Nee, echt niet. Helaas moet ik haar anoniem houdenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:07 schreef Steve-O het volgende:
zeker NFSUndergroundI
JAAAAAAA. Ik ben zo blijquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:08 schreef Hanzel_lane het volgende:
goed man!
Is ze zo lelijk?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Helaas moet ik haar anoniem houden
ik?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Bedankt lieverd!!
Nee, het is echt een schoonheidquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is ze zo lelijk?
dat vond jouw ex-vriendin ook kut he? toen ze je betrapte met je huidige vriendquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:10 schreef FlyingFox het volgende:
Wacht maar tot ze door heeft dat je homo bent.
Vroeg? Hoe dan? "Wil jij met mij verkering?" Zoiets?quote:Zojuist vroeg het iemand aan mij
Ik ben geen homoquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:10 schreef FlyingFox het volgende:
Wacht maar tot ze door heeft dat je homo bent.
Ik ken ze al een tijd op MSN. En na een paar keer gezien te hebben wil ze mijn vriendin wordenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:12 schreef PhantaVenus het volgende:
[..]
Vroeg? Hoe dan? "Wil jij met mij verkering?" Zoiets?
bijna, zo: "Wi|_ j3 m3T miJ v3®K3rIng????"quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:12 schreef PhantaVenus het volgende:
[..]
Vroeg? Hoe dan? "Wil jij met mij verkering?" Zoiets?
Je hoeft niet zo boos te worden hoor, homo's zijn ook maar mensen. Kijk maar naar je vriendje Hanzel_lamequote:Op maandag 2 augustus 2004 21:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik ben geen homo![]()
Sinds wanneer is het mijn vriendje?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:14 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te worden hoor, homo's zijn ook maar mensen. Kijk maar naar je vriendje Hanzel_lame
we hebben een breezah boy in the housequote:Op maandag 2 augustus 2004 21:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ze wilt anoniem blijven. Geen nick/naam/foto...quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:18 schreef HyperViper het volgende:
Foto...
Ze heeft geen cu2.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:22 schreef Hanzel_lane het volgende:
wat is haar cu2?
sugababes profiel dan? look2me? ze moet één van die breezerdingen hebben he.. .:')quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:23 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ze heeft geen cu2.
Nee, echt niet..quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:24 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
sugababes profiel dan? look2me? ze moet één van die breezerdingen hebben he.. .:')
proficiat!quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:04 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Heb eindelijk na 20 jaar een vriendin. Zojuist vroeg het iemand aan mij(en het is serieus, ondanks het in ONZ staat)
Volgens mij is ze zo lelijk dat screenshot van haar gezicht buiten de policy zouden vallen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:25 schreef El_Bartos het volgende:
waar blijven die screenshots mên![]()
Ze wilt helaas niet herkent worden op Fok!quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:25 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
proficiat!
maar nu effe belangrijke vraag:
waar blijven die screenshots mên![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:26 schreef Kaalhei het volgende:
Heb je haar al de donkey-punch gegeven?
Doe ik meestal bij het eerste afspraakje, dan weet je meteen wat voor een vleesch je in de spreekwoordelijke kuip hebt.
Jij moet eens naar je eigen gorilla in de jungle kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:26 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zo lelijk dat screenshot van haar gezicht buiten de policy zouden vallen.
lees je anders effe inquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:26 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zo lelijk dat screenshot van haar gezicht buiten de policy zouden vallen.
helaasch, ben al 13 jaar gelukkig getrouwdquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hey, een foto van je neukpop![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
helaasch, ben al 13 jaar gelukkig getrouwd![]()
Ja joh. Das balen, dat je vrouw dan nog je steeds niet accepteerdquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Trouwen is zoooo 1991quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
35quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:32 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
wat een oude vent ben jij dan al wel niet!!
Dankje... Hoe weet jij dat.. Gelukkig alleen maar de Aquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:33 schreef Croupouque het volgende:
Gefeliciteerd, NFSUndergroundII en A.
Veel geluk samen.
Ha, in één keer raak.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:37 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dankje... Hoe weet jij dat.. Gelukkig alleen maar de A
zie dat eerst maar eens te halen, broekiequote:Op maandag 2 augustus 2004 21:40 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Oude knots![]()
ik dacht dat dit een jongeren forum wasquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
35![]()
jong van geest, ik vertegenwoordig de doelgroep "oudere jongeren"quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:40 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ik dacht dat dit een jongeren forum was
Wacht maarquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
zie dat eerst maar eens te halen, broekie![]()
Normaal is hetgene wat aan je verwachtingpatroon voldoet... Voldoet ze daar aan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Nee, echt niet..
Ze is gewoon normaal!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
jong van geest, ik vertegenwoordig de doel zelfhulpgroep "oudere jongeren"![]()
zelfkennis is het begin van alle wijsheidquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:43 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Whahahahah, wat een domme n00b ben ik
Nee, dat is het niet. Ze heeft me ingeluisdquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:44 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
zelfkennis is het begin van alle wijsheid
kutwijvenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ze heeft me ingeluisd![]()
nou dat nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
kutwijven![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:46 schreef Croupouque het volgende:
Ze heeft wel mooie wenkbrauwen, hè?.
Wat heet mooi. Ze heeft schitterende wenkbrauwen..quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:46 schreef Croupouque het volgende:
Ze heeft wel mooie wenkbrauwen, hè?.
-edit-Laat maar. Te triest voor woorden is dit.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Jij moet eens naar je eigen gorilla in de jungle kijkenPeterRabbit heeft ze
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:48 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Pardon? Mag ik vragen waarom ik hierin betrokken word? Je stelt me erg teleur, Jefrrey.
Persoonlijk worden in je argumentatie geldt niet, dat weet je toch heh.
Hallo. Dat was maar een grapje hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:48 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Pardon? Mag ik vragen waarom ik hierin betrokken word? Je stelt me erg teleur, Jefrrey.
Persoonlijk worden in je argumentatie geldt niet, dat weet je toch heh.
Lijkt mij niet zo'n slim ideequote:Op maandag 2 augustus 2004 22:48 schreef Rest het volgende:
misschien moet je je foto's nog een keer posten.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat PeterRabbit een schoonen, mooien, reijne vrouwmensch is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:12 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
dat vond jouw ex-vriendin ook kut he? toen ze je betrapte met je huidige vriend
Met een verdachte username, dat welquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat PeterRabbit een schoonen, mooien, reijne vrouwmensch is.
PeterRabbit is okay. Ja. Duidelijk? mooi.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:57 schreef Rest het volgende:
[..]
Met een verdachte username, dat wel
o.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:57 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Nee jongens. Ik heb geen vriendin meer... Zeheeft mij ingeluisd
Zeg ik ergens dat dat niet zo is?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
PeterRabbit is okay. Ja. Duidelijk? mooi.
Lief over PeRi praten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:01 schreef Rest het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat dat niet zo is?
Wat het beste is geschikt. Jij bent modquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:00 schreef jogy het volgende:
Slotje dan maar, jij mag het zeggen gozer.
Tja. Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:01 schreef PeterRabbit het volgende:
Oh.. Dit vind ik wel echt kut voor je.
Probeer 't eens bij 't ander geslacht, of maar er meteen een eind aan.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:06 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Waarom kan ik niemand aan de haak slaan!![]()
-edit: Onnodig kwetsende tekst verwijderd door moderator-quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:06 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Tja. Ik snap het ook niet.
Waarom kan ik niemand aan de haak slaan!![]()
Open doel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
-edit: Onnodig kwetsende tekst verwijderd door moderator-
Met mijn leven, of zoeken naar een vriendin?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Probeer 't eens bij 't ander geslacht, of maar er meteen een eind aan.
www.ov9292.nlquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Met mijn leven, of zoeken naar een vriendin?
Vooruit dan, omdat je het zo vriendelijk vraagt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Lief over PeRi praten.
verdachte username, hmpf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |