Wat verder?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Gestolen uit het xbox topic
Je zou je mening wat genuanceerder weer kunnen gevenquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:41 schreef renz0r het volgende:
Halo, ik vond deel 1 niks aan en eentonig
Dat ís het ookquote:ontopic: toch leuk dat een spel zoveel losmaakt in de game wereld, voor liefhebbers van Halo 1 zou dit spel een natte droom zijn
Ja Hallo! Jij bent de TSquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat verder?
Eigenlijk behoeft het geen uitleg meer... Iedereen weet ondertussen wel hoe zwaar Halo 2 gaat roeleren.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja Hallo! Jij bent de TS
Gewoon wat screenshots, linkjes (bungie, microsoft), verhaaltje, releasedate
Dat soort shit, gewoon, een goede OP.
Oke mijn mening, dit is gewoon normaal en niet pesterig en sfeerbedervelijk bedoeld, kheb niks op halo, ieder gewoon zijn eigen smaak:quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je zou je mening wat genuanceerder weer kunnen geven.
[..]
Dat ís het ook
Mja, dat zijn de meest gehoorde argumenten. Ik ben het meestal wel met je eens, maar vat het niet echt op als een groot probleem. Levels zijn vaak hetzelfde, maar ze zijn práchtigquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:52 schreef renz0r het volgende:
[..]
Oke mijn mening, dit is gewoon normaal en niet pesterig en sfeerbedervelijk bedoeld, kheb niks op halo, ieder gewoon zijn eigen smaak:
1: levels zijn naar mijn mening wat eentonig
2: game play suf en eentonig
3: werelden worden suf
4: zelfde vijanden
5: soorten vijanden gaan allemaal op dezelfde manier dood
6: het spel is niet van: goh, dit is echt een spel apart
7: spel gaat vervelen
8: alles wordt eentonig wat je doet, voorspelbaar, alles gebeurt hetzelfde
nogmaals: ieder zijn eigen mening
een plaatjequote:Op maandag 2 augustus 2004 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is dit? ]![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:12 schreef sbronsge het volgende:
[..]
een plaatje
quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is dit? ]![]()
Halo 3quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is dit? ]![]()
Wat is counter op?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:13 schreef BMH het volgende:
Heeft Halo 2 co-op & Counter op?
Co-op iig, ik kan me eigenlijk niet indenken dat ze de counter op weg zouden halenquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:13 schreef BMH het volgende:
Heeft Halo 2 co-op & Counter op?
tegen ipv met elkaar spelen, dus splitscreen slayer e.d.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is counter op?
1 iemand speelt de good guy, de ander is 1 van de bad guys. De bad guy is velen malen zwakker, en gaat dus snel dood. Alleen hij spawned na zijn dood meteen weer in een andere bad guy zodat ie de good guy weer kan iriteren.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is counter op?
Hm, kan ook, lijkt me iig wel okay.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:21 schreef BMH het volgende:
[..]
1 iemand speelt de good guy, de ander is 1 van de bad guys. De bad guy is velen malen zwakker, en gaat dus snel dood. Alleen hij spawned na zijn dood meteen weer in een andere bad guy zodat ie de good guy weer kan iriteren.
Perfect Dark op de N64 heeft ook beide modie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |