Lijkt mij ook wel handig inderdaad, je moet nu al zoveel extra drinken om op peil te blijven.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
zou je niet even wachten totdat de temperaturen wat lager zijn.
Ik vind je gezichtsveld verbreden en nieuwe dingen leren anders een goed doel hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:04 schreef onanymous het volgende:
1) Ik vind dit de ultieme vorm van de verderfelijkheid en verwendheid van de Westerse maatschappij. Een hongerstaking die niet voor een beter leven, een goed doel, een principe of wat ook gevoerd wordt, maar 'omdat ik het eens wil proberen'. Hoe erg kan Nederland nog meer wegzakken in de tragiek van zijn rijkdom...
Dat hoort er dus bij. Het lijkt me een interessante ervaringquote:2) Je bent nogal dom. Jij denkt dat je 'nog gewoon alles gaat doen wat je normaal doet', alleen op water. Ik weet niet of je ooit uberhaubt wel eens last hebt gehad van een echt hongergevoel, maar meer dan één dag voedsel trek je nog nauwelijks, slapen wordt al lastig en daarna wordt het een hel. Ik gok zomaar dat je op dag 3 je bed niet eens meer uit komen kan (waarbij ik het even buiten beschouwing laat dat ik gok dat je het nog geen 48 uur volhoudt).
Dan post 'ie niet meer den'k?quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:13 schreef toutunique het volgende:
Hoe weten we als je het niet overleefd hebt?
Ik vergeet anders rustig regelmatig meer dan een dag te eten hoor, terwijl ik dan toch gewoon werk. Zeker met deze hitte.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:04 schreef onanymous het volgende:
maar meer dan één dag voedsel trek je nog nauwelijks, slapen wordt al lastig en daarna wordt het een hel
Volgens mij gaat ie dat ons wel live laten meemaken. Zo'n tranentrekkend einde. Ik heb mijn chips klaar.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:14 schreef Billy_daKid het volgende:
[..]
Dan post 'ie niet meer den'k?
andersom eerder hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:17 schreef Coencordia het volgende:
Ehm, dit is toch eigenlijk gewoon ontgiften.....dus wat voor punt probeer je nou te maken?
Ge-wel-dig!quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:21 schreef toutunique het volgende:
Volgens mij gaat ie dat ons wel live laten meemaken. Zo'n tranentrekkend einde. Ik heb mijn chips klaar.
En het is goed voor je lijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:31 schreef Kebab het volgende:
Leuke reacties
teknokomist je hebt gelijk. Je wordt op een of andere manier erg fit van.
brilliantquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:21 schreef toutunique het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie dat ons wel live laten meemaken. Zo'n tranentrekkend einde. Ik heb mijn chips klaar.
Geestelijke toestand: gestoord en zelfdestructiefquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:27 schreef teknomist het volgende:
Jullie doen alsof een 'hongerstaking' ongeveer hetzelfde is als een halve zelfmoordpoging... Je kunt het beter 'vasten' noemen en het is zelfs goed voor je - zowel mentaal als fysiek.
Maar inlezen is ook een vak he?
Ik hoop voor de TS dat hij op een positieve manier zijn geest reinigtquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:46 schreef toutunique het volgende:
[..]
Geestelijke toestand: gestoord en zelfdestructief
Ik hoop idd ook dat de TS het positieve uit deze ervaring haalt al heeft zijn voorlopige CV van het leven het voorlopige resultaat dat dit niet in de verwachting (van mij althans) ligt. Maar gelukkig wordt ik vaak verrast.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik hoop voor de TS dat hij op een positieve manier zijn geest reinigt.
Maar ach, ik had het over 'vasten' in het algemeen...
Ik denk dat je eerder zo lang mogelijk op kan proberen te blijven dat zal veel interessanter zijn. Een week niet eten is echt niet moeilijk. Je blijft water drinken en je lichaam gaat op rantsoen. Op je reserves teren dus. Dat kan de een langer dan de ander maar elk gezond mens kan zonder veel problemen een week op water overleven. Pas na een kritiek punt wordt het lastig. Nu zal je hooguit gedwongen rustiger aan gaan doen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:36 schreef Kebab het volgende:
Onder het motto: "Je moet alles een keer gedaan hebben".
Maandag 2 augustus ga ik beginnen en ik stop exact over een week. Als alles nog goed functioneert ga ik wat langer door. Ik ga alleen maar kraanwater drinken meer niet. Misschien dat ik, i.v.m. het warme weer, wat zout toevoeg aan het water. Verder ga ik gewoon alle dingen doen die ik normaal gesproken ook doe. Dus niet op een matras liggen wegkwijnen o.i.d. De afgelopen maanden heb ik me hier goed op voorbereid dus ik ben er klaar voor.
Ik hoop dat ik interessante dingen kan posten over mijn geestelijke en lichamelijke toestand.
Lichamelijke toestand: ontspannen en fit
Gewicht: 72 Kg
Waarom doen mensen die in hongerstaking gaan geen lichamelijke inspanningen...quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:36 schreef Kebab het volgende:
Onder het motto: "Je moet alles een keer gedaan hebben".
Maandag 2 augustus ga ik beginnen en ik stop exact over een week. Als alles nog goed functioneert ga ik wat langer door. Ik ga alleen maar kraanwater drinken meer niet. Misschien dat ik, i.v.m. het warme weer, wat zout toevoeg aan het water. Verder ga ik gewoon alle dingen doen die ik normaal gesproken ook doe. Dus niet op een matras liggen wegkwijnen o.i.d. De afgelopen maanden heb ik me hier goed op voorbereid dus ik ben er klaar voor.
Ik hoop dat ik interessante dingen kan posten over mijn geestelijke en lichamelijke toestand.
Lichamelijke toestand: ontspannen en fit
Gewicht: 72 Kg
Denk niet dat de TS echt op zoek is naar iets om zich gek te gedragen. Dat heeft ie in mijn ogen niet meer nodig. Het lijkt me eerder dat ie z'n lichaam af wil breken, gezien hij geestelijk al een wrak is, maar lichamelijk nog niet, zelfdestructie. Op zoek om zich weer één geheel te voelen, alleen dan niet je geest reinigen, maar je lichaam vernielen. Klinkt gewoon vrij duivelsquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je gaat je veel sneller "gek" gedragen als je bijvoorbeeld 48 uur op kan blijven.
Dat was ik vergeten te meldenquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef krakkemieke het volgende:
En ik zou ook even af- en opbouwen met eten.
Het gaat om het eindresultaat of niet?quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:13 schreef Cheese het volgende:
Sapvasten vind dan wel echt half werk. Dan kun je ook gaan soep-vasten of zo, yoghurt-vasten.
Tis water of niets.
Niet slapen is pas destructief. Geestelijk en lichamelijk zijn in dit verband EEN geheel. Je gaat "gek" doen omdat je lichaam niet verder kan. Hetgeen wat je jezelf maakt wordt gefragmenteerd en de uitwerking zijn erg slopend. Een week niet eten? Piece of cake. Een week niet slapen en je hebt er een trauma bij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:06 schreef toutunique het volgende:
[..]
Denk niet dat de TS echt op zoek is naar iets om zich gek te gedragen. Dat heeft ie in mijn ogen niet meer nodig. Het lijkt me eerder dat ie z'n lichaam af wil breken, gezien hij geestelijk al een wrak is, maar lichamelijk nog niet, zelfdestructie. Op zoek om zich weer één geheel te voelen, alleen dan niet je geest reinigen, maar je lichaam vernielen. Klinkt gewoon vrij duivels![]()
Nou goede tip dan voor de TS. Combinatie van beide is natuurlijk ook nog een optie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:15 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een week niet eten? Piece of cake. Een week niet slapen en je hebt er een trauma bij.
idd ik heb ook wel is 2 dagen niet geslapen en op het eind leek het net of ik aan de paddo's wasquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:15 schreef sampoo het volgende:
[..]
Niet slapen is pas destructief. Geestelijk en lichamelijk zijn in dit verband EEN geheel. Je gaat "gek" doen omdat je lichaam niet verder kan. Hetgeen wat je jezelf maakt wordt gefragmenteerd en de uitwerking zijn erg slopend. Een week niet eten? Piece of cake. Een week niet slapen en je hebt er een trauma bij.
Dacht je dat echt?quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:21 schreef toutunique het volgende:
[..]
Twee weken zonder vocht is wel erg langquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:40 schreef LaTeX het volgende:
Een mens kan ongeveer een maand zonder voedsel en 2 weken zonder water e.d .. Dus zo uniek is dit niet .. (Correct me if i`m wrong)
Ik stel voor dat je dus een maand niet eet en 2 weken niet drinkt .. Dat wordt veel leuker om te volgen ..
Suc6 ermee nog he
Een week zonder water is al erg langquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:44 schreef LaTeX het volgende:
1. Een mens kan ongeveer een maand zonder voedsel leven, maar hooguit een week zonder water. Als een mens niet genoeg water opneemt, droogt hij uit.
Een week dus, mijn fout ..
Maar probeer het toch eens 2 weken uit .. Misschien kom je wel in het Guiness Book of Records
of je bedenkt de relativiteitstheorie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:15 schreef sampoo het volgende:
[..]
Niet slapen is pas destructief. Geestelijk en lichamelijk zijn in dit verband EEN geheel. Je gaat "gek" doen omdat je lichaam niet verder kan. Hetgeen wat je jezelf maakt wordt gefragmenteerd en de uitwerking zijn erg slopend. Een week niet eten? Piece of cake. Een week niet slapen en je hebt er een trauma bij.
Omdat je een topic erover geopend hebt op een openbaar forum.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:44 schreef Kebab het volgende:
Aandacht? Ik open zelden topics en post vrij weinig waarom zou ik op deze manier om aandacht vragen? Vreemde reactie.
Jaloers ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:47 schreef operator82 het volgende:
[..]
Omdat je een topic erover geopend hebt op een openbaar forum.
Lijkt me duidelijk genoeg.
Neen, als ik kon groeien van medelijden met de TS, kon ik al uit de dakgoot vreten, zulke dingen die voor de TS moet resulteren in een egoboost heb ik daaraan een gruwelijke grafhekel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:49 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Jaloers ?
OPzich.. Heb je wel beetje gelijk.. Hij kan geen bewijsen laten zien..quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:54 schreef operator82 het volgende:
[..]
Neen, als ik kon groeien van medelijden met de TS, kon ik al uit de dakgoot vreten, zulke dingen die voor de TS moet resulteren in een egoboost heb ik daaraan een gruwelijke grafhekel.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:39 schreef operator82 het volgende:
Ik geloof er geen ene reet van. Dit is echt een intrieste ik-wil-aandacht-topic. Je vreet gewoon door en de volgende dag vermeld je macho dat je nog steeds in hongerstaking bent waarop er verbazende reacties alom volgen van "Ooh" "Jeetje" "Wat goed", waarop je eindelijk zonder medica een harde hebt en God's zaad rijkelijk over je toetsenbord vloeit.
2 secondenlijm, met een gaatje voor een dun rietje.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:58 schreef Copycat het volgende:
Waartegen kom je in opstand met je hongerstaking?
Of is het gewoon een gevalletje vasten?
Zo niet, dan zou ik er ook over nadenken om je mond dicht te naaien, om vals spelen tegen te gaan...
Hoeft niet... ik zag zaterdag bij Staverman ziet alles (don't ask) een man die cola door zijn neus naar binnen kreeg. Met een beetje doorzettingsvermogen moet dat ook TS lukken...quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
2 secondenlijm, met een gaatje voor een dun rietje.
Vakantie?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:05 schreef Kebab het volgende:
...
Geestelijke toestand: verveel me rot, maar voel me vrolijk
...
nee zitten calorien in dan is t geen hongerstaking... maar vitamine pilletjes kan welquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:37 schreef teknomist het volgende:
Probeer wel vruchtensappen te drinken. Zo krijg je in ieder geval suiker en vitamines binnen.
Succes.
Oh nee haha, ik zie het zelf ook niet als een hongerstaking maar jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:50 schreef tjarie het volgende:
[..]
nee zitten calorien in dan is t geen hongerstaking...
Zeker weten, de kans op flauwvallen bij dat soort dingen neemt schrikbarend toe na een paar dagen niet eten..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:55 schreef zZaZz het volgende:
tip: als je je zwak voelt en je hebt vakantie blijf dan iig bij huis, en ga zeker geen stomme dingen proberen te doen zoals autorijden. stiekem krijg je met zoiets als dat toch een hoop informatie over je heen omdat je erg moet opletten, en je brengt daarmee jezelf en anderen in gevaar.
je bent net zo incapabel als een dronken man eigenlijk.
ook het bedienen van gevaarlijke machines ed zou ik laten
Le-zen. Was 72 nu 71 kilo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:39 schreef Fastcruiser het volgende:
Hoe zwaar is de TS eigenlijk? Handig om te weten hoeveel "buffer" hij heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |