Inderdaad, want het werkt bij mij zo niet. Hij zegt dat 'ie het java-applet niet kan initialiserenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:29 schreef veldmuis het volgende:
Kan je niet gewoon het linkje geven naar het WMV bestand?.
Dertien in een dozijn interviewtjes.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:32 schreef okee6 het volgende:
Leuke uitzending meteen, goed gedaan SC
Same here, in IE doet-ie het wel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, want het werkt bij mij zo niet. Hij zegt dat 'ie het java-applet niet kan initialiseren
Ah, dank u. Dat werkt welquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:31 schreef furanku het volgende:
http://www.hindiwood.com/fok/foktv.wmv
Dit is iets beter denk ik..
maar.. hij doet het niet?
Probeer maar eens wat mensen voor de camera te krijgen als opstartend FOK!tv en nog moeilijker, er een antwoord uit krijgenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:33 schreef thoth het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn interviewtjes.
Niet bepaald interessant of leuk.
Ik heb geen Java voor IE geinstalleerd. En dat wil ik ook niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Same here, in IE doet-ie het wel..
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:27 schreef Nolius het volgende:
In FOK!Radio is vanavond de eerste aflevering van FOK!Radio aangekondigd.
Is er een camera in de buurt dan willen de bekende koppen wel ff meedoenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:34 schreef okee6 het volgende:
Probeer maar eens wat mensen voor de camera te krijgen als opstartend FOK!tv en nog moeilijker, er een antwoord uit krijgen![]()
Ik vind het wel OK voor de 1e keerquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:33 schreef thoth het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn interviewtjes.
Niet bepaald interessant of leuk.
de eerste keer is alles moeilijk hequote:Op maandag 2 augustus 2004 21:51 schreef yvonne het volgende:
Tuuk zal er wel verbetering komen, maar zo voor een eerste keer ziet het er geweldig uit!
Damn....quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:31 schreef furanku het volgende:
http://www.hindiwood.com/fok/foktv.wmv
Dit is iets beter denk ik..
maar.. hij doet het niet?
Nou weet ik niet wat 'compossitting' is, maar Rolf Crandel kan het vast welquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:46 schreef calvobbes het volgende:
het is alleen camera en niet camara
Op een meet een beetje rondneuzelen zo lijkt me ook wel geinig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:34 schreef Ali Salami het volgende:
Vond het wel grappig, ben benieuwd naar de volgende. Moet je wel dit soort dingen doen en niet FOK!kers voor de camera gaan halen
Ik denk eigenlijk niet dat dat werkt. Juist dit soort dingen, zoals het nu gedaan is, is leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Op een meet een beetje rondneuzelen zo lijkt me ook wel geinig..
En dan niet té enthousiast, want een Jennifer de Jong of Birgit Schuurmans zal het niet op prijs stellen als ze drie voortanden kwijtraken denk ik. Hoewel het wèl leuke tv zou zijn imo, maar dat even terzijdequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:08 schreef PLAE@ het volgende:
De microfoon werkt niet echt mee (vang het geluid erg beperkt op) dus sc moet werken aan z'n snelheid van zijn mond naar de mond van de geinterviewde![]()
Celebrity Boxing.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:51 schreef Danny het volgende:
[..]
En dan niet té enthousiast, want een Jennifer de Jong of Birgit Schuurmans zal het niet op prijs stellen als ze drie voortanden kwijtraken denk ik. Hoewel het wèl leuke tv zou zijn imo, maar dat even terzijde
Sinds wanneer is Sunchaser een celebrity ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 03:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Celebrity Boxing..
Sinds nu.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 03:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Sunchaser een celebrity ?
goeie uitzending bdw![]()
Ja dat begreep ik al ... daar doelde ik ook niet op.... meer op het gehaaste vragen stellen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:08 schreef PLAE@ het volgende:
De microfoon werkt niet echt mee (vang het geluid erg beperkt op) dus sc moet werken aan z'n snelheid van zijn mond naar de mond van de geinterviewde![]()
behoorlijk ongepastquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:41 schreef Tiemie het volgende:
Beter dan die column van je...
Heb je die column gelezen en begrepen, dumbass?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:54 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
Nee, ik boycot die dingen van hem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Heb je die column gelezen en begrepen, dumbass?
Ah niet gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
In Memoriam: Elsje en Pascalle
Je bent al net zo tactvol als ik toen onlangs ik in een reactie op Duderinnetje een plaatje van een doodskist poste terwijl ze in die weeknet een vriend had begraven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ah niet gezien.ik bedoelde dus z'n columns in z'n algemeenheid.
Wel over gedacht maar in overleg met Just Me doen we het niet. Omdat er Fokkers zijn die niet in beeld willen om te beginnen, omdat iedereen gewoon zichzelf moet kunnen zijn, omdat een verslag zeker 30 min zou moeten duren en we zouden dan 3 uur materiaal moeten schieten, het editten duurt dan veel te lang, de bandbreedte zou te kostbaar zijn en het zou alleen maar over fokkers gaan. Ik maak liever iets dat leuk is voor ook niet Fokkers, zoals een grappige docusoap of een interview. Voor meetingverslagen is Fokradio beter omdat je dan sneller kunt knippen en plakken en je er een bepaalde sfeer bij krijgt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:21 schreef DemonRage het volgende:
SunChaser, misschien een idee voor jou... een verslag van het Fok!-5 jaar feest presenteren
Ik denk dat jij (nog) een veel te optimistisch beeld hebt van hoe leuk het is om naar andere FOK!kers te kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:39 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Dan zet je een FOK!Tv tent neer ofzow...
Laat je fokkers die wel willen ff wat zeggen... ofzow
Tuurlijk! En ik geef ook alleen maar mijn persoonlijke mening, hoor. Als heel veel andere mensen het wel een goed idee zouden vinden, dan zou het ook echt wel gebeuren, wat ik er dan ook van mocht vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:00 schreef DaCybrSrfr het volgende:
En feedback moet kunnen... toch?
Column kun je terug luisteren:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:54 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
Hee, ik ruik kansen om geld te verdienen! Ik heb nog wel films van vakantie en zo op DVD waar hij op staat. Misschien word ik dan toch nog eens rijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:28 schreef classpc het volgende:
Ik vind het al helemaal top om sunchaser op tv te zien
* Tha_T dronken zien is dan ook een levensdoel van veel mensenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:28 schreef classpc het volgende:
ah, boeie. je ziet maar. Ik vind het al helemaal top om sunchaser op tv te zien
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:02 schreef Frenkie het volgende:
Leuk man! Goed gedaan SunChaser
Leuke vragen ook!
Ligt eraan waar je woont.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:58 schreef Weppel het volgende:
Goeie kwaliteit, en met de 1e uitzending overtref je al de kwaliteit van onze lokale tv zender hier. Zegt genoeg toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |