en een keer gewoon op de slaapkamer met open vitrage
toen er opeens een glazenwasser z'n gezicht lied zien.
van vedere sexuele bezigheden is er toen niet meer van
gekomen, ik heb wel de hele dag in een scheur gelegen.
daar is ok het extreemste gebeurt.
ik was zo bezopen als en een banaan. meisje wilde absoluut met mij naar bed.( ok, ze was ook bezopen)
tijdens het na-ja-u-weet-wel 4 keer moeten kotsen.
Liep ze weg? begon te te schreeuwen?
ze deed als of er niets aan de hand was en bleef bezig tot ik eindellijk(!!) verlost was.
In een boomgaard in de regen, en toen het wel extreem hard begon te regenen verder in de auto.
Leukste was nog wel overdag achter een dijk tussen de schapen,
We lagen net achter wat hoog gras zodat de mensen die een stuk verder over de dijk liepen/fietsten ons net niet zagen (denken we ).
Niet al te extreem, maar die momenten vergeet ik echt nooit meer. (en er zullen er nog wel meer komen).
quote:aan Tom's oren gesabbeld
Op maandag 25 augustus 2003 21:50 schreef Tom het volgende:
aan de oren van m'n vriendin gesabbeld
Maar het aller extreemste was toch wel tijdens een bezoek aan een museum met de famillie. Samen met me vriendin daar in het bos geneukt. Bleek dat stuk bos ook bij de tour te horen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2003 03:19 schreef Sport-Billy het volgende:
Mijn hamster de nagels uitgetrokken en via een closetrol de endeldarm van mijn pas overleden buurvrouw in gejaagd
helaas ken ik dit ook alleen ik was 6 jaar oud en we gingen elkaar kusjes geven op "de" plekjes, wat uiteindelijk eindigde in likken, alleen ze heeft gelukkig nooit gepist op mequote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:26 schreef xyroquell het volgende:
Dit topic is blijkbaar van erg diep onder het stof vandaan getrokken, maar daarom niet minder interessant
Het extreemste wat ik heb gedaan was doktertje spelen met mijn vriendinnetje. (We waren beide iets van 7 ofzo). Okay, dat heeft iedereen denk ik wel gedaan, maar zij daagde mij uit om haar een zoen op d'r kutje te geven, waarna ze mijn piemeltje zoende. Zo ging het steeds verder tot ik op een gegeven moment aan begon te likken.
Het kietelde haar blijkbaar want ze begon te lachen op dezelfde manier en dezelfde toon als dat ik haar onder haar oksels of voeten kietelde, waar ze absoluut niet tegen kon. Dus ik stopte even en ze vroeg me door te gaan. "Kietelt het niet dan!" "Jawel, maar op een lekkere manier.". Nou jah, dan ging ik maar verder. En steeds intensiever. Roept ze opeens: "Stop, ik kan niet meer!!!". Maar ik was nu net even lekker bezig en dacht dat ze weer eens een geintje maakte en ging rustig door. Maar helaas, fout gedacht... en ik proefde ineens een vreemd bijsmaakje. Ik maakte daar geen punt van omdat het nieteens zo gek smaakte, al had ik op dat moment geen flauw idee wat het was. En dat was maar goed ook want dan had ik waarschijnlijk heel anders gereageerd.
Na afloop zei ze sorry. En ik had nog steeds niet door waaromWaarop zij verrast reageerde: "Heb jij niets gemerkt dan?" en vertelde dat ze door dat gekietel moeite had om haar plas op te houden en een beetje 'kwijt' geraakt was.
Het is waarschijnlijk door haar bekentenis dat dat moment mij nog zo helder voor de geest staat. Ik weet zelfs nog dat ik toen met hele gemengde gevoelens stond, en eigenlijk niet wist wat ik er nu mee aan moest. Aan de ene kant gruwelde ik van het idee dat ik waarschijnlijk haar plas binnengekregen had (ik was ook bang om ziek te worden), maar aan de andere kant vond ik het toch wel lekker.
Ziek ben ik er natuurlijk nooit van geworden; en we hebben het naderhand ook niet meer gedaan. Achteraf gezien misschien wel jammer, want dit voorval heeft toch invloed gehad op mijn sexuele voorkeur. Ik ben er achter gekomen dat dit helaas toch door de meeste mensen als 'abnormaal' beschouwd wordt. En toegegeven, als ik terug denk aan mijn reactie toen... kan ik ze geen ongelijk geven. Maar ik zal nooit ontkennen dat het wel lekker was.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2003 03:19 schreef Sport-Billy het volgende:
Mijn hamster de nagels uitgetrokken en via een closetrol de endeldarm van mijn pas overleden buurvrouw in gejaagd
Serieus? Ja, ik vraag het maar.quote:Op maandag 28 juni 2004 04:20 schreef Ringo het volgende:
Ik heb wel eens gemasturbeerd in de supermarkt. Over de kaas heen gespoten.
Ik heb ook weleens zoiets gedaan op die leeftijd. Maar waarom schrijf je 'helaas'?quote:Op zondag 27 juni 2004 00:59 schreef marcel8989 het volgende:
[..]
helaas ken ik dit ook alleen ik was 6 jaar oud en we gingen elkaar kusjes geven op "de" plekjes, wat uiteindelijk eindigde in likken, alleen ze heeft gelukkig nooit gepist op me
Ze deed t ook niet expres en schaamde zich er ook voor dat ze het niet op kon houden. Maar eigenlijk was het gewoon mijn eigen schuld; ik had moeten stoppen met 'kietellen'... en achteraf vond ik het nieteens zo erg.quote:Op zondag 27 juni 2004 00:59 schreef marcel8989 het volgende:
[..]
helaas ken ik dit ook alleen ik was 6 jaar oud en we gingen elkaar kusjes geven op "de" plekjes, wat uiteindelijk eindigde in likken, alleen ze heeft gelukkig nooit gepist op me
ons zwembad is daar te cheap voor.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:16 schreef erodome het volgende:
Daarom ben ik altijd blij als een zwembad van die zonnebank hokjes heeft, die zijn lekker ruim en kunnen op slot
Ik ook maar dan over de aarbeien heen. Vervolgens heb ik allerlei lieve collega's een aardbei laten proevenquote:Op maandag 28 juni 2004 04:20 schreef Ringo het volgende:
Ik heb wel eens gemasturbeerd in de supermarkt. Over de kaas heen gespoten.
Dan ben je echt een hond.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:20 schreef partypics het volgende:
Je broertjes vriendin liggen neuken op zn eigen bed terwijl hij op vakantie is
Serieus? Lijkt me wel spannend om te doen.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:15 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Ik ook maar dan over de aarbeien heen. Vervolgens heb ik allerlei lieve collega's een aardbei laten proeven![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:33 schreef Heintje het volgende:
Bij de oma van mijn vriendin in de tuin terwijl haar oma binnen zat te puzzelen.
En haar oma had het dus gezien.
Mijn vriendin en haar oma leven allebij nog ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:44 schreef Ringo het volgende:
[..]You pervert.
Leeft ze nog?
Fijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:48 schreef Heintje het volgende:
Mijn vriendin en haar oma leven allebij nog ja.
Dit vind ik echt extreem.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:55 schreef Heintje het volgende:
(tussen mij en haar oma zelfs nog wel redelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |