dan ben je 1 van de weinige.... kon net heel ff onilne, bijna niemand was er.. en nee, dat was niet omdat ik geen vrienden hadquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:37 schreef glossy het volgende:
ik heb nergens last van loopt prima me msn
Weet ik niet. Heb net m,n glazen bol laten stuiteren en nu is die kapot.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:42 schreef elby1988 het volgende:
bij mij nu ook weer... voor hoelang
gaaapppquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:32 schreef elby1988 het volgende:
Heey mensen..
bij mij is het weer zover... IS MSN WEER KUT BEZIG!word tijd dat ze er eens wat aan gaan doen
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
gaaappp![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:09 schreef StarGazer het volgende:
Ik wil nu de paniek wel eens zien onder het breezah-volk
Als je het er gay uit vindt zien gebruik je het toch gewoon niet, huilie, ga lekker linuxen danquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:16 schreef JohnDDD het volgende:
Ik begrijp trouwens niet hoe Microsoft er toch telkens weer in slaagt haar software er zo vreselijk "gay" (met alle respect) uit te laten zien?
Met uitzondering van Office (met een verdere uitzondering van de Office-assistent, wat wel heeel gay is)...maar Windows XP, vreselijk gay, die balk, die functies, MSN. Microsoft maakt gewoon vooral software voor de idioot. Ik wacht op het moment dat er een keer een soort leet windows komt. Die help-functie eruit gesloopt, dat soort shit allemaal weg. Media player weg. Media player sucks ook kont.
Ik kan er gewoon op komen hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:07 schreef JohnDDD het volgende:
maar ik kan er al twee dagen non-stop níet op
Ik snap niet waar je het over hebt, mijn Disk X is nooit full. Ik heb alleen een Disk C, een Disk D voor mijn cds en een Disk A voor mijn floppys, maar die gebruik ik nooit.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:26 schreef JohnDDD het volgende:
Thetallguy, ik voel geen grote haat jegens Microsoft. Ik gebruik graag Windows, maar ik vind wel dat men bij Microsoft op een verkeerde manier met computerexperts omgaat. Windows op deze manier is alleen écht geschikt voor computern00bs. Microsoft denkt te weten wat de klant wil. Neem nou datt feit dat heel tekenend is, namelijk dat je WinXP de "Disk X: is almost full"-berichten niet kunt uitzetten. Dan krijg je constant van die irritante berichten onderaan, omdat Microsoft klaarblijkelijk gelooft dat je daar behoefte aan hebt. Dan weet je niet wat een ware computergebruiker verlangt. Ik vind dat niet erg, ik hoop juist dat Microsoft meer wijsheid zal vergaren. Maar dat soort dingen is gewoon jammer, dat Microsoft het door de jaren heen absoluut niet geleerd heeft. (DOS zat nog op een mooi niveau, daarna heeft commercialiteit het overgenomen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |