Bij mij ook alleen op de terugreis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:07 schreef mirelia het volgende:
Wij moesten de koffers open afgeven en dan werd ie door de douane nagekeken en op slot gedaan
Als je een koffer op slot aangeeft dan slopen ze hem open
Dit gold overigens voor ons alleen op de terugreis
COOOOOOLquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:46 schreef Wytze het volgende:
Just got back from NYC
Geweldige stad, foto's en verhaaltje komt later - effe dutje doet
Ik geloof geen reet van die weerberichten daar. In de tijd dat ik er was werd er voor elke dag wel voorspeld dat het ging onweren, regenen en weet ik wat allemaal niet. Uiteindelijk misschien twee wolken gezien, verder alleen zon. Maar ja, ik kan geluk gehad hebben natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef Busta het volgende:
Welkom terug Wytze!!
Wissel van de wacht, morgenochtend reis ik af naar NYC
Het weer wordt idd wel iets minder van de week :
http://weather.cnn.com/weather/forecast.jsp?locCode=NYC
Hier kun je trouwens kijken hoe het er op het moment op Time Square aan toe gaat :
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/
Het is en blijft een weersvoorspellingquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:51 schreef Douwe het volgende:
Ik geloof geen reet van die weerberichten daar. In de tijd dat ik er was werd er voor elke dag wel voorspeld dat het ging onweren, regenen en weet ik wat allemaal niet. Uiteindelijk misschien twee wolken gezien, verder alleen zon. Maar ja, ik kan geluk gehad hebben natuurlijk
Foto's komen eraan. We hebben echt gigantisch veel foto's gemaakt en ook filmpjes. 3 camera's waarvan eentje 512 MB vol geschoten, ik 256 en andere vriend 128 MB. Zit wel goed dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:12 schreef kepler het volgende:
[..]
COOOOOOL
foto's willen we zien
Mooiste vond ik nog Sheep Meadow in Central Park, echt een bezoekje waard. Veel chickies ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef Busta het volgende:
Welkom terug Wytze!!
Wissel van de wacht, morgenochtend reis ik af naar NYC
Het weer wordt idd wel iets minder van de week :
http://weather.cnn.com/weather/forecast.jsp?locCode=NYC
Hier kun je trouwens kijken hoe het er op het moment op Time Square aan toe gaat :
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/
Hmmm, zit je nu in NY public library?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:50 schreef sioux_ het volgende:
ik zit nu (sinds zaterdag) op Manhattan. het is idd errug cool. het weer is overigens fantastisch, dus maak je geen zorgen.
sheep meadows vond ik overigens niet erg boeiend. gewoon een stuk gras met heel veel mensen erop. ik ben een eind verder gaan zitten onder een boom. boekje lezen en een beetje mensen kijken enzo. super relaxed.
vandaag ben ik naar Libery Island (vrijheidsbeeld) en Ellis Island geweest. lange rijen voor de ferry, maar het weer was prima enzo.
toen ik er was vorig jaar stonden er ook lange rijen, maar er waren ook straat-artiesten die je bezig hielden. Die waren er in 2000 ook al, dus ik neem aan dat ze er nu ook nog warenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:50 schreef sioux_ het volgende:
ik zit nu (sinds zaterdag) op Manhattan. het is idd errug cool. het weer is overigens fantastisch, dus maak je geen zorgen.
sheep meadows vond ik overigens niet erg boeiend. gewoon een stuk gras met heel veel mensen erop. ik ben een eind verder gaan zitten onder een boom. boekje lezen en een beetje mensen kijken enzo. super relaxed.
vandaag ben ik naar Libery Island (vrijheidsbeeld) en Ellis Island geweest. lange rijen voor de ferry, maar het weer was prima enzo.
welke verkeersregelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:48 schreef Sark het volgende:
jep wytze en ik zijn terug, hij download nu de 384 mb aan foto's die op me ftp staan en post ze heir denk ik wel ( ik ben enorm lui, vandaar dat ik het niet doe).
Schrijf straks ook wel ff verhaaltje over hoe het was.... btw lol die verkeersregels in de us.
was ook sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:54 schreef kepler het volgende:
[..]
welke verkeersregels![]()
volgens mij hebben ze alleen stopborden, stoplichten en een snelheidslimiet. Misschien nog hier en daar een niet-parkeren bord, maar dat was het wel
Lonely Planetquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:36 schreef Bruntjes het volgende:
Ik ga, met 2 kameraden, eind oktober 6 dagen naar New York (hotel Pennsylvania). Omdat het voor ons de eerste keer is, wil ik even een goede reisgids kopen. Kan mij iemand een goede reisgids aanbevelen?
Wat & Hoe reisgids New York, zie gescande pagina's in OPquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:36 schreef Bruntjes het volgende:
Ik ga, met 2 kameraden, eind oktober 6 dagen naar New York (hotel Pennsylvania). Omdat het voor ons de eerste keer is, wil ik even een goede reisgids kopen. Kan mij iemand een goede reisgids aanbevelen?
*agreeesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:02 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Lonely Planet
Kan ik die ergens via een internetwinkel kopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:02 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Lonely Planet
Heb hem voor 15,70 euro gekocht bij proxis via internet. Binnen 10 dagen in huis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:30 schreef Bruntjes het volgende:
[..]
Kan ik die ergens via een internetwinkel kopen?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:58 schreef Wooz het volgende:
Just got back from NYC
Geweldige stad, foto's en verhaaltje komt later
Ik doe vanaaf wel een dutje, heb vannacht overgeslagen, vlucht van 23:05 KLM 644 en kon echt niet pitten in dat ding
Ik heb hem daar nu ook bestelt, bedankt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:33 schreef Keijs het volgende:
[..]
Heb hem voor 15,70 euro gekocht bij proxis via internet. Binnen 10 dagen in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |