Jij vind dat kinderen alleen blanke poppen moeten krijgen ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:04 schreef Tyrhraustur het volgende:
en weg met de politiekcorrecte poppenset waar je kinderen een Caucasische, een Afrikaanse en een Aziatische barbiepop bij krijgen.
Besta jij soms alleen om te rellen, nu lees het nog eens en reageer ontopic.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:08 schreef Bluesdude het volgende:
Jij vind dat kinderen alleen blanke poppen moeten krijgen ?
Als je er niet tegen kan, mag je ook ontopic reageren, blind iets schreeuwen werkte 5 jaar geleden nog, echter is inmiddels het gros doof geworden voor uit de lucht gegrepen verwijten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:10 schreef beelz het volgende:
Godver ze hebben tegenwoordig in de inrichtingen ook al internet
Retard.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:04 schreef Tyrhraustur het volgende:
bedref van cultuur, wil, etniciteit en je eigen identiteit. Jullie blijven proberen om mensen uit hun gegroeide cultuur te rukken, praten het hem aan dat cultuur, volk, stam, etc enkel maar inbeelding is.
Alles wat de mens aan natuur eigen is
Niemand zal van mij afpakken dat in Europeaan ben, dat ik Dietsch ben, dat ik Fries ben, dat ik een zoon van mijn (voor)ouders ben en dat ik mijzelf ben! Ik prefer elke van deze waarde boven zijn standgenoten. Ik prefer het om Europeaan te zijn en geen Arabier, ik hou er van om Dietsch te zijn en geen Frans, ik heb er schik in om Fries te zijn en geen Hollander, ik verkies mijn familie boven de jouwe en ik ben liever mij dan jij.
En waarom, omdat ik al deze superior acht boven zijn standsgenoten, zij zijn deel van mij identiteit.
Ik snap er geen jota van. Komt waarschijnlijk door slechte spelling en grammatica.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:11 schreef Tyrhraustur het volgende:
Als je er niet tegen kan, mag je ook ontopic reageren, blind iets schreeuwen werkte 5 jaar geleden nog, echter is inmiddels het gros doof geworden voor uit de lucht gegrepen verwijten.
Ik reageer ontopic..quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:11 schreef Tyrhraustur het volgende:
Besta jij soms alleen om te rellen, nu lees het nog eens en reageer ontopic.
Ik begrijp niet het verband tussen nihilisme, maakbaarheid en gelijkheid. We zijn niet allemaal gelijk, eenieder moet zijn eigen cultuur kunnen beleven, mits er respect is voor de ander. Ik denk dat ik de wereld kan veranderen (maakbaarheid, of naief idealisme). Daarin ben ik waarcshijnlijk opvallend optimistisch.quote:En Ik zou er weer slap omheen kunnen babbelen maar ik doe dat niet, jullie nihilisten - jullie weten wie ik bedoel - met je ideologie van de maakbaarheid en gelijkheid van de mens maken de mens tot slechts een omhulsel van een identiteit welke gemaakt kan worden. Een slaaf van de mono cultuur waarvoor er maar één richting is waarin deze 'correcte' mensen kunnen marcheren.
Omdat ik lange tijd niet in Nederland heb gewoond, wat doet het er toe. En ik dien niet als schild en schutter alleen als observator.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom zou jij onze cultuur als schild en schutter dienen, als jij niet eens weet hoe een werkwoord vervoegd dient te worden?
Het verband tussen nihilisme en het willen veranderen van gemeenschappen en emoties is terug te leiden in zijn oorsprong. Een stroming die de bestaande maatschappij wil vernietigen en deze wil vervangen door niks, de globale mono cultuur. Maakbaarheid spitse ik toe op het forceren van emoties en gemeenschappen. Op het forceren van een multi etnische gemeenschap en het forceren van een weldoenende emotie hierbij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:51 schreef Tup het volgende:
Ik begrijp niet het verband tussen nihilisme, maakbaarheid en gelijkheid. We zijn niet allemaal gelijk, eenieder moet zijn eigen cultuur kunnen beleven, mits er respect is voor de ander. Ik denk dat ik de wereld kan veranderen (maakbaarheid, of naief idealisme). Daarin ben ik waarcshijnlijk opvallend optimistisch.
En nu in begrijpelijk en leesbaar Nederlands, graag.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:11 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Het verband tussen nihilisme en het willen veranderen van gemeenschappen en emoties is terug te lijden in zijn oorspring. Een stroming die de bestaande maatschappij wil vernietigen en deze vervangen door niks, de globale mono cultuur. Maakbaarheid spitse ik toe op het forceren van emoties en gemeenschappen, op het forceren van een multi etnische gemeenschap en het forceren van een weldoenende emotie hierbij.
Wie wil er volgens jou nou een globale mono-cultuur van maken?quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:11 schreef Tyrhraustur het volgende:
deze wil vervangen door niks, de globale mono cultuur.
Ik denk dat hij bedoelt linkse mensen die een multicultuur willen, willen eigenlijk een monocultuurquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:18 schreef Lod het volgende:
[..]
Wie wil er volgens jou nou een globale mono-cultuur van maken?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik dek dat hij bedoelt linkse mensen die een multicultuur willen, willen eigenlijk een monocultuur
Zegt de term suspicion rétro-active jouw iets? Wat daar staat geschreven behoort een ieder te snappen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En nu in begrijpelijk en leesbaar Nederlands, graag.
Misschien had ik het wel eerst door microsoft word moeten gooien. Maar je gaat mij toch niet verwijten dat ik geen moeite doe om mezelf in fatsoenlijk Nederlands uit te drukken, daarnaast is dit ‘maar’ een internet forum. Ik gun het jouw dat jij het Engels, Frans of Duits op gelijke voet kan gaan gebruiken als het Nederlands, doch lijkt het mij praktisch onmogelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
(…) en zal ik mij er ook in het Engels, Frans of Duits niet met een gemeenplaats of andere vlakheid van af maken. Verschijnselen als kromspraak, overvloed van leenwoorden (let met name op "Nederhop") en slechte neologismes of onduidelijke uitdrukkingen zou ik dan ook het liefst uitrukken.
Echter heeft 'cultuur' wat mij betreft weinig van doen met volk, stam of ethniciteit.
:') Neequote:Op maandag 2 augustus 2004 16:30 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Zegt de term suspicon rétro-active jouw iets? Wat daar staat geschreven behoort een ieder te snappen.
MS word pakte het woord ook al niet, de vandale.nl herkent het ook niet. Schrijf ik het soms verkeerd of bestaat het woord "negationisme" niet?quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:34 schreef beeer het volgende:
En nu niet meer 'negationisme' schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |