maar nu weet ik het wel,ff gekeken bij jullie baby foto's.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Xilantof wel zo ver krijg dat-ie hem gratis afstaatquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:59 schreef Offy het volgende:
Haha....Ik weet niet of iedereen dat wel zo gewillig gaat doen
Maar op http://fotoboek.fok.nl staan al een aantal FOT-ers, en bij Xilantof is (tegen betaling uiteraard) een foto van mij te verkrijgen![]()
![]()
![]()
kijk dat is karrakterquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Xilantof wel zo ver krijg dat-ie hem gratis afstaatanders kan hij over twee weken gaan lopen naar Lelystad
![]()
maar ik begin wel hoor
[afbeelding]
gemaakt op Parkpop 2004 door een kennis en ook zo lekker herkenbaar he
Als ik nou ergens echt NIET bang voor ben is het wel met mijn kop op internet verschijnen (hoewel ik wel graag foto's eerst censureer, he Xilantofquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:26 schreef apestartje het volgende:
[..]
kijk dat is karrakter
quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:30 schreef apestartje het volgende:
[afbeelding]
ja dan moet ik wel volgen
Nee ,dat komt omdat ik sneller ben dan mijn schaduw. afz luckyquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:38 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Hehehe eindelijk eens een keer dat heel veel onderwerpen me aanspreken
Jammer dat ik nooit het lef heb om mensen te fotograferen.... zie veel dingen maar durf nooit actie te ondernemen.
Enne dat zelfportret... hebben jullie nooit de neiging om overal je schaduw te fotograferen
Leuk, die buikfoto'squote:Op maandag 2 augustus 2004 23:41 schreef phileine het volgende:
ok dan, hier sta ik.
en dit ben ik ook:
[afbeelding]
maar beiden zijn geen zelfportretten.
Dat was een dikke buikquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:41 schreef phileine het volgende:
ok dan, hier sta ik.
en dit ben ik ook:
[afbeelding]
maar beiden zijn geen zelfportretten.
En waar blijft jouw foto nou?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:46 schreef Offy het volgende:
[..]
Leuk, die buikfoto's
Je hebt hem toch wel aangeraakt???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:03 schreef Offy het volgende:
Euh...Nou okay...Maar alleen omdat heel fok hem toch al gezien heeft, en de rest ook zijn foto neerzet....
oeioei, waar begin ik aan:
[afbeelding]
Dan weten jullie ook meteen hoe Luap eruitziet (jawel, ik sta op de foto met de winaar van vorige maand...Ben alleen vergeten zijn handtekening te vragen
...hoewel...ik heb ook 2x gewonnen...
)
En zo wordt het later en later....
ja en zoekt nog een passende tasquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:09 schreef Ymke het volgende:
Hij heeft wel een grote lens
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:10 schreef apestartje het volgende:
[..]
ja en zoekt nog een passende tas
whehehehe, je bent idd kleinquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:03 schreef Offy het volgende:
Euh...Nou okay...Maar alleen omdat heel fok hem toch al gezien heeft, en de rest ook zijn foto neerzet....
oeioei, waar begin ik aan:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |