je spreekt jezelf tegenquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:21 schreef linuxje het volgende:
Ik hoorde dat doom 3 uitwas, geen warez praat natuurlijk maar hij is wel te downloaden.
maar ik heb nog geen officiele bronnen gezien, misschien dat ie is uitgelekt. Iemand meer info?
wahahquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:38 schreef Aurelium het volgende:
ben em nu aan het binnen halen... schijt... ga geen 50/60 euro uitgeven aan een spel waarvan ik nu al weet dat ik in het eerste level zo ga zitten schijten voor al die monsters dat ik niet meer verder durf
Helemaal gelijk + nog zes andere redenen waarom ik hem neit ga kopen. Dit topic gaat trouwens nergens over, omdat reloaded toch echt een vreselijk illegaal gebeuren is net als Razor..quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:38 schreef Aurelium het volgende:
ben em nu aan het binnen halen... schijt... ga geen 50/60 euro uitgeven aan een spel waarvan ik nu al weet dat ik in het eerste level zo ga zitten schijten voor al die monsters dat ik niet meer verder durf
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:38 schreef Aurelium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |