er worden lichte afspraken gemaakt van jo we rijden door je land heen iets harder dan we mogen de mensen die te snel rijden worden gepakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:40 schreef MouseOver het volgende:
Hmm, ik heb dat gumball verhaal nooit echt zo actief gevolgd.. maar hoe kunnen ze zo'n programma nu publiceren zonder echt grote problemen met de politie te krijgen?
ik weet dat er elk jaar wel wat rijbewijsjes afgenomen worden en eea aan boetes betaald wordt. Maar op bepaalde plaatsen zou je zeggen dat ze probleemloos elke deelnemer z'n auto af zouden kunnen nemen
Mclarren F1 de enzo de zonda en de koeningsggg geval welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:13 schreef Boink het volgende:
Hoezo ook_gek, deze auto's zijn toch niet speciaal meer voor jou?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:21 schreef Boink het volgende:
Moet je een auto kopen
www.autostot1000euro.nl![]()
Zaterdag dus niet uitquote:
welke dag komen ze daar aan dan?quote:
je kan ze niet wijs maken dat het te veel geld isquote:Op zondag 8 mei 2005 16:37 schreef j0rrit het volgende:
...waar zijn al die Fok! Gumball teams gebleven? Hier en daar werd een budgettopic gestart over de 850i (danwel 850CSI). Tja, het blijven natte dromen hè..?
Ja, dat zit in Rick's Café to Marrakech toch? Mên, die Porsche komt even goed voorbij stuiven.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:29 schreef -Eddow- het volgende:
hebbie dat stukie gezien waarbij die knakker met 180mph voorbij kwam en die ander bijna wordt aangereden ?
Wow!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:23 schreef Boink het volgende:
http://www.gumball3000.com/grid.pdf
De startgrid die vanochtend bekend gemaakt is aardig wat te kwijlen zondag![]()
![]()
Super filmpje inderdaad, damn. Ook eventjes rustig via de berm zo'n hele karavaan inhalen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:29 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja, dat zit in Rick's Café to Marrakech toch? Mên, die Porsche komt even goed voorbij stuiven.Snap alleen niet waarom hij niet even naar links uitweek, zoals de rest doet die er achteraan komen. Geweldig filmpje btw!
Staat zeker hoog in mijn top 5 Gumball filmpjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |