abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 11:50:33 #251
85889 lucida
équilibre
pi_21094863
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik herhaal:
[..]
Bedoelde je daar niet mee Klompendanser en Ryan3? Zo ja, ik heb recent geen bijdrage van Klompendanser aangetroffen - dus wie bedoel je met 'jullie' ???
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 11:54:31 #252
85889 lucida
équilibre
pi_21094949
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat als jij daar wat andere boeken overleest dat je dan een andere conclusie zal bereiken ja.
Definitieve conclusies bereik je nooit. Maar laat ik je geruststellen, ook ik heb geschiedenis gestudeerd. Ook ik heb de gangbare geschiedenisboekjes gelezen. Maar nochtans ben ik kennelijk minder ontvankelijk voor de 'gemanipuleerde werkelijkheid', dan andere lieden...
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 11:54:59 #253
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_21094957
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:50 schreef lucida het volgende:

[..]

Bedoelde je daar niet mee Klompendanser en Ryan3?
Nee
quote:
Zo ja, ik heb recent geen bijdrage van Klompendanser aangetroffen - dus wie bedoel je met 'jullie' ???
Jij en Ryan.

---> bushokje --->

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_21095007
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:54 schreef lucida het volgende:

[..]

Definitieve conclusies bereik je nooit. Maar laat ik je geruststellen, ook ik heb geschiedenis gestudeerd. Ook ik heb de gangbare geschiedenisboekjes gelezen. Maar nochtans ben ik kennelijk minder ontvankelijk voor de 'gemanipuleerde werkelijkheid', dan andere lieden...
Gefeliciteerd dan, maar het blijkt dat het fundament van je bewering dus berust op het gemanipuleerde werkelijkheidsbelving-argument. We hebben aangetoond dat dit een drogreden is. Je begrijpt nu wel het belang van die topic, hoop ik. Ik voor mezelf begrijp nu de ongehoorde hoeveelheid (95%) ad hominems in die topic.
I´m back.
pi_21095036
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee
[..]

Jij en Ryan.

---> bushokje --->

Gelukkig dat jij geen mod meer bent dan hè.
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 11:59:28 #256
85889 lucida
équilibre
pi_21095063
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee
[..]

Jij en Ryan.

---> bushokje --->

In dat geval was jouw 'ik herhaal' overbodig en misplaatst. Je 'definitie' van het revisionisme heb ik gelezen - handig zou zijn als je jezelf daar nou ook eens aan commiteert, en vervolgens probeert meer inhoudelijk de discussie aan te gaan, i.p.v. het spelen op de achtergrond en op de persoon - gelijk een of ander doorluchtig koorknaapje!
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:02:37 #257
85889 lucida
équilibre
pi_21095142
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dan, maar het blijkt dat het fundament van je bewering dus berust op het gemanipuleerde werkelijkheidsbelving-argument. We hebben aangetoond dat dit een drogreden is. Je begrijpt nu wel het belang van die topic, hoop ik. Ik voor mezelf begrijp nu de ongehoorde hoeveelheid (95%) ad hominems in die topic.
De drive van mijn behoefte naar nader (historisch) onderzoek ligt besloten in de perceptie van een 'gemanipuleerde werkelijkheid' dat heb je goed gezien, echter vormt deze drive niet het fundament van mijn beweringen en dat heb je dus niet goed gezien!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_21095191
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:02 schreef lucida het volgende:

[..]

De drive van mijn behoefte naar nader onderzoek ligt besloten in de perceptie van een 'gemanipuleerde werkelijkheid' dat heb je goed gezien, echter vormt deze drive niet het fundament van mijn beweringen en dat heb je dus niet goed gezien!
Daar kom je toch op uit??? Je zegt toch dat wij een valse werkelijkheid aanhangen??? Jij herleidt alle ellende op 1 volk, wij, ik althans, zie er algemeen menselijke trekjes in. En dus zeg jij wij zien niet goed.
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:11:55 #259
85889 lucida
équilibre
pi_21095350
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar kom je toch op uit??? Je zegt toch dat wij een valse werkelijkheid aanhangen??? Jij herleidt alle ellende op 1 volk, wij, ik althans, zie er algemeen menselijke trekjes in. En dus zeg jij wij zien niet goed.
Als jij het 'concept van het uitverkoren Volk' gelijkstelt met alle ellende die de wereld vervolgens heeft getroffen en treft, dan heb jij in 'hogere zin' geen ongelijk! Ik, daarentegen, zeg dat er een 'gemanipuleerde werkelijkheidsvisie' bestaat die langs de weg van geschiedsvertelling en geschiedenisboekjes zijn eigen wegen bewandelt! Je kunt er doof en of blind voor willen zijn/blijven, maar dat maakt de 'manipulatie' op zich niet minder geloofwaardig!
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:13:42 #260
66444 Lord_Vetinari
pi_21095386
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij geen mod meer bent dan hè.
Gelukkig dat ik het zelfs nooit geweest ben...
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:14:33 #261
85889 lucida
équilibre
pi_21095401
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar kom je toch op uit???
Terwijl ik net nog aangaf dat je nooit tot definitieve conclusies kunt komen!
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:15:24 #262
85889 lucida
équilibre
pi_21095429
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Gelukkig dat ik het zelfs nooit geweest ben...
Ken u zelve!
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:16:45 #263
66444 Lord_Vetinari
pi_21095450
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:59 schreef lucida het volgende:

[..]

In dat geval was jouw 'ik herhaal' overbodig en misplaatst.
Want...? Ik herhaal een opmerking die de vorige keer ook tegen jullie 2 gericht was en zelfs als dat niet het geval was geweest, had ik de opmerking best mogen herhalen, ceteris paribus, doch met andere protagonisten.
quote:
Je 'definitie' van het revisionisme heb ik gelezen - handig zou zijn als je jezelf daar nou ook eens aan commiteert, en vervolgens probeert meer inhoudelijk de discussie aan te gaan, i.p.v. het spelen op de achtergrond en op de persoon - gelijk een of ander doorluchtig koorknaapje!
Zeik niet zo. Tussen de scheldpartijen door zit er best een aardige discussie in dit topic. Helaas leidt dat gezeik van jou en Ryan erg de aandacht ervan af. Dus als jullie dat nou eens ergens in een hutje op de hei zouden gaan zitten doen (bij voorkeur een hutje zonder Internet toegang), dan zou dat een heleboel mensen erg opluchten.
pi_21095490
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:11 schreef lucida het volgende:

[..]

Als jij het 'concept van het uitverkoren Volk' gelijkstelt met alle ellende die de wereld vervolgens heeft getroffen en treft, dan heb jij in 'hogere zin' geen ongelijk! Ik,
Nou ja, dat zeg ik dus de hele tijd. Ik zeg dat dit kolder is. Joden zijn mensen net als alle andere mensen. Gevoelens van meerder- en minderwaardigheid bestonden al voordat er sprake was van georganiseerde religie. Religie onderkent juist de gevaren hiervan, maar is helaas niet in staat gebleken om deze gevoelens te neutraliseren. In vroeger tijden hing 1 en ander samen met gewoon fysieke macht. Ook de Mongolen waanden zich meerderwaardig, maar niet doordat zij in aanraking waren gekomen met het Joodse volk. Later verschoof dit meer naar morele meederwaardigheid, zie de christenen.
quote:
daarentegen, zeg dat er een 'gemanipuleerde werkelijkheidsvisie' bestaat die langs de weg van geschiedsvertelling en geschiedenisboekjes zijn eigen wegen bewandelt! Je kunt er doof en of blind voor willen zijn/blijven, maar dat maakt de 'manipulatie' op zich niet minder geloofwaardig!
Deze gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving houdt dus geen stand. Bewijs maar wie manipuleert en hoe er gemanipuleerd wordt. Bovendien het slaat terug op jezelf. Het is maw onbruikbaar. Mensen komen zelfstandig tot een oordeel. Waarom jij wel en anderen niet???
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:21:57 #265
85889 lucida
équilibre
pi_21095544
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:19 schreef Ryan3 het volgende:

Mensen komen zelfstandig tot een oordeel. Waarom jij wel en anderen niet???
Interessante stelling! Als je daar nou eens een topic over zou openen. Zelf heb ik er geen tijd (meer) voor want ik ga vandaag met vakantie!

Zonnige groet,

Lucida
het is zoals het is
non-conforming link
pi_21095580
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want...? Ik herhaal een opmerking die de vorige keer ook tegen jullie 2 gericht was en zelfs als dat niet het geval was geweest, had ik de opmerking best mogen herhalen, ceteris paribus, doch met andere protagonisten.
[..]

Zeik niet zo. Tussen de scheldpartijen door zit er best een aardige discussie in dit topic. Helaas leidt dat gezeik van jou en Ryan erg de aandacht ervan af. Dus als jullie dat nou eens ergens in een hutje op de hei zouden gaan zitten doen (bij voorkeur een hutje zonder Internet toegang), dan zou dat een heleboel mensen erg opluchten.
In de eerste plaats was het Holocaustrevisionisme debat geen discussie, want de revisionisten gingen niet in op wat zij dienden te bewijzen. Heb ik je niet over gehoord. In de tweede plaats weet je ook wel dat ad hominems ontstaan, omdat bepaalde argumenten onhoudbaar worden en ik reageer alleen op die ad hominems. In de derde plaats is het debat nu juist weer interessant, omdat naar voren komt dat het revisionisme (het Holocaustrevisionisme bij luuucida) voortspruit uit antisemitisme. In de vierde plaats vind ik jouw deelname aan deze discussie niet van een dergelijk niveau dat je zo hoog van de toren kunt blazen. In de vijfde plaats is het maar goed dat je geen modje meer bent.
I´m back.
pi_21095598
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:21 schreef lucida het volgende:

[..]

Interessante stelling! Als je daar nou eens een topic over zou openen. Zelf heb ik er geen tijd (meer) voor want ik ga vandaag met vakantie!

Zonnige groet,

Lucida
Prettige vakantie dan.

Waar gaat de reis heen?
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:27:08 #268
85889 lucida
équilibre
pi_21095663
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want...? Ik herhaal een opmerking die de vorige keer ook tegen jullie 2 gericht was en zelfs als dat niet het geval was geweest (waarvan jij drommels goed weet dat dit zo is; toevoeging Lucida), had ik de opmerking best mogen herhalen, ceteris paribus, doch met andere protagonisten.
Lieftallig koorknaapje jij mag alles beweren wat je maar wilt, alleen acht ik dit niet op mij van toepassing!
quote:
Moet jij niet dringend naar de toilet! Of heb je in dat hutje waar jij zit geen sanitaire voorzienigen? Ouwe blaasbalg...[quote]

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 06-08-2004 12:32:40 ]
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:29:18 #269
85889 lucida
équilibre
pi_21095705
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Prettige vakantie dan.

Waar gaat de reis heen?
Naar het zuiden!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_21095741
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:29 schreef lucida het volgende:

[..]

Naar het zuiden!
Brabant? .
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:31:41 #271
85889 lucida
équilibre
pi_21095765
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Brabant? .
Daar kom ik langs, ja...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_21095789
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:31 schreef lucida het volgende:

[..]

Daar kom ik langs, ja...
Niet over?
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:34:25 #273
85889 lucida
équilibre
pi_21095834
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet over?
vliegen is mij te 'duur', ik moet namelijk zien rond te komen van ¤ 2200 netto per maand!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_21095867
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:34 schreef lucida het volgende:

[..]

vliegen is mij te 'duur'!
Vliegen is juist heel goedkoop hè. Wat hoorde ik nu laatst. Rome vanuit Eindhoven ¤ 39, 95. Ongehoord goedkoop.
I´m back.
pi_21095881
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:34 schreef lucida het volgende:

[..]

vliegen is mij te 'duur', ik moet namelijk zien rond te komen van ¤ 2200 netto per maand!
Ja, dat is ruim boven modaal. Ik denk dat modaal rond de 1400 schommelt. Had je nog meer willen hebben dan??? Of heb je 6 kinderen?
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:38:03 #276
85889 lucida
équilibre
pi_21095897
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vliegen is juist heel goedkoop hè. Wat hoorde ik nu laatst. Rome vanuit Eindhoven ¤ 39, 95. Ongehoord goedkoop.
Zoals ik al schreef ik heb slechts een beperkt budget - en het voordeel van de auto is dat je onderweg nog eens wat ziet!
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:39:28 #277
85889 lucida
équilibre
pi_21095921
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is ruim boven modaal. Ik denk dat modaal rond de 1400 schommelt. Had je nog meer willen hebben dan???
Natuurlijk niet! Ik ben tevreden met mijn inkomen, je hoort me toch niet klagen???
het is zoals het is
non-conforming link
pi_21095933
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:38 schreef lucida het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef ik heb slechts een beperkt budget - en het voordeel van de auto is dat je onderweg nog eens wat ziet!
Ja, ik zie dat beperkte budget niet hoor. Zeker niet als een reis naar Rome slechts ¤ 39,95 is. Maar goed ik ga er niet over. Autorijden vind ik erg vervelend en echt veel zien doe je niet als je achter het stuur zit. Bovendien is je actieradius beperkt.
I´m back.
pi_21095955
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:39 schreef lucida het volgende:

[..]

Natuurlijk niet! Ik ben tevreden met mijn inkomen, je hoort me toch niet klagen???
Nou ja, als je 6 kinderen zou hebben dan kun je klagen. Je krijgt alleen weer wel kinderbijslag dan.
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:41:55 #280
85889 lucida
équilibre
pi_21095968
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:37 schreef Ryan3 het volgende:

Of heb je 6 kinderen?
Ik heb geen kinderen; maar dat compenseer ik door een zeer ruimhartige vorm van 'sociale' opvang en liefdadigheid!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_21095988
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:41 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderen; maar dat compenseer ik door een zeer ruimhartige vorm van 'sociale' opvang en liefdadigheid!
Dus je geeft je geld weg???
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:43:40 #282
85889 lucida
équilibre
pi_21096002
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:40 schreef Ryan3 het volgende:

Autorijden vind ik erg vervelend en echt veel zien doe je niet als je achter het stuur zit. Bovendien is je actieradius beperkt.
Daarin heb je gelijk, maar daar heb ik wat op gevonden - ik laat me rijden!
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:45:20 #283
85889 lucida
équilibre
pi_21096036
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus je geeft je geld weg???
Ja dat klopt! Ik zie het echter niet zo zeer als weggeven, maar meer als anderen laten delen in welvaart!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_21096037
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:43 schreef lucida het volgende:

[..]

Daarin heb je gelijk, maar daar heb ik wat op gevonden - ik laat me rijden!
Je hebt ook nog een chauffeur???
I´m back.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:46:34 #285
85889 lucida
équilibre
pi_21096066
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt ook nog een chauffeur???
Zo moet je het wel zien ja... Maar dit is echt mijn laatste reactie (voorlopig)...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_21096165
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:45 schreef lucida het volgende:

[..]

Ja dat klopt! Ik zie het echter niet zo zeer als weggeven, maar meer als anderen laten delen in welvaart!
Mm, vraag me af of zo'n concept werkt. Stel 1 persoon heeft 202 gulden en 200 personen hebben 1 gulden. Ze willen dat iedereen gelijk is, want ze zijn best jaloers op die persoon met 202 gulden. Er komt een opstand en die persoon met 202 guldens moet 200 gulden afstaan aan de rest om verdeeld te worden. Hierdoor hou je 201 personen over die allemaal 2 gulden hebben. Nu is het inkomen van 200 mensen wel met 100% gestegen, maar wat is nu 2 gulden tov 1 gulden. Niet veel. 2 gulden is nog steeds even weinig. En dus heeft de opstand of revolutie alleen maar iedereen arm gehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 06-08-2004 13:01:59 ]
I´m back.
pi_21096175
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:46 schreef lucida het volgende:

[..]

Zo moet je het wel zien ja... Maar dit is echt mijn laatste reactie (voorlopig)...
Okee, later... .
I´m back.
pi_21096219
Ik begrijp niet waarom ze jullie allebei niet gewoon bannen.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_21096238
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:52 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze jullie allebei niet gewoon bannen.
Pardon???
I´m back.
pi_21096311
.
I´m back.
pi_21096419
Ben je nu hard weggelopen of zo, RG???
I´m back.
pi_21096850
Neenee, ik was even douchen. . Ik heb gesport namelijk in deze hitte.

Maar goed. Jullie voeren een strijd die vooral voor jullie zelf interessant is omdat jullie kennelijk een fascinatie voor elkaar hebben. Daarnaast zijn er nog een paar 'aanhangsels' (al dan niet klonen), die zich er wat tegenaan bemoeien. Voor het overige vervuilen jullie met jullie oeverloze gekissebis, persoonlijke aanvallen, lange betogen die soms ergens over gaan maar vaker niet of amper te volgen zijn, kinderachtigheden enzovoorts topics en subfora. Jullie gaan daar nogal in op, maar ik persoonlijk vind het nogal ergerlijk. Jullie pretenderen een soort innerlijke beschaving te hebben (zo pogen jullie elkaar onderuit te halen door elkaar te wijzen op moraalriddergedrag of juist een gebrek aan moraal) maar het gegeven dat jullie je zo vaak bezighouden met persoonlijke aanvallen en het hierboven al aangehaalde kinderachtige gedrag getuigt eerder van het tegendeel. Daarom is het naar mijn idee een zegen voor dit forum, maar vooral een zegen voor jullie zelf als dit even stopt. Daarnaast kunnen jullie ook heel gemakkelijk dit soort zaken uitwisselen via email.

Ik begrijp ook niet Ryan, dat jij zo slecht in de gaten hebt waar de grens ligt tussen leuk discussieren, of gewoon irritant geharrewar. Wat haal je hier nu eigenlijk uit? Wordt je er wijzer van, beleef je hier écht plezier aan? Ik kan me dat moeilijk voorstellen. Verveel je je gewoon zo stierlijk? Waarom laat je het niet voor wat het is? Probeer dat eens uit te leggen.
pi_21097251
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:19 schreef RaisinGirl het volgende:
Neenee, ik was even douchen. . Ik heb gesport namelijk in deze hitte.

Maar goed. Jullie voeren een strijd die vooral voor jullie zelf interessant is omdat jullie kennelijk een fascinatie voor elkaar hebben. Daarnaast zijn er nog een paar 'aanhangsels' (al dan niet klonen), die zich er wat tegenaan bemoeien. Voor het overige vervuilen jullie met jullie oeverloze gekissebis, persoonlijke aanvallen, lange betogen die soms ergens over gaan maar vaker niet of amper te volgen zijn, kinderachtigheden enzovoorts topics en subfora. Jullie gaan daar nogal in op, maar ik persoonlijk vind het nogal ergerlijk. Jullie pretenderen een soort innerlijke beschaving te hebben (zo pogen jullie elkaar onderuit te halen door elkaar te wijzen op moraalriddergedrag of juist een gebrek aan moraal) maar het gegeven dat jullie je zo vaak bezighouden met persoonlijke aanvallen en het hierboven al aangehaalde kinderachtige gedrag getuigt eerder van het tegendeel. Daarom is het naar mijn idee een zegen voor dit forum, maar vooral een zegen voor jullie zelf als dit even stopt. Daarnaast kunnen jullie ook heel gemakkelijk dit soort zaken uitwisselen via email.

Ik begrijp ook niet Ryan, dat jij zo slecht in de gaten hebt waar de grens ligt tussen leuk discussieren, of gewoon irritant geharrewar. Wat haal je hier nu eigenlijk uit? Wordt je er wijzer van, beleef je hier écht plezier aan? Ik kan me dat moeilijk voorstellen. Verveel je je gewoon zo stierlijk? Waarom laat je het niet voor wat het is? Probeer dat eens uit te leggen.
Nou nou, kan die even, jeez. Ik vraag me af waar jij zo op let, als het jou zo mateloos ergert. Of wil jij dat dit forum, dat jou blijkbaar zo ter harte gaat, volgeplempt wordt met revisionisme, aarts-conservatisme, antisemitisme en het gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving-argument als voorbeeld van zedig argumenteren??? Veel ad hominems komen voort uit het feit dat er paar mensen zijn die hiertegen tegengas geven. Waaronder ik. En ik verdedig me daar wel tegen. Dat verdrijft juist de verveling. Niet dat ik me geroepen voel om verantwoording te geven aan jou of iemand anders omtrent mijn bezigheden. Dus leg mij nou maar eens uit waarom je deze boutade hier plaatst, want ik zie daar de reden niet van in. Misschien dat je zoiets juist kunt afhandelen via email met yvonne.
I´m back.
pi_21097353
Ik vind het overigens helemaal gelul dat je zegt dat ik een innerlijke beschaving pretendeer. Ik pretendeer helemaal niets, behalve de argumenten van bepaalde lieden te bestrijden. Volgens mij pretendeer jij met je stukje innerlijke beschaving te hebben.
I´m back.
pi_21097472
Jullie zijn gewoon een stelletje losers.

*loopt weg uit topic*

*struikelt over eigen benen*
pi_21097486
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:47 schreef beeer het volgende:
Jullie zijn gewoon een stelletje losers.

*loopt weg uit topic*

*struikelt over eigen benen*
Ach, wat denk je, ik zal RG maar even napraten??? Altijd veilig.
I´m back.
pi_21097726
RG, je haalt een waar punt aan. Waar doet een mens het allemaal voor.
Nou, ter ontspanning, verveling, kennisverruiming, paternalistisch gedrag, etc.

Mensen die de hand niet in eigen boezem durven steken, hebben een plaat voor de kop.
Ik erken je analyse dan ook en peer 'm weer!

ps: iemand blaag noemen en gelijkertijd roepen dat je zelf niet aan ad hominems doet. De humor.
Lucida, prettige vakantie, ik zal je missen!
Klompen lopen lekker.
pi_21097753
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:58 schreef Klompendanser het volgende:
RG, je haalt een waar punt aan. Waar doet een mens het allemaal voor.
Nou, ter ontspanning, verveling, kennisverruiming, paternalistisch gedrag, etc.

Mensen die de hand niet in eigen boezem durven steken, hebben een plaat voor de kop.
Ik erken je analyse dan ook en peer 'm weer!

ps: iemand blaag noemen en gelijkertijd roepen dat je zelf niet aan ad hominems doet. De humor.
Lucida, prettige vakantie, ik zal je missen!
Dag innerlijk beschaafd kloontje.
I´m back.
pi_21097768
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

Nou nou, kan die even, jeez. Ik vraag me af waar jij zo op let, als het jou zo mateloos ergert.
Of wil jij dat dit forum, dat jou blijkbaar zo ter harte gaat, volgeplempt wordt met revisionisme, aarts-conservatisme, antisemitisme en het gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving-argument als voorbeeld van zedig argumenteren??? Veel ad hominems komen voort uit het feit dat er paar mensen zijn die hiertegen tegengas geven. Waaronder ik. En ik verdedig me daar wel tegen. Dat verdrijft juist de verveling. Niet dat ik me geroepen voel om verantwoording te geven aan jou of iemand anders omtrent mijn bezigheden. Dus leg mij nou maar eens uit waarom je deze boutade hier plaatst, want ik zie daar de reden niet van in. Misschien dat je zoiets juist kunt afhandelen via email met yvonne.
Het is geen boutade. Ik verbaas me over jouw discussies met lucida én ik irriteer me aan de wijze waarop jullie dat doen. Aangezien jullie prominent aanwezig zijn op dit forum lijkt me het niet vreemd dat jullie reacties oproepen. Als je dat wilt voorkomen, moet je - zoals ik al voorstelde - communiceren via email. Ik zou ook niet weten waarom je je dit zo moet aantrekken. Jij reageert ook nogal aangebrand. Lijkt me niet nodig, jullie geven immers ook vaak genoeg een ongezouten mening. Yvonne aanschrijven is helemaal niet aan de orde, zo serieus is het allemaal niet.

Ik stelde in mijn post vooral een vraag.
Tegengas bieden en een discussie voeren is één ding, maar jullie doen meer dan dat. Ten eerste geven jullie niet één keer je mening weer, maar voortdurend en steeds in een ander jasje, en ook vaak op een niet altijd even inhoudelijke manier. Wat bereik je er mee? En waarom kunnen jullie het niet gewoon een keer loslaten? Jullie bijten je als pitbuls in onderwerpen en elkaar vast. Dat is toch typisch, of niet? Ik lees af en toe mee, en verwonder mij daarover. Misschien beleven jullie daar oprecht lol aan, dat kan, ik zie die lol alleen meestal niet.

Ik plaats mijn post dus, omdat ik oprecht nieuwsgierig ben naar jouw (en lucida's) drijfveren in deze. Je hoeft geen verantwoording af te leggen, je kunt wel antwoord geven.
pi_21097956
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dag innerlijk beschaafd kloontje.
Hallo, meneer, die in het echt best aardig zal zijn.

Kloontje van wie? Iedereen kan een kloon zijn, de onkennis daarin doet mij besluiten ieder account maar als een unieke te zien en iemand te beoordelen op de teksten.

Dag hoor.
Klompen lopen lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')