KUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:01 schreef chibibo het volgende:
Het zou toch "804 Gijsjes hebben Tigress gedaan" worden?
En eigenlijk moet Gamedemon de nieuwe openen.
ikke niet maar hier is het net zo traagquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
is er iemand hier met een modem o.i.d. bezig
zo ja .... pech gehad.....
newbiequote:Op maandag 2 augustus 2004 14:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
803 gijsjes worden nexium
komt voor elkaarquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:01 schreef chibibo het volgende:
Het zou toch "804 Gijsjes hebben Tigress gedaan" worden?
En eigenlijk moet Gamedemon de nieuwe openen.
kindjequote:Op maandag 2 augustus 2004 14:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
komt voor elkaar
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
803 gijsjes worden nexium
Ja is goed Gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heej Nadine(poging waagt
)
---
Zeg Bastard, als ik die EOS heb laat ik hem wel zien samen met biertje?
Ikke USB 56 k inbelmodemquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
is er iemand hier met een modem o.i.d. bezig
zo ja .... pech gehad.....
hij heeft het nog gedaan ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
komt voor elkaar
toen ik me s5000 kocht was die kodak nog niet beschikbaarquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:06 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja is goed Gijs
Neem je zwembroek mee![]()
@Chooeeecoooeeeboee, en snotterende sluipschutter.. tis een Kodak DX6490![]()
Ja mooi dingetje, lekker compact, doet alles wat je wil, lekker groot lcd scherm, makkelijk in te stellen. En beter dan de iets duurdere FujiS5000 of de Minolta Z2.
ja.... ik zag het netquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hij heeft het nog gedaan ook
Ik weet het.. en die is ook mooi hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
toen ik me s5000 kocht was die kodak nog niet beschikbaar
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:04 schreef Gamedemon het volgende:
komt voor elkaar
Stoer dingquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:06 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja is goed Gijs
Ja mooi dingetje, lekker compact, doet alles wat je wil, lekker groot lcd scherm, makkelijk in te stellen. En beter dan de iets duurdere FujiS5000 of de Minolta Z2.
Die staat als beste getest in de laatste consumenten gidsquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:06 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja is goed Gijs
En voor zn kwaliteiten niet te duur.. zit ook een goed merk lens op.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die staat als beste getest in de laatste consumenten gids
Zat er ook aan te denken om die te kopen![]()
Erg mooi ding!
was Choas niet gijs..... dat was NEROquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:16 schreef Chocobo het volgende:
FOTOOOOOOOOO's![]()
Zat IEDEREEN aan haar tieten ofzo,... Zelfs ChOas op de laatste foto's
goed gijs.....quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Brown,... laat je ze even staan voor me !
Kijk eens goedquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
was Choas niet gijs..... dat was NERO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat hebben jullie allemaal gedaan met me toen ik daar lag![]()
Gijs,.... ben je nou klaar ? Je hebt zaad op je tong Gijs.... het is de harde waarheidquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zie je nou wel dat ik het niet was.........het waren nero en choas
niks gijsquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wat hebben jullie allemaal gedaan met me toen ik daar lag![]()
ja... foto van blauw - blauwer - blauwstquote:
heb jij nog een paar linkjes voor me gijs....quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja... daar ben ik jaloers opquote:
Die heb ik allemaal thuis Gijs,.... misschien dat de makers van de foto's ze hier willen posten. Ker heeft vast nog een lading. Sailing misschien nog,....... Sven etc etc ! Ik mail je vanavond nog wel wat !quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb jij nog een paar linkjes voor me gijs....
ik zoek ff de ranzigste tiggy foto's ff een powerpointje maken
daar kan ik mee leven gijs........jammer dat wij niks hebben gedaanquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
niks gijs
Nero heeft je geneukt....
Magneet heeft met zijn blote reet op je kop gezeten
en Slurfer heeft je onder gepiest
that's it gijs![]()
Sven wilt vast wel even fotoshoppenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... daar ben ik jaloers op
Whahahahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja... foto van blauw - blauwer - blauwst
gijs...... ik probeerde je om te rollen om je bruut van achter te nemen....quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:30 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
daar kan ik mee leven gijs........jammer dat wij niks hebben gedaan
had je ff moeten zeggen gijs....had dan wel wat meegewerktquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs...... ik probeerde je om te rollen om je bruut van achter te nemen....maar het ging niet..... je was iets te zwaar voor me
Gijsss........dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
had je ff moeten zeggen gijs....had dan wel wat meegewerkt![]()
Ja ... en iets van Tenen tenen... liiiikkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijsss........dat heb ik ook gedaanhet enige wat jij uit kon brengen was Tiggy ..... Tiggy
![]()
nu ga ik renske echt bellen voor morgen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijsss........dat heb ik ook gedaanhet enige wat jij uit kon brengen was Tiggy ..... Tiggy
![]()
Whoehahahahahahahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ... en iets van Tenen tenen... liiiikken
ik kan me trouwens nog wel goed herinneren dat ik met quinny naar de zee was gelopen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaawwwwwwwwwquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik kan me trouwens nog wel goed herinneren dat ik met quinny naar de zee was gelopen.
Ze zoende niet slecht moet ik zeggen![]()
whehehehehheheheheehe.....quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:35 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
nu ga ik renske echt bellen voor morgen.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik kan me trouwens nog wel goed herinneren dat ik met quinny naar de zee was gelopen.
Ze zoende niet slecht moet ik zeggen![]()
ouchquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:42 schreef Gaaaast het volgende:
Ik ben nu fucking 32 min bezig en hij heeft nog niet alle foto`s geopend![]()
Kut ISDN
Wel toffe foto`s neger
Niet veel aan toe te voegenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat zou nadine tegen mij hebben?
pure liefde gijs..... pure liefdequote:Op maandag 2 augustus 2004 14:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet veel aan toe te voegen
[afbeelding]
Heyquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
pure liefde gijs..... pure liefde![]()
eeeeehhhhhhh....... ik bedoelde pure geilheid.....quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey![]()
Ben je opzij gezet dikke hoerquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
pure liefde gijs..... pure liefde![]()
Zo gaat het in de homo scene gijs... de ene dag ben je alles en de dag erna weer niets..quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je opzij gezet dikke hoer?
Je pakt ook altijd slechte foto's he?quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet veel aan toe te voegen
[afbeelding]
Whoehhhahhahaquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo gaat het in de homo scene gijs... de ene dag ben je alles en de dag erna weer niets..
Ik ben ook op Ker hoor.. dus ik neem het je niet kwalijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eeeeehhhhhhh....... ik bedoelde pure geilheid.....![]()
Stel je niet aan kachel, eerlijk zullen we alles delen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:37 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Stel je niet aan kachel, eerlijk zullen we alles delen.
Rensjequote:Op maandag 2 augustus 2004 15:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Renskeja, ben ook een beetje op haar
Uitstekend idee ... dan leen ik jou volgende week in A'dam eventjes ok?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Stel je niet aan kachel, eerlijk zullen we alles delen.
Surequote:Op maandag 2 augustus 2004 15:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]uitprint!!! bewaard!!!!
![]()
![]()
wanneer zit je weer een weekje in Amsterdam gijs???
Nadine..... here I come![]()
![]()
MOEWHAHAHAHAHA!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:26 schreef mr_Brown het volgende:
iemand interesse in een Tiggy presentatie
Ohhhhhh, deze gaat zich verspreidenquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:26 schreef mr_Brown het volgende:
http://members.lycos.nl/rbergers/fok/barbie/drunktiggy.pps
![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:26 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Gijs, ik heb Xenosaga!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhhhh, deze gaat zich verspreiden![]()
![]()
Oh ik heb hem alquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:35 schreef silver-surfer het volgende:
Oh en poot... kan je hem mailen?
best wel..... heb ook erg getwijfeld of ik em wel zou versturen.......quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:37 schreef SailingAce het volgende:
Die is wel heel erg hard hoor jongens..
Groetjes aan Rensquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis
Mijn foto's, wat doe je!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
best wel..... heb ook erg getwijfeld of ik em wel zou versturen.......![]()
serieus poot en cho![]()
maar sorry.....kon het toch niet laten![]()
Yuriquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Sven
Vind hem wel een beetje lulligquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:26 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Nee jijquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik kom net op me werk aan en ik denk het is lekker rustig dus ga om een uurtje of 6 weg.
zijn er 2 mensen ziek...moet ik gvd tot 10 uur werken.
Kut leven![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vind hem wel een beetje lullig...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb er niks mee gedaan
![]()
whahahahaha...... gijs..... ik sms je vanavond ok??quote:
Dan ga je genieten !quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijs, ik heb Xenosaga!
JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahaha...... gijs..... ik sms je vanavond ok??![]()
![]()
Kga nu de intro bekijken!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan ga je genieten !
Strakke opmerkingquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:03 schreef ChOas het volgende:
Het is warm
had je xenogage nog niet gespeelt dan gijs?quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaa![]()
Die intro
De ontdekking van Zohar
En ik zag Uzuki en Krelian (iig de namen) voorbij komen.
Snel maar Onimusha uitspelen
Nee, maar heb pas nu een omgebouwde ps2quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
had je xenogage nog niet gespeelt dan gijs?
Dat spel is er al een tijdje hoor.
Zeusje .... geen zorgen ik ben er ook ... een beetje dan , eigenlijk niet maar dan toch weer wel ....quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
moet ik eens een keer werken is er niemand op het forum.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:36 schreef Soos_Nexium het volgende:
[..]
Zeusje .... geen zorgen ik ben er ook ... een beetje dan , eigenlijk niet maar dan toch weer wel ....
Beste oooooooit, en nog lekker ook.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
[middelvingersmilie]
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:07 schreef D-Devil het volgende:
Nadine heeft hem uitgeleend.
Als ie dat zou doen is het een ei.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:14 schreef gieling het volgende:
[..]!
Je hebt het uitgemaakt neem ik aan
Ik kon het niet latenquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sven ! Je icon![]()
![]()
Duh!quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:14 schreef gieling het volgende:
[..]!
Je hebt het uitgemaakt neem ik aan
Psssst, stil! Jij kan er je voordeel mee doenquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ie dat zou doen is het een ei.
Tuurlijk, altijdzoveel mogenlijk voordeel pakkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:22 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
[..]
Duh!. Maar we hebben wel eerst nog onstuimige sex gehad.
.
SVENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:22 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
[..]
Duh!. Maar we hebben wel eerst nog onstuimige sex gehad.
.
Een DUIF op je speakerquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:25 schreef mr_Brown het volgende:
oker zat net een duif op mijn speaker
![]()
de typhus...... schrok me de klere duurde ff voordat ie doorhad dat ie weer naar buiten moest
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
SVENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
echt geen ideeeeee gijs..... ik was in slaap gevallen voor de TV en ik doe mijn ogen open en zie een duif op 1 van mijn speakers zittenquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een DUIF op je speakerHoe krijg je DAT nou weer voor elkaar
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]
. Wat is er ?
.
In slaap gevallen ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
echt geen ideeeeee gijs..... ik was in slaap gevallen voor de TV en ik doe mijn ogen open en zie een duif op 1 van mijn speakers zitten![]()
![]()
Huiliequote:Op maandag 2 augustus 2004 20:37 schreef kepler het volgende:
niemand gamen
hij moet uitrusten voor zijn nachtelijke bijbaantjequote:Op maandag 2 augustus 2004 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In slaap gevallen ookJe werkt ook zo hard de hele dag
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga weer foto's plakkenBen al bij Capitol Reef
![]()
![]()
komt er nu aanquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:16 schreef CaptainMiller het volgende:
Icon
Brown...waars je sm ?euh, sms
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
komt er nu aan
groetjes Renske![]()
![]()
![]()
![]()
LA nuquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:07 schreef kepler het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ker... Soms![]()
![]()
Maar soms![]()
Jij met je SMS gedoe de hele tijdquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:58 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
?
Jackpot !quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:58 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
22
heh die gevangenissen van tegenwoordig. Ze laten je zelfs nog internettenquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:00 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Jackpot !.
Moet jij er ook een?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij met je SMS gedoe de hele tijd
ChEcK Je PhOnEquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:03 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Moet jij er ook een?
IdEm, JiJ ChUbBy, L@ToRzzquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ChEcK Je PhOnE
Hoiquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 06:11 schreef Nadientje het volgende:
morgen
Werkze, schoonheid!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 06:15 schreef Nadientje het volgende:
pff werkenik heb echt een hekel aan vroeg opstaan
Waarschijnlijk hebben ze je daar niet voor niets neer gezet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:29 schreef Magneet het volgende:
gvd zit de komende 2 weken op een klote plaats, recht voor de deurkan dus amper fokken
helaas, ik vervang iemand die gewoon standaard op deze plek zitquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze je daar niet voor niets neer gezet.
En terechtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:29 schreef Magneet het volgende:
gvd zit de komende 2 weken op een klote plaats, recht voor de deurkan dus amper fokken
hoezo? Ik heb geen hol te doen hier het is super rustigquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:39 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
En terecht![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:04 schreef chibibo het volgende:
Ben Doom 3 aan 't downen.
He lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:20 schreef Gaaaast het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
He lekker
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:24 schreef mr_Brown het volgende:
Fuckzooi..... mn webspace op tripod doet het niet meer
gutteguttegut hebbie ook een vingertje gevondenquote:
:')quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gutteguttegut hebbie ook een vingertje gevonden :')
Ben je weer lui jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kruisje![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:58 schreef Chocobo het volgende:
He een camera
[afbeelding]
Hap
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:58 schreef Chocobo het volgende:
He een camera
[afbeelding]
Hap
[afbeelding]
whehehequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:58 schreef Chocobo het volgende:
He een camera
[afbeelding]
Hap
[afbeelding]
Speel jij nooit met Kepler op de grondquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom ligt Quinny op de grond![]()
ook ooms, tantes en opa's kunnen er wat van hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Speel jij nooit met Kepler op de grondWat moeten we dan.... met Daan aan tafel schuiven om te gaan dammen of schaken ?
Elke papa en mama spelen toch op de grond ei
Althans.... wij wel![]()
Gijs, ik speel zelfs met de honden op de grondquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Speel jij nooit met Kepler op de grondWat moeten we dan.... met Daan aan tafel schuiven om te gaan dammen of schaken ?
Elke papa en mama spelen toch op de grond ei
Althans.... wij wel![]()
vunsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik neem zelfs de honden op de grond![]()
Whoooooowww die foto`s Daaantjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:58 schreef Chocobo het volgende:
He een camera
[afbeelding]
Hap
[afbeelding]
n00bquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
;*
Mogguh lekker dingquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemoooorgen deze morgen
Whehehehehe.... damn wat reageer je snelquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
n00b
Gijijijsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:23 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Mogguh lekker ding![]()
Ja, tuurlijk reageer ik snel, mijn Surfer alarm ging afquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehehe.... damn wat reageer je snel
... ik bedoelde deze:![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:23 schreef Gaaaast het volgende:
Ging net ff tanken, heb gewoon een uur in de auto liggen slapen
ALLLLLLEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:23 schreef silver-surfer het volgende:
HOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRTTTTTTTTJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEE
Werd wakker van de warmte, het werd bloedheet in dat ding met de motor afquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan spoor je echt niet hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:28 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Werd wakker van de warmte, het werd bloedheet in dat ding met de motor af![]()
duh zolang je maar niet tijdens het rijden in slaap valt maakt het geen bal uit. Maarreh stond je bij het tankstation of nog thuis?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:28 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Werd wakker van de warmte, het werd bloedheet in dat ding met de motor af![]()
Was om 7 uur op werk maar ga altijd tanken om de dag wat te breken. Dacht doe ik ff m`n ogen dicht tussen 9 en half 10 op de parkeerplaats bij de Shell werd ik om 10,05 wakkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
duh zolang je maar niet tijdens het rijden in slaap valt maakt het geen bal uit. Maarreh stond je bij het tankstation of nog thuis?
En ik heb die Tiggy PPS nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:24 schreef mr_Brown het volgende:
Fuckzooi..... mn webspace op tripod doet het niet meer
Kwam je piemel weer omhoog gijsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk reageer ik snel, mijn Surfer alarm ging af
Wat is je email tis 1,zoveel mbquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En ik heb die Tiggy PPS nog niet gezien
Die gaat ze niet leuk vindenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Werkt der vriend ook bij juilliequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die gaat ze niet leuk vinden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:36 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Wat is je email tis 1,zoveel mb
mijn webspace op Tripod doet het niet meerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:33 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Was om 7 uur op werk maar ga altijd tanken om de dag wat te breken. Dacht doe ik ff m`n ogen dicht tussen 9 en half 10 op de parkeerplaats bij de Shell werd ik om 10,05 wakker
teveel datagebruik oid? daar doet tripod aan meen ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn webspace op Tripod doet het niet meerkan em nog wel met FTP benaderen
oh..... damnit....... meen je dat?? en nu??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
teveel datagebruik oid? daar doet tripod aan meen ik
dan negeer je me toch johquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die gaat ze niet leuk vinden
Wat spul eraf donderen ofzo ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh..... damnit....... meen je dat?? en nu??
fatsoenlijke webspace zoeken? voor 120 oid euro per jaar een eigen domein met 12GB datatraffic en 300mb ruimte?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh..... damnit....... meen je dat?? en nu??
helpt niet als er maximale hoeveelheid bandbreedte isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:43 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Wat spul eraf donderen ofzo ?![]()
Gijs dat kost geldquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
fatsoenlijke webspace zoeken? voor 120 oid euro per jaar een eigen domein met 12GB datatraffic en 300mb ruimte?
gijs..... dat boeit me niet..... ik gebruik deze webspace alleen maar voor fok shit.... en de website van mijn kuikenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
fatsoenlijke webspace zoeken? voor 120 oid euro per jaar een eigen domein met 12GB datatraffic en 300mb ruimte?
Gaat dat niet per maand ofzo? Dan ben je fucked, want het is pas de 2equote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs..... dat boeit me niet..... ik gebruik deze webspace alleen maar voor fok shit.... en de website van mijn kuiken![]()
maar hoe krijg ik em nu weer geactiveerd.... weet jij dat??
nee ik heb geen idee, je moet echt ff met tripod mailen oid, weet ook niet zeker of er een datalimiet op zit oidquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs..... dat boeit me niet..... ik gebruik deze webspace alleen maar voor fok shit.... en de website van mijn kuiken![]()
maar hoe krijg ik em nu weer geactiveerd.... weet jij dat??
misschien juist niet ge-reset van vorige maan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat dat niet per maand ofzo? Dan ben je fucked, want het is pas de 2e
max 1 GB per maand dusquote:• 20 MB of disk space – Have room for your image files, MP3s, video clips.
• 1 GB of Monthly Bandwidth – More people can visit your site more often.
daar kom ik echt bij lange na niet aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
max 1 GB per maand dus
misschien dat de teller niet gereset isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
daar kom ik echt bij lange na niet aan![]()
ff mailen.... kijken wat er aan de hand is
Bij jou gaat echt alles langzaam hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Douchen en ontbijten en foto's inplakken
Ben al in LA
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:55 schreef Magneet het volgende:
Ik krijg de melding dat hij uberhaupt niet beschikbaar is Brown, heb ik bij Geocities ook wel eens gehad, dan deed hij het na een dag wel weer
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:56 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Bij jou gaat echt alles langzaam he
Heb je al mail
Verkeerde post gequote sukkelquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan maar jatten van die poot zijn site
Dat jij altijd binnen een minuut klaar bentquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:56 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Bij jou gaat echt alles langzaam he
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat jij altijd binnen een minuut klaar bent
Kheb het es gehad toen mijn (ex)vriendin kwam binnen lopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef Gaaaast het volgende:![]()
Door je moeder gezien worden tijdens masturberen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan negeer je me toch joh
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb het es gehad toen mijn (ex)vriendin kwam binnen lopen
kutexcuusquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar ik heb het gewoon druk nu![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Wat is het warm zegheeeeerlijk die zon
als je niks te doen hebt is dat wel lekker ja, maar niet als je binnen moet zittenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:23 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:59 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Verkeerde post gequote sukkel
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:23 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:13 schreef Gaaaast het volgende:
Ik ga weer ff een dutje doen
Die cunt heeft avonddienstquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ben je vrij?? HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]()
![]()
oooooohhhhhhhhh dus jij hebt het ook gezellig daarquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die cunt heeft avonddienst
Meteen dat harde !! Dat gunnen ook ......... BROWN !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooohhhhhhhhh dus jij hebt het ook gezellig daar![]()
![]()
Heeeeerlijk.... geen wendy, geen MuPu ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooohhhhhhhhh dus jij hebt het ook gezellig daar![]()
![]()
Lekker aan het chillen. Eet nu een broodje Unoxquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Klootzak!
Zit je lekker met dat hoofd van je in de zon
Dat liegen .......... zoooo goed !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeeeerlijk.... geen wendy, geen MuPu ...
Ik vermaak me prima hier
I knowquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat liegen .......... zoooo goed !![]()
Neem een kamertje alsjeblieftquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meteen dat harde !! Dat gunnen ook ......... BROWN !!![]()
![]()
Gijs ik doe Brown zoooooooooooooo graagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neem een kamertje alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |