Ik wil wel kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:47 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb het nooit geprobeerd maar het lijkt me gewoon niets, het windt me niet op en ik zou ook niet over me heen laten plassen als een ander dat graag zou willen. Als een ander zou willen kijken terwijl ik naar de wc ga, ja best hoor, ik doe de badkamerdeur toch al niet op slot.
Ook wanneer ik na het plassen mn piercing schoonspoel?quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:57 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Ik wil wel kijken![]()
![]()
doen we..!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ook wanneer ik na het plassen mn piercing schoonspoel?
simmige vormen van plassex zijn inderdaad een soort masochisme.quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:53 schreef freud het volgende:
Ik zit me af te vragen wat de hogere dimensie zou zijn van de urine? Het lijkt me persoonlijk niets, en ok, ik kan me indenken dat het onderzeiken van je vriendin een extra dimensie is, maar hoger vlak..? Misschien is het een soort van masochisme, het laten vernederen door zoiets te ondergaan?
Doen we.. Waneer trouwens?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ook wanneer ik na het plassen mn piercing schoonspoel?
We wensen een volledig verslag ondersteund met High-Res Pics!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:29 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Doen we.. Waneer trouwens?
Tuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:42 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
We wensen een volledig verslag ondersteund met High-Res Pics!!
Mocht de afspraak doorgaan dan...![]()
Jah cker.. Maar dafjedaf geeft geen datum enz door!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:47 schreef BaajGuardian het volgende:
plaatst wel in dit topic , ik wil t ook wel zien dan he
* Paran0id_Andr0id wrijft in handen
[off-topic reactie]quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:56 schreef richie29 het volgende:
<...>
[off-topic]
Er schijnen ook mensen te zijn die hun eigen urine drinken omdat dit gezond is, maar ik betwijfel zelf een beetje of je er echt wat mee opschiet....schadelijk is het zeker niet.
<...>
[/off-topic]
Klopt als een bus. Iemand die erg veel zoetigheid eet en drinkt heeft soms ook erg zoete urine. Smaakt uitstekend. Maar onder normale omstandigheden is het inderdaad zoutig.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:56 schreef richie29 het volgende:
Urine is inderdaad, mist de 'verzendende partij' in gezonde toestand verkeerd, steriel. Oke het zijn afvalstoffen ja, maar dat zijn bijna alleen maar zouten en mineralen. Vandaar ook de zoute smaak eraan. Verder beinvoelden voedingsmiddelen de smaak ervan ook, maar dat gebeurd met meerdere vloeistoffen die je lichaam verlaten![]()
Dan hoeft het voor mij nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:17 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Als ze het toestaat hé, zij's de baas
Tijdens het neuken? Dat gaat (bijna?) niet volgens mij, bij die keer dat m'n vriendin en ik het hebben gedaan tenminste niet. Wel jammer, want dat is natuurlijk de ultieme kick. Zij zittend op jou en dan lekker laten lopen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:35 schreef BaajGuardian het volgende:
stel , tijdens de sex doet en meid het , dan vind ik het best
Onvoorwaardelijk, dus ook als je aan het beffen bent? Of vind je het alleen niet erg als je aan het neuken bent.?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:35 schreef BaajGuardian het volgende:
stel , tijdens de sex doet en meid het , dan vind ik het best
tja , dat komt denk ik door de kerkelijke (vooral vaticaan) inbrengquote:Daarbij komt dat de meeste mensen plas gewoon als 'vies' bestempellen. Dat zit er van kinds af aan al ingebakken en krijg je er niet zomaar uit.
Hmm... dat betwijvel ik. Want de meeste kinderen leren hun handen te wassen na het plassen, waarmee eigenlijk aangegeven wordt dat je handen dan vies zijn en dus schoongemaakt moeten worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:
tja , dat komt denk ik door de kerkelijke (vooral vaticaan) inbreng
dan doen we het niet. Maar dan gewoon zonder camquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dan hoeft het voor mij niet
Eh.... Ik vond mezelf al heel ok dat ik niet op witte sokken afknap zoals mn vriendinnen, mag je nou al geeneens meer afknappen als je vent een vette ruft laat? No way, babyquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:23 schreef RiDo78 het volgende:
Immers, hoeveel mensen knappen al niet af van een simpel windje?
Je hoort mij niet zeggen dat je niet op een ruft af mag knappen hoor! Maar feit is dat veel mensen daar gewoon op afknappen, terwijl het minder erg is als een halve liter plas als 'verrassing'. Okay, je ruikt t misschien ff, maar dan is het verdwenen. Terwijl de plas blijft liggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:01 schreef dafjedaf het volgende:
Eh.... Ik vond mezelf al heel ok dat ik niet op witte sokken afknap zoals mn vriendinnen, mag je nou al geeneens meer afknappen als je vent een vette ruft laat? No way, baby![]()
Zoals gezegd: laat je partner van te voren veel water drinken, dan zit er het minste smaak aan. Vooral als het zo doorzichtig is als water... smaakt het ook zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:32 schreef Letterman het volgende:
vanuit dat kader denk ik: tja misschien toch maar eens proberen enne ja ik ben Dom![]()
Hij zegt dat ie Dom is, dus ik heb zo'n voorgevoel dat hij niet degene gaat zijn die het gaat proevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:43 schreef RiDo78 het volgende:
Zoals gezegd: laat je partner van te voren veel water drinken, dan zit er het minste smaak aan. Vooral als het zo doorzichtig is als water... smaakt het ook zo.
Raar voorgevoel heb jij, je kan namelijk iemand gewoon bevelen om te plassen.........quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie Dom is, dus ik heb zo'n voorgevoel dat hij niet degene gaat zijn die het gaat proeven
Bijvoorbeeld. Of de slaaf plast hem nat van angst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:15 schreef Nieuwsslurper het volgende:
Raar voorgevoel heb jij, je kan namelijk iemand gewoon bevelen om te plassen.........
heel mooiquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:15 schreef Letterman het volgende:
Ghehehe...Nou als Dom zeg ik (in mijn geval) dat ik dan liters water ga drinkenOverigens er zijn Dom´s die idd opdracht geven tot plassen alleen niet over de Dom heen
Alhoewel.....ik kan me best voorstellen dat als een subje in de takels hangt en de Dom komt met een voorwerp aan gesloft die er zeer kwaadaardig uitziet de sub in deze een angstplasje doet
Tja en als er dan wat op de Dom terrecht komt heb je als Dom weer een reden. Mooi heh is de wereld
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 04:21 schreef BaajGuardian het volgende:
ik schreef het in het engels (fetish) sorrie NS ...., en ik vind het een interresant onderwerp , juist door de zo weinig aandacht ernaar , dus vandaar het topic , ik hoef dus niks af te trappen.
Exact, zou'die zijn eigen woordspeling door hebben....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:03 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
"NS" hehe
![]()
oh..nix hoor
cool anyway
Wel jonge, als ik pis kijk je altijd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:05 schreef dingendoener het volgende:
Nee, sorry lijkt me niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |