abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1473616
WASHINGTON - Wie droomt er nou niet van een jackpot van 200 miljoen dollar te winnen? In Amerika is de race om hét lot in de Powerball-loterij geopend. De hoofdprijs in de loterij ging er de afgelopen maanden maar niet uit, waardoor de jackpot nu is gestegen naar het astronomisch hoge bedrag van 200 miljoen dollar, omgerekend bijna 500 miljoen gulden.

In de Verenigde Staten is een enorme toeloop ontstaan op lottoformulieren, nu er bijna een half miljard gulden valt te winnen. Sinds juni is de jackpot niet meer gevallen, waardoor het bedrag gigantisch is gestegen. De trekking is woensdagavond.

De Powerball-lotto wordt in 22 Amerikaanse staten gespeeld. De winnaar ontvangt zeker 477 miljoen gulden. Het bedrag kan nog zelfs iets hoger uitvallen omdat de lottoformulieren woensdag nog gretig aftrek vonden. Bij de verkoopadressen stonden mensen urenlang in de rij. Sommige winkeliers lieten zelfs extra machines aanvoeren om de formulieren te kunnen drukken.

Van de 477 miljoen gulden moet nog wel de belasting af. De winnaar kan ervoor kiezen het restant in een keer te incasseren of in etappes. In het laatste geval ontvangt hij gedurende een kwart eeuw ruim 19 miljoen gulden per jaar. Deelnemers hebben een kans van 1 op 80 miljoen om de jackpot te winnen.

pi_1474043
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 14:22 schreef Frutsel het volgende:

van de 477 miljoen gulden moet nog wel de belasting af.

Laat dan maar zitten
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1474405
Dit slaat toch nergens meer op. Volgens mij moet je meteen een team psychiaters inhuren om de winnaar te ondersteunen. Verder zou een accountant plus een advocaat ook wel van pas komen.

Dit soort bedragen zullen volgens mij alleen maar groter worden als je ziet dat de populariteit nog harder groeit bij dit soort bedragen.

This is this. This ain't something else, this is this!
pi_1475454
Waar kan ik een lot kopen
= godverdikkie hee =
pi_1476472
In Amerika.

Trouwens, ik zou dat ook wel overleven zonder psycholoog hoor. Misschien wel een private banker, maar ook dat weet ik niet zeker.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')