The Bronx is tegenwoordig al een stuk veiliger hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:38 schreef komrad het volgende:
Ik heb ook gehoord dat the Bronx zoo een van de mooiste van de wereld is, maar ja wel in tha Bronx, dus gepantserde bus
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:07 schreef komrad het volgende:
Ja maar nog steeds niet echt dat je zegt: wow laat ik eens over straat gaan wandelen met mijn dure spullen
Die lopen daar heus niet rond met bazooka's ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:38 schreef komrad het volgende:
Ik heb ook gehoord dat the Bronx zoo een van de mooiste van de wereld is, maar ja wel in tha Bronx, dus gepantserde bus
Een toeristische trekpleister gaan ze heus wel toengankelijk maken hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:33 schreef komrad het volgende:
Je maar je moet er ook komen
Correctie: je mag alleen in de sokkel en nog niet in het beeld zelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:05 schreef ScudRaket het volgende:
Je kan iig het Vrijheidsbeeld weer in
In het stadion zelfquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:38 schreef komrad het volgende:
Hoe kan je aan kaartjes komen voor een wedstriijd van de Yankees? -> vooraf regelen of ter plekke>?
Dan ben jij de eerste hier die het Vrijheidsbeeld de moeite waard vind om te "beklimmen".quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:30 schreef mirelia het volgende:
[..]
Correctie: je mag alleen in de sokkel en nog niet in het beeld zelf
Wel jammer want ik ben in 98 naar boven geweest en dat is echt retecool
in 2000 kon het alleen als je om 0730 de eerste boot nam. Dat vond ik een beetje te vroegquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:33 schreef P4nic het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste hier die het Vrijheidsbeeld de moeite waard vind om te "beklimmen".
In de stad kan je ook kaartjes kopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:47 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
In het stadion zelf
als tie al lager is dan betaal je een belachelijk bedrag van 30-50 dollar ofzo per dag extra omdat je onder de 23 bent... iets met verzekeringen ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:35 schreef Busta het volgende:
Heeft iemand ervaring met het huren van een auto in New York of New Jersey, zoiets wilden we graag proberen, het probleem is alleen dat we beide 19 zijn. Bij de verhuurbedrijven die we hadden opgezocht hanteerden ze een min. leeftijd van 21 jaarWeet iemand misschien een verhuurbedrijf waar de leeftijdsgrens lager ligt?
Nee, we gaan dan natuurlijk wel buiten de stad rijden, het landschap inquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:40 schreef mr.marcus het volgende:
Als me iets kut lijkt is het wel met een auto die niet van mij is, door NY te rijden...
Mijne zat dicht met zo'n slotje,quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:02 schreef Busta het volgende:
[..]
Nee, we gaan dan natuurlijk wel buiten de stad rijden, het landschap in
Hoe zit het btw met koffers die een cijferslot erop hebben, ik las namelijk dat ze je bagage checken als je er niet bij bent, maar dat zal moeilijk gaan als hij op slot zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |