quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:38 schreef Copycat het volgende:
Wat lief...
Morgen weer iets onbenulligs gaan kopen bij de HEMA en dan vraag je specifiek aan haar of ze die vaas/beker/broodtrommel ook in andere kleuren hebben...
Ik ook, in Dordrecht werkt een beeldschoon meisje achter de kassa met zwart haar en glasheldere groene ogen. Ook bij de Hema overigensquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:38 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
had al aan zoiets zitten denken
maar ben echt een lameass in dit soort dingen
maar lacht ze ook naar jequote:Op maandag 2 augustus 2004 17:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ook, in Dordrecht werkt een beeldschoon meisje achter de kassa met zwart haar en glasheldere groene ogen. Ook bij de Hema overigens![]()
Dat is mijn vriendinquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ook, in Dordrecht werkt een beeldschoon meisje achter de kassa met zwart haar en glasheldere groene ogen. Ook bij de Hema overigens![]()
koop iets leuks, reken het bij haar af en geef het dan aan haarquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:38 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
had al aan zoiets zitten denken
maar ben echt een lameass in dit soort dingen
Nope, ik ben een engerd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:41 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
maar lacht ze ook naar je
Met je beentjes, lijkt me nogal logisch.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:35 schreef Da-Ali-G het volgende:
hoe stap ik op zo iemand af?
nou.. Copycat..quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:52 schreef Copycat het volgende:
Goed idee, Milagro!
En onder iets leuks verstaan vrouwen dus geen HEMA worst!
En als ze dan onverhoopt toch een vriend mocht hebben of achteraf toch niet geinteresseerd is, kun je altijd nog afpakken en je geld (bij haarquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:51 schreef milagro het volgende:
[..]
koop iets leuks, reken het bij haar af en geef het dan aan haar
Dies idd best goed.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:51 schreef milagro het volgende:
[..]
nee ze wil echt meteen met je trouwen....quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:35 schreef Da-Ali-G het volgende:
Hallo ik zit met een dilemma, ik ben net naar de hema geweest, en daar was een erg leuk en mooi meisje! (altijd mooi zou je zeggen) nu keek ze echt een aantal keren en begon ook lief te lachen, (van hallo ik ben geintreseerd)
toen we gingen afrekenen kwam ze (volgens mij) expres bij de kassa staan om me eens goed te bekijken (did deed ze heel on op vallend (KUCH)) toen we wegliepen keek ik nog een keer om en glimlachte!
toen moest ik nog even iets terug brengen wat niet goed was, en toen werd ik door ongeveer de halve winkel aan gekeken (door dr mede kassieres, ze bleken waarschijnlijk er van gehoord te hebben) en ze lachte allemaal..
WAT MOET IK NU DOEN????
hoe stap ik op zo iemand af? en wat zeg ik dan, aub kom met tips!!!
GEEN LEMMING VAN MAKEN IN ONZ![]()
Wat ook leuk is, is dat je naar haar toegaat en zegt dat je haar leuk vindt, maar dat je niet weet hoe je haar moet aanspreken en of ze tips heeft...quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:55 schreef HIP-HOP het volgende:
Heel simpel. Loop naar haar toe zeg dat je haar lach mooi vind en dat je haar nummer nog niet hebt.
Ah getver man, dat meen je niet?quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:51 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ah getver man, dat meen je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |