Ik woon in Amersfoortquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Waar woon je ergens? Heb nml een hekel aan post.
NFS : Uquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:52 schreef brian het volgende:
Regelen we het anders even via de mail gapstar17@hotmai.com
Verzendkosten koperquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:10 schreef Rnej het volgende:
zijn de prijzen dan inclusief of exclusief?
Ik heb je een mailtje gestuurd.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:57 schreef CecilBDemented het volgende:
Res Evil Code Veronica X met Devil May Cry Demo (Org. Release) 15 EUR incl?
dan wil ik hem wel hebben mail me maar
t.tiger@planet.nl
Koop gaat niet door. Toch bedanktquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:57 schreef CecilBDemented het volgende:
Res Evil Code Veronica X met Devil May Cry Demo (Org. Release) 15 EUR incl?
dan wil ik hem wel hebben mail me maar
t.tiger@planet.nl
Ik heb je geadd op mijn MSN. Wanneer je online bent praten we verderquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:37 schreef Rnej het volgende:
star wars: jedi starfighter
15 euro
15 excl. is eigenlijk meer de bedoelingquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:35 schreef WebForce het volgende:
Ik wil Burn Out 1 wel hebben, die CD van mij is helemaal gaar15 euro incl. verzendkosten? Hoesje heb ik niet nodig
excl doosje?quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:38 schreef LangeJan het volgende:
[..]
15 excl. is eigenlijk meer de bedoeling![]()
ik geef 20 euro incl verzendkostenquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:15 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook nog een GTA Soundtrack, das die box met 6 CD's met muziek van Vice City. voor 20 EUR.
Jij kan het hoesje houden, zijn de verzendkosten ook lagerquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:38 schreef LangeJan het volgende:
[..]
15 excl. is eigenlijk meer de bedoeling![]()
Ok, omdat jij het bent.quote:Op maandag 2 augustus 2004 07:38 schreef WebForce het volgende:
[..]
Jij kan het hoesje houden, zijn de verzendkosten ook lager
Voor de Soundtrack geld 20 EUR en verzendkosten koper.quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:57 schreef sjoerdwo het volgende:
[..]
ik geef 20 euro incl verzendkosten
Doa2 is wel platinum helaas, vandaar 10 EUR.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:51 schreef ICTservice het volgende:
heb je soul calibur 2 nog?
En die doa2 geen platinum he?
Ok, hou Doa2 maar even vastquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Doa2 is wel platinum helaas, vandaar 10 EUR.
SCII is nog gewoon beschikbaar,
Stuur mij anders ff een mail, zo hou ik het een beetje overzichtelijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:07 schreef ICTservice het volgende:
Ok doa2, hoe wil je het regelen?
Ik zie je email niet bij je profile, kan je me je email mischien geven?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Stuur mij anders ff een mail, zo hou ik het een beetje overzichtelijk
Stond ook in de OP hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:20 schreef ICTservice het volgende:
[..]
Ik zie je email niet bij je profile, kan je me je email mischien geven?![]()
Ok, ik mail je welquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:44 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Stond ook in de OP hoor![]()
maar goed, hier issie
vijf[at]planet[punt]nl
Nee, prijzen zijn vast. 25 incl. is wel ok.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:27 schreef ICTservice het volgende:
[..]
Ok, ik mail je wel![]()
Doe je ook Doa2 + Soul caliber 2 voor 22 euro?
Same here....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:37 schreef WebForce het volgende:
Ik heb nog niets binnen LangeJan, wanneer heb je het verzonden naar mij?
heheh, gek, bij mij zei ie ook dat er iets fout was gegaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:47 schreef WebForce het volgende:
Ja, hij leeft nog![]()
Hij heeft mij vandaag gemailt met de vraag of ik het nog wilde hebben of dat hij het op moest sturen, was iets fout gegaan bij hemzelf dus...
Ik ben in afwachting, maar hij leeft wel, hij post ook nog gewoon klik maar eens op z'n naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |