abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21004984
as if!
  maandag 2 augustus 2004 @ 07:52:17 #52
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_21005000
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  maandag 2 augustus 2004 @ 07:54:58 #53
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_21005007
Ik vind het héééérlijk.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 2 augustus 2004 @ 07:56:10 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_21005013
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 05:36 schreef Vampier het volgende:

Totaal aantal doden in de 2de wereld oorlog 115.000.000 (!) Tel je even mee 111.500.000 doden niet door concentratie kampen.
Bron? Volgens mij tel je hierin namelijk lichtelijk de doden in de Aziatische oorlog mee en die vallen buiten jouw vergelijking, hoor.

Overigens is het natuurlijk erg stoer om dit soort topics te openen als je lekker met je ret in Californië zit. Zo'n 'beste stuurlui staan aan wal' topic.

"He, jongens, jullie moeten wel wat doen daar in Europa, hoor! Wat? Nee, ik kan zelf niks doen, want ik woon er niet, maar ik vind gewoon dat jullie het fout doen."

Je bent in korte tijd wel erg Amerikaans geworden, Vampier. De buitenlandse politiek van Amerika komt namelijk 100% overen met die instelling van je.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 2 augustus 2004 @ 07:56:58 #55
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_21005017
Een stuk van polinco vol met onderbuikgevoelens dat ik ineens serieus moet gaan nemen zeker?

Of is het de bedoeling dat ik het met je eens ben dat de holocaust in de 2e wereldoorlog helemaal niets voorstelde, want er waren ook andere mensen die doodgingen?

Of is het de bedoeling dat ik nu per direct op de barricaden spring om het arische ras te beschermen tegen een terroristische aanval, want alle moslims zijn eng en zijn er op uit om de wereld te veroveren?

Of moet ik je maar gewoon gelijk geven, want dat scheelt een hoop tijd?
  maandag 2 augustus 2004 @ 08:02:59 #56
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_21005034
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:55 schreef Vampier het volgende:
En als ik eens zeg dat ik trots ben op het blanke ras, de geschiedenis van de blanken.. trots ben dat ik een ras echte European ben met blond haard en blauwe ogen. Dat ik trots ben dat ik een germaan ben?
Dan zeg ik dat je een kneus bent.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 2 augustus 2004 @ 08:07:54 #57
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_21005058
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 08:02 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dan zeg ik dat je een kneus bent.
To put it mildly...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 2 augustus 2004 @ 08:11:30 #58
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_21005077
ik heb ut ff gelezen en ik heb geen idee hoe jij aan dat bizarre standpunt komt.

Je eerste openingspost was nog te ''begrijpen'' maar er komen steeds vreemdere toevoegingen bij!
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_21005265
jullie zijn nog te gesloten en te gebrainwashed om het te begrijpen... mijn woorden staan er hopelijk voor in de eeuwigheid op het internet. Ik hoop niet dat ze uitkomen.

(en over de beste stuurlui aan wal gesproken... Europa zegt hoe Amerika zich moet gedragen.. denk daar eens overna)

Tot ziens Europeanen tot morgen.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_21005285
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 07:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bron? Volgens mij tel je hierin namelijk lichtelijk de doden in de Aziatische oorlog mee en die vallen buiten jouw vergelijking, hoor.
dat was ook de 2de wereld oorlog... tenzij je die exclusief voor europa wilt houden. En de bron... LOL!! Ken je feiten gozer.

Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 2 augustus 2004 @ 09:35:35 #61
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_21005689
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:46 schreef Vampier het volgende:
Tegen 2100 is Europa moslim gebied, geannexeerd door moslims en mogelijke gemaakt door onoplettende regeringen wiens enige doel het schijnt te zijn om de mensen in Europa het zo moeilijk mogelijk te maken.

Jij beweert dat alle europesche kinderen en kleinkinderen als makke schapen zullen bekeren tot moslim. haha.. echt niet.
Het zal wel loslopen met die annexatie. En europeanen hebben toch al een andere mentaliteit en cultuur dan de standaard moslim. Dat zal niet 1-2-3 door de koran weggevaagd kunnen worden.
En niet elke moslim is een extremist. Kijk eens naar de gemiddelde katholiek. Die is niet automatisch lid van de IRA en neemt ook niet automatisch wraak op alle protestanten.

Ik zou toch verwachten dat iemand die in het buitenland woont een breder perspectief op zaken zou hebben. Mijn fout ..
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 2 augustus 2004 @ 09:58:23 #62
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_21005935
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 05:36 schreef Vampier het volgende:
Over de joden gesproken... het waren er 6.000.000 vlak na de 2de wereld oorlog. Dat is recentelijk bijgesteld naar 4.500.00 mensen die in concentratie kampen zijn gesneuveld. In concentratie kampen waren niet alleen joden. Er waren ook communisten, homo's gehandicapten etc etc. Mensen die niet in het straatje van de ubermensch paste.

Totaal aantal doden in de 2de wereld oorlog 115.000.000 (!) Tel je even mee 111.500.000 doden niet door concentratie kampen.

Ruwweg 3.9% daarvan zijn omgekomen in concentratie kampen... MAAR 94.1% zijn dat niet.... maar de Nederlandse geschiedenis boeken gaan toch over de kristalnacht, de concentratiekampen. etc etc etc.

Zet je aan het denken. Vooral omdat tot op de dag van vandaag de zogenaamde holocaust gebruikt wordt door de joden om ervan te profiteren (schindlers list was een ordinaire, tevens niet histories correcte, uitbuiting van de holocaust)

Ik wil de echte reden weten van de 2de wereld oorlog!
De reden voor de 2e wereldoorlog is eigelijk het voglende...

WOI is afgelopen, duitsland ligt in puin... Werkeloosheid is hoog (o.a. omdat er geen zware industie mag worden opgezet) Inflatie is 1000% oid... mensen zijn ontevreden...

Dan komt er een klein ventje en die wil duitsland weer groot maken, maar hij moet wel de aandacht van de arbeider zien te krijgen (hij is namelijk niet zo groot) En zie, de Natsionalistische Duitse Arbeiders Partij is geboren...
Wij zullen wel even de economie vlot trekken, wij zorgen voor eten wij zorgen voor aanzien van duitsland. blablabla. Maar ze hadden natuurlijk ook een zondebok nodig, en A. Hitler zag er weinig in om Duitsland af te kraken (zie WO I) dus wat deed hij... Ja! hij gaf de joden de schuld van alles Opzich niet zo gek omdat joden al eeuwen de lul waren, maar hij ging toch een stapje verder dan normaal ... dan ontbreekt er een stukje in mn geheugen over hoe hij aan de top kwam, maar er waren volgens mij wel een paar moorden bij betrokken... Toen snelwegen aanleggen, zware industie opzetten, grote slagschepen bouwen, een leger op de been brengen...

Dat hele joden verhaal is niet zozeer de aanleiding geweest, maar meer een afleiding van wat er echt aan de hand was en een mannier om Jan Modaal achter zijn partij te krijgen. Later zijn ze pas echt op joden gaan jagen, met alle gevolgen van dien.

[edit]
Jezus vampier, wat een ontzettend slap geouwehoer btw, de zogenaamde holocaust vond wel plaats... en niet zozeer in west europa maar in oost europa.
De concetraite kampen waren afschuwelijk (nee, ik was er niet bij.. maar sommige geschiedenis boeken gaan gelukkig wat meer op de details in en foto's die daar instaan zijn echt misselijkmakend...) En dat hoge dodental komt meer door stompzinnige generaals, hoeveel russen denk je dat er dood zijn gegaan om dat infanterie moest meerijden op tanks (en dus gewoon schietschijven waren) Of de japanners die weigerden om zich over te geven en doorvochten tot letterlijk de laatste man...

Een beetje historisch besef kan geen kwaad, ipv populair gelul.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jumparound op 02-08-2004 10:04:59 ]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 2 augustus 2004 @ 10:04:13 #63
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_21006006
oh dus omdat Amerikanen het beter weten/wisten hebben ze de splendid isolation uitgevonden, logisch
pi_21006050
het zal niet gebeuren dat europa islamitisch wordt, voor die tijd is de bom dan al lang gebarsten.
ik ben in ieder geval bereid tot de dood erop te vechten om het te voorkomen.
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
pi_21006092
vampier er zijn ruim 55 miljoen mensen omgekomen in WOII, niet 115 miljoen
  maandag 2 augustus 2004 @ 10:10:53 #66
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_21006093
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:07 schreef Matamoros het volgende:
het zal niet gebeuren dat europa islamitisch wordt, voor die tijd is de bom dan al lang gebarsten.
ik ben in ieder geval bereid tot de dood erop te vechten om het te voorkomen.
pi_21006118
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 09:35 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Jij beweert dat alle europesche kinderen en kleinkinderen als makke schapen zullen bekeren tot moslim. haha.. echt niet.
Het zal wel loslopen met die annexatie. iemand die in het buitenland woont een breder perspectief op zaken zou hebben. Mijn fout ..
Europa heeft eind deze eeuw islamitische meerderheid
  maandag 2 augustus 2004 @ 10:47:38 #68
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_21006646
Wat een non-topic zeg.
Hoop geblaat over Islamitische meerderheden enzo.
Je weet net zo goed als ik dat wanneer dat het geval wordt er koppen gaan rollen. We zijn nog steeds ye rowdy olde bastards. Als het hier uit de hand loopt krijg je oorlog, en dat winnen wij. Oogklepjes op, snaveltje toe, en slaap lekker in California.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_21006753
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 02:00 schreef Vampier het volgende:

Het verdedignen van het grond gebied wat je voorvaderen voor je geschapen hebben. Een cultuur die opgebpouwd is met bloed zweet en tranen.
Hoi

Ben je vergeten hoe de blanken uit Europa de oorspronkelijke bewoners van de VS grotendeels hebben uitgemoord en de rest in reservaten hebben gestopt.
Je weet wel, het land dat hun voorvaderen hebben geschapen, een cultuur die was opgebouwd met bloed zweet en tranen.

Groetjes,
Lucille
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21006799
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 06:34 schreef Vampier het volgende:
Je moet serieus eens dat stuk doorlezen voor je hier onzin gaat blaten.
de regel van je post de "zogenaamde"holocaust ontkracht de vraag van de vorige poster niet......of je hebt gewoon de verkkerde woordkeuze genomen,maar het woord zogenaamd klinkt niet echt in het verhaal
pi_21006844
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 07:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Je bent in korte tijd wel erg Amerikaans geworden, Vampier. De buitenlandse politiek van Amerika komt namelijk 100% overen met die instelling van je.
Hey, ik ben het met je eens! Ik zit echt met m'n bek open te kijken naar dit topic, weet nog dat hij gng verhuizen, en vond hem altijd wel een relaxede user. Maar na dit topic, en vooral ook na de opmerking dat iedereen volgens hem onzin uitkraamt? Dat relaxede is er voor mij af!
pi_21006853
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:54 schreef Lucille het volgende:

[..]

Hoi

Ben je vergeten hoe de blanken uit Europa de oorspronkelijke bewoners van de VS grotendeels hebben uitgemoord en de rest in reservaten hebben gestopt.
Je weet wel, het land dat hun voorvaderen hebben geschapen, een cultuur die was opgebouwd met bloed zweet en tranen.

Groetjes,
Lucille
Scherp!
pi_21006883
Ja doei...

Topic nr 73498729387492739847983 over de Islam, holocaust e.d.. Dit voegt niet veel meer toe dan wat geruzie en gesar en veel kortzichtigheid.

Als Vampier hier nog een serieuse discussie over wil voeren, zonder zoveel vooringenomenheid, dan mag die dat nog wel een keer proberen.
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:14:45 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21007102
Excuus, slotje niet gezien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')