Of gaan wij trouwen martunuhhhquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:52 schreef martinuhhh het volgende:
Dat zou ik ook wel willen, met haar trouwen.
Als je mijn naam al niet eens fatsoenlijk spellen kan!?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Of gaan wij trouwen martunuhhh![]()
![]()
Oh sorry, ben een beetje depressed nu.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:53 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Als je mijn naam al niet eens fatsoenlijk spellen kan!?
marinuhhhquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:54 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Oh sorry, ben een beetje depressed nu.
U wan't to merry me, marinuhhh?![]()
Tering... Wat heb ik man!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:55 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
marinuhhh
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Tering... Wat heb ik man!!!
Wil je met mij trouwen, MARTINUHHH?
Oké. Dat is dan duidelijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:57 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Nee.
Wil jij dan met mij trouwen, Skaai?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:58 schreef Skaai het volgende:
Gelukkig krijg ik nooit van die lame huwelijksaanzoeken.
Skaai wil je met me trouwen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:58 schreef Skaai het volgende:
Gelukkig krijg ik nooit van die lame huwelijksaanzoeken.
Oprotten jij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:00 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wil jij dan met mij trouwen, Skaai?![]()
Ik ben eerderquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:01 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Skaai wil je met me trouwen?![]()
Hannekequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:02 schreef Hanneke1983 het volgende:Hier mag geen slotje op
Zij verdient mij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:01 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik ben eerder
please, trouw met mequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:02 schreef Hanneke1983 het volgende:Hier mag geen slotje op
allemaal huwelijksaanzoeken hier
veranderd de topictitel maar
ik ben al uit het zicht zo te zien
Oprotten jijquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:03 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Zij verdient mij.![]()
You talk the talk but do you walk the walk?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:04 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Oprotten jij
Ik ben eerder!![]()
* Rot trap tussen je benen geeftquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:05 schreef Marczilla het volgende:
[..]
You talk the talk but do you walk the walk?
*Beuk op harsus geeft.
ja?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hanneke
jij wil alleen maar nuekenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
please, trouw met me![]()
* Chriz2k veranderd zijn geaardheid naar: Lesbischquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:57 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:06 schreef Hanzel_lane het volgende:
*NFS helpt en marczilla blauw oog slaat
Wil je met mij trouwen, ik wil graag samen met je verder!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:07 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ja?
[..]
jij wil alleen maar nueken
maar dan wel teder nuekenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:07 schreef Hanneke1983 het volgende:
jij wil alleen maar nueken
*Overeind krabbelt en Skaai oppakt en wegrentquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]Ik was eerder, hij pakt mijn meid af
P-siesquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:09 schreef Hanzel_lane het volgende:
verkapt "het grote vecht *hier* om meisjes" topic
* schiet Marczilla in zijn beide voeten, en neervalt!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:10 schreef Marczilla het volgende:
[..]
*Overeind krabbelt en Skaai oppakt en wegrent
dat lijkt mij hemelsquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wil je met mij trouwen, ik wil graag samen met je verder!
met je dikke lul hequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
maar dan wel teder nueken
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:08 schreef Hanzel_lane het volgende:
hanneke = lief
aw lieffffquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hanneke heeft de mooiste ogen die ik ooit heb gezien
ja, wie weet wat nog meer hequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:10 schreef sanniejj het volgende:
hanneke heeft wel een lekker pijpbekkie zie ik in haar fotoprofiel![]()
Bij deze!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
dat lijkt mij hemels
tief een eind op nikky is van mij!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:11 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Nikky, melanie_the_miss, evie... als je dit leest... heb je grote kans dat je een huwelijksaanzoek van mij krijgt
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
met je dikke lul he
aw lieffff
en slijmerig![]()
Dude nu heb ik Skaai laten vallen. Nu is ze stuk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
* schiet Marczilla in zijn beide voeten, en neervalt!
NIETS VAN JOU BIJ... Nikky ziet het wel zittenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
tief een eind op nikky is van mij!![]()
Van mij ik zeg het je!
fotoooooowww'squote:Op maandag 2 augustus 2004 19:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Bij deze!
is dit een aanzoek?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:13 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ja, wie weet wat nog meer he
* pakt Skaai overeind, en een dikke knuffel geeft *quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:14 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dude nu heb ik Skaai laten vallen. Nu is ze stuk.
*Bij Hanneke verderslijmt
Hanneke ik ben de allerliefste, ik zal goed voor je zorgen. En liefdevol masseren.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:14 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dude nu heb ik Skaai laten vallen. Nu is ze stuk.
*Bij Hanneke verderslijmt
Hanneke ik ben de allerliefste, ik zal goed voor je zorgen. En liefdevol masseren.
Bek dicht jij, je mag blij zijn dat ik nog zo tolerant ben jouw mtm te gevenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
NIETS VAN JOU BIJ... Nikky ziet het wel zitten
Van mij?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:15 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
fotoooooowww's
Heb een massage diploma.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
als je goed kan masseren verdien je extra punten
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Bek dicht jij, je mag blij zijn dat ik nog zo tolerant ben jouw mtm te geven(no flame intended )
zand eroverquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:17 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]Nou MTM is ook goed hoor!! Jij Nikky, ik MTM. Deal?
Know your place.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nou
ik ben hanneke blijkbaar al kwijt aan marczilla
welke vrouw wil er met me trouwen!!!? ik voel me zo alleen
Volgens mij heb je een pet opquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Speciaal geplaatst op verzoek van hanneke
Dit ben ik!
wie weet, wie weetquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:15 schreef sanniejj het volgende:
[..]
is dit een aanzoek?![]()
in meervoud plzquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Van mij?
Zal even 1 opzoeken...
ja?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
* Hanneke1983 kijkt fotoboek.
Hanneke!
super! ik heb altijd vastzittende spieren...quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heb een massage diploma.
Trouwen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik!
het is dat je een Metalboeder bent, anders had ik je gespietstquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Know your place.![]()
Whehehehehehehehehehehehehehehehe...........................Jij bent dus mijn geduchte tegenstander...........whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe........naar adem snakt.............whehehehehehehehehehehehehehequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik!
verzoekje:quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik!
Ik weet ik ben lelijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:19 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehehehehe...........................Jij bent dus mijn geduchte tegenstander...........whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe........naar adem snakt.............whehehehehehehehehehehehehehe
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:20 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
verzoekje:
voorkant
Whehehehehehequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
het is dat je een Metalboeder bent, anders had ik je gespietst
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:00 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wil jij dan met mij trouwen, Skaai?![]()
Ik bewaar mijzelf voor een ouwe rijke kerelquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:01 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Skaai wil je met me trouwen?![]()
Ik ben gewoon een mislukkeling. Een nageboorte van mijn tweelingbroers.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MAN ZELFS IK BEN KNAPPER!!! HAHAHAHHAHAHA
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
skaai moet niks van me hebben enzo.. maar als zij dat is op der avatar, is ze mooiquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Ik bewaar mijzelf voor een ouwe rijke kerel.
het blijft een stuk schroot, die gastquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:22 schreef Marczilla het volgende:
[..]
![]()
Maakt ook geen fuck uit van welke kant hij die foto neemt.![]()
dat leijke serpent? whehehequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:23 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
skaai moet niks van me hebben enzo.. maar als zij dat is op der avatar, is ze mooi![]()
![]()
post maar een pic danquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben een aanstormend gitaar god.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
het blijft een stuk schroot, die gast
Ik ben juist heel lenig met mijn lichaam. Zullen we elkaar aanvullen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:18 schreef Hanneke1983 het volgende:
super! ik heb altijd vastzittende spieren...
ook als ik ze niet heb![]()
*ziet laatste hoopje zelfvertrouwen uiteenspatten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
dat leijke serpent? whehehe
hmmmquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:25 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik ben juist heel lenig met mijn lichaam. Zullen we elkaar aanvullen.
Wie, ik?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef Hanzel_lane het volgende:
dude.. ga naar R&P ofzo
ik sta in je sig!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef The_Langolier het volgende:
knuffelnewbie![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:27 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wie, ik?
knuffel!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ach hanneke kom toch hier, ik wil een knuffel
Je hebt het voor jezelf verknalt door een foto te plaatsen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Niemand wilt met mij trouwen...
* Marczilla topic uitwandeld.
En danquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:27 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
![]()
mja.. misschien met een kloonnaam?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
En danIedereen loopt mijn topic voorbij
Snap er niets van... Op MSN zegt elke meid/dame dat ik een leuk neusje hebtquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:28 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Je hebt het voor jezelf verknalt door een foto te plaatsen.![]()
Dude, peace![]()
En ik dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:27 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
knuffel!!!!
je verdiend punten dude
Nog een kloonnaamquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
mja.. misschien met een kloonnaam?![]()
Times changequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Snap er niets van... Op MSN zegt elke meid/dame dat ik een leuk neusje hebt(echt waar)
En nu ben ik zo lelijk als de nacht!![]()
welkom op fok!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Snap er niets van... Op MSN zegt elke meid/dame dat ik een leuk neusje hebt(echt waar)
En nu ben ik zo lelijk als de nacht!![]()
achja....er zijn zoveel mensen in de omloop die altijd tegen iedereen hetzelfde zeggen..quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Gisteren nog
Ik bedoel maar.. wees dan eerlijk..quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
achja....er zijn zoveel mensen in de omloop die altijd tegen iedereen hetzelfde zeggen..
nee, ik niet...
Misschien doen ze dat om je een beetje meer zelfvertrouwen te geven.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Gisteren nog
Heej Metal broeder? Kunnen we haar niet gewoon delen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*knuffelt hanneke trug*
ontbijt op bed, schat?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat om je een beetje meer zelfvertrouwen te geven.
doen wequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:35 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heej Metal broeder? Kunnen we haar niet gewoon delen?
Kom op man, er zijn ergere/lelijke mensen..quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef Rest het volgende:
Kan alsjeblieft iemand die foto's weghalen?
Of de topictitel aanpassen in ''Klik hier niet''
bvd
hmmmmquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*knuffelt hanneke trug*
ontbijt op bed, schat?
maar misschien meende diegene het wel gisterenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.. wees dan eerlijk..![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:35 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heej Metal broeder? Kunnen we haar niet gewoon delen?
Wat MSN betreft wel ja.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:36 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
dus alles wat ik nu gelezen heb, is dus allemaal gelul...
*bubbelbad aanzet, hanneke erin gooit en er bovenop springt*quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
hmmmm
en daarna lekker in bad?
[..]
maar misschien meende diegene het wel gisteren
[..]
![]()
sandwitch
Ik dacht meer aan een soort van rooster.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
![]()
sandwitch
dude, kom op... marsmilla ofzo durft zn foto niet eens te posten..quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:38 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*bubbelbad aanzet, hanneke erin gooit en er bovenop springt*
*heftig tekeer gaat*
*wakker wordt uit die droom*
naja, goeie morgen schoonheid
rooster? volgens mij snap ik een grapje niet?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:39 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een soort van rooster.
Maar mocht je een leuke vriendin hebben. Dan is er natuurlijk niets aan de hand.
Komt idd wel lame over. Maaruh ik heb simpel weg geen digitale foto van mezelf.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:41 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
dude, kom op... marsmilla ofzo durft zn foto niet eens te posten..
en terecht ook
omschrijf jezelf dan eensquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:42 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Komt idd wel lame over. Maaruh ik heb simpel weg geen digitale foto van mezelf.
Ja, als in lesrooster.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
rooster?
volgens mij snap ik een grapje niet?
ooooowww op die fietsquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:44 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ja, als in lesrooster.
Wat voor een grapje?
Ontkenningsfase!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:42 schreef Marczilla het volgende:
[..]
ik welquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:42 schreef Marczilla het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dude wat heb jij te bieden? Naast wel een digitale camera, die lelijke foto's maakt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Hanneke met mij trouwen, omdat ik als enige een foto durft te plaatsen
wat is dit dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:42 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Geen fietsquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:44 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ooooowww op die fiets
Das die foto van Cu2...........................waar we samen nog zo om gelachen hebben.quote:
nee! jij bent nooit te laatquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:46 schreef Bolderbast het volgende:
hannekeeeeeeee
eindelijk krijg ik de mogelijkheid dit te vragen....ook al zal ik wel te laat zijn
??
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ik wel
voor vrouwelijke FOK!kers (vnl. voor hanneke):dat heb ik nooit gesnapt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehe marczilla valt op brillen. ik op vrouwenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:48 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Geen fiets
Kep net je foto in je fotoboek gezien. Jij bent het levende bewijs dat een bril helemaal niet lelijk hoeft te staan. Ik ben in een klap verliefd.
ja.. ik had geen zin om actief te googlen, ah.. dat was jij idd met deze foto.. ah, dan ben je wel okquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:49 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Das die foto van Cu2...........................waar we samen nog zo om gelachen hebben.
whehehehe.........sukkel enzo
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:48 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Geen fiets
Kep net je foto in je fotoboek gezien. Jij bent het levende bewijs dat een bril helemaal niet lelijk hoeft te staan. Ik ben in een klap verliefd.
Ik zie anders een hele mooie vrouw..................en brillen rulen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
whehehe marczilla valt op brillen.
En niemand die voor me opkomtquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:46 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dude wat heb jij te bieden? Naast wel een digitale camera, die lelijke foto's maakt.
![]()
ik weet niet of dit allemaal is gemeend, maar jullie laten me welquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:51 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik zie anders een hele mooie vrouw..................en brillen rulen.
Dat heb je aan jezelf te danken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
En niemand die voor me opkomt![]()
Waarom dan. Ze vroeg het zelf (hanneke)quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:53 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te danken.![]()
ach gossie....quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
En niemand die voor me opkomt![]()
Een BMW M3quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ach gossie....
*cadeautje geeft
maak maar open
nu voel je je beter he
Serieus:quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:53 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ik weet niet of dit allemaal is gemeend, maar jullie laten me wel
ik had liever lenzen gedragen, maar helaas accepteren mijn ogen na 4 jaar lenzen te hebben gedragen ze niet meer
maargoed....het is best zo
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Een BMW M3![]()
Hoe moet ik je bedanken!
* Hanneke1983 hanneke1983 cadeuatje geeft.
dure brilquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:55 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Serieus:
Foto is echt mooi. Ik draag zelf ook een bril vandaar. En weet hoe moeilijk het is om een bril aan te schaffen die goed staat. En daar ben jij duidelijk in geslaagd.
Lenzen vind ik eng.
Ik weet het, kep zelf ook een Diesel. Van die prijzen wordt je niet vrolijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:57 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
dure bril
lenzen zijn op zich niet eng. je moet gewoon ff oefenen
Net zei je nog dat je niet van brillen hield maar wel van vrouwen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles aan Hanneke is mooi
en bedankt...quote:
Wat eet/at je?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:01 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
en bedankt...
*kotst avondeten uit
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:58 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik ga BBQ'enDag Hanneke. Hou je haaks!
slijmbalquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles aan Hanneke is mooi
Ik heb een DKNYquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:59 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik weet het, kep zelf ook een Diesel. Van die prijzen wordt je niet vrolijk.
Tja, wat dat betreft ben ik wel een watje.
Beterrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:07 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ik heb een DKNY
nee dank jequote:Op maandag 2 augustus 2004 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hanneke? wil je ook een glaasje sinas?
Marc bestendige brillenquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:12 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Beterrrrrrrrrrrr
Ik moet altijd Marc bestendige brillen hebben. Anders overleven ze het nog niet eens een week.![]()
Kep ook een zonnebril op sterkte.............die was helemaal takke duur.
1: Ja, ik ben en druk baasje.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
nee dank jedoe maar een glaasje dubbelfris
[..]
1: Marc bestendige brillen
2: Ja ik heb ook een zonnebril op sterkte
3: Helaas heb ik ook nog een cilinder, dus wordt alles extra duur
4: Maargoed, ik zie er prima door
* Rest beschaamd in spiegel kijktquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:37 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Kom op man, er zijn ergere/lelijke mensen..
1: Marc bestendige brillen = Ik heet Marc. Er gebeurt regelmatig dat er iets met mijn bril gebeurt. Waardoor deze aan enige krachten wordt blootgesteld waar een normale bril onder zou bezwijken. Zoals op je muil gaan met mountain biken. Met mijn harsus tegen een lantarenpaal aan lopen omdat ik een leuk meisje zag. Enz, enz, enz, enz. Mijn bril moet dus heel sterk zijn. En bovendien heel flexibel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:40 schreef Hanneke1983 het volgende:
1/.wat bedoeld je dan met marc bestendige brillen
2. zwart. ik heb een bruine gehad, maar die zijn hondslelijk (wel goedkoper)
3. ik kan niet zonderlastig met zwemmen
kan ik geen mensen kijken....(behalve als ze dichter dan een meter bij me staan
)
1. ow!quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:47 schreef Marczilla het volgende:
[..]
1: Marc bestendige brillen = Ik heet Marc. Er gebeurt regelmatig dat er iets met mijn bril gebeurt. Waardoor deze aan enige krachten wordt blootgesteld waar een normale bril onder zou bezwijken. Zoals op je muil gaan met mountain biken. Met mijn harsus tegen een lantarenpaal aan lopen omdat ik een leuk meisje zag. Enz, enz, enz, enz. Mijn bril moet dus heel sterk zijn. En bovendien heel flexibel.
2: Ik heb geloof ik donder blauwe. Kon ik gewoon beter door kijken.
3: Ik heb hetzelfde probleem. Alleen, eigenwijs dat ik ben, doe ik hem tijdens het zwemmen toch af. Ik vertik het om met een koortje te gaan zwemmen. Mensen kijken word zo wel moeilijker.
Pfffffffffff.........wat is het leven van een brildrager eigenlijk abnormaal zwaar.![]()
ooglaserbehandeling?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Drizzt geen bril meer nodig heeft*
neuh ogen zijn gewoon beter gewordenquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
ooglaserbehandeling?
I see youquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
jij bent ook lief
1: beggep ik bestquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
1:ik zal dus never nooit nie met een koortje gaan zwemmen. mijn bril is ook niet super stevig zoals je kunt zien, dus dat riskeer ik liever niet.
oh echt wel
Patserquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
neuh ogen zijn gewoon beter geworden
handigquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
neuh ogen zijn gewoon beter geworden
ahhhhquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:02 schreef erikh het volgende:
[..]
I see you
![]()
jazekerquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:02 schreef Marczilla het volgende:
[..]
1: beggep ik best![]()
Eindelijk, iemand die mij steunt in mijn betoog. Toch???
Volgens mij speel jij hard to get.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:07 schreef Hanneke1983 het volgende:
jazeker
ik ben de flauwste niet
ik?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:12 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Volgens mij speel jij hard to get.![]()
ja jij ja, korte antwoorden geven, iedereen quoten.. kunnen we niet gewoon gezellig gaan praten?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ik?
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ik?
quoten doe ik doordat alles dan duidelijker is??quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ja jij ja, korte antwoorden geven, iedereen quoten.. kunnen we niet gewoon gezellig gaan praten?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:17 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kreeg opeens het gevoel alsof ik aan het lijntje werd gehouden.![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ja jij ja, korte antwoorden geven, iedereen quoten.. kunnen we niet gewoon gezellig gaan praten?
JIPPIEquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:19 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat
nee.....
We bijten echt niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
toe hanneke, geef ons je msn, dan kunnen we praten
dit begint meer op een slowchat te lijken dan een huwelijksaanzoek-topic
lolquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:39 schreef Marczilla het volgende:
moest je daar nou zo lang over denken?
Typisch een geval van Keihard to get.
WTF???quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
moest je daar nou zo lang over denken?
Typisch een geval van Keihard to get.
Dude dit is idd super ziek.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hahahaha de LOL
GMTA
mwuhahahaha, I win!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:49 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
nee! jij bent nooit te laat
[..]
Hoi Skaaiquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
En is er al getrouwd? Zijn er foto's?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
[sup]Ik ben er weer [sup]
heh heh eindelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
[sup]Ik ben er weer [sup]
1: Nopequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:06 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
1: En is er al getrouwd?
2: Zijn er foto's?
3: Of was het weer allemaal om de hete brei heendraaien![]()
Dat is altijd een slechte manier om te starten natuurlijk. Hoest zo op deze warrrrme dag? Op hoeveel liefdesverklaringen en aanzoeken sta je op dit moment?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:11 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik begon niet...
geen in 17 jaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:24 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is altijd een slechte manier om te starten natuurlijk. Hoest zo op deze warrrrme dag? Op hoeveel liefdesverklaringen en aanzoeken sta je op dit moment?
Ik weet niet of je op je 17e al blij moet zijn met huwelijksaanzoeken. Tja, of je moet in een woonwagenkamp of zo wonen of je ouders moeten het geregeld hebben bij je geboorte.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:25 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
geen in 17 jaar![]()
ik beroep me op m'n zwijgrechtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:17 schreef Marczilla het volgende:
Das waar, maar je vond het stiekem wel leuk.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:24 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is altijd een slechte manier om te starten natuurlijk. Hoest zo op deze warrrrme dag? Op hoeveel liefdesverklaringen en aanzoeken sta je op dit moment?
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat liev. slijm slijmquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
Kijk eens wat lief
gisteren gemaakt
[afbeelding]
Floortje is wel een leuke naam. slijm slijmquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:56 schreef Hanneke1983 het volgende:
ze is 9 apil geboren, en we hebben haar sinds ze 2 maanden was
in mijn fotoboek staat nog een hele mooie foto van haar
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:03 schreef Frezer het volgende:Floortje!!!
Een geil-op-Hannke1983-topic! Mag ik ook?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:04 schreef Marczilla het volgende:
Ze zit al verstrengelt in mijn web, dus little change for you dude
Egt welquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:30 schreef EmmYKuHh het volgende:
Komen jullie dan allemaal in budel wonen?
Wat moet ik in dat gat? Neuken kan ik ook in Leiden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:30 schreef EmmYKuHh het volgende:
Er stond LIEFDESverklaringen/aanzoekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:29 schreef freud het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op je 17e al blij moet zijn met huwelijksaanzoeken. Tja, of je moet in een woonwagenkamp of zo wonen of je ouders moeten het geregeld hebben bij je geboorte.
Floortje is idd een leuke naamquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:00 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Floortje is wel een leuke naam. slijm slijm
Wat vind je nu zo leuk aan katten???
Nouw Merijn!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:03 schreef Frezer het volgende:Floortje!!!
Een geil-op-Hannke1983-topic! Mag ik ook?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:04 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Tuurlijk
Meer zielen meer vreugd.
Ze zit al verstrengelt in mijn web, dus little change for you dude
moet dat nouquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:30 schreef EmmYKuHh het volgende:
schattig hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Leuke foto van je poes Hanneke
leiden heeft een rot ziekenhuisquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:37 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Wat moet ik in dat gat? Neuken kan ik ook in Leiden.
ik heb een onweerstaanbare charme *ahumquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:47 schreef Jweetje het volgende:
Die Hanneke blijft ook inmens populair he
Ben bang dat als ik een foto van de hamsters plaats je kat het beeld in de haren vliegt...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
schattig he
mensen: hebben jullie geen kattenfoto's?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:12 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Ben bang dat als ik een foto van de hamsters plaats je kat het beeld in de haren vliegt...
zie bovenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hanneke. Ik heb alleen maar een hamster
Ik zal een leuke foto voor je makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
samen met jezelf?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik zal een leuke foto voor je maken
Doe maar niet hèquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:20 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
samen met jezelf?
Hey ik heb dezelfde hamster. Die onderste danquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:22 schreef BlackDraco het volgende:
[afbeelding]
Speedy (M) inmiddels 1,5/2 jaar, wit rusje
Lady (V) inmiddels 1/1,5 jaar, syrische goudhamster
Dan krijg je een doodbloed topicquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:20 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
samen met jezelf?
Die is het bijterigste, beiden hebben me al een keer gebeten tot bloedens toe, lady 1 keertje, werd meteen bloeden, speedy al heel vaak, 1 keer bloedens toe, maar toch is speedy het liefstequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hey ik heb dezelfde hamster. Die onderste dan
awwwww liefquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:22 schreef BlackDraco het volgende:
[afbeelding]
Speedy (M) inmiddels 1,5/2 jaar, wit rusje
Lady (V) inmiddels 1/1,5 jaar, syrische goudhamster
niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Doe maar niet hè
of ik mail het wel. Heb je msn ofzoiets?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:26 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
niet?
Nog geen in het rond vliegende kat die tegen het beeld knalde gesignaleerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:26 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
awwwww lief
[..]
niet?
hanneke345 apestaartje yahoo punt comquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:26 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
of ik mail het wel. Heb je msn ofzoiets?
Mail je adres het anders maar
neequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:27 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Nog geen in het rond vliegende kat die tegen het beeld knalde gesignaleerd?
ik krijg bijna heimweequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
hij bijt nieteens!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
meestal doen ze dat pas als je ze niet lief behandeldquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:37 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
hij bijt nieteens!
de jouwe is dus een dwerghamster?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:43 schreef BlackDraco het volgende:
WAT aggressiever? die van ons bijt alles en iedereen wat los en vast zit
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:30 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Nouw Merijn!!!
ja doe eens mee danquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:47 schreef Frezer het volgende:
<--- Doet mee aan de huisdierenfoto's
[..]Nog meer leuke meisjes uit Buul! Maaruh, ik kom er niet wonen, als het nodig is ben ik er zo
.
[..]
Ja?
Russische dwerghamster, de aggressiefste zo ongeveerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
de jouwe is dus een dwerghamster?
Je MSN adres bestaat nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
de jouwe is dus een dwerghamster?
Jammerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:00 schreef Hanneke1983 het volgende:
das een email adres, geen msn adres
Hier naast staat i toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
ja doe eens mee dan
plaats een foto van frits de vampier
stttttt, dadelijk kan ik niet eens meer rustig dorpen
Leuke hamster, wat is die rare vlek op de achtergrond? waar die hamster op zit... dat ie dat durftquote:
Hij rent wel door de gang en dan kan je wel aaien enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wel jammer BlackDraco, kun je niet eens lekker knuffelenAlleen maar toekijken....
Het is een echte ajaciedquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:13 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Leuke hamster, wat is die rare vlek op de achtergrond? waar die hamster op zit... dat ie dat durft![]()
Ej, Hanneke woont wel in het land van PSV hé!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:23 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Het is een echte ajacied
zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:02 schreef EL_REY het volgende:
ik heb sinds kort ook een nieuw huisdier: Igor de geel/groene rups!
En binnenkort wordt ie: Madelief, de blauw/groene huis/tuin/keuken vlinder!
* Hanneke1983 negeert ff de achtergrondquote:
jawelquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Jammer
Je hebt dus geen MSN!
wat verwacht je dan? mijn foto's?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:05 schreef jackson het volgende:
Wat doen al die kut-beesten in dit topic
voetbalquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ej, Hanneke woont wel in het land van PSV hé!
Tja...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:13 schreef Hanneke1983 het volgende:
vertel het eens, NFSUndergroundII
gaan we zwemmen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
Nee Drizzt_DoUrden, t'is nu veels te warm op te nueken
Mail je MSN adres dan even naar bmwm3[at]hotmail[dot] comquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ja maar NFSUndergroundII .....
Een mail is veel praktischer
Ik heb mijn msn op een compleet ander adres zitten
Komt echt goed Hanneke...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
Meestal werkt dat niet, weet ik uit ervaring....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:24 schreef Frezer het volgende:
Mag ik dan ook je msn adres????
Pleasepleaseplease???Hanneke
please?
Mag ik nie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
![]()
![]()
1: Tuurlijk houd ik van katten. Ben jij ook een beetje een kat???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
1: Houd je niet van katten? Anders zou het namelijk wel weten
2: Katten zijn sierlijk, mooi, lief maar als je ze pijn doet kunnen ze zich echt als een bitch gedragenGewoon geweldige beesten dus
3: een klein detail is dat ik Frezer al IRL ken![]()
4: leiden heeft een rot ziekenhuis![]()
5: ik heb een onweerstaanbare charme *ahum
eerlijk zullen we alles delen. en zij deelt suiker met mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hey hey, hanneke niet afpakken he?
zolang het maar bij suiker blijft, kerelquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:10 schreef -PassY- het volgende:
[..]
eerlijk zullen we alles delen. en zij deelt suiker met mij
en zout enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
zolang het maar bij suiker blijft, kerel
*brandbare zooi over bbq heeb doet*quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
zullen we een BBQ houden
kom maar bij mij op schoot, we hebben stoelen tekortquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
zullen we een BBQ houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |