daar ging het in het vorige topic ook over, alleen ik dacht dat dat met een bus wasquote:Circle Line Sightseeing Cruises (Zoals eerder aangegeven in dit topic: DE boottrip, met name de 3 uurs versie)
Je vaart Manhattan rond, dus je komt praktisch overal langs.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:08 schreef WooZ het volgende:
Maar deze schijnt dus wel heel mooi te zijn, kan iemand me vertellen waar je langs komt?
Wij hadden ook een nat tapijt de eerste keer dat we daar waren (1999). We vroegen bij de balie wat er aan de hand was en ze zeiden dat het aan de airconditioning lag. Maar we kregen geen nieuwe kamer, want er zou iets aan worden gedaan. Is nooit gebeurd. Maar toen we er in 2001 waren, hebben we mooi in twee dagen 3 keer van kamer kunnen wisselen, zonder moeite, midden in 't hoogseizoen! We gingen van een middelgrote kamer met een muis naar een kamer waar overal gangen en kasten zaten. Echt leuk was dat. Supergroot. Maar we waren nog niet helemaal tevreden met de douche (stelletje zeik-Hollanders dat we zijn), dus toen gingen we maar over naar een kleinere, betere kamer. Formaat bezemkast, dat wel. Maar toch mooie service van 't Pennsylvania!quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:48 schreef mirelia het volgende:
Ik was er 1.5 wk geleden en 1 van ons had een kamer waar het tapijt nat was en kreeg gelijk een grotere nieuwere kamer
Wij gaan net de 9e alweer terugquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:03 schreef mr.marcus het volgende:
Als ik nou nog ergens geld vnadaan kon halen, desnoods door dingen te verkopenGing ik mooi naar New York voor Armin Only in Central Park
![]()
![]()
![]()
uitgaan in New Yorkquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:47 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wij gaan net de 9e alweer terug :'( Helaas...
Heb OP effe aangepast.
Verder nog effe voor de laatste keer. Nog iemand vette clubs of uitgaans gelegenheden opgedaan daar? Een vriend van ons raade nog "The Crow Bar" aan. Verder kan ik jullie allemaal aanraden om even op http://www.lotusnewyork.com te kijken. Ook vette club, komen veel artiesten
Als ik het goed heb gehoord (radio) is Statue of Liberty sinds dit weekend weer geopend.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:09 schreef mirelia het volgende:
Chrysler Building en Statue of Liberty zijn gesloten voor toeristen
of een xboxquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:15 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
aanrader voor de New York-freaks met een PS2: Spiderman 2 the game
echt leuk om door de straten van NYC te slingeren.
The Crow Bar zul je niet snel vinden denk ik, want het is namelijk The Crobarquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:47 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wij gaan net de 9e alweer terugHelaas...
Heb OP effe aangepast.
Verder nog effe voor de laatste keer. Nog iemand vette clubs of uitgaans gelegenheden opgedaan daar? Een vriend van ons raade nog "The Crow Bar" aan. Verder kan ik jullie allemaal aanraden om even op http://www.lotusnewyork.com te kijken. Ook vette club, komen veel artiesten
serieus, dat doen ze snel dan. Want ik heb dat dus een maand geleden opgezochtquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:51 schreef Mottebelke het volgende:
[..]
The Crow Bar zul je niet snel vinden denk ik, want het is namelijk The Crobar
En de taxiprijzen in de openingspost kloppen niet meer. Ze zijn alweer verhoogd (starttarief 2.50 en ook de andere prijzen zijn verhoogd).
Bij de Crobar kom je niet binnen als je 20 bent. Iedereen moet standaard z'n ID laten zien, ook al ben je 30. En dat is niet alleen daar, maar bij veel grote clubs.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:23 schreef Wytze het volgende:
ThnxZit nu effe te kijken op www.crobar.com ziet er wel leuk uit. Maar we hebben eentje bij ons die 20 is komt ie wel binnen ?
Gvd, gemist. Herhalen ze hem nog?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:31 schreef matthijst het volgende:
Damn, gisteren op Travel Channel weer een docu over NYC....
* Jeroenus is present. Ik zal btw wat foto's maken als het lukt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:03 schreef mr.marcus het volgende:
Als ik nou nog ergens geld vnadaan kon halen, desnoods door dingen te verkopenGing ik mooi naar New York voor Armin Only in Central Park
![]()
![]()
![]()
hoezo montreal?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:58 schreef sioux_ het volgende:
tvp
ik vlieg a.s. zaterdagochtend naar NYC en blijf 1 week. dan neem ik de trein naar Montreal en daar blijf ik ook 1 week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |