet hier.
^^^^^^^^quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar die waren dan ook stuk voor stuk fout...![]()
PLAAT !!!!!!
Jacques Plafond is nooit mode geweest; hooguit anti-mode....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:35 schreef 456 het volgende:
^^^^^^^^
Jacques Plafond mode?
Ik ben te goed voor mijn mede-RJPVD-ers...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:37 schreef Modus het volgende:
DL herken ik, HH was een gok op basis van je hint.
Da's het verschil tussen feauteaulogue en jouw persoontje.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
2 plaatjes op een hele dag fok en ze kleppen nog een topic vol. Waar is fotoloog als je hem nodig hebt ?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
2 plaatjes op een hele dag fok en ze kleppen nog een topic vol. Waar is fotoloog als je hem nodig hebt ?
aan de lichtblauwe achtergrond van het tweede plaatje te zien, doet meneer iets Hollywood-isch ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee plaatjes, één persoon
Jong
[afbeelding]
Oud
[afbeelding]
En uit het eerste plaatje merk je niet op dat het weleens een muzikant zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
aan de lichtblauwe achtergrond van het tweede plaatje te zien, doet meneer iets Hollywood-isch ?
In het (stemmig) zwartquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:42 schreef fotoloog het volgende:
![]()
Neuh; met ZULK haar voor je oren kun je toch nooit een fatsoenlijke noot spelen ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
En uit het eerste plaatje merk je niet op dat het weleens een muzikant zou kunnen zijn?
Op eigen verzoekquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In het (stemmig) zwart
Vanwaar ?
Laat maar.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is of wie zijn The Box Tops?
Is dat Sade, je usericon?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Op eigen verzoek
[Cliché]quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:49 schreef fotoloog het volgende:
Op eigen verzoek
Breton ?quote:
In één keer goedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:03 schreef tong80 het volgende:
Is dit Martijn Lindenberg ?
John Amosquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh wacht, ik heb nog een neger
[afbeelding]
Lijkt op een seriemoordenaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:07 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Klopt ja en ook uit Coming to America.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:07 schreef Treinhomo het volgende:
Is dat die acteur uit o.a. Die hard 2 ?
(de foute bevelhebber van de commando-eenheid)
No pun intended ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt op een seriemoordenaar.
Nope; het seriemoorden is schier voorbehouden aan de kaukasische medemens...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:08 schreef tong80 het volgende:
Een neger en een seriemopordenaar. Het vaste werk hier.
Zijn er ook zwarte seriemoordenaars ?
Da's, volgens de laatste berichten, toch een vrouw ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
De wreker van Zuuk?
Nee die's al weer vrijgelaten en de gevonden haar bleek van een recherseuse te zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's, volgens de laatste berichten, toch een vrouw ?
Nope; Andrei Chikatilo is 't niet...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
De Rostow ripper z'n naam ben ik kwijt.
Hij lijkt sprekend op mijn naamgenoot: Dr. Dre....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Er zijn wel zwarte seriemoordenaars. Die Guy Georges uit Frankrijk is een neger en verantwoordelijk voor een flink aantal dode meisjes.
De bekende wel maar wie weet wat voor serial killers er door de binnenlanden van donker Afrika lopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
(feit blijft dat seriemoordenaars overwegend blank zijn)
Massamoord (genocide) en seriemoord (doorgaans lustmoord) zijn niet hetzelfde....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:22 schreef tong80 het volgende:
Nou er zijn denk ik meer Zwarten die seriemoordenaar zijn.
Alleen in Kongo, Soedan en Mozambique wordt het eerder geaccepteerd.
Nope...maar deze naam kende ik nog niet...gaan we's even uitgebreid begooglen....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ontopic:
Warwick Spinks, die werd verdacht van het maken en verspreiden van Snuffmovies?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo komt het topic wel vol. Wat komt er na tros-leden, gestoorden en josti's? Snackbarfilosofen?
Nope...zoek het verder weg...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het die moordende vrachtwagenchauffeur S. uit Assen of Smilde?
Ah Michel Stoks.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het die moordende vrachtwagenchauffeur S. uit Assen of Smilde?
Dat zèg ikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Michel Stoks.
Gacy?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vertegenwoordigers...die zijn per definitie TSOTP.
[..]
Nope...zoek het verder weg...
http://www.crimelibrary.com/serial/gacy/gacymain.htmquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
En wie is/was dat?
Ik kan zometeen lekker rustig slapen gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.crimelibrary.com/serial/gacy/gacymain.htm
Weer een serie-moordenaar zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Weer een serie-moordenaar zeker![]()
Heel goedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
David Berkowitz; The son of Sam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |