Grapje mutsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:55 schreef Sonof het volgende:
Stomme uk? huhReal One zuigt
![]()
Sonof: Jij meurt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:17 schreef Sonof het volgende:
livEliveD: Jij zuigt!
Maar hij heeft wel een vriendin...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:22 schreef livEliveD het volgende:
NFSUndergroundII jij hebt geen leven en ik heb nooit gezien dat je iets leuks poste
nee jij dan, lentegeil in de zomerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:25 schreef Blinky het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een vriendin...
Jij ook?
Ga jij eens terug naar de ballenbakquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:26 schreef Harry_Sack het volgende:
nee jij dan, lentegeil in de zomer![]()
Ik ben BV (bewust vrijgezel)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee jij dan, lentegeil in de zomer![]()
Al 4 jaar en 9 maandenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:25 schreef Blinky het volgende:
Jij ook?
Je bedoeld dat je lelijk bent? Is niet erg hoor je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:28 schreef Blinky het volgende:
Ik ben BV (bewust vrijgezel)
Of snap je daar geen zak van?
ja tuurlijk en ik wil kinderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:28 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ben BV (bewust vrijgezel)
Of snap je daar geen zak van?
Wij jou nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:28 schreef Sonof het volgende:
Nee! Wat moet je met een vriendin, die vallen je alleen maar lastig!
Srry FOK!damesdit is ff tussen de regels door. Ik waardeer jullie wel
DAn zou ik je zak maar ergens anders voor gebruiken dan slap te lullenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja tuurlijk en ik wil kinderen
Zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:29 schreef Sonof het volgende:
BV? Hmz klinkt goedvoor de rest zuig je Blinky
jij hebt zeker een washandje nodigquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |