ik vrees dat je dat niet allemaal gaat halen in 3 dagen, tenminste als je niet net als al die japanners alleen maar overal 1 foto van wilt hebben en meteen weer wegwezen...quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:38 schreef renz0r het volgende:
Deze punten wil ik gaan zien in New York a.s dinsdag t/m zondag
1 t/m 20
(met een * is nog een twijvel geval)
Ground Zero by night ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:53 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik vrees dat je dat niet allemaal gaat halen in 3 dagen, tenminste als je niet net als al die japanners alleen maar overal 1 foto van wilt hebben en meteen weer wegwezen...
je hebt 3 avonden.
1tje gaat zowieso op aan Empire State Building (1,5 uur wachten, móet je gedaan hebben)
die tour is btje onzin, het enige wat mooi is om savonds te zien is ground zero en times square.
De Wat en Hoe reisgids is perfect, handige kaartjes alles mooi en netjes uitgelegd en ook nog eens leuks als naslag werk. Heeft mij 10 dagen door NY gesleept en ik ben overal gekomen waar ik wilde zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:36 schreef Bruntjes het volgende:
Ik ga, met 2 kameraden, eind oktober 6 dagen naar New York (hotel Pennsylvania). Omdat het voor ons de eerste keer is, wil ik even een goede reisgids kopen. Kan mij iemand een goede reisgids aanbevelen?
Jup, die had ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:03 schreef Razer het volgende:
[..]
De Wat en Hoe reisgids is perfect, handige kaartjes alles mooi en netjes uitgelegd en ook nog eens leuks als naslag werk. Heeft mij 10 dagen door NY gesleept en ik ben overal gekomen waar ik wilde zijn
die gast rechts in dat grijze shirt heeft er zo te zien niet echt zo'n zin meer in. Kijkt al op zijn horloge hoelang de circle line nog duurt, en denkt shit nog 2.5 uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:34 schreef Wytze het volgende:
[..]
Jup, die had ik ookHeb paar pagina's gescant in de Openings Post
* The.PhantoM ook even mee doet met de "post een foto van jezelf met NYC Skyline pret"
[afbeelding]
De brug direct achter me, is Brooklyn Bridge
haha die heb ik afgelopen woensdag gehad...leuke stewardessen he..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:00 schreef Wytze het volgende:
[..]
Bijna![]()
Iceland Air 14.00Hoe laat kom jij aan in NYC ? Ik om 18.40 NYC Time
Heel veel plezier iig !
Haha cool gedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:38 schreef WooZ het volgende:
Hej Sioux, zie je mij daar niet aan de overkant staan?
[afbeelding]
[afbeelding]
En Wyzte, zie jij mij staan terwijl ik een foto maak?
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL
Hehe echt zo'n typische Amerikaan die gast. Die ging daarna ook naar binnen, Hij had het koud - Mietje. Die Amerikanen zijn niet zulke doorgewinterde bikkels als wij Hollandersquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:53 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
die gast rechts in dat grijze shirt heeft er zo te zien niet echt zo'n zin meer in. Kijkt al op zijn horloge hoelang de circle line nog duurt, en denkt shit nog 2.5 uur
je ziet er trouwens wel uit als een new yorker in dat outfit, moet alleen niet op zo'n boot staan maar in het financial district en dan zou ik je als nederlander niet herkennen
Haha wij hadden hem de week voor jou danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:58 schreef erikvw het volgende:
[..]
haha die heb ik afgelopen woensdag gehad...leuke stewardessen he..
Heb je ook geboekt via Peter Langhout?? Zo ja...ook in het Pennsylvania Hotel gezeten?
Stil eens, we hadden bijna een gig aan geheugen kaartjes bij ons voor Foto's - Die moesten vol natuurlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:23 schreef mechatronics het volgende:
stelletje stalkers ook, gheheh
"Please don't take Picture of me?"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:34 schreef Sark het volgende:
hej wytze.... please don't take picte off me![]()
![]()
maar goed dat ze blond wasquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:36 schreef Wytze het volgende:
[..]
"Please don't take Picture of me?"
-Picture?
"Yes you took picture of me"
-Yes I took a picture"
"Please don't take Picture of me"
-I took a picture of the airplane !![]()
ja heerlijk, zo te zien zijn dit andere...maar niet minder lekker (integendeel, ik had er ook wat oudere tussen lopen)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:08 schreef Wytze het volgende:
[..]
Haha wij hadden hem de week voor jou danEcht die Stewardessen, niet normaal lekker echt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij hadden idd ook Peter Langhout, en ook Pensylvania Hotel. Hoe was jouw kamer? Wij hadden een natte kamer, en vroege om een nieuwe. Kregen we een King Size Room met Woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |