Bij mij klinkt ie wel goedquote:Op zondag 12 december 2004 15:09 schreef timbob het volgende:
[..]
hmm, welke cd mag dat dan zijn? ik heb alleen die clockwork orange als een liveset rip.. niet echt goeie kwaliteit ook
dat was ook het eerste nummer wat ik van ze hoordequote:Op woensdag 15 december 2004 13:35 schreef ProdigalSon het volgende:
Orbital![]()
Jammer dat ze niks meer uitbrengen onder deze naam.
Halycon + On +On was het eerste nummer dat ik van ze hoorde en meteen één van de mooiste!
Orbital 2 vind ik het beste album, bijna alle nummers zijn erg oké.
![]()
Die ken ik wel ja, met zo'n hypnotiserende stem die dan zegt dat je deeper and deeper in slaap valt..quote:Op woensdag 15 december 2004 14:44 schreef timbob het volgende:
deeper is de B kant van Chime, de eerste plaat / single
Oei, nou val je toch ineens een beetje door de mand timbobquote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef timbob het volgende:
rommelmarktclip was toch belfast?
wat mij altijd is bijgebleven van The Box is de videoclip .. die maakte meteen een grote indruk op me .. ik vind die echt prachtig gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2004 21:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja, met zo'n hypnotiserende stem die dan zegt dat je deeper and deeper in slaap valt..
goed nummer is dat inderdaad.
Mijn kennismaking met Orbital was The Box, ik hoorde er een stukje van op een feest en was meteen helemaal verkocht.
In Sides was ook mijn eerste Orbital album, daarna al vrij snel de rest ook gekocht en elke keer als er een nieuw album uitkwam meteen kopen natuurlijk.
Ben overigens op het moment de Peel sessions aan het luisteren, weliswaar geen nummers van Orbital zelf, maar wel door ze aan elkaar gemixed
de peel sessions zijn een opname van een live optreden in de radioshow van john peel, nummers van orbital zelf dus (zoiets als 2 meter sessies in nederland zegmaar.. sterker nog, jan douwe heeft het idee van 2 meter sessies van de peel sessions geleend)quote:Op woensdag 15 december 2004 21:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja, met zo'n hypnotiserende stem die dan zegt dat je deeper and deeper in slaap valt..
goed nummer is dat inderdaad.
Mijn kennismaking met Orbital was The Box, ik hoorde er een stukje van op een feest en was meteen helemaal verkocht.
In Sides was ook mijn eerste Orbital album, daarna al vrij snel de rest ook gekocht en elke keer als er een nieuw album uitkwam meteen kopen natuurlijk.
Ben overigens op het moment de Peel sessions aan het luisteren, weliswaar geen nummers van Orbital zelf, maar wel door ze aan elkaar gemixed
hihiquote:Op woensdag 15 december 2004 22:36 schreef Weakling het volgende:
[..]
Oei, nou val je toch ineens een beetje door de mand timbob![]()
http://www.loopz.co.uk/video10.html
(tenzij jij iets anders onder rommelmarkt verstaat als ik tenminste)
nou, dat weet ik zo net nog niet..quote:Op woensdag 22 december 2004 01:56 schreef Forumschorem het volgende:
Maar die haalt het niet bij die fantastische Stereo 8 remix van 'One Perfect Sunrise'!
ehehe .. truequote:Op woensdag 22 december 2004 19:40 schreef timbob het volgende:
pffff
een echte fan heeft ze al op cd / plaat
of connecties hebbenquote:Op woensdag 22 december 2004 20:21 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ehehe .. true
ik loop alleen weinig leuks tegen het lijf
ik moet toch eens vaker op eBay gaan kijken, en naar beurzen gaan
zorgen dat je naar het laatste concert gaat, mensen ontmoeten en op je msn zettenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:11 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
dat is ook een goeie optie
verklap me je geheim!
dankje!quote:Op woensdag 22 december 2004 23:00 schreef timbob het volgende:
[..]
zorgen dat je naar het laatste concert gaat, mensen ontmoeten en op je msn zetten
dan kunnen die de engelse releases naar je doorsturen
ah, mag ik mee?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:26 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
dankje!
mn tijdmachine is BIJNA klaar, dus dat gaat heeeelemaal goed komen joh!
Hebburt!quote:Op donderdag 23 december 2004 21:20 schreef timbob het volgende:
ik kies 1990 / 91
die brengen het meeste geld op
hijs fijn iddquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:44 schreef timbob het volgende:
Verdeurie!
wat is Orbital - Acid Pants (Jds Mix) Toch een dolletjes nummer!
(subtiele kick...)
En dan is een post van forumschorem drie posts terug herhalen idd een goede optiequote:Op zondag 9 januari 2005 16:59 schreef GhostMan84 het volgende:
er staat een interview met Phil op http://www.loopz.co.uk/
tsjah, ik moet toch iets doen om dit topic in leven te houden
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:26 schreef timbob het volgende:
whoot!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
weer 1 stapje dichter bij het volledig maken van m'n collectie
tevens:
http://www.discogs.com/release/56107
deze heb ik nu ook, staat een exclusieve remix op van open mind voor die verzamelserieleuk voor erbij.
ook: kick!
ja, wacht er al op van voor de kerst!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:34 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]patser
werd onderhand ook wel tijd dat ze dat ding opstuurden he?
patserquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:51 schreef burku003 het volgende:
[patser modus] ...en ik heb hun alesis quadraverb overgenomen voor weinig.. met hun handtekeningen erop en alle 99 patches er nog in .. de delays/reverbs van dwr bdr.. halcyon.. chime etc. etc. [/patser modus]
hoi!quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:51 schreef burku003 het volgende:
[patser modus] ...en ik heb hun alesis quadraverb overgenomen voor weinig.. met hun handtekeningen erop en alle 99 patches er nog in .. de delays/reverbs van dwr bdr.. halcyon.. chime etc. etc. [/patser modus]
Grenzeloze jaloezie neemt bezit van mij....quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:51 schreef burku003 het volgende:
Ik krijg veel verzoeken voor vriendschap de laatste tijd, ik zet je onderaan de lijst.
En jazeker dat ik er wat mee ga doen.. ik heb die effectjes al fijn losgelaten op eigen werk en ik moet zeggen.. dat is genieten geblazen.
ebayquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:58 schreef Forumschorem het volgende:
Vette sjit. Waar heb je die vandaan?
26 dollar voor de trupak, viel me alles mee, want ik heb ze voor 60 pond zien weggaan. en meer.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:12 schreef Forumschorem het volgende:
Kostda?
Die Mutations single heb ik trouwens ook. Op de 12" staan ook 2 andere remixes, eentje van Ray Keith bv. Heb jij Radicchio?
Das die blauwe he? Met The Naked and The Dead en Sunday erop. Ja, die heb ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:24 schreef timbob het volgende:
[..]
26 dollar voor de trupak, viel me alles mee, want ik heb ze voor 60 pond zien weggaan. en meer.
ik heb radiccio 1 en 2 op plaat en de halcyon 5 track us single / ep
ik moet nog zoveel
ha, ik zo die plaat bestellen op ebay van AWH. zit er maar 1 plaat in de hoes ipv 2..blijkt het een demo oid te zijn..quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:19 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Das die blauwe he? Met The Naked and The Dead en Sunday erop. Ja, die heb ik ook.
Heb je de Rabbit in the Moon remixes ook van Are We Here? En de Breeder / Pariah remixes van Nothing Left?
misschien moet ie maar meer gaan remixenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:33 schreef GhostMan84 het volgende:
ik moet dit topic schoppen van timbob
maar, dat nummer van Wipeout, tsjah, wat zal ik er van zeggen .. ik vind het niet geweldig, hoewel ik er wel meteen een soort van "Orbital stijl" in terugvind, maar dan slechterPaul mist z'n broertje!
ghehequote:Op maandag 21 maart 2005 23:31 schreef Weakling het volgende:
Hmm ik zou er bijna een PSP voor gaan kopen, want naast Orbital ook een track van Aphex Twin bij dat spel, begint toch wel een interessante soundtrack te worden zo. Maar ontpic: laatst na een maandje of twee niet geluisterd te hebben het Blauwe albummeke weer eens opgezet en ik vond 'm zomaar ineens beter dan voorheen ... zal wel misplaatst sentiment zijn
Ja, die vindt je ook vaak op de platenbeurs. Er zijn er twee he? Pete's Edit 1 op promo-vinyl en Pete's Edit 2 op CD-single. Je hebt de David Gray - Please Forgive Me remixes ook? De edit is geloof ik alleen te vinden op de promo-single. Helaas moet ik deze beurs overslaan. Geldprobleempje...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:23 schreef timbob het volgende:
ohja, en ik krijg binnenkort nog de Pete's edit single van the box en een plaat met Equinox erop
Waarschijnlijk zal die als Audio CD gewoon bij de betere platenzaak verkrijgbaar zijn, net zoals Wipeout, Wipeout XL (2097) en Wip3out (die trouwens verdomde moeilijk te krijgen was!).quote:Hmm ik zou er bijna een PSP voor gaan kopen, want naast Orbital ook een track van Aphex Twin bij dat spel, begint toch wel een interessante soundtrack te worden zo. Maar ontpic: laatst na een maandje of twee niet geluisterd te hebben het Blauwe albummeke weer eens opgezet en ik vond 'm zomaar ineens beter dan voorheen ... zal wel misplaatst sentiment zijn
herkenbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:18 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Ja, die vindt je ook vaak op de platenbeurs. Er zijn er twee he? Pete's Edit 1 op promo-vinyl en Pete's Edit 2 op CD-single. Je hebt de David Gray - Please Forgive Me remixes ook? De edit is geloof ik alleen te vinden op de promo-single. Helaas moet ik deze beurs overslaan. Geldprobleempje...
dat denk ik ook welquote:Waarschijnlijk zal die als Audio CD gewoon bij de betere platenzaak verkrijgbaar zijn, net zoals Wipeout, Wipeout XL (2097) en Wip3out (die trouwens verdomde moeilijk te krijgen was!).
De derde ook met Knowhere To Run.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:24 schreef timbob het volgende:
[..]
herkenbaar
ja, ik wist dat er 2 waren idd.. ik vond die please forgive me remixen niet echt geweldig eigenlijk...
[..]
dat denk ik ook wel
die eerste wip3out heeft ook een exclusieve versie van petrol.. dus dat scheelt..
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:31 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
De derde ook met Knowhere To Run.
de rest moet nog komenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:20 schreef Weakling het volgende:
Woehoe, weer 3 minuten en 46 seconden origineel Orbital muziek erbij![]()
Valt me wel tegen van je hoor na de vorige aankopen om nu met maar 1 cd-tje met 1 nummer erop aan te komen zetten![]()
Yawzer! Werkelijk? Wat heb je nog in de pipeline zitten dan?quote:
Maakt toch niks uit joh. Een echte verzamelaar is zelfs bereidt om 10x exact dezelfde CD te kopen omdat er een ander hoesje omheen zit (ik heb 3x Radioheads Kid A liggen).quote:eigenlijk
hoor ik niet zoveel verschil tussen the box en the box pete's edit
da ga'k nie zeggen! das een verrassingquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Yawzer! Werkelijk? Wat heb je nog in de pipeline zitten dan?
quote:Maakt toch niks uit joh. Een echte verzamelaar is zelfs bereidt om 10x exact dezelfde CD te kopen omdat er een ander hoesje omheen zit (ik heb 3x Radioheads Kid A liggen).
Ik heb ze ook reserve op Vinyl..maar meer voor het geval er een versie onverhoopt kapot gaatquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:40 schreef Weakling het volgende:
Maakt toch niks uit joh. Een echte verzamelaar is zelfs bereidt om 10x exact dezelfde CD te kopen omdat er een ander hoesje omheen zit (ik heb 3x Radioheads Kid A liggen).
vast wel een paar stuiversquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:16 schreef Forumschorem het volgende:
Ik heb Equinox ook... Op een one-sided promo 12". Zou die wat waard zijn?
jij hebt die ene plaat van frenetic. die moet ik nogquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef GhostMan84 het volgende:
wat ben ik toch maar een saaie lul met mn doodnormale Orbital ceedeetjes, die iedereen heeft .. ik heb niks bijzonders van ze*huilt
oh ja .. en Diversions, die heb jij ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef timbob het volgende:
[..]
jij hebt die ene plaat van frenetic. die moet ik nog
en de australische versie van rest & play
wat zeik je nou?![]()
![]()
WAT?!? Dat meen je niet! Die heb ik zelfs nog. Timbobke toch ... foeiquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
oh ja .. en Diversions, die heb jij ook niet
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
WAT?!? Dat meen je niet! Die heb ik zelfs nog. Timbobke toch ... foei
duur?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:46 schreef timbob het volgende:
[..]
maar ik vind 'm zo duur en de meeste liedjes heb ik wel ergens anders op staan
waarginder?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:57 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
duur?
ik heb m voor 7 euro gekocht ofzo
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:34 schreef timbob het volgende:
[..]
waarginder?
ik kan 'm alleen voor 20 en meer vinden in obscure winkeltjes
Je hebt wel superspeciale limited editions van In Sides en weetikwat, maar nog geen Diversions in je collectie??? Ga je schamen TimBob!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:34 schreef timbob het volgende:
[..]
waarginder?
ik kan 'm alleen voor 20 en meer vinden in obscure winkeltjes
ghehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:30 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Je hebt wel superspeciale limited editions van In Sides en weetikwat, maar nog geen Diversions in je collectie??? Ga je schamen TimBob!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |