Doe dan gauw alle ramen en deuren open en zet de radio uit!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:01 schreef CiQNiZ het volgende:
ik hoor niks
moest 't ventje achter de luidspreker daar eerst nog even fliink ademhalen, omdat 'ie iets te laat op de fiets was gesprongen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:02 schreef DenniZ224 het volgende:
AHHHHHHHH WIEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWWWWWWW IWWUUUUUUUUE hij begon pas om 12:01
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:02 schreef Doekes het volgende:
[..]
Doe dan gauw alle ramen en deuren open en zet de radio uit!
![]()
verraderquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:03 schreef Houzer het volgende:
Ik hoor em
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:06 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij hebben ze hier vakantie, want er is geen sirene te horen.
Ik denk dat ze hier ook zo dom zijn, om te denken dat eventuele terroristen nu ook vakantie hebben, maar dat is natuurlijk gelul. Want terroristen hebben altijd in september vakantie.
Dan zou ik toch maar eens onder de tafel gaan kruipen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:06 schreef MikelenniuM het volgende:
In Delft gaan ze nu voor een 2e keer af![]()
Daar zit al iemandquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar eens onder de tafel gaan kruipen.
eindelijk, duurde lang, ik schreef al zo'n half jaar geleden een brief of ze is langs wouden vliegen ne me afhelpen van wat mensenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:06 schreef Prisoner_In_Paradise het volgende:
De Al Qaeda-warriors komen eraan!!
Gauw naar buiten sturen die gast om te kijken wat er aan de hand is!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:08 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Daar zit al iemand![]()
Hier zijn ze met hun gore afgeragte uitgeslapen kutkop er ook achter gekomen dat ze 5/6 minuten te laat waren om dat kutalarm aan te zetten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:08 schreef Dirkh het volgende:
Ze hebben het denk ik gelezen, ze waren 6 minuten te laat.
Handig. Zo hoor je de sirene tenminste gaan, als het vliegtuig al in je tuin is geland.
1X wiiiew wiiew is toch weer 2X wiieuwquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:07 schreef DenniZ224 het volgende:
vorige keren ging hij veel langernu maar 1xtje wiiew wieew das toch nix
![]()
je hond kan zich wel alleen reddenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:08 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Daar zit al iemand![]()
Tot de politie komt vertellen dat ze weer open mogen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:10 schreef Snakey het volgende:
Hoe lang moet ik nu mijn ramen gesloten houdenHet wordt best warm hiero undertussen
![]()
totdat je op tv weer hoort dat iedereen zijn ramen en dreuren weer open mag doenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:10 schreef Snakey het volgende:
Hoe lang moet ik nu mijn ramen gesloten houdenHet wordt best warm hiero undertussen
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:11 schreef Doekes het volgende:
[..]
Tot de politie komt vertellen dat ze weer open mogen...
Thank god heb ik net bier in huis gehaald!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:11 schreef jaguar het volgende:
[..]
ken nog wel ff duren![]()
Dat wordt een nachtje atoombunker...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:12 schreef Elocyp het volgende:
Hier gaat ie nog steeds.
Dan is er bij jou echt wat aan de hand. Ga ff kijken ofzo...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:12 schreef Elocyp het volgende:
Hier gaat ie nog steeds.
Heb jij geen rolluiken voor de ramen, danquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:10 schreef Snakey het volgende:
![]()
nu moet je bang wordenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:12 schreef Elocyp het volgende:
Hier gaat ie nog steeds.
Hebben ze hier nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:13 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtje atoombunker...
leuk je gekent te hebben enzoquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:12 schreef Elocyp het volgende:
Hier gaat ie nog steeds.
Waarvan je sleutels enzo kwijt kan raken zodat je nooit meer buiten komt? Neequote:Op maandag 2 augustus 2004 12:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb jij geen rolluiken voor de ramen, dan
Dan moet je gewoon neuken en bier drinken zolang het nog kanquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:14 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet![]()
...met de deuren en ramen dicht he!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:15 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon neuken en bier drinken zolang het nog kan
Ik ken je helemaal nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:14 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
leuk je gekent te hebben enzo![]()
Hmja maar ik moet zo werken....buiten nogwel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:15 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon neuken en bier drinken zolang het nog kan
Nu moet je dus gaan nuecken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:18 schreef Snakey het volgende:
Shit, me kratje bier is al op!!!Wat nu!!
![]()
Ik ben alleen met de kattenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:18 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Nu moet je dus gaan nuecken.
Waarom werken als je zo dood gaatquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:18 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Hmja maar ik moet zo werken....buiten nogwel.
Dat spijt mij heel ergquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben alleen met de katten![]()
Ooit moet de eerste keer zijn hequote:Op maandag 2 augustus 2004 12:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben alleen met de katten![]()
Jij zegt het...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja? Is dat erg krap?![]()
Ik vroeg het. In ieder geval, als je even doorduwd valt het wel meequote:Op maandag 2 augustus 2004 12:27 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Jij zegt het...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vroeg het. In ieder geval, als je even doorduwd valt het wel mee![]()
en hierquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:32 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Same here
ramen en deuren open en radio uit!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:03 schreef DenniZ224 het volgende:
de alarm gaat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |