abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 augustus 2004 @ 15:07:23 #151
16082 Wytze
...Confidential
pi_21324638
Ik zou niet al teveel plannen, je moet ook nog een beetje tijd hebben om te chillen daar niet dat je jezelf helemaal kapot loopt, want geloof me die stad slurpt gigantisch veel energie van je...

Ik heb de foto's allemaal uitgezocht, maar zoek nog een host om ze te uploaden. Iets wat jullie aan kunnen raden ? Let me know
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_21325905
mijn avatar staat op imageshark.us

NY slurpt inderdaad echt veel energie! Ik had gepland om ook veel uit te gaan maar daarvoor was ik 's avonds veel te moe.
Life sucks
pi_21326702
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:38 schreef renz0r het volgende:
Deze punten wil ik gaan zien in New York a.s dinsdag t/m zondag

1 t/m 20

(met een * is nog een twijvel geval)
ik vrees dat je dat niet allemaal gaat halen in 3 dagen, tenminste als je niet net als al die japanners alleen maar overal 1 foto van wilt hebben en meteen weer wegwezen...

je hebt 3 avonden.

1tje gaat zowieso op aan Empire State Building (1,5 uur wachten, móet je gedaan hebben)

die tour is btje onzin, het enige wat mooi is om savonds te zien is ground zero en times square.

1 avond yankees is aan te raden, komende vrijdag moeten ze tegen die anaheim angels. Tickets kan je bestellen mbv credit card via ticketmasten en de newyorkyankees.com website

Als je nog naar een museum wilt zou ik voor het Witney gaan, vonden wij stuk mooier dan het guggenheim.

Nieuwe MoMa @ Queens is klein, bekendste werken hangen er niet, maar wat er hangt is wel de moeite waard

VN alleen zien heeft geen zin, het neemt aardig wat tijd in beslag, ligt aan 1st avenue en een rondleiding is noodzakelijk om de zalen te zien

dit was onze dag 1: guggenheim, ground zero, wall street, vrijheidsbeeld (gratis boattrip naar staten island), brooklyn bridge, chinatown, little italy
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:47:34 #154
21157 sioux_
lost in space
pi_21329465

voor de liefhebbers, een foto van de New York skyline gezien vanaf Liberty Island (Waar het vrijheidsbeeld staat). de hoogste toren aan de linkerkant is het Empire State Building, aan de rechterkant kun je de Brooklyn Bridge zien en ik zit met mijn hoofd zo'n beetje voor de plaats waar de Twin Towers hebben gestaan.

ik ben inmiddels niet meer in NYC, maar ik zit nu in Montréal. een korte impressie van New York kun je lezen op mijn weblog.
pi_21332834
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 17:53 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik vrees dat je dat niet allemaal gaat halen in 3 dagen, tenminste als je niet net als al die japanners alleen maar overal 1 foto van wilt hebben en meteen weer wegwezen...

je hebt 3 avonden.

1tje gaat zowieso op aan Empire State Building (1,5 uur wachten, móet je gedaan hebben)

die tour is btje onzin, het enige wat mooi is om savonds te zien is ground zero en times square.
Ground Zero by night ??
Heb ik niet gezien, is dat mooi dan 's nachts?
Life sucks
pi_21335826
Opzich niet denderend bijzonder, maar omdat we een avond niks te doen hadden zijn we daar ff langs gelopen. Staan aantal grote spotlights op, wat toch weer net een ander sfeertje creërt. Het is geen echte must-see, maar mooi als je een avondje over hebt

Times Square kan je beter met bezoek aan Empire combineren, omdat die op loopafstand van elkaar liggen
pi_21339020
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:36 schreef Bruntjes het volgende:
Ik ga, met 2 kameraden, eind oktober 6 dagen naar New York (hotel Pennsylvania). Omdat het voor ons de eerste keer is, wil ik even een goede reisgids kopen. Kan mij iemand een goede reisgids aanbevelen?
De Wat en Hoe reisgids is perfect, handige kaartjes alles mooi en netjes uitgelegd en ook nog eens leuks als naslag werk. Heeft mij 10 dagen door NY gesleept en ik ben overal gekomen waar ik wilde zijn
pi_21345390
Er zijn echt massa's reisgidsen dus gewoon ff naar de winkel en een mooie uitzoeken
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:34:21 #159
16082 Wytze
...Confidential
pi_21346070
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 02:03 schreef Razer het volgende:

[..]

De Wat en Hoe reisgids is perfect, handige kaartjes alles mooi en netjes uitgelegd en ook nog eens leuks als naslag werk. Heeft mij 10 dagen door NY gesleept en ik ben overal gekomen waar ik wilde zijn
Jup, die had ik ook Heb paar pagina's gescant in de Openings Post

* Wytze ook even mee doet met de "post een foto van jezelf met NYC Skyline pret"

De brug direct achter me, is Brooklyn Bridge

[ Bericht 10% gewijzigd door Wytze op 17-08-2004 13:46:11 ]
pi_21354451
Hej Sioux, zie je mij daar niet aan de overkant staan?

En Wyzte, zie jij mij staan terwijl ik een foto maak?

LOL
pi_21354785
even offtopic geblaat wat ik even kwijt wou. Ik ben heel veel dingen kwijt! ik weet me god niet eens meer waar ik me floppydisks neergelegd had
>is het zown zwijnenstal bij jou dan?
dat valt mee, maar er is veeeeell
k ga voorlopig niet meer lang weg!, dan vergeet ik alles (of iig dit jaar dan, 6 maanden dit jaar red ik niet meer...)
-
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:53:53 #162
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_21361131
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:34 schreef Wytze het volgende:

[..]

Jup, die had ik ook Heb paar pagina's gescant in de Openings Post

* The.PhantoM ook even mee doet met de "post een foto van jezelf met NYC Skyline pret"

[afbeelding]

De brug direct achter me, is Brooklyn Bridge
die gast rechts in dat grijze shirt heeft er zo te zien niet echt zo'n zin meer in. Kijkt al op zijn horloge hoelang de circle line nog duurt, en denkt shit nog 2.5 uur

je ziet er trouwens wel uit als een new yorker in dat outfit, moet alleen niet op zo'n boot staan maar in het financial district en dan zou ik je als nederlander niet herkennen
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:58:46 #163
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_21361257
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:00 schreef Wytze het volgende:

[..]

Bijna

Iceland Air 14.00 Hoe laat kom jij aan in NYC ? Ik om 18.40 NYC Time

Heel veel plezier iig !
haha die heb ik afgelopen woensdag gehad...leuke stewardessen he..
Heb je ook geboekt via Peter Langhout?? Zo ja...ook in het Pennsylvania Hotel gezeten?
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_21361301
Nee dan moet ie nog een knalgroen colbertje aan met minsten 5 pennen in z'n zak, en een badge om z'n nek

ja zo zagen wij der een lopen op wall street

Wat ik nog compleet vergeten ben te vertellen, na de wedstrijd van de Yankees zat er in de drukte ook een zwerver op straat met een kartonnen bord voormet erop:

"Why lie?! I just need beer!"

heb me kapot gelachen
pi_21361335
ben trouwens bijna klaar met alle foto's online te zetten, morgen na m'n werk maak ik t ff af
  woensdag 18 augustus 2004 @ 00:45:52 #166
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_21362355
geinig is ie....

Jadakiss - Why
Why be on the curb wit a "why lie I need a beer" sign
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:47:34 #167
16082 Wytze
...Confidential
pi_21372568
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:38 schreef WooZ het volgende:
Hej Sioux, zie je mij daar niet aan de overkant staan?

[afbeelding]

[afbeelding]

En Wyzte, zie jij mij staan terwijl ik een foto maak?

[afbeelding]

[afbeelding]

LOL
Haha cool gedaan Moet zeggen dat die Pier 17 er bij jou een stuk beter uit ziet, vond het vanaf die boot maar een sloeber bedoening Maar op jouw foto ziet het er stukken beter uit, ik heb het ook niet van dichtbij gezien.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:50:17 #168
16082 Wytze
...Confidential
pi_21372636
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:53 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

die gast rechts in dat grijze shirt heeft er zo te zien niet echt zo'n zin meer in. Kijkt al op zijn horloge hoelang de circle line nog duurt, en denkt shit nog 2.5 uur

je ziet er trouwens wel uit als een new yorker in dat outfit, moet alleen niet op zo'n boot staan maar in het financial district en dan zou ik je als nederlander niet herkennen
Hehe echt zo'n typische Amerikaan die gast. Die ging daarna ook naar binnen, Hij had het koud - Mietje. Die Amerikanen zijn niet zulke doorgewinterde bikkels als wij Hollanders

Maar ik zie der uit als een New Yorker? Thnx for the compliment
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:08:18 #169
16082 Wytze
...Confidential
pi_21373063
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:58 schreef erikvw het volgende:

[..]

haha die heb ik afgelopen woensdag gehad...leuke stewardessen he..
Heb je ook geboekt via Peter Langhout?? Zo ja...ook in het Pennsylvania Hotel gezeten?
Haha wij hadden hem de week voor jou dan Echt die Stewardessen, niet normaal lekker echt.

Wij hadden idd ook Peter Langhout, en ook Pensylvania Hotel. Hoe was jouw kamer? Wij hadden een natte kamer, en vroege om een nieuwe. Kregen we een King Size Room met Woonkamer
pi_21373390
stelletje stalkers ook, gheheh
-
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:34:08 #171
16082 Wytze
...Confidential
pi_21373665
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:23 schreef mechatronics het volgende:
stelletje stalkers ook, gheheh
Stil eens, we hadden bijna een gig aan geheugen kaartjes bij ons voor Foto's - Die moesten vol natuurlijk
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:34:13 #172
87681 Sark
Shellslaaf
pi_21373668
hej wytze.... please don't take picture off me
If you always do what you always did you always get what you always got!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:36:52 #173
16082 Wytze
...Confidential
pi_21373736
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:34 schreef Sark het volgende:
hej wytze.... please don't take picte off me
"Please don't take Picture of me?"
-Picture?
"Yes you took picture of me"
-Yes I took a picture"
"Please don't take Picture of me"
-I took a picture of the airplane !

woensdag 18 augustus 2004 @ 15:51:34 #174
87681 Sark
Shellslaaf
pi_21374195
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:36 schreef Wytze het volgende:

[..]

"Please don't take Picture of me?"
-Picture?
"Yes you took picture of me"
-Yes I took a picture"
"Please don't take Picture of me"
-I took a picture of the airplane !

maar goed dat ze blond was
If you always do what you always did you always get what you always got!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:48:47 #175
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_21377555
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:08 schreef Wytze het volgende:

[..]

Haha wij hadden hem de week voor jou dan Echt die Stewardessen, niet normaal lekker echt.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wij hadden idd ook Peter Langhout, en ook Pensylvania Hotel. Hoe was jouw kamer? Wij hadden een natte kamer, en vroege om een nieuwe. Kregen we een King Size Room met Woonkamer
ja heerlijk, zo te zien zijn dit andere...maar niet minder lekker (integendeel, ik had er ook wat oudere tussen lopen)
De kamer was wel redelijk, best groot. Alleen is het allemaal niet erg nieuw meer, maar het werd wel netjes schoon gehouden (iedere dag).
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')