Hehehe.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor denkt heel diep na
.... euhm...
euhm...
lastige vraag zeg
nee ik vind toch wel dat het aparte onderwerpen zijn. Voor de goed geinformeerden (de pessimisten) en de slecht geinformeerden ( optimisten)...quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:12 schreef DarkElf het volgende:
zeg Cc, blijven we topics openen?
dit had best in 1 topic gekund: Wat zijn de voor- en nadelen van een relatie...
Ik had het eerst gevraagd, kennelijk was er wel animo voor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:12 schreef DarkElf het volgende:
zeg Cc, blijven we topics openen?
dit had best in 1 topic gekund: Wat zijn de voor- en nadelen van een relatie...
Sorry, maar hierin moet ik je ongelijk geven, dit kan ook in een goede vriendschap, wil het nog eens meemaken dat iemand eerder naar mij komt toe dan naar eigen vriend/vriendin...quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:50 schreef Couscousje het volgende:
Je hebt altijd iemand op wie je kunt terugvallen in moeilijke situaties en die er meer voor je kan zijn dan gewone vrienden dat zouden kunnen doen.
Juist.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
nee ik vind toch wel dat het aparte onderwerpen zijn. Voor de goed geinformeerden (de pessimisten) en de slecht geinformeerden ( optimisten)...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:15 schreef Roellio het volgende:
-Leuke cadeautjes voor je verjaardag i.p.v. bier, dvd's, geld en spullen van de knaakhal
Hoeveel cc?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:16 schreef Couscousje het volgende:
[..]
![]()
Cc
vroeg het me gewoon af..quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:14 schreef Couscousje het volgende:
[..]
P.S.: Wat is er mis met topics openen, daar is het toch een forum voor?
Ok.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vroeg het me gewoon af..
that's it.
Heb ik vrienden voor, en beter kan niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:50 schreef Couscousje het volgende:
Je hebt altijd iemand op wie je kunt terugvallen in moeilijke situaties en die er meer voor je kan zijn dan gewone vrienden dat zouden kunnen doen.
Hebben ze condooms voor uitgevonden. God zegene Durexquote:Met het oog op een eventuele zwangerschap, denk ik dat je met een vaste partner nog stabieler bent, dan dat dit je zou overkomen binnen een vrijblijvende seksrelatie.
Indien je allebei monogaam bent en een vaste partner hebt, is de kans op sexueel overdraagbare aandoeningen een stuk kleiner.
Voor die twee-eenheid moet je wel een deel van jezelf inleverenquote:Je bent deel van een twee-eenheid, waardoor je je misschien niet meer eenzaam hoeft te voelen
En hoeveel goede relaties ken jij, ik persoonlijk geen éénquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:41 schreef Leshy het volgende:
In een goede relatie vormen de twee personen meer dan de som van het geheel.
Lijkt me wel een voordeel
Er zijn verscheidene mensen binnen mijn familie toch vrij gelukkig getrouwd, dacht ik zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En hoeveel goede relaties ken jij, ik persoonlijk geen één.
Bah die zin alleen al...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:41 schreef Leshy het volgende:
In een goede relatie vormen de twee personen meer dan de som van het geheel.
Op de sex na vind ik dit geen voordelen van een relatie, of heb je geen vrienden?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:14 schreef Morwen het volgende:
- Je hoeft niet steeds zelf te koken
- Je hoeft niet alleen naar feestjes
- Je hoeft niet alleen de kinderen op te voeden (al kan dat ook weer een nadeel zijn)
- Je hebt iemand om tegen aan te kruipen 's nachts
- Je hebt sex gelijk als je daar zin in hebt (ik dan)
- Je hoeft niet alleen op vakantie
-Je hebt iemand om tegen te zeuren als je je klote voelt
Wat? Ik neem aan dat je in de juiste relatie terechtkomt met iemand die jij aanvult, en die jou ook aanvult. Misschien is het wat cliché, maar ik denk dat in een goede relatie je wel een beter persoon bent dan daarbuiten.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:09 schreef Frenkie het volgende:
Bah die zin alleen al...
Proef ik daar bindingsangst?quote:Overigens moet er voor een rleatie vaak ook offers gedaan worden, is dat meegenomen in je "berekening"?
Sorry hoor maar dat volg ik niet. Kan dat alleen via een relatie dan? En is iedereen met een goede relatie een beter mens? Er zijn volgens mij genoeg voorbeelden waarbij dat niet zo is.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:45 schreef Leshy het volgende:
[..]
Wat? Ik neem aan dat je in de juiste relatie terechtkomt met iemand die jij aanvult, en die jou ook aanvult. Misschien is het wat cliché, maar ik denk dat in een goede relatie je wel een beter persoon bent dan daarbuiten.
Ik gok erop dat je niet close genoeg bent met iemand buiten een relatie om om dat te laten gebeuren.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:53 schreef Frank-NL het volgende:
Sorry hoor maar dat volg ik niet. Kan dat alleen via een relatie dan?
Een goede relatie zal een klootzak niet ineens tot een aardig persoon doen transformeren, maar in een goede relatie leer je veel van elkaar en verbeter je jezelf aldus.quote:En is iedereen met een goede relatie een beter mens? Er zijn volgens mij genoeg voorbeelden waarbij dat niet zo is.
Bij mij of bij de hele wereld?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:57 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik gok erop dat je niet close genoeg bent met iemand buiten een relatie om om dat te laten gebeuren.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:23 schreef dawg het volgende:
Mensen denken dat ze gelukkig zijn als ze een relatie hebben, daardoor zeuren ze minder [tegen je] over hoe fijn een relatie wel niet is tegenover vrijgezellen. En das wel een voordeel.
Als je paranoide bent en het niet op kunt brengen je partner te vertrouwen wel, ja. Maar daar is al een topic voor, en dat is niet dezequote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:28 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
en de nadelen
lees mijn topic maar eens. Geloof me, je kunt je d'r ook gewoon kut door gaan voelen
Hoe dat zo? Geloof dat het toch wel een redelijk positief topic wasquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:50 schreef p-etr-a het volgende:
Dit topic maakt me ongelukkig.
Lees anders ook het topic over de nadelen van een relatie doorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, maar het herinnert me aan wat ik niet heb.
Ach, daar zijn er hier wel meer vanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:52 schreef p-etr-a het volgende:
Tja, ik zie het nut niet zo van het krijgen van kinderen.... En wat de familie betreft maakt het me al helemaal niks uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:49 schreef TheRealFalcon het volgende:
Ik vind eigenlijk het samen later kinderen krijgen en zodoende zorgen dat je familie zich uitbreid ook een groot voordeel.
Even nachecken..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:45 schreef Leshy het volgende:
Wat? Ik neem aan dat je in de juiste relatie terechtkomt met iemand die jij aanvult, en die jou ook aanvult. Misschien is het wat cliché, maar ik denk dat in een goede relatie je wel een beter persoon bent dan daarbuiten.
bindingsangst is een kutwoord..quote:Proef ik daar bindingsangst?![]()
Laatste keer dat ik checkte wel. Sorry als ik van een vriendin iets meer verwacht dan "sex op commando" - alhoewel dat uiteraard een leuke bijkomstigheid isquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef Frenkie het volgende:
Even nachecken..
Jij bent een man..?? toch??
Maar wel toepasselijkquote:bindingsangst is een kutwoord..
Omdat de meeste mensen graag iemand hebben om lekker tegenaan te kruipen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef MarMar het volgende:
1 ding... waarom wordt het wel of niet hebben van een relatie zo'n issue???
hmm, ben tenminste niet de enige bij wie dat gelijk opkomt bij het lezen van dit topic..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:52 schreef p-etr-a het volgende:
Mja goed, je moet het toch ervaren hebben voordat je er een oordeel over kunt vellenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:52 schreef MarMar het volgende:
love is highly overrated
De meeste mensen zijn dan ook niet zozeer op zoek naar een relatie als wel naar iemand om er eventueel een mee te hebben. Maar dat doet de term relatie weer zo officieel klinken, alsof je even een papiertje moet ondertekenen dat je een 'relatie' hebt, of het iets is wat je bij de bank kunt gaan halenquote:maar nee oke, ik snap je wel... maar het is toch niet handig om een relatie te gaan zoeken voordat je een persoon hebt met wie je dat uberhaupt zou willen, dat bedoel ik met die omgekeerde logica
Ik ben toch echt helemaal niet op zoek moet ik zeggen. Ik ben meer op de vlucht dan op zoek....zou'k zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:47 schreef Leshy het volgende:
Liefde is niet echt iets optioneels wat de één wel doet en de ander niet; iedereen is er naar op zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |