MM zit peentjes te zwetenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Doet ze vast niet, golfer.
Hoe oud is je vriendin eigenlijk, dat ze nu afrijdt?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Van de spanning ja, Vom. Het is ook niet niks. Spannender dan toen ik zelf af moest rijden.
Jazeker, niet normaal meer wat je tegenwoordig daarvoor betaaldquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ze is 22 en ze is pas op d'r 21e begonnen ja. Is best prijzig allemaal.
Ik ook, heb niet gerookt dus helemaal vergoedquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Jazeker, niet normaal meer wat je tegenwoordig daarvoor betaald![]()
* Vom is een verwend nest en heeft ongeveer z'n hele rijbewijs van z'n ouders gekregen
Zelf had ik het nooit kunnen betalen
Je bent toch pas 17?quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook, heb niet gerookt dus helemaal vergoed.
Maar ja ik ben er blij mee.
Gebeurt wel vaker, hou het gewoon op de [me] tagsquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:14 schreef Vom het volgende:
Wat is er verkeerd aan die tags?
Nee maar bij mij staat in beeld * Vom *zinquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, hou het gewoon op de [me] tags.
Lucky Uquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Jazeker, niet normaal meer wat je tegenwoordig daarvoor betaald![]()
* Vom is een verwend nest en heeft ongeveer z'n hele rijbewijs van z'n ouders gekregen
Zelf had ik het nooit kunnen betalen
WTFquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee maar bij mij staat in beeld * Vom *zin
Zonder die spatie zeg maar, maar het is niet rood en je kan de tags zien![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee maar bij mij staat in beeld * Vom *zin
Zonder die spatie zeg maar, maar het is niet rood en je kan de tags zien![]()
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:19 schreef golfer het volgende:
Belachelijk inderdaad de prijzen die ik tegenwoordig hoor over rijlessen en het aantal lessen dat men gemiddeld krijgt.
* VoreG heeft na 12 lessen van 15 gulden (!!) zijn rijbewijs gelukkig destijds in 1x gehaald.
Het testtopic staat in Feedback!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:19 schreef VoreG het volgende:
* golfer werkt
[code]* golfer werkt[/code]
Ik wilde het aan Vom laten zienquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Het testtopic staat in Feedback!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |