toen ik in NY was, was de ESB oranje verlichtquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:29 schreef Wytze het volgende:
Oranje? Ze wilden de Nederlanders welkomen denk ik
Wist niet dat ze dat speciaal voor Nederland dedenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:05 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
toen ik in NY was, was de ESB oranje verlichttijdens koninginnedag
Je hebt ook zo'n monument in (ik geloof) batterypark (het is in ieder geval dicht bij die haven vanwaar je naar liberty island kunt) waar een Nederlandse tekst op staatquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:05 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat speciaal voor Nederland dedenKomt door het vleugje Amsterdam wat er nog heerst
Maar het ESB heeft heel veel kleurtjes voor speciale dagen, heb ergens nog een overzichtje staan zal het eens opzoeken...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:53 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n monument in (ik geloof) batterypark (het is in ieder geval dicht bij die haven vanwaar je naar liberty island kunt) waar een Nederlandse tekst op staat
Ik stond er voor 't laatst in juli '01 op, als ik de video terugkijk hoor ik mezelf grappen maken over waar je allemaal over moet springen om er af te kunnen als je 't niet meer ziet zitten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:43 schreef mirelia het volgende:
Ik ben in '98 bovenop het WTC geweest
in amerika gebruiken ze een andere socket dus je moet idd een andere stekker meenemen. En ze werken daar op 110 V, dus ik denk dat je ff moet kijken op de site van siemens of die telefoon op 110v kan worden opgeladenquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stond er voor 't laatst in juli '01 op, als ik de video terugkijk hoor ik mezelf grappen maken over waar je allemaal over moet springen om er af te kunnen als je 't niet meer ziet zitten.![]()
Mooie foto's allemaal! Ik krijg helemaal zin weer; nog 5 dagen en dan ga ik weer heerlijk genieten van die geweldige non-stop klote-herrie. En dat zeg ik met liefde.
Trouwens, misschien een domme vraag, maar kan ik m'n triband-telefoon in Amerika opladen (Siemens C60) of heb ik daar (naast de reisstekker) ook nog een transformator voor nodig?
bij ons werkte dat toch echt nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:11 schreef matthijst het volgende:
Kan je gewoon opladen met een reisstekker neem ik aan?
Nokia iig wel...
Hmm, heb n 6100, misschien een of ander geintje met die reisstekkers?.. Sowieso altijd vaag die dingen: van de zomer iPod in 3 stopcontacten gehad, geen actie... Alleen in scheerapparaat stopcontact op de badkamer deed ie het ineensquote:bij ons werkte dat toch echt niet
(3100 & 6610)
Yep, er staat dus alleen 230. Ik kan ook een reislader halen die van 100-240 gaat lees ik net. Ook zo handig.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:43 schreef mirelia het volgende:
Je moet even op je oplader kijken of er iets op staat in de trand van 110/230v input
Dan kan het namelijk
Staat er alleen 230/240 dan moet je een trafo hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |